Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/29796-N-2010.html |
<p class="kh_header"><b>Złoty Stok: Przebudowa pomieszczeń remizy w Mąkolnie dla potrzeb świetlicy wiejskiej i OSP</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 29796 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Złoty Stok , ul. Rynek 22, 57-250 Złoty Stok, tel. 0 74 8164164, faks 0 74 8164133.</p> <ul class="kh_indent_1"> </ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa pomieszczeń remizy w Mąkolnie dla potrzeb świetlicy wiejskiej i OSP.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający poszukuje wykonawcy, który w wymaganym terminie i na warunkach określonych niniejszą specyfikacją i dokumentacją techniczną i przedmiarem pomocniczym, z należytą starannością, wykona niniejsze zamówienie. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na wykonaniu przebudowy remizy OSP w Mąkolnie działka nr ewid. 174. Przebudowie podlegać będzie poddasze budynku remizy, które zostanie dostosowane do pełnienia funkcji użytkowych dla świetlicy wiejskiej i ochotniczej straży pożarnej. Prace obejmują wykonanie remontu więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia z płyt azbestowo-cementowych (eternit) na pokrycie z blachodachówki i przemurowaniem kominów, montaż okien połaciowych i wymianę stolarki okiennej poddasza, wykonanie ścianek działowych, podłóg i posadzek na poddaszu wraz z robotami wykończeniowymi, wykonanie i przebudowę instalacji c.o., c.w.u., kanalizacyjnej i elektrycznej, odgromowej wraz z uzbrojeniem, montaż nowej stolarki drzwiowej i bram garażowych oraz przebudowę klatki schodowej, docieplenie budynku wraz z wykonaniem nowej elewacji i naprawą ścian zewnętrznych. W zakresie robót do wykonania są: Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót . - opracowanie ogólnego harmonogramu prac, - prace zabezpieczające miejsce prowadzonych robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem, - prace rozbiórkowe i demontażowe. Roboty budowlano - montażowe związane z wymianą pokrycia dachowego. - demontaż i utylizacja istniejącego pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych - 544m2, - demontaż ołacenia i odeskowania dachu - 272,09m2, - demontaż obróbek blacharskich - 17,88m2, - rozbiórka czapek kominów i ich przemurowanie cegłą klinkierową - 2,387m3, - osadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł - 14szt, - wzmocnienie i wymiana elementów więźby dachowej, kleszcze - 7,06m3, krokwie 1,843m3, nadbitki krokwi - 96,0m, nadbitki konstrukcji dachowej - 1,459m3, wiatrownice 0,558m3, - impregnacja elementów drewnianych więźby dachowej do stopnia trudno zapalności, - montaż okien połaciowych wraz z konstrukcją nośną - 10szt, - montaż wyłazów dachowych wraz z konstrukcją nośną - 2szt, - ułożenie folii wstępnego krycia na krokwiach - 663,068m2, - ołacenie połaci dachowej - 663,068m2, - wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki wraz z obróbkami i elementami wykończeniowymi i płotkami przeciwśnieżnymi - 650,76m2, - montaż rynien o 125mm i rur spustowych o 100mm. Roboty budowlane związane z przebudową poddasza. - wykonanie izolacji termicznej i akustycznej z wełny mineralnej ścian działowych i podsufitki nad poddaszem, - wykonanie ścianek działowych oraz podsufitki i obudowy słupów z płyt gipsowo kartonowych wodo i ognioodpornych na konstrukcji nośnej z profili z blachy ocynkowanej o grub. min 0,6mm o zwiększonej sztywności, - wykonanie tynków wewnętrznych gipsowych o grub. min 15mm - 133,18m2, - demontaż ościeżnic, - wykonanie warstwy wyrównawczej cementowej pod posadzki, - wykonanie izolacji termicznej i akustycznej podłóg z płyt styropianowych oraz przeciwwilgociowych z folii polietylenowej szerokiej - 317,204m2, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z roztworu asfaltowego dwuwarstwowo w pomieszczeniach (mokrych) - 23,44m2, - wykonanie ścian z bloczków z betonu komórkowego grub. 24cm (na parterze)- 4,096m2, - wykonanie