Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100219/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100219/48284-N-2010.html |
<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na okres 12 miesięcy dla SPSW w Suwałkach</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 48284 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.suwalki.pl/przetargi</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na okres 12 miesięcy dla SPSW w Suwałkach.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku na okres 12 miesięcy dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 (pakiety 1-20) do SIWZ..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 3.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia nie spełnia.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> </li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> <li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul> <br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p> <p style="margin: 0px; padding: 0px;">oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (dz. U. 2004 Nr 93 Poz. 896) i posiadają stosowne certyfikaty - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ</p></li> </ul> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.suwalki.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2010 godzina 10:30, miejsce: kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego, ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET I.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> STRZYKAWKA DO POMP INFUZYJNYCH, PRZEDŁUŻACZE DO POMP INFUZYJNYCH - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KANIULA DOTĘTNICZA - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> IGŁA MEDYCZNA - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZESTAW DO PUNKCJI - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewnik pediatryczny do kaniulacji naczyń centralnych 24G 27G, Zestawy do kaniulacji dużych naczyń jednoświatłowe 5F 6F, Zestawy do kaniulacji dużych naczyń dwuświatłowe 5F 6F- wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SONDY GASTROMIJNE - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET 7.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CEWNIKI DO ODSYSANIA DRÓG ODDECHOWYCH, Cewnik do podawania tlenu- wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET 8.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CEWNIKI DOPĘCHERZOWE POOPERACYJNE Z BALONEM - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET 9.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewnik dopęcherzowy pooperacyjny z balonem - końcówka typu DUFOUR - cewnik trójdrożny - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET 10.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewnik typ Dufour przezroczysty trójdrożny do tamponady po zabiegach TUR- wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET 11.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Łącznik obrotowy do łączenianefrostomii z workiem, kranikiem trójdrożnym - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET 12.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewnik urologiczny TYP COUVELAIRE - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> PAKIET 13.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewnik urologiczny TYP TIEMANN - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PAKIET 14.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CEWNIKI MOCZOWODOWE - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> PAKIET 15.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ELEKTRODY DO STYMULACJI SERCA - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> PAKIET 16.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> FOLIE OPERACYJNE - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> PAKIET 17.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Śródoperacyjny system do odsysania ran:Wkład workowy do ssaka, Proszek żelujący, Pojemnik plastykowy na wkład workowy, Wspornik (uchwyt) - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZACISKACZ PĘPOWINY,KANKI DO ODBYTU I ZESTAW DO LEWATYWY, Zestaw do lewatywy - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PAKIET 19.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igły do znieczuleń podpajęczynkowych i punkcji lędźwiowych u noworodków i dzieci - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> PAKIET 20.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewnik rektalny do badań UD - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> PAKIET 21.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewnik do karmienia CH 5 - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>