ścian działowych z bloczków z betonu komórkowego grub. 12cm (na parterze)- 9,482m2, - wykonanie stopy fundamentowej pod słup stalowy - 0,3m3, - wykonanie słupa stalowego - wzmocnienie istniejących podciągów na parterze przez wykonanie stalowych zastrzałów wraz z malowaniem, - podparcie istniejących słupów stolca przez dołożenie w poziomie stropu dodatkowych belek stalowych, - obetonowanie istniejących belek stalowych WPS. Roboty związane z montażem stolarki okiennej i drzwiowej - wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno rozwierane z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi, wewnętrznymi, obróbką tynkarską i malarską, na piętrze - 14szt i na parterze 3 szt. sala 0.05 i 0.06, - wykucie otworów drzwiowych w ścianach z cegieł wraz z przesklepieniem belkami stalowymi pod drzwi wewnętrzne i wejściowe, - montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z ościeżnicami wraz z obróbką tynkarską i malarską - 25szt, - montaż podnoszonych bram garażowych wraz z obróbką tynkarską i malarską - 2szt. Roboty budowlane związane z przebudową klatki schodowej. - wykonanie schodów żelbetowych monolitycznych z belkami podestowymi, - wykonanie balustrad schodowych z pochwytem stalowym na wspornikach, - wykonanie okładzin schodów z płytek gresowych antypoślizgowych wraz z cokolikiem wys. min. 10cm, - uzupełnienie uszkodzonych tynków klatki schodowej wraz z gruntowaniem i malowaniem farbami emulsyjnymi. Roboty termomodernizacyjne i elewacyjne. - wykonanie naprawy murów zewnętrznych - spięcie(zszycie) kotwami systemowymi w otulinie z zaprawy cementowej modyfikowanej wraz z przemurowaniem uszkodzenia pod belką stropową, - oczyszczenie mechaniczne i zmycie ścian zewnętrznych - 605,464m2, - dwukrotne gruntowanie emulsją ścian zewnętrznych - 605,464m2, - docieplenie systemowe ścian zewnętrznych płytami styropianowymi grub. min. 8cm wraz z siatką zbrojoną i wyprawą elewacyjną cienkowarstwową z tynku mineralnego grub. 3mm, - licowanie cokołu płytkami klinkierowymi - 45,55m2, - wykonanie boazerii elewacyjnej (podbitka) wraz z lakierowaniem - 42.62m2. Roboty wykończeniowe. - licowanie ścian płytkami ceramicznymi na kleju na uprzednio zagruntowanej powierzchni ścian - 290,006m2, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych uprzednio szpachlowanych i gruntowanych -1684,750m2, - wykonanie posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych na zagruntowanym podłożu - 101,01m2, - wykonanie posadzki z paneli podłogowych - 148,09m2. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych. - wykonanie przebić w stropach i ścianach pod projektowaną instalację sanitarną, - wykonanie projektowanej instalacji kanalizacyjnej z rur PCV kielichowych łączonych na uszczelkę gumową o 110mm, o 50mm, o 32mm, wraz z podejściami oraz z przyłączeniem do istniejącej instalacji sanitarnej, - montaż uzbrojenia sieci kanalizacyjnej, czyszczaki - 2szt, wpusty ściekowe - 1szt, umywalki porcelanowe z syfonem na postumencie - 4kpl, miski ustępowe z płuczką typu kompakt - 3kpl, pisuar z zaworem spłukującym - 1kpl, rura wywiewna - 1szt, wanienki kamionkowe lub stalowe do mycia nóg - 6kpl, brodziki natryskowe z syfonem i drzwiami przesuwnymi - 2kpl, zlewozmywak z ociekaczem i syfonem -1kpl, - zamurowanie przebić w stropach i ścianach wraz z obróbką tynkarską i malarską. Roboty w zakresie instalacji zimnej i ciepłej wody. - wykonanie przebić w stropach i ścianach pod projektowaną instalację zimnej i ciepłej wody, - wykonanie projektowanej instalacji zimnej i ciepłej wody z rur miedzianych łączonych przez lutowanie miękkie o 22mm, o 18mm, o 15mm, wraz z podejściami i izolacją oraz przyłączeniem do istniejącej sieci wodociągowej, - montaż uzbrojenia sieci zimnej i ciepłej wody, zawory przelotowe - 25szt, baterie umywalkowe - 4szt, baterie natryskowe - 2szt, bateria zlewozmywakowa 1szt, pompa cyrkulacyjna - 1kpl, - zamurowanie przebić w stropach i ścianach wraz z obróbką tynkarską i malarską. Roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania. - wykonanie przebić w stropach i ścianach pod projektowaną instalację centralnego ogrzewania, - wykonanie projektowanej instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych łączonych przez lutowanie miękkie o 35mm, o 28mm, o 22mm, o 18mm, o 15mm, wraz z podejściami i izolacją oraz przyłączeniem do istniejącej sieci centralnego ogrzewania, - montaż uzbrojenia sieci centralnego ogrzewania, zawory termostatyczne - 15szt, odpowietrznik automatyczny - 19szt, grzejniki stalowe płytowe 18szt, zawór odcinający - 2szt, naczynie wzbiorcze - 1szt, odmulacz - 1szt, termometr - 1szt, manometr - 1szt, zawór bezpieczeństwa - 1szt, zawór przelotowy - 21szt, - zamurowanie przebić w stropach i ścianach wraz z obróbką tynkarską i malarską. Roboty w zakresie instalacji wentylacyjnej. - wykonanie przebić w stropach i ścianach pod projektowaną instalację wentylacyjną, - wykonanie projektowanej instalacji wentylacyjnej z rur stalowych ocynkowanych wentylacyjnych o 150mm i 10x20cm typu Z w kotłowni, - montaż uzbrojenia instalacji wentylacyjnej, wentylator dachowy kołowy 4szt, wywietrznik - 3szt, wentylatory wspomagające w sanitariatach - 4szt, - zamurowanie przebić w stropach i ścianach wraz z obróbką tynkarską i malarską. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. - prace demontażowe części istniejącej instalacji elektrycznej - wykonanie nowego złącza Z3 na zewnątrz, z poliwęglanu, wraz z szafką złączowo pomiarową z zabezpieczeniem przedlicznikowym, rozłącznikiem bezpiecznikowymi i punktem podziału przewodu oraz osprzętem elektrycznym - wykonanie rozdzielnicy głównej i piętrowej wraz z osprzętem elektrycznym - wykucie bruzd do prowadzenia przewodów elektrycznych, - wykonanie projektowanej instalacji elektrycznej podstawowej i awaryjnej z przewodów miedzianych podtynkowych w układzie sieciowym TN-S, wraz z pełnym osprzętem instalacyjnym i oprawami oświetleniowymi żarowmi i świetlówkowymi, -zamurowanie przebić w stropach i ścianach oraz bruzd wraz z obróbką tynkarską i malarską. Roboty w zakresie instalacji odgromowej. - wykonanie instalacji odgromowej jako naprężanej metodą po kalenicy, przewody odprowadzające z drutu FeZn F 6,3 na wspornikach, - wykonanie otoku wokół budynku taśmą stalową ocynkowaną FeZn 30x40 na głęb. min 80cm, wraz z przyłączeniem uziemienia złącza kablowego i rozdzielni, - wykonanie zwodów pionowych - 4szt. Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i przekazaniem do eksploatacji. - wykonanie odbiorów technicznych, pomiarów, badań i sprawdzeń instalacji sanitarnych, zimnej i ciepłej wody, centralnego ogrzewania oraz elektrycznej i odgromowej, - wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów, - uporządkowanie budowy i przyległych terenów, - montaż 4 szt. gaśnic proszkowych 4kg ABC legalizowanych, wraz z normowym oznaczeniem dróg ewakuacyjnych i miejsca instalowania gaśnic, - wykonanie dokumentacji powykonawczej..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.61.21-8, 45.26.10.00-4, 45.21.13.50-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.44.30.00-4, 45.42.11.00-5.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2010.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> <li style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li> </ul></li> <li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> <li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Oświadczenia wynikające ze SIWZ</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zlotystok.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Złotym Stoku Rynek 22 57-250 Złoty Stok pok. nr 22.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotym Stoku Rynek 22 57-250 Złoty Stok pok. nr 7 sekretariat Urzędu.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obrzarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej działanie Odnowa i Rozwój Wsi.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